نام GT احتمالاً یکی از معمولترین نشانهایی است که به بخش پشتی خودروها میچسبد. شرکتها فکر میکنند که اضافه کردن این حروف به یکی از مدلهای خاص خود باعث میشود تا فوراً خودروی موردنظر تغییر وضعیت داده و از مدلی کلافه کننده به یک گرند تور بدل گردد.
مک لارن با تولید مدل 570GT تعداد مدلهای اسپورت خود را به سه عدد گسترش داده است؛ اما در این مورد تنها شاهد چسباندن حروف GT به خودرویی که وجود داشته نیستیم چراکه موضوع فرق میکند. این خودرو به آسانی یکی از بهترین مدلهایی است که مک لارن ساخته و بیشک بهترین خودروی اسپورت همهکارهای است که تا به امروز دیدهایم. اولین بار که پشت فرمان 570GT قرار گرفتیم این خودرو واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد اما هماکنون زمان بیشتری در اختیار داریم و البته باز هم حس قبلی ما را تأیید کرده است. اساساً مک لارن مدل فوقالعادهی 570S را مبنا انتخاب کرده و با ایجاد تغییراتی آن را به مدلی بدل کرده و که متمدنتر و آرامتر بوده و میتواند بدون استفاده از پیشرانهای کوچکتر و صندلیهای بیشتر کار خود را انجام دهد.
در نگاهی سریع 570GT شبیه 570S است اما برخی تفاوتهای چشمگیر بین این دو به چشم میخورد. مدل 570GT دارای سقفی جدید است که بخش اکثر آن از شیشه تشکیل شده و بنابراین نور بیشتری به کابین میرسد.
پیشرانهی بکار رفته زیر پوشش چرمی قرار گرفته و به خوبی ایزوله شده است. فضای محفظه بار این خودرو ۳۵۰ لیتر بوده که نسبت به حجم ۲۲۰ لیتری مدل 570S بیشتر است. این میزان فضا از محفظه بار فورد فوکوس هاچبک بیشتر است.
داخل مدل GT شاهد ایزولهی بهتر، صندلیهای الکتریکی گرم شونده با حافظه هستیم. همچنین سیستم ساکتتری بهصورت استاندارد قرار داده شده و سیستم تعلیق نیز نرمتر است.
سفتی فنرها در جلو ۱۵ و در عقب ۱۰ درصد کاهش یافته است. همچنین پاسخ فرمان نیز کمی بهتر شده است. همهی این بهینهسازیها و تغییرات باعث شدهاند تا تجربهی رانندگی بسیار متفاوتی به وجود آید. وجود سیستم تعلیق نرمتر سریعاً قابل تشخیص است و هنگام عبور از دستاندازها و ناهمواری آرامش بیشتری وجود دارد.
در بزرگراهها نیز سروصدای کمتری از 570GT به گوش میرسد؛ اما زمانی که میخواهید به آسفالت حمله کنید تمامی اعمال خودرو مثل توقف، حرکت و صدا شبیه دیگر مک لارن ها میشود. درحالیکه فرمان خودرو کمی کندتر از 570S است کمی تفاوت وجود دارد. فرمان بازخورد خوبی داشته و سرزنده احساس میشود و سریعاً به دستورات راننده واکنش نشان میدهد. تنها تفاوت واقعی این است که در هنگام عبور از پیچها GT تمایل بیشتری به بیش فرمانی دارد.
با فشار دکمهی استارت پیشرانهی ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی GT از خواب برمیخیزد. شتاب گیری خودرو به لطف قدرت ۵۶۲ اسب بخاری عالی بوده و تعویض دندههای پدال شیفترها نیز دلچسب است. گیربکس خودرو به اندازهی مدل S ترونیک آئودی یا PDK پورشه سریع نیست.
