تاکنون شایعات زیادی درباره تولید محصولات جدید و آتی مک لارن به گوش رسیده اما ظاهراً این بار اخبار موثقی مبنی بر تولید جانشین هایپرکار P1 و یک شاسیبلند جدید منتشر شده است.
ظاهراً در جلسهای که بین نمایندگیهای این خودروساز بریتانیایی برگزار شده برنامههای مربوط به تولید یک هایپرکار هیبریدی جدید به عنوان جانشین P1 افسانهای و همچنین یک خودروی چهار درب و چهارنفره منتشر شده است. با توجه به محبوبیت کراس اوورها و شاسی بلندها در دنیای امروزی، چنین خودرویی میتواند باعث وارد مک لارن به بازی پرسودی شود که رقبا نیز در آن قدم گذاشتهاند.
البته فعلاً جزئیات بیشتری از این خودروها در دست نیست هرچند اتوموتیونیوز به نقل از برخی نمایندگان ناشناس مک لارن که در این جلسه حضور داشتهاند تولید پرچمدار هیبریدی جدید از سری محصولات اولتیمیت در سال ۲۰۲۶ را تائید کرده است. به عنوان یادآوری باید گفت سری محصولات اولتیمیت مک لارن شامل خودروهایی همچون سنا، اسپیدتیل و الوا هستند. همچنین گفته شده سیستم هیبریدی این خودرو حدود ۷۰ درصد سبکتر از نمونههای کنونی مک لارن خواهد بود و قدرت بسیار بیشتری خواهد داشت.
اگرچه به نام و مشخصات دقیق محصولات جدید مک لارن اشارهای نشده است اما قطعاً یکی از آنها جانشین P1 خواهد بود، خودرویی که در سال ۲۰۱۵ با خط تولید خداحافظی کرد. قوای محرکه پلاگین هیبریدی P1 قدرت ۹۰۴ اسب بخار را داشته است. اخیراً نیز شاهد تولید خودروی آرتورا با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی هیبریدی که ۶۷۱ اسب بخار قدرت دارد بودهایم. اگر خودروی جدید از سیستم هیبریدی سبکتر و قدرت بیشتری نسبت به آرتورا سود ببرد قطعاً پرفورمنس قابلتوجهی خواهد داشت. اگر هم قویتر و سبکتر از P1 باشد عملکرد آن خارقالعاده خواهد بود.
دیگر خبر منتشر شده از جلسه نمایندگان مک لارن به اندازه تولید هایپرکار یاد شده هیجانانگیز نیست اما میتواند از نظر مالی برای این خودروساز بسیار مهم باشد. ظاهراً بریتانیاییها به شرکتکنندگان در جلسه گفتهاند منتظر خودرویی در کلاس جدید تا سال ۲۰۲۸ باشند، خودرویی که چهار درب و چهار صندلی خواهد داشت. به غیر از این چیز دیگری به بیرون درز نکرده اما میدانیم که مدیرعامل مک لارن طرفدار شاسی بلندهاست و قبلاً تجربه توسعه پورشه کاین و فراری پورسانگوئه را داشته است. قبلاً اخبار گوناگونی درباره برنامههای مک لارن برای تولید یک شاسیبلند منتشر شدهاند اما اخبار تائید نشدهای درباره تولید یک خودروی سدان نیز وجود داشته است.
Reza Waffen SS
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲اووووف چه خبری سر صبحی 😍😍😍
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲اجاره سوراخ موش بشدت بالا خواهد رفت
شوخی صبح اول هفته بود😆
F22RAPTOR
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲کار خوب
رضا
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲مکلارن یا یک شناسی بلند افراطی مثل ماشین های extrem Eمیسازه یا یک هاچبک با ارتفاع بالاتر مثل فراری و یا احتمال داره این ماشین با ۴صندلی یک سدان باشه
فرشاد
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲آهااا
پورشه خراب کرد باید زودتر جانشین 918رو میداد
Sf90هم که اومد
بنظرتون میشه مث قبل یه مثلت ماندگار و آتشین ظاهرکنن؟
KF
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲آره میشه، عرب های اون طرف ایران بخرن تست کنن ما هم کامنتشو میزاریم البته اگه اینترنتو قطع نکنن
مازیار
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲مثلث قبل یکی از دلایل خاص بودنش همزمانی معرفیشون بود که بخاطر نبودن فاصله زمانی تکنولوژیکی _ که اینروزها خیلی مهمه _ رقابت رو خیلی داغ کرده بود
دیگه احتمال تکرارش خیلی کمه
Tesla
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲پورشه خراب کرد !! Sf90 هایپرکار هست !!!! ، اولا پورشه هایپرکار جانشین ۹۱۸ رو قراره تا اواخر ۲۰۲۵ معرفی کنه ( در حالی که جانشین p1 تا قبل ۲۰۲۶ رونمایی نمیشه ) و دوما خود فراری چند بار گفته : sf90 هایپرکار نیست و یه سوپرکار پلاگین هیبریدی هست ( جانشین لافراری هم تا ۲۰۲۵ پدیدار نخواهد شد )
فرشاد
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲چرا آمریکنا مطالب رو لود نمیکنن؟
مگه من نگفتم دیر معرفی میکنه
مگه من گفتم مکلارن تا یه ساعت دیه معرفی میکنه؟
مگه من حرف از جانشین لافراری یا از هایپرکارحرف زدم؟
از SF90به عنوان بزرگ فراری اسم بردم
یا ربپلی نکن یا حدقل بخون
R
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲اونام هایپرکار نبودن هایپرکار بالای ۴۰۰ تا سرعت داره اس اف ۹۰ هم سرتر از لافراریه
net
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲جالب نیست تولیدکنندگان معروف مثل و فراری و بنتلی و رولز رویس و مازراتی و لامبورگینی و پورشه و جگوار و استون مارتین که تجربه ای در ساخت کراس اور نداشتند در چند سال گذشته به ساخت کراس اور روی اوردند، حتی بوگاتی و مک لارن می خواهند کراس اور تولید کنند
net
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲نظر دومم که اخرش تولید کنند هست لطفا ثبت کنید
Yasin
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲چی میشه اگه جانشینهای پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری هم معرفی بشن💥🔥