مک لارن

شتاب زیر 2 ثانیه مک لارن اسپیدتیل؟!

تنها حدود یک ماه به رونمایی از مک لارن اسپیدتیل جدید باقی مانده و کم‌کم اطلاعات و جزئیات جدیدی از این هایپرکار به گوش می‌رسد.


سوپرکار بلاگ به نقل از منابع مطلع گزارش داده که این خودروی جدید در دو پیکربندی با نام‌های ۴ چرخ محرک و نیروی محرکه تست شده است.


خب پیکربندی ۴ چرخ محرک که واضح است به چه چیزی اشاره دارد اما شاید منظور از حالت نیروی محرکه وضعیت دیفرانسیل عقب باشد که باعث خواهد شد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اسپیدتیل به ۲ ثانیه برسد که نیم ثانیه سریع‌تر از بوگاتی شیرون می‌باشد.

اگر این خبر صحیح باشد مک لارن اسپیدتیل سریع‌تر از هر هایپرکار دیگر موجود در بازار خواهد بود و شاید از این نظر بتواند با سوپربایک‌های طراز اول جهانی نیز رقابت کند.


اگرچه جزئیات مهندسی این خودروی جدید هنوز به بیرون درز نکرده اما می‌دانیم که نیروبخش اسپیدتیل جدید یک پیشرانه‌ی احتراق داخلی و حداقل یک واحد الکتریکی خواهد بود. گفته شده پیشرانه‌ی احتراق داخلی اسپیدتیل نمونه‌ی ارتقا یافته‌ی بکار رفته در 720S که از نوع ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو است خواهد بود.


قدرت ترکیبی قوای محرکه‌ی اسپیدتیل ظاهراً حتی به مشتریان این خودرو نیز اعلام نشده اما انتظار می‌رود خروجی حدود ۱۰۰۰ اسب بخاری را شاهد باشیم.


به زودی در یک رویداد خصوصی مک لارن اسپیدتیل به مشتریان معرفی خواهد شد درحالی‌که رونمایی رسمی آن دوازدهم اکتبر خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. ایلیا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    همینکه بتونه از 720s سریعتر باشه برای اثبات توانایی ها و ترسوندن رقبا کافیه، بی صبرانه منتظر معرفی شدنشم

    1. Reza

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      کاش شبیه Senna نباشه

      1. ایلیا

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (731 ديدگاه)

        چی از سنا میدونی؟

        1. Reza

          ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          از نظر قدرت و سرعت و. . . .
          عالیه ولی طراحیش خیلی مسخرس ، یعنی 720 رو تیونینگ کردن

  2. علی

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    از ۱۰ تا مقاله خبری تو دنیا فکر کنم ۵ تاش مال مک لارن باشه . یعنی شورشو در آوردن. بابا باشه فهمیدیم ی شرکتی بنام (((مکی )))تو این دریای وسیع برندهای سرشناسی مثل بوگاتی ، لامبو، فراری ، مرسدس، کونیخ زگ و غیره وجود داره.
    مکی برای اینکه تیتر صفحه به خودش اختصاص بده مجبور به کم کردن وزن ماشین و تبدیل کردن ماشین ۲ نفره به تک سرنشین و از بین بردن تمام لذتهای استفاده از ی خودرو شده . به چه قیمت؟!!
    حال اینکه بوگاتی با اون استحکام و وزن بالا و همچنین امکانات سواری در داخل شهر و پیست سیم ثانیه کمتر شتاب بگیره، که فدای سرش.
    مکی کل دنیارو گیر آورده .
    متاسفم برای بعضی دوستان اینجور چیزارو راجبش حتی یک ذره فکر نمیکنن چه برسه نظر هم بدن و کارشون شده همش تمجید!!!!
    با تچکر

    1. #ali.m#

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      از بین بردن تمام لذت های استفاده از خودرو؟
      تک سرنشین شدن یه ماشین چجوری باعث کاهش لذتش میشه؟
      یه نکته دیگه اینکه در مورد استحکام بالای بوگاتی گفتی .
      چجوری از رو ظاهرش میتونی بفهمی محکم تره؟
      راجب اون نیم ثانیه اختلاف شتابی هم ک گفتی بهتره چیزی نگم .چون الان دارن سر یک دهم ثانیه رقابت میکنن .شما حرف از نیم ثانیه کند تر میزنی؟