این خودرو تنها دو دهم ثانیه کندتر از مدل S است. 570GT در ۳.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد و البته سقف سرعت آن همان ۳۲۸ کیلومتر در ساعت مدل S است. کندتر بودن این خودرو به علت سنگینتر بودن آن (۳۷ کیلوگرم) است اما این حداقل اضافهوزن برای GT است و در شرایط واقعی این خودرو همانند S عمل میکند.
علیرغم تجمل بیشتر اساساً کابین خودرو همان کابین 570S است. این طراحی برای خودروهای اسپورت مدرن واقعاً عالی بوده و البته تفاوتهای بیشتری با فراری ۴۸۸ و کاربردی بودن پورشه ۹۱۱ توربو دارد. موقعیت رانندگی خودرو پایین است اما هنوز هم میزان دید راننده خوب بوده و GT برای رانندگی روزمره خودرویی راحت به شمار میرود.
همین موضوع دربارهی سیستم اطلاعات سرگرمی مک لارن صادق نیست. وظایف سادهای چون تعیین مقصد در سیستم ناوبری بهصورت عجیبوغریب و سردرگم کننده صورت میپذیرد؛ اما برای چنین خودروی اسپورت، این مسائل کمرنگ هستند.
مشخصات مک لارن 570GT
قیمت: 187 هزار دلار
پیشرانه: 8 سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو
قدرت/گشتاور: 562 اسب بخار/۶۰۰ نیوتون متر
گیربکس: 7 سرعته ی دوکلاچه اتوماتیک، دیفرانسیل عقب
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت: 3.۳ ثانیه
حداکثر سرعت: 328 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 10.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
منبع: autoexpress
٤٠٥
۲۳ آبان ۱۳۹۵بیرونش خیلی خوشگلتر از داخلشه کاش یکم بیشتر رو فانتزی کردن سینه کار میکرد?
دانیال
۲۳ آبان ۱۳۹۵خیلی زیباست.رقباش آءودی R8 و پورش 911 اگر از نظر پرفورمنس هم سر تر باشن از نظر زیبایی فکر نکم
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵عالیه ولی زیادی گرونه.
RS-28
۲۳ آبان ۱۳۹۵چرا گرون؟؟؟؟؟؟
نسبت به چه خودرویی؟؟؟؟؟
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵نسبت به همونایی که دوستمون مثال زد.
reza
۲۳ آبان ۱۳۹۵نسبت به پورش 911 توربو اس- ایودی r8-فراری 488 gtb
Monster.ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵اتفاقا قیمت گذاری مکلارن با توجه به این برند خاصی هست از بقیه رقبا منصفانه تر هست مثلا چرا باید قیمت لافراری از پی وان 300 هزار دلار بالاتر باشه?چرا باید 385 هزار دلار از پورشه 918 گرونتر باشه? توی تمام تست هایی که انجام شد هیچوقت لافراری پیروز نشد و همیشه از سه خودرو رتبه سه رو دریافت کرد…و همیشه رتبه یک و دو بین پورشه و مکلارن تغییر کرد.ینی یا مکلارن برنده بود یا پورشه
Bavaria
۲۴ آبان ۱۳۹۵بخاطر اینکه لافراری دوازده سیلندره،و با وجود اینکه دوازده سیلندره باز حدود صد کیلوگرم از p1 سبکتره،فیبرکربن بیشتری تووش استفاده شده
و البته همونطور ک قبلا گفتم در آینده خودروی باارزشتری خواهد بود
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵باواریا لایک.???
لافراری با هیچ مدلی از هیچ شرکتی قابل قیاس نیست.
نه لامبورگینی نه مکلارن نه پورشه نه بوگاتی.
در آینده ارزش چند صد میلیون دلاری پبدا خواهد کرد.
فراری اگر هر دستگاه از لافراری رو 10 میلیون دلار هم میفروخت بازم همشون فروخته میشدن.
mohsen
۲۴ آبان ۱۳۹۵خاص تر از فراری سراغ داری؟ اگه سراغ داری به فراری های کلاسیک و قیمت های کهکشانیشون توجه کنی کاملا به راه راست رستگار میشوی
Iman mclaren p1
۲۳ آبان ۱۳۹۵از نظر کارایی که فوق العاده اس…
ولی طراحیای مدلای مکلارن داره به سمت P1 میره و بنظرم این خوب نیست.
اون طراحی فوق العاده خاص داره با نزدیک شدن طراحی این سوپرکارای درجه پایین تر مکلارن آسیب میبینه…
اگه ماشینی خاصه نباید ماشینی رو شکلش پیدا کنی…
وگرنه که از نظر زیبایی بنظرم فوق العاده زیباست…
(new great britain(king mclaren
۲۳ آبان ۱۳۹۵ایمان اگه درست نگاه کنی از نمایه جلو شباهت چندانی نداره پی1 با این و همینطور عقب .
فقط از کناره ها یکم شبیه.نباید انتظار داشت که مک لارن یهو یه تغییر بزرگ بده تو طراحیه ماشیناش.آروم آروم.نه یهو.اصلا اینطوری اصالتش زیره سوال میره.میشه عینه ماشین های آسیایی که هر دفعه یه شکل و قیافه ان.
تو مدل p14 فکر کنم مک لارن قراره طراحیش خیلی متفاوت تر باشه با خودروهای قبلیش.
برید و راضی باشین دوستان.
الف.ی
۲۳ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز در هر شرکتی همین رابطه وجود دارد.
مثلا طراحی لافراری مستقیما روی جی تی سی 4 لوسو تاثیر گذاشته.یا مثلا اونتادور روی اوراکان یا ای ام جی جی تی آر روی مرسدس اس ال 65
اسم این کار ایجاد اصالت خانوادگیه نه پایین آوردن ارزش ماشین مدل بالا
البته قبول دارم که طراحی های مکلارن در پی1 و 650 اس خیلی شبیه هم هستند اما خوشبختانه در رندر هایی که پدال از کانسپت هاش منتشر کرده این نقیصه برطرف شده.
Monster_ALM
۲۳ آبان ۱۳۹۵مکلارن پادشاه بی چون و چرا تکنولوژی ♥
RS-28
۲۳ آبان ۱۳۹۵دیگه اینجوری هم نیست
خودروساز خوبی قبول دارم ولی پادشاه…
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵پادشاه یکم زیاده واسش !
(ali (CHEVY NOVA
۲۳ آبان ۱۳۹۵این نظر یکی از کاربرا هستش
((لقب پادشاه فقط برازنده لامبورگینی هست))
(new great britain(king mclaren
۲۳ آبان ۱۳۹۵اگه بخوایم برای خودروسازها طبقه ی اجتماعی درست کنیم قطعا لامبورگینی جزء طبقه عوام خواد بود(پاسخ به تیکه مجید?)
و مک لارن هم پادشاه هستش فقط چنتا سرزمین کوچیک مونده برافتح کردنش.
به علی نوا:
بزار خوش باشه.مگه آرزو برای جوانان عیبه؟؟??
تو رده ی ماشین های مک لارن. اگه ماشینی بتونه تو اکثره درگ ها موفق باشه بحش میگن حاکم یا پادشاه.(پاسخ به بعضی دوستان که لقب پادشاه را برازنده ی مک لارن نمیدونن)
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵.
این اعتقاد منه که لامبورگینی یکی از بهترین ماشین هاست.
چون خصوصیاتی داره که متمایزش میکنه.
دوستان طرفدار مکلارن این صفحه حضور دارن و من انتظار بازخورد مثبت ندارم.
.
.
.
بحث پادشاه و سرور و سالار و ..!! منو یاد دوران ابتدایی میندازه !!
اون موقع همیشه با هم کلاسی هام دعوا و کتک کاری میکردم (البته چون هیکلم گندست 10 تا میزدم 5 تا میخوردم !!) و همیشه بحث داشتیم آخر هم بعد 5 سال به نتیجه نرسیدیم که کی سرور و پادشاه کیه !!
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵.
Newgreatbitain
عزیز دلم…
اگر این تفکر که مکلارن پادشاهه و لامبورگینی عوام !! قلب شما رو شاد میکنه باشه.
درست میگی…
اگر دلت به یک king که تو اسم پروفایلت نوشتی خوشه جدا خوش به حالت… منم به دلخوشی هات احترام میذارم و قصدم شکستن دلت نیست !!
من میخوام شما همیشه خوشحال باشی.
این بحث پادشاه و ملکه ! رو تموم کنین که خنده دار شده دیگه.
زیاد یاد دبستان وخاطراتش افتادم 😅😅😅
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵(ali (CHEVY NOVA
علی جان خیلی خوب اومدی اینو :D ارادت
(ali (CHEVY NOVA
۲۴ آبان ۱۳۹۵فدات داداش گلم ((Monster_ALM))
Monster_ALM
۲۳ آبان ۱۳۹۵بخوایین نخوایین مکلارن پادشاهه و تراکتور ساز لامبورگینی چندین پله پایین تر.
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵باشه.
هر جور تو میگی.ِِ..
Carbonado Aventador
۲۴ آبان ۱۳۹۵میخوای با یه مدل از تراکتور به نام سستو المنتو بیاییم خودتو و کل شرکت مکلارن رو شخم بزنیم برگردیم؟؟؟
گاو ایتالیایی کجا و بومرنگ انگلیسی کجا!!!!
ایتالیا>انگلیس
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵مکلارن با یه میان رده 675 ال تی تمام مدل های لامبورگینی رو شخم میزنه عزیزم
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵در ضمن از هر نظر حساب کنی انگلستان > ایتالیا.
من خودم عاشق ایتالیام مخصوصا تیم های باشگاهیش…
ولی هر جوری حساب کنی قدرت…تکنولوژی…پزشکی…علمی…اعتبار…ارزش واحد پولی….صنعت…نظامی…هنری…و … انگلستان دو سه سرو گردن بالاتر از ایتالیاست.
(new great britain(king mclaren
۲۴ آبان ۱۳۹۵داداش اون طفل معصوم(سستو المنتو) که 570 اسب بخار بیشتر قدرت نداره!!!!!!!
آخه دلت میاد با s650 675lt بندازیش؟؟؟؟؟؟?
باشه اصلا تو شتاب اولیه بهتر یه 50 متر بزار جلو بیوفته اما آخر پیست این طفل معصوم 100 متر عقب میوفته.تازه اونم از 570 s نه اون مدلایی که گفتم.
نه داداش واقعا دلت میاد ضعیف کشی کنی؟؟؟؟؟??
Bavaria
۲۴ آبان ۱۳۹۵به monster ALM
جدا میگی انگلیس توو هنر از ایتالیا بالاتره یا شوخی بود؟!!!
تا وقتی کمپانی مثل فراری توو ایتالیاست پرچمش بالاست
درضمن من خودم هم مک رو دوست دارم هم فراری هم پورش،و اینا رغیب های کارکشته ی همن
لامبو ی پله پایین تر
Monster.ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵دوست گلم bavaria جان از وقتی طرفدارای لامبورگینی شور یه چیز در اوردن و بدون هیچ اطلاعاتی میان یکسری حرفا میپرونن منم تصمیم گرفتم یکم با روح و روانشون با تیکه ها بازی کنم البته نه مثل اون ها تیکه های تو خالی.
(new great britain(king mclaren
۲۴ آبان ۱۳۹۵به باواریا:
مانستر(علی) درست میگه.
هنر که فقط نقاشی نیست.
هنر اینه که بتونی خوب ماشین بسازی بتونی خوب فیلم بسازی بتونی خوب داستان بنویسی بتونی بازیگرایه خوبی داشته باشی بتونی خوب گیم بسازی و…………
اگه بری مطالعه کنی میبنی بریتانیا از ایتالیا تو هنر هم خیلی جلوعه.
اگرم خواستی تو این ضمینه ها با دلیل بهت توضیح میدم.
Bavaria
۲۴ آبان ۱۳۹۵حرفه شما درسته و قبول دارم
من هنر ایتالیا رو در حال حاضر (چون عشق ماشینم) توو لافراری میبینم واسه همین اون حرف رو زدم
بنظر خودم از لحاظ طراحی ماشین رو دستش نیومده
با احترامی که برای مک لارن قائلم ولی لافراری برام با ارزشتره و مطمئنم در آینده هم از نظر کلاسیک بودن با ارزشتر از p1 میشه(یکی از بزرگترین دلایلش دوازززززده سیلندر تنفس طبیعی بودنشه که در خودرو های آینده نایاب میشه و تولیدش همین الان ی هنر هست)
(new great britain(king mclaren
۲۴ آبان ۱۳۹۵باواریا جان مک لارن هم با f1 هنر خودش رو به رخ کشیده و از 20 و اندی سال هنوز جاودان س به این نمیگن هنر؟؟
فقط انگلستان
۲۴ آبان ۱۳۹۵قربون طرفدارای انگلیس برم که توهین تو کارشون نیست ایول.
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵.
اینقدر بریتانیا بریتانیا کردی یاد قرارداد های دوره ی قاجار افتادم.
ما رو عقب نگه داشتن خودشون پیشرفت کردن.
از کی دفاع میکنی ؟
از دنیای گیم بیا بیرون تو دنیای واقعی.
ول کن استعمار پیر رو…
(new great britain(king mclaren
۲۳ آبان ۱۳۹۵این هفته اصلا ماله ما مک لارنی ها بود.
تو عکسه سوم و پنجم واقعا چه رخی داره.
تو عکسه سوم به آئروداینامیک دقت کنید.??
فقط تنها مشکلی که مک لارن داره به نظرم سیستم اطلاعات و سرگرمیشه.امیدوارم تو مدل p14 روش کار کنن.که البته بعید میدونم بتونن تغیرات بزرگی بدن.البته به قل نویسنده اصلا مهم نیست.
البته آپشن هایی هم داره مثل سیستم صوتی با 12 اسپیکر -فیبرکربن اضافه-چرم باکیفیت وسقف الکتروکرومیک که باعث میشه تو روز نور کمتری به داخل بیاد و شبها شفاف باشه.و میشه درجه شفافیت شیشه رو هم تنظیم کرد. این است مک لارن.?
مک لارن همیشه جلوتر از خودت باش.
ever ahead.?
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵داداش گل چه میشه کرد هیولا همیشه هیولاست…فقط قدمتش بیشتر میشه…مکلارن داره مدام تجربیاتش بیشتر میشه و هر سال واسه رقبا خوف انگیز تر.
X5
۲۳ آبان ۱۳۹۵بازهم قیافیه تکراری !!! یه p1 زده جو گیر شده کله ماشیناشو شبیهش کرده مثل این که فراری جلو لافراریو تو همه مدلاش کپی کنه
Monster_ALM
۲۳ آبان ۱۳۹۵شما چرا گریه میکنی؟؟؟مگه بی ام دبلیو همه مدل هاش فرق دارن؟؟ به این نمیگن کپی میگن حفظ اصالت ….ایرنخودرو که نیست مکلارنه…اینو درک کن…پورشه همین روند رو داره ادامه میده… لامبورگینی همین صورت…اسباب بازی که نیست هرچی خواستی تولید کنی.
X5
۲۳ آبان ۱۳۹۵وقتی این درسته که از اول ساختش اصالتشو از p1 بگیره نه این که mp4 12c به اون زیباییو تبدیل به این کرده شک نداشته باش اگه جلو mp4 12c تا الا نگه می داشتو بروز رسانی میکرد از این بهتر و زیباتر در میومد
Monster_ALM
۲۳ آبان ۱۳۹۵توی ساخت سوپرکار ها نمیشه زیبایی و ارگنومی و بهترین آیرودینامیک رو در کنار هم داشت.
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵از خودت قانون وضع میکنی ؟؟
کی گفته نمیشه ؟؟
.
پورشه و فراری و لامبورگینی به بهترین وجه این کارو کردن.
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵البته اگر بخواییم با خیال پردازی های آقا مجید پیش بریم حتما میشه
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵نه دوست عزیز با خیال پردازی های خودت پیش برو.
قوی تر از مال منه.
Monster.ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵شما مدرک صحبت هاتو بیار صحبت های منو میتونی سرچ کنی ولی من هیچکدوم از حرفاتو سرچ کردم به
Error 404 not found
برخورد کردم مثل قضیه ساختگی مضیقه مالی مکلارن هنوزم دارم سرچ میکنم پیداش نمیکنم نه سایت عربی نه انگلیسی نه فارسی نمیدونم از کجا اوردیش
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵از فکرم …
از استنتاج…
از روی هم ریختن چیزایی که تا حالا خوندم…
از اینکه تولید سوپراسپرت بدون تولید ماشین در دسترس برای عامه ی مردم باعث رونق اقتصادی نمیشه.
______________________________________________________
بعضی چیز ها باید فکر کنی و از مغزت استفاده کنی.
اینترنت نمیخواد.
وگرنه خدا به جای مغز تو کله ی همه ی آدم ها یک مودم نسل 4 میذاشت !!
Madjid
۲۵ آبان ۱۳۹۵.
روی حرفی که زدم فکر کن ببین بازم به Error 404 not found میرسی یا نه …
نتیجه رو همین جا اعلام کن ?
Monster_ALM
۲۵ آبان ۱۳۹۵من مثل شما عدات ندارم رو هوا طبق تخیلم چیزی بپرونم.
فقط اینو بگم ثروت مکلارن به واسه 3 مالکش انقدر بالاست که فقط برای چند طرح پژوهشیش چند صد میلیارد دلار هزینه کرده.
انقدر سرمایه پیدا کرده بخش تولید انبوه مثل پورشه رو داره راه اندازی میکنه….و چیزای دیگه که میتونی سرچ کنی اونم نه تو سایت های ایرانی که کامنت چرت بذارن انعکاس بدیم….مطلب درست و حسابی
احمد باقری
۲۳ آبان ۱۳۹۵همیشه مکلارن یکی از بهترین ها بوده، طراحی پر ابهت و زیبا(نمای جلو و عقب و استایل کلی)، تکنولوژی و …
GOD BLESS AMERICA
۲۳ آبان ۱۳۹۵حیف پول :-[
خدایا اینها رو ول کن من به یک کوروت مدل پایه با گیربکس دستی هم رازی هستم، اگه خواستی خیلی حال بدی با پکیجZ51 باشه.
و اگه بازم اصرار داری دیگه تعارف رو بذاریم کنار صنعت خودروسازی جهان و صنایع مرتبط رو بهم بدی حله. O:-)
farshid omidfar
۲۳ آبان ۱۳۹۵خدای این کلاس مثل همیشه فراری هستش همونطور که قبلا با 360 – اف 430 – 455 و حالا هم با 488 بزرگ این کلاس بوده
ASA
۲۳ آبان ۱۳۹۵داره بام حرف میزنه
چراغای عقبش داره دل میبره
خدای من
الهام گرفته از یه موجود دریایی فک کنم دلفین
ظاهر زیبا و خندان
باطنی خشن
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵.
از یک موجود دریایی الهام گرفته شده…
فکر کنم گاو دریایی !!
Scuderia Italia
۲۳ آبان ۱۳۹۵.
قصدم اهانت نیست هااا.
وقتی آرم لامبورگینی گاو هست مکلارن باید افتخار کنه که گاو دریایی باشه !!
.
.
.
.
.
منم بهش تبریک میگم.
این هفته هم توسط BMW مورد عنایت قرار گرفت و سلطان گوشه چشمی بهش انداخت و بزرگترین افتخار تاریخ مکلارن نصیبش شد.
هم توسط من به ( گاو ) لامبورگینی تشبیه شد که افتخاری هست بس بزرگ.
بنتلی
۲۴ آبان ۱۳۹۵داداش گلم دیگه داری زیاده روی میکنی…
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵بنتلی جان بیخیال داداش.
چیزی که مشخصه مکلارن کجا و تراکتور سازی ایتالیا کجا.
از نظر قدرت هم حساب بکنی انگلستان کجا و ایتالیا کجا باز آلمان هم رده انگلیسه اما ایتالیا خیلی سطحش پایین تر از انگلیسه حتی جز کشور های درجه 1 اروپا نیست
Monster.ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵خوشبختانه توی پیج های معتبر اینستاگرام ایرانی و خارجی دارن بیشتر مکلارن رو معرفی میکنن ایرانیام دارن کم کم متوجه میشن مکلارن چی هست…و از حالت تک قطبی بی اطلاعاتی داریم نجات پیدا میکنیم
X5
۲۴ آبان ۱۳۹۵تو خیال شما آره پیجهایی وجود داره که مکلارنو بهترین معرفی میکنن اصلا کل سایتهای دنیا مکلارنو به عنوان بهترین ماشین دنیا انتخاب کردن البته تو خیال شما اینو دیدم تراکتور سازیم که میگی اینجا کل کل استقلال پرسپولیس نیست که همچین حرفی میزنی البته شاید تو مکلارن سهام دارین که همچین لفظه بی سوادانه ای رو به کار میبرین یا شاید اینجارو با ورزشگاه اشتباه گرفتی!!
راجبه mp4 بگم بله میشه بروز رسانیش کرد ولی تصور قوی میخواد که شما فاقدشی
Monster.ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵شاید شما سهامدار لامبورگینی باشی و اگر یه ذره اطلاعات داشتی تاریخچه لامبورگینی میخوندی متوجه میشدی تراکتورساز بوده و بنده به همون جهت تراکتور ساز صداش میکنم چون امثال شما با اطلاعات زیر صفر اینجا عرض اندام میکنین بلاخره باید یکی جواب شما ها رو بده تا بد عادت اینجا بوجود نیاد….چون یه مدت دوستان برند های دیگه که المانی نبودن و یا طرفدار لامبورگینی نبودن مورد تمسخر قرار گرفتن و تصمیم گرفتیم روال خودشون رو پیش ببریم…شما اگر خیلی فکر میکنی ادعا های من فیک و تخیلیه میتونی تشریف ببری سایت های خارجی هم دنبال کنین البته اگر سواد ترجمه رو داشته باشی که فکر نکنم داشته باشین…
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵کسی که به اصالت میگه کپی انتظار بیش از اینم نمیشه ازش داشت
Scuderia Italia
۲۴ آبان ۱۳۹۵.Mobster ALM
چه رویه ای چه حرفی چه کشکی ؟؟
هر چی دوست داری بگو عزیزم.
این سایت مال من و شماست.
هر چی میخوای بگو.
اینقدر بگو تا خسته شی.
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵رویه ای که شما و دو سه نفر شروع کردین توهین به علایق بقیه و بت ساختن از علایقتون….
آفرین سایت مال من و شماست ولی شما حق نداری به شخصی علنی توهین کنی(نمونش احمد باقری) در مطالب قبلی به دوست عزیزمون Great Britian و قبل تر از اون به دوست عزیزمون بنتلی و و و…
الان متوجه شدین اگر قرار به بحث کل کل باشه خیلی چیزا داریم که روی اعصاب شما راه بریم کاری که شما دارین از خیلی وقت پیش انجام میدین….
اگر بنا به خسته شدن باشه شما باید خسته شی چون من چندین سال پدال دنبال میکنم فقط 335 کامنت گذاشتم و شما 4000 و خرده ای…
در ضمن عنوان این مطلب چیه؟
در مورد مکلارن! پس طرفداراش حق دارن نظر بدن نه اینکه بیاییم زیر تک تک نظرات بقیه به مسخره کردن بپردازیم همونطور که میبینی هیچوقت مطالب مربوط به لامبورگینی و پورشه و … نیومدم نظر بذارم صرفا هرجا مطلب در مورد مکلارن باشه هستیم در خدمت شما البته اگر شما اجازه بدین و اسباب ناراحتی شما فراهم نمیکنیم!!!
اینم بگم هیچوقت از لامبورگینی بدم نمیومد و نیومده و نخواهد اومد حتی بیشتر از فراری دوستش دارم اما کل کل بی موردی که شروع میکنید به اینجا هم ختم میشه.
یا مثل این دوستمون X5 که وقتی پیام هاشو میبینم سرتا سر سوتی هست که دوستان بهش اشاره کردن(در مطالب قبلی) بیام تهمت بیسوادی بزنم…
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵.
دوست گرامی چند نکته ::
مورد 1
رویه ای که ما ادامه میدیم ناراحت کنندست
اما رویه ی بعضی ها مشمئز کنندست.
من فقط گفتم پادشاه زیاده واسش یکی پریده وسط بحثی که هیچ ارتباطی بهش نداره لامبورگینس رو پیش کشیده که اصلا منظور من نبود .
همین جناب با کارش کلی بحث درست کرده.
در حالی که من به لامبورگینی هم نمیگم پادشاه و ازین لوس بازی ها بدم میاد
مورد 2
بحث توهین و اینا که پیش میاد بعضی دوستان پاشون رو زیاد از حد از گلیم خودشون دراز کردن و حرف های زیادی به ما ( من و مهران ) گفتن
حرفایی که من هیچ وقت به کسی نمیگم.
شما سایت رو دنبال نمیکنی و از قافله عقب افتادی !!
ولی من چون برام مهم نیست چیزی نگفتم و یاد آوری نمیکنم.
شما طرفداران مکلارن دیگه حرف نزنید که هر وقت کم آوردید به پ.خ !! و ا ح م ق متوسل شدید.
ازین نمونه ها بوده اما من چون بزرگترم به بچگیشون بخشیدم و چیزی نگفتم.
مورد 3
بحث با شما برای من سرگرمیه.
قسم میخورم تا حالا هیچ وقت احساس ناراحتی نکردم.
هیچ وقت به دل نگرفتم.
اگر ناراحت بشم میتونم حرفم رو بزنم و دیگه این صفحه رو باز نکنم.
ولی میبینی که میام تو این صفحه
مرض ندارم که الکی اعصاب خودم رو به قول شما خراب کنم.
بحث کردن دوستانه و تیکه انداختن به ماشین ها برای من سرگرمی خوبیه.
مورد 4
کامنت های من 3200 هست
مورد 5
مورد 2 رو دوباره بخون !! از همش مهم تره
Madjid
۲۴ آبان ۱۳۹۵به موارد توهین علی شوی نوا رو هم اضافه کن
باور کن سر سوزن برام ارزش نداره که چی گفته .
اما خواستم مقیاس توهین دستت بیاد رو هوا حرف نزنی.
Saied
۲۳ آبان ۱۳۹۵استاد شتاب گیری مکلارن
X5
۲۴ آبان ۱۳۹۵با آدمهای تعصبی مثل شما نمیشه حرف زد چون سهام دار شکرتین بعدشم من طرفدار لامبور گینی نیستم از اسمم معلومه طرفدار چیم میدونستم لامبور گینی از تراکتور سازی شروع کرده علت اینکه گفتم استقلال پرسپولیس همین بود چون تو کل کلاشون میگن شیشتایی ها یا ۴ تاییها دقیقا حرف توام همینه درضمن طرف از لفظ بد استفاده میکنه شمام جوابشو همینطوری میدی پس طرف خودشو بندازه تو چاه شمام حتما میندازی دیگه!؟
این مقایسه