خودروساز انگلیسی تمام تلاش خود را میکند تا آخرین خودروی تمام درونسوز خود را زنده نگه دارد.
مکلارن در سال گذشته تصمیم گرفت تا مدل محبوب 720S خود را برای هماهنگی بیشتر با نیاز بازار جذب و مشتریان بهروزرسانی کند؛ پس با ایجاد چند تغییر مهندسیشده کوچک اما محسوس نسخه 750S را رونمایی کرد. خودروسازی انگلیسی حال با نزدیکشدن به سال ۲۰۲۵ تصمیم گرفته تا از طریق دپارتمان عملیاتهای ویژه خود، MSO، تجهیزات و آپشنهای بیشتری را در اختیار مشتریان و خریداران 750S قرار دهد.
مکلارن به خریداران 750S 2025 اجازه میدهد تا از میان ۱۲ پیکربندی ظاهری متفاوت یکی را انتخاب کنند و درصورت تمایل، از آپشنهای قابل شخصیسازی بیشتر هم استفاده کنند. پک کنتراست مکلارن که بخشی از این پیکربندیها به شمار میرود شامل رنگ منحصربهفرد بدنه و کالیپرهای ترمز و آینهبغلهای تزئینشده همرنگ آن میشود.
مشتریان این خودرو میتوانند با استفاده از خریداری پکیج نخست MSO، خودروی اسپرت خود را به رنگهایی چون سرخ آتشفشانی، نارنجی آتشفشانی، نارنجی سالگرد، زرد خورشیدی، سبز نَپیِر، سبز XP، صدفی توکیو، ارغوانی ویولا، خاکستری کبوتری، خاکستری سوهو، سیاه آسفالت و سفید الماس آلاسکایی مزین کنند.
خریداری پکیج دوم MSO امکان دسترسی به رنگ بدنه پک نخست را با شخصیسازی فضای داخلی فراهم میکند. ازجمله گزینههای دردسترس خریداران میتوان به ادوات تماما فیبرکربنی و دوخت سراسری آلکانترا اشاره کرد که با رنگهای درخشان و نشان MSO مزین خواهند شد. خریداران میتوانند با بخشهای جزئی خودروی خود را هم به سلیقه خود سفارشیسازی کنند و برای نمونه از نشان مرکزی چرخهای این خودرو را سیاه کنند یا هواکش طاق چرخها را از جنس فیبرکربن همرنگ بدنه تهیه کنند. تمام خودروهای خریداری شده هم فارغ از آپشنهایشان به دکمه روشن/ خاموش نارنجی پاپایا مزین خواهند شد.
مدیر فروشو بازاریابی مکلارن، «جورج بریگز»، درباره 750S مدل ۲۰۲۵ میگوید:
750S در سال نخست فروش خود به موفقیت زیادی رسید. پذیرش بینظیر مردم از این خودرو توسط رسانهها و مالکان فراتر از انتظار ما بود. بنابراین نسخه بهروز شده آن را با آپشنهای جدید MSO عرضه کردهایم تا همچنان در کلاس خود بهعنوان معیاری برای سنجش شناخته شود و معنای سوپراسپرت و خاصبودن و کیفیت بالای تولید را برای بقیه روشن کند. این خودرو درکنار آرتورا کوپه، اسپایدر و یک GTS جدید بهعنوان یکی از هستههای سبد محصولاتمان شناخته میشوند؛ بنابراین محصولات ما از همیشه هیجانانگیزتر و جذابتر شدهاند.
مکلارن 750S هماکنون قدرت خود را از یک پیشرانه V8 تویین توربو دریافت میکند که توان تولید ۷۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت پیشرانه از طریق یک جعبهدنده ۷ سرعتی دوکلاچه خودکار به چرخهای عقب منتقل میشود و به پرچمدار قدرتمند مکلارن این امکان را میدهد تا درعرض ۲.۸ ثانیه از مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت عبور کند و شتابگیری را تا دستیابی به سرعت ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد. وزن خالص آن برابر ۱,۳۸۹ کیلوگرم اعلام شده که نسبت قدرت-به-وزن ۰.۵۳ اسب بخار بر کیلوگرمی را برایش فراهم میکند. نظر شما درباره 750S چیست؟
Kiarash
۵ شهریور ۱۴۰۳جذابه
amirkhanzadeh
۵ شهریور ۱۴۰۳طراحی های مکلارن همیشه به دل میشینه
محمدعلی کاشی
۵ شهریور ۱۴۰۳جذاب لعنتی
D.A.N.I.Y.A.L
۵ شهریور ۱۴۰۳به نظرم مکلارن میتونه پرچمدارای بهتری داشته باشه
ولی از حق نگذریم اینم محشره
froG-driVer
۵ شهریور ۱۴۰۳720 و 750 زیباترین خودرو های زشتی هستند که من تابحال دیدم
911
۵ شهریور ۱۴۰۳من نمیدونم چرا با طراحی سنا فقط می تونم تو مکلارن ها کنار بیام، پی ۱ هم تا وقتی که ۹۱۸ بود موفق نبود ،این ماشین هم طراحی عالی داره .
arvin44
۵ شهریور ۱۴۰۳بنظرم چندساله که بخصوص در جلوپنجره مکلارن ها خیلی شبیه هم شدن
RAM1500TRX
۵ شهریور ۱۴۰۳مقاله ای ک در مورد مک لارن نوشته شده رو نمیدونم چرا حال نمیکنم بخونمش
اصلا با خود ماشین هم حال نمیکنم
فراری
لامبو
پورشه
کوروت
بهش ترجیح میدم جذابترن…
Monster 765lt
۷ شهریور ۱۴۰۳خوبه حال نمیکنیو میای میخونی و کامنت هم میذاری
همایون
۵ شهریور ۱۴۰۳وقتی ۷۶۵ هست این برگشت به عقبه