هنسی که جزو مشهورترین تیونرهای دنیا میباشد اواخر سال پیش اولین دستگاه از مک لارن ۶۰۰LT بازار آمریکا را دریافت کرده و چند ماه بعد ماحصل تغییرات آن پدیدار شده است.
هنسی به تازگی تصاویر این خودروی تیون شده را منتشر کرده و واقعاً با محصول احساسبرانگیزی طرف هستیم. هنسی قول قدرت بیشتر را داده و نام پروژهی جدید خود را HPE800 گذاشته است.
خب با توجه به نام خودرو میتوان میزان قدرت ۶۰۰LT هنسی را حدس زد و باید گفت این خودروی بریتانیایی حداقل ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد. کادیلاک اسکالید، جیپ گرند چروکی SRT8 و داج چارجر SRT هلکت از جمله خودروهای هنسی هستند که با نام HPE800 روانهی بازار شدهاند و هرکدام از آنها قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار داشتهاند.
اگر هنسی ۶۰۰LT با این میزان قدرت عرضه شود بنابراین وارد قلمروی خودروهای بزرگی همچون مک لارن ۷۲۰S و سنا با خروجیهای ۷۱۰ و ۷۸۹ اسب بخاری خواهد شد و شاید حتی آنها را شرمنده کند.
اما نسخهی استاندارد این سوپر اسپورت از پیشرانهی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۹۲ اسب بخاری و گشتاور ۶۲۰ نیوتون متری استفاده میکند. شاید ۶۰۰LT جزو خانوادهی سری اسپورت مک لارن باشد اما پرفورمنسی قابلتوجه داشته و تنها در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند.
هنسی رو هر ماشینی دست بزاره یه هیولای به تمام معنا به وجود میاره و جالبه بدونید هنسی هیچ علاقه ای به ماشین های اروپایی به جز مکلارن نداره و نویسنده محترم هنسی یکی از مشهور ترین تیونر های دنیا نیست سرشناس ترین بهترین هنرمند ترین پرطرفدار ترین و خلاق ترین تیونر دنیاست که رقیبی براش وجود نداره کدوم تیونر تونسته ماشینی با نام خودش بسازه که ادعا های بزرگی همچون پرسرعت ترین ( تاپ اسپید ) رو داشته باشه
با کمال احترام به هنسی و صرفا برای کشیدن ترمز دوستمون: ادعای بزرگو منم میتونم بکنم مهم وقتیه که اثبات بشه هنرمند ترین ؟ تغیرات بصری خاصی که اعمال نمیکنه که شما کاری که کارلکس دیزاین با 488 کرده رو ببین یا کاری که برابوس با جی کلاس کرده یا بی ام دابلیو سری شیش با تیون جی پاور اینا هنرن وگرنه هنسی تغییر بصری نمیده که
خب بزار منم یکم برات تدریس کنم دوست عزیز اون چیزی که شما از هنر میدونی فقط هنر نقاشی هست ( رینک و گلگیر رنگارنگ ) وگرنه ما هنر های موسیقی ( صدای انجین ) و . . . رو هم داریم لطفا بعد فکر کردن حرف هامون تو کامنت چاپ کنیم با تشکر تازه اونا ایرانی نیستن فقط ادعا کنن با حساب کتاب حرف میزنن
علی شوی چهار تا رنگ جیغ و رینگ فابریکو که سر چهار راه ما هم میندازن دوما محمد خان صدای انجین چه ربطی به هنر موسیقی داره ؟ هرچی صدا باشه هنر موسیقیه ؟درک بالاتو از هنر به رخمون کشیدی سوما کی گفته ادعاهاشون همه راسته ؟ دول که ادعای 5 هزار اسب و تاپ اسپید بالای 500 میکرد چی شد نه دانفورس داشت نه موتور خنک میشد
Mohammad
۸ بهمن ۱۳۹۷هنسی رو هر ماشینی دست بزاره
یه هیولای به تمام معنا به وجود میاره
و جالبه بدونید هنسی هیچ علاقه ای به ماشین های اروپایی به جز مکلارن نداره
و نویسنده محترم هنسی یکی از مشهور ترین تیونر های دنیا نیست
سرشناس ترین بهترین هنرمند ترین پرطرفدار ترین و خلاق ترین تیونر دنیاست که رقیبی براش وجود نداره
کدوم تیونر تونسته ماشینی با نام خودش بسازه که ادعا های بزرگی همچون پرسرعت ترین ( تاپ اسپید ) رو داشته باشه
M
۸ بهمن ۱۳۹۷با کمال احترام به هنسی و صرفا برای کشیدن ترمز دوستمون:
ادعای بزرگو منم میتونم بکنم مهم وقتیه که اثبات بشه
هنرمند ترین ؟ تغیرات بصری خاصی که اعمال نمیکنه که شما کاری که کارلکس دیزاین با 488 کرده رو ببین
یا کاری که برابوس با جی کلاس کرده یا بی ام دابلیو سری شیش با تیون جی پاور اینا هنرن وگرنه هنسی تغییر بصری نمیده که
Mohammad
۸ بهمن ۱۳۹۷خب بزار منم یکم برات تدریس کنم دوست عزیز
اون چیزی که شما از هنر میدونی فقط هنر نقاشی هست ( رینک و گلگیر رنگارنگ )
وگرنه ما هنر های موسیقی ( صدای انجین ) و . . . رو هم داریم لطفا بعد فکر کردن حرف هامون تو کامنت چاپ کنیم با تشکر
تازه اونا ایرانی نیستن فقط ادعا کنن
با حساب کتاب حرف میزنن
حسن
۸ بهمن ۱۳۹۷هنسی کارش تقویت انجین و بالابردن راندمان هست نه انداختن 4 تا رینگ فانتزی و زدن رنگهای جیغ روی ماشین و نصب 4 تا بلندگو رو ماشین
M
۸ بهمن ۱۳۹۷علی شوی چهار تا رنگ جیغ و رینگ فابریکو که سر چهار راه ما هم میندازن
دوما محمد خان صدای انجین چه ربطی به هنر موسیقی داره ؟ هرچی صدا باشه هنر موسیقیه ؟درک بالاتو از هنر به رخمون کشیدی
سوما کی گفته ادعاهاشون همه راسته ؟ دول که ادعای 5 هزار اسب و تاپ اسپید بالای 500 میکرد چی شد نه دانفورس داشت نه موتور خنک میشد
ایمان
۸ بهمن ۱۳۹۷بالای ۸۰۰ اسب بخار قدرت و شتاب زیر ۲/۸ رو شاخشه
فريد
۸ بهمن ۱۳۹۷چه شود ❤️