مکلارن سنا با یک رانندهٔ مسابقهای حرفهای پشت فرمان و لاستیکهای پیرلی تروفئو R موفق به ثبت رکورد جدیدی در پیست زاکسنرینگ آلمان شده و سریعترین خودروی تولیدی این پیست لقب گرفته است. این هایپرکار بریتانیایی یک دور پیست زاکسنرینگ را ظرف ۱ دقیقه و ۲۵.۱۹ ثانیه طی کرده است که یکدهم ثانیه از پورشه ۹۱۱ GT2 RS (اصلاحشده) و بیش از یک ثانیه از پورشه ۹۱۱ GT3 RS سریعتر است.
سنا با این تایم از خودروهای دیگری مثل پورشه ۹۱۸، پورشه ۹۱۱ توربو S (اصلاحشده)، شورلت کوروت ZR1 (اصلاحشده) و مرسدس AMG GT Pro هم سریعتر بوده است.
برای مقایسه، مکلارن ۷۲۰S در این پیست تایم ۱ دقیقه و ۲۹.۴۶ ثانیه و لامبورگینی اوراکان پرفورمانته تایم ۱ دقیقه و ۲۹.۴۹ ثانیه را ثبت کردهاند. سنا اما علاوه بر این پیست، در پیستهای دیگری در سراسر جهان نیز رکوردهایی را در اختیار دارد که ازجملهٔ آنها میتوان به پیست VIR ویرجینیا با تایم ۱ دقیقه و ۱۴.۹۳ ثانیه و پیست گرند تور با تایم ۱ دقیقه و ۱۲.۹ ثانیه اشاره کرد. سنا به لطف نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربوی خود که ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند و به یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه متصل است چنین پرفورمنس خیرهکنندهای دارد.
[دانلود ویدئو]
Alireza
۲۸ آبان ۱۳۹۹رکورد ای ام جی بلک رو هم پوشش بدین
MASIHA
۲۸ آبان ۱۳۹۹به انتظار موفقیت های بیشتر…❤
تایمش تو نوربرگ چقدره
OMID
۲۸ آبان ۱۳۹۹رسمی رکورد نزدن
سهند
۲۸ آبان ۱۳۹۹فراری sf90 : لایک?
مک لارن سنا : دیسلایک ?
SF90 STRADALE
۲۸ آبان ۱۳۹۹با این نظر سنجی کلاس کار فراری رو پایین نیار
سنا فقط و فقط برای پیست طراحی شده
یعنی الویت اول و آخرشون پیست بوده
ولی فراری ماشینی تولید کرده که هم تو پیست حرف برای گفتن داشته باشه هم برای رانندگی روزمره مناسب باشه
#شروع_دعوا
مهدی موتورز
۲۸ آبان ۱۳۹۹دلار بالا ۲۰ تومن مونده اونوقت ما هر روز بحث میکنیم که sf90 هایپر کاره یا سوپر اسپورت
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۸ آبان ۱۳۹۹یعنی متعصب های برند آدمو از برند زده میکنن
X
۲۸ آبان ۱۳۹۹سنا رو باید با لافراری مقایسه کرد نه sf90 دو کلاس متفاوتن. درسته sf90 در حد بعضی از هایپر کار هاست ولی بازم سوپر کاره و به خیلی از هایپر اسپورت ها نمیرسه. پس با مقایسه الکی کلاس sf90 رو پایین نیارید. زیبایی یک ماشین هم کاملا کاملا کاملا سلیقه ایه ولی عملکرد معلومه و سنا عملکردش از لافراری بهتره. fxx k رو هم وسط نیارین چون فقط برای پیسته و مجوز جاده نداره پس نباید مقایسه شن.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۸ آبان ۱۳۹۹دیگه معلومه sf90 با این طراحی بدنه جمع و جور و موتور v8 هایپرکار نیست
Mf1
۲۸ آبان ۱۳۹۹اگه الویتشون پیست بود رکود بهتری میزد سنا هرچند مجوز ورود به جاده هم داره و پیست تا پیست فرق داره مثلا تو پیست هاکنهایم سه ثانیه سریعتر از پورشه بود ولی اینجا تایمشون بسیار نزدیک هستن. نه فراری نه مکلارن ونه لامبو و… مناسب برای کارهای روزمره نیستن خودروهای مثل فورد فیستا بی ام و شورلت و… مناسب هستن برای کارهای روزمره
Hamdreza
۲۸ آبان ۱۳۹۹#بیکار_نیستم ایمان خان …
به به سنا رو هم قابل نمی دونن ایشون … به به …
سامورایی از قله فوجی
۲۸ آبان ۱۳۹۹واقعا تک تک ماشین های مک لارن اسطوره هستن
Reza
۲۸ آبان ۱۳۹۹رکورد 720s و پرفورمانته برابر هستش ، به این میگن قدرت ???
Hadi
۲۸ آبان ۱۳۹۹GT2RS یه چیز دیگست…
GT2RS: لایک
سنا: دیسلایک
X
۲۸ آبان ۱۳۹۹مقایسشون اشتباهه. سنا خیلی بهتر از gt2rs فقط به خاطر اینکه کلاسشون فرق داره. نمیشه مقایسه الکی و احساسی و متعصبانه کرد. همشون عالین و من به شخصه عاشق هر دوی این ماشینا هستم ولی هر کدوم تو کلاس خودش. کم کم مونده بعضیا بیان تو این سایت پرایدو با فراری و لامبوگینی مقایسه کنن…
Hadi
۲۸ آبان ۱۳۹۹X جان
بنظر من مقایسشون کاملا درسته چون هردو تاشون مدل پیست محور از محصولات تولیدی هر دو شرکت هست…
911GT2RS مدل پیست محور911
سنا هم نسخه پیست محور 720s هستش
انتخاب من GT2RS هست چون یک هیولای واقعیه پیسته…
OMID
۲۸ آبان ۱۳۹۹سنا هایپر کار جداگانه هست ( چون انجین یکسان داره همون نیست که )
تمام بدنش کربن هست
تعلیقش کاملا نو هست
همه کسایی که پشتش نشستن میگن زمین تا آسمون فرق داره با همه ماشینای مکلارن
765lt نسخه پیست محور 720s هست نه سنا
کلا هم قیاس مع الفارق هست
قیمت سنا یک میلیون دلار هست و قیمت gt2rs کمتر از سیصد هزار دلار
یعنی با پول یه دونه سنا میشه سه تا gt2rs خرید و باز هم پول اضافه اورد
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۸ آبان ۱۳۹۹این ماشین ته پرفورمنسه ، به طرز عجیبی وزنش روکم کردن ترمز هاشم که دیگه ترکونده
ولی واقعا ورودی هوای بقلش خیلی بی ریخته غیر از اون همه چی عالی
X
۲۸ آبان ۱۳۹۹هندلینگش وحششتناکه
X
۲۸ آبان ۱۳۹۹وحشت ناک خوبه
مهدی
۲۸ آبان ۱۳۹۹مک لارن فقط و فقط در یک حوزه تخصص داشته اون هم هیولا بودن هست
محمد
۲۸ آبان ۱۳۹۹دم مک لارن گرم راستی مرسدس هم تو نوربرگ رینگ رکورد زده
Mohammad
۲۸ آبان ۱۳۹۹من فقط با کابین مکلارن نمیتونم کنار بیام خیلی خلوته یه صفحه نمایش بلندی هم گذاشتن اون وسط که زشت تر کرده ، بین کابین خودروهای اسپورت من از شورولت کوروت و فراری sf90 و پورشه 911 خیلی خوشم میاد
ارش
۲۸ آبان ۱۳۹۹لامبورگینی چه رکورد خوبی داره تنها سه صدم ثانیه فاصله داره با سنا.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۸ آبان ۱۳۹۹اونم با تنفس طبیعی!!!!
هنر به این میگن
X
۲۸ آبان ۱۳۹۹با 720 3 صدم نه با سنا. با سنا که 4 5 ثانیه. لطفا هر ماشین رو با کلاس خودش مقایسه کنین.
ارش
۲۸ آبان ۱۳۹۹آها فکر کردم رکوردش به سنا نزدیکه.
محمدرضا
۲۸ آبان ۱۳۹۹یکی رکورد سلطان بلک سریز رو پوشش بده ? ?
JDM
۲۸ آبان ۱۳۹۹بلک سریز رکورد نوربرگرینگو زد
X
۲۸ آبان ۱۳۹۹من عاشق سنا هستم ولی در عین حال بسیار از 720s متنفرم. لامبورگینی با تنفس طبیعی باهاش همزمانه. باید 720 بره بمیره.
امین
۲۸ آبان ۱۳۹۹۷۲۰ اس که طبق گفته خودت تو پیست سریعتره توی درگ هم لامبو رو لوله کرده پس چرا باید بره بمیره؟! سلطانه دیگه چرا اینطوری پس! توی پیست های دیگه اختلاف بیشتری میندازه و بیشتر سریعه کسی که از۷۲۰ اس یکی از بعترین های مکلارن که سالها همه رو لوله کرپ متنفره حتما به خاطر باخت لامبو بوده
Mf1
۲۸ آبان ۱۳۹۹تو پیست های دیگه ۷۲۰ جلوتره و دلیل تنفرت از ۷۲۰ اینه که کابوس لامبوها بوده تو چند سال اخیر
[—{^AMIN_MC20^}—]
۲۸ آبان ۱۳۹۹الان سنا تو دسته هایپرکاراس؟
Mf1
۲۸ آبان ۱۳۹۹اره قربونت