حدود یک ماه پیش بود که مکلارن مدل جدید 765LT را رونمایی کرد و حالا پذیرش سفارشات خرید آن رسماً در آمریکای شمالی آغاز شده است. قیمت این سوپراسپرت افراطی بریتانیایی در این منطقه از ۳۵۸ هزار دلار آغاز میشود که این یعنی حدود ۵۰ هزار دلار از یک 720S کوپهٔ پایه گرانتر است. با وجود رکود شدید بازار خودروی جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مکلارن از علاقهٔ قابلتوجه برای سفارش 765LT خبر داده است. این در حالی است که تنها ۷۶۵ دستگاه از این ماشین تولید و در سراسر دنیا عرضه خواهد شد.
765LT بهصورت استاندارد به ویژگیهای جذاب و منحصربهفرد زیادی مجهز شده است. این ویژگیها در بیرون شامل پکیج ارتقاء فیبر کربنی، دریچههای کرکرهای فیبر کربنی روی گلگیرهای جلو، سیستم اگزوز اسپرت تمام آلومینیومی با چهار سر اگزوز، رینگهای ۱۰ پرهٔ آلومینیومی فوق سبکوزن با پیچهای تیتانیومی و سیستم افزایش ارتفاع مکلارن میشود.
این سوپراسپرت تولید محدود در داخل بهصورت استاندارد از تریم آلکانترا، صندلیهای مسابقهای فیبر کربنی یا صندلیهای اسپرت با تنظیم برقی، گرمکن و حافظه، پکیج قطعات داخلی فیبر کربنی، پدالهای تعویض دندهٔ فیبر کربنی MSO و کفپوشهای با نشان مکلارن، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک، غربیلک فرمان تلسکوپی با تنظیم برقی و سیستم صوتی Bowers & Wilkins با دوازده بلندگو برخوردار است. علاوه بر این، بدیهی است که خریداران میتوانند با پرداخت هزینهٔ اضافی خودروی خود را از طریق طیف گستردهٔ آپشنهای MSO سفارشی کنند.
765LT جانشین مدل 675LT محسوب میشود که در سال ۲۰۱۵ سری لانگتیل مکلارن را دوباره زنده کرد. 765LT از 720S که بر اساس آن ساخته شده، ۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد و خروجی پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی آن به ۷۶۵ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور رسیده است. به گفتهٔ مکلارن، این قدرت بیشتر در کنار ۸۰ کیلوگرم وزن کمتر، تنظیم مخصوص پیست تعلیق و ۱۵ درصد شتاب گیری سریعتر در سرعتهای بالا، 765LT را به پیشرفتهترین و ارزشمندترین مکلارن سری LT تاریخ تبدیل کرده است.
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹Killer
حریف می طلبد! ( باید چند سال وایسیم حریفات بیان عشقی ) آینه بقل ها تو چک کن حریفا رو توش ببینی!
GERMANY
۲۰ فروردین ۱۳۹۹از الان تصور میکنم هیجان ور میداره منوووووووووووو
فقط مقایسه رو ببین:
mclaren 765lt. VS ferrari sf90 stradale
??
ساسان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹این تغییرات بسیار زیباترش کرده..هرچند در مدل پایه بدنه بیش از حد صیقلی وصاف در بخش آیرودینامیکش کاملا هدفمند بوده ویکی از علتهای سریع بودن خودرو همین شکاف هوا وعدم مقاومت خلل وفرج خاصی در بدنه 720 هست…اما باز طراحی اسپویلرها و اظافه شدن خطوط بیشتر در بدنه وعظلانی تر شدن جلوه بصری خیلی خوبی بهش داده و محل قرار گیری اگزوز هم خیلی متفاوت وجالب هست.
OMID
۲۰ فروردین ۱۳۹۹جدا از طراحی زیباش رنگش فوقالعاده س
پرفورمنس هم نیاز به گفتن نداره
حمید
۲۰ فروردین ۱۳۹۹موشک زمین به زمین???
فکر نمی کنم رقباش تو درگ حرفی واسه گفتن داشته باشن
اینو از ۷۲۰ فهمیدم حالا این که جای خود..
مهدی
۲۰ فروردین ۱۳۹۹احتمالا باید قدرتش نزدیک۹۰۰ اسب باشه که در کنار این وزن خیلی حرفها داره
ایمان
۲۰ فروردین ۱۳۹۹هرچی از سنا بدم میاد ۷۶۵LT رو خیلی دوست دارم
طراحی زیبا همراه با پرفورمنس فوق العاده محصولات مکلارن
همیشه گفتم بازم میگم مکلارن یعنی سه گانه F۱ 🧡 P۱ 🧡 ۷۲۰S
چون این ماشین بر اساس ۷۲۰S ساخته شده خیلی خیلی دوستش دارم
Malt hill
۲۰ فروردین ۱۳۹۹اگزوز هاش متناسب اون طراحی چراغ هاش نیستن
بین اون همه زیبایی اون اگزوز ها یکم چشم رو اذیت می کنند.
مهراد
۲۰ فروردین ۱۳۹۹جووووونننننزززززز ??♥️♥️
قیمتش عااالیه ، خیلی کمتر از چیزی که فکر میکردم باشه
مکلارن تنها انگلیسی ایه که حاج مهراد حاضره پشتش نماز بخونه ?
رزیتا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹با یک هفتم این قیمت میشه یه کوروت خرید ، پول هفتا کوروت c8 میشه یه مکلارن 765 LT “فقط نظر شخصی”
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹میشه با پول یه بوگاتی شیرون چنتا کوروت خرید؟
محمد
۲۰ فروردین ۱۳۹۹درسته کوروت خیلی خوبه و طرفدار داره ولی اگه شما پول جفتشو داشتی کدومو می گرفتی؟
من که حتما اینو بر می داشتم
Mf1
۲۱ فروردین ۱۳۹۹اگه با ۷ تا کوروت تو خیابون رد شی نمیگن هی کوروت ولی با مکلارن همه نظرها جلب میکنی هرچند قابل مقایسه نیستن ولی میشه ۲۰ تا پراید بخری
Farzad
۲۰ فروردین ۱۳۹۹بازی با عدد ۷۶۵
۷۶۵LT
765 اسب بخار وحشی
تولید محدود ۷۶۵
Khosrow
۲۰ فروردین ۱۳۹۹358 هزار بدی داخل کابین زشت و کم کیفیت بشینی که تند میره / عین لوتوس بی کیفیت و سبک وزن / عطر چرم کابین 812 رو با این نمیچنجم / هلاک دیسپلی جلو راننده شدم – خرج نکن حیف در میاد / #نه به درشت نمایی ..
Farzad
۲۰ فروردین ۱۳۹۹کابینش کحا بی کیفیته ؟؟ همش آلکانترا و فیبر کربنه .
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹حداقل ادبیاتم از تو بهتره
انگلیسی رو با فارسی قاطی نمیکنم
در ضمن شما چطور از رو عکس بوی فراری رو تشخیص میدید؟
علیرضا
۲۰ فروردین ۱۳۹۹واقعا از بین خودروهای پیست محور پیستا و این هیولا با اختلاف در صدر هستن . البته gt2rs رو نمیشه منکر شد
ارشیا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹اس وی جی رو با سنارو یادت رفت بگی
علیرضا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹سنا سطحش خیلی بالاتر از این کلاسه
Hamidreza
۲۰ فروردین ۱۳۹۹پدال با هم بله؟
پاک میکنی؟!
ارشیا
۲۱ فروردین ۱۳۹۹بعد از سنا دیگه هیچ مکلارنی به چشمم نمیاد
سنا یه اعجوبه ایه واسه خودش
Hamidreza
۲۱ فروردین ۱۳۹۹مخالفم
سنا رکورد شکنه ولی این بسیار ارزشمنده!