      1. s.h

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (712 ديدگاه)

        اصلا گنده الکی هیچ وقت کراش تست نشد چون میدونستند …

      2. علی

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (848 ديدگاه)

        دوست عزیز منظورم از لذت رانندگی یعنی همسر آیندت بشینه اینور خودتم پشت فرمون بود نه اینکه تک و تنها تا آخر دنیا بری بدون اینکه کسی در کنارت باشه و لذت زندگیتو تقسیم نکنی. در ضمن منظور من سیم ثانیه بود نه نیم ثانیه . ضمنا بوگاتی الان ساخته شده و طرح کانسپت نیست و ی جورایی شناخته تره تا چیزی که در حد حدس و گمانه .
        با تچکر

    2. Just bentley continental

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (563 ديدگاه)

      داداش این ماشین ۳ سر نشین داره نه یکی و از این لحاظ جاش از بقیه هایپر کارا بیشتره.
      الکی چیزی نمیدونی حرف نزن.

    3. رضا

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (101 ديدگاه)

      اول اینکه وزن کم کردن از یه هایپر کار خیلی کار سختی هست نمونه اش همین چند تا خبر قبل بوگاتی از یه ماشین ۱۸کیلو وزن کم کرده اسمشو گذاشته یه مدل جدید
      دوم این ماشین تک سرنشین نیست وسه سرنشین هست
      سوم تو از کجا لذت ماشینو تشخیص میدی در صورتی که خوراک من و تو دیدن این ماشین ها تو اینترنت هست
      چهارم مکلارن توی تست تصادف همیشه سرامد بوده
      پنجم اگه ناراحتی لازم نیست مطلب در مورد مکلارن بخونی موفق باشی

    4. رضا

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (101 ديدگاه)

      اگه از ۱۰تامقاله ۵تاش درمورد مکلارن هست چون این شرکت یه شرکت جذاب با تکنولوژی بالا ست
      دوم تو بحث هایپر کارها کاهش وزن یه کار خیلی سخته نمونش تو همین چند تا خبر قبل بوگاتی ۱۸کیلو وزن از ماشین کم کرده اسمشو یه مدل جدید گذاشته
      سوم این ماشین سه سرنشین هست نه تک سرنشین
      چهارم مکلارن تو تست های تصادف سرآمد هست بخاطر عقبه فرمول یک و ساختار شاسی مونوکوک

  3. s.h

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (712 ديدگاه)

    کی بود هی پیستا پیستا میکرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. MoNsTeR

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (56 ديدگاه)

      مشتی تو داری هایپرکار مکلارن رو با سوپر اسپورت فراری مقایسه میکنی؟؟

      1. s.h

        ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
        سوابق: (712 ديدگاه)

        در جواب شما و این دوستمونپایین بگم منم میدونم این خیلی بیشتر از پیستا هست و اصلا قابل قیاس نیستند اینو با منطق بعضی ها و در جواب اونایی میگم که وقتی 720 (رقیب پیستا ) پیروزی بدست میاورد با یه عکس لافراری رو پرو فایل میگفتند لافراری مچالش میکنه
        وگرنه حواسم هست چی میگم

    2. Ali

      ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (87 ديدگاه)

      الان داری شوخی میکنی یا جدی گفتی؟؟؟

  4. بهنام

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    مک لارنی با سرعت نور متولد شد. من که اگه اگه هم تو رویاهام بتونم سوپر کار بخرم، یه فراری 458 ایتالیا رو به همه ی ساخته های مک لارن ترجیح میدم.

    1. Mclaren 720s

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۷
      سوابق: (1152 ديدگاه)

      اتفاقا منم یک رینگ و لاستیک مکلارن رو به کل شرکت فراری ترجیح میدم

  5. احمدرضا

    ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (227 ديدگاه)

    دوستان یه سوال اینکه نمای جلو با 720 یک شکله یا
    مدل مخفی شدش این شکله؟

  6. Mclaren 720s

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    هیولا وارد میشود رقبا بزنید گاراژ

  7. Mohammad

    ۱۶ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    همشون عشقن عشق مخصوصا f1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا