حدود یک هفته پیش بود که مک لارن 750S به عنوان نسخهای جدید و ارتقا یافته از 720S معرفی شد. هماکنون پیکربندی آنلاین این ابر خودرو راهاندازی شده و میتوانیم نگاهی به آپشن ها و تجهیزات جانبی آن داشته باشیم.
750S قدرتی بیشتر نسبت به نسخه قبلی دارد و از ۳۰ درصد قطعات جدید یا اصلاح شده در آن استفاده شده است. چنین تغییراتی برای یک پروژه فیس لیفت بسیار قابلتوجه به نظر میرسد. اگر با دیدن اولین تصاویر رسمی از مک لارن 750S جدید به این خودرو علاقهمند شدهاید هماکنون میتوانید با پیکربندی آنلاین آن آشنا شوید و مدل موردعلاقه خود را بسازید. کار را با رنگهای بدنه شروع میکنیم که شما میتوانید ۵ رنگ استاندارد و ۵ رنگ سفارشی شامل رنج جدید اوروم را انتخاب کنید. در بخش کابین نیز ترکیب آلکانترا با دو طرح تک لوکس و پرفورمنس بهصورت استاندارد عرضه میشود. در حالت اول چرم ناپا در کابین بکار میرود درحالیکه در طرح پرفورمنس ترکیبی از چرم و آلکانترا وجود خواهد داشت.
آپشن بعدی رینگهاست که در سه نوع متفاوت با طرحهای ظاهری گوناگون عرضه میشوند. برای کالیپرهای ترمز ۱۰ رنگ متفاوت و برای لاستیکها نیز ۳ نوع آپشن وجود دارد. خریداران همچنین میتوانند ترمز پیست بهتر و پیچهای چرخ تیتانیومی را سفارش دهند. تمامی این آپشن ها در بخش ترمز و لاستیک قرار گرفتهاند. البته آپشن های بیشتری هم وجود دارند. برای مثال کاپوت و اسپویلر عقب فعال را میتوان با رنگ متفاوتی نسبت به رنگ اصلی بدنه سفارش داد. طرح خروجیهای اگزوز، سپرها، گلگیرهای جلو و… نیز با فیبر کربن در دسترس هستند.
خریداران همچنین امکان شخصیسازی کابین مک لارن 750S جدید را خواهند داشت. علاوه بر آپشن های یاد شده ویژگیهای جالبی همچون محفظه شیشهای پیشرانه، کفپوشهای متفاوت و… وجود دارد. شما همچنین میتوانید یکی از ۳ تریم متفاوت فرمان را سفارش دهید؛ اما صرفنظر از ترکیب رنگی کابین و بدنه، خودروی موردبحث فقط با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو که ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد عرضه خواهد شد. این نیرو از طریق گیربکس ۸ سرعته سکونشئال بهروز شده راهی چرخ ها میشود. مک لارن میگوید قیمت 750S جدید از ۳۲۴ هزار دلار شروع میشود هرچند به این مبلغ باید هزینههای تحویل را نیز اضافه کرد. قیمت نسخه اسپایدر هم از ۳۴۵ هزار دلار آغاز خواهد شد.
احمدرضا
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲عالیه ولی رخ 720 قشنگتره بنظرم
سپر همرنگ شده رو دوس ندارم
Regra.loaded
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲واقعا خوشحالم که یک نمونه دیگه از ۷۲۰ ساخته شده یک شاهکار مهندسی واقعی بوده ۷۲۰
Hamilton1970
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲مکلارن همیشه خودروهای زیبایی تولید میکنه
کلا خودروهای انگلیسی خیلی جذابن و از بقیه دنیا جدان
Siyavash
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲معمولا نسل جدید باید از نسل قبلی حتی نمونه پست محورش هم قویتر باشه نمونش مقایسه مکلارن ۶۷۴ ال تی و خدر ۷۲۰ که ۷۲۰ قویتر بود ولی آیت نسل عجیب هست..اصلا انگار نسل جدید نیس و یه بروز رسانی خیلی خیلی ساده رو تجربه کرده و از ۷۶۵ هم ضعیفتر هست…در کل هنوز مغزم درگیر این وزن مکلارن هست که اصلا قابل باور نیست نمیدونم چرا رقبا تویه وزن کم کردن نمیتونن مثل مکلارن عمل کنن…
مازیار
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲چون تخصص مک لارن در استفاده از فیبر کربن از همه بالاتره
مهدی
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲مغز شما درگیر میشه چون نه من نه شما چیزی غیر از چندتا عدد و رقم نمیبینیم! مطمئن باشید اگر رقیب پورشه یا فراری این ماشین وزن بیشتری دارن به همون اندازه استراکچر و شاسی قویتر، امکانات بیشتر و عایق کاری بهتری دارن
مازیار
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲آره کلا ماشینای انگلیسی اگرم مزیتی داشته باشن حتما از یه جای دیگه شون کم شده خصوصا اگه رقیب فراری باشن
همینطوری ادامه بدی یه شب ملکه شخصا به خوابت میاد و اونوقت دیگه اون آدم سابق نخواهی بود😄
مهدی
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲عرضم به حضورتون که ربطی به ملین نداره شرکت هایی مثل فراری و پورشه در لبه تکنولوژی هستن و تفاوت ها ناچیز بعد واقعا انتظار دارید با امکانات و مهندسی طراحی یکسان مثلا مکلارن ۲۰۰ کیلو سبکتر تر فراری یا پورشه باشه ؟ مثلا پلتفرم مکلارن از آلیاژ سفینه های فضایی ساخته شده و شاسی پورشه و فراری از چدن ریخته گری؟ یا صندلی های مکلارن از فیبر کربن درست شده و فراری و پورشه صندلی سیمانی پارک جنگلی گذاشتن؟ 😁
مازیار
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲نه داداش تفاوت ها به همین سادگی تفاوت جنس صندلی که شما مزه می پراکنی نیست وگرنه یه کمپانی مثل بی ام و بدنبال مشارکت با مک لارن در ساخت سوپراسپرت ” بخاطر استفاده از تجربیاتش در استفاده از فیبر کربن” نبود
مطلبش چند وقت پیش همینجا تو پدال هست
مازیار
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲اغلب کامنت های خوبی میفرستی اما گاهی وقتا یه چیزایی که باعث تعجب میشه
گوشی دست خواهرزاده برادرزاده نمیدی؟😄
Monster 765lt
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲مازیار جان اتفاقا یکی از کاربرهایی که هیچوقت ازش کامنت درست نمیبینی همین دوستمون هست.
من تاحالا تو این سالیان دراز یه کامنت خوب از ایشون ندیدم که حتی ارزش خوندن داشته باشه
Monster 765lt
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲باز جوک گفتن این بابا شروع شد
برای همین هست که توی تمام بررسی ها نقاط قوت مکلارن استفاده از بهترین متریال با کیفیت بالاست و یکی از نقاط ضعف فراری که بهش اشاره میکنن استفاده از پلاستیک و متریال نچندان با کیفیت در کابین هستش
و شاسی یکپارچه فیبرکربن مکلارن که جز بهترین هاست از نظر این بابا بی کیفیت هست
بس کن بابا اطلاعات ناقصتو برای خودت نگه دار
فهمیدیم خودت رو داری برای فراری میکشی ولی وجدانی نظر بده رو هوا مزخرفات سر هم نکن
مکلارن همونقدر با کیفیته که برندهای هم وطنش مثل رولزرویس و بنتلی وسواس کیفیت دارند این جز خصلت انگلیسی هاست
Mf1
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲رقبای ۱۵۰۰ کیلویی ۱۶۰۰کیلوی توی بعضی از پیست ها از مکلارن سریعتر هستن بعضی پیست ها هم چنان نزدیک هستن که سبک سازی مکلارن زیر سوال میره مکلارن بایستی یه تکونی به خودش بده کمتر اکتفا کنه به سبک سازی
Monster 765lt
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲بهت توصیه میکنم یکم اطلاعات خودرویی بالا ببری و یه نگاهی به 5 سال گذشته و جایگاه مکلارن و اون رقبایی که میگی بندازی تا از شدت سرخوردگی از ادمین بخوای این کامنت بی محتوا رو پاک کنن
نمیدونم چرا پرفسورهای ناب خودرویی فقط توی مطالب مکلارن ظهور میکنن جای دیگه پیداشون نیست با نظرات گوهر بار و سرشار از سواد و منطق
arsalan-car
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲رخ این ماشین واقعا زیباست ولی ۷۲۰s یه چیز عجیب خفن بود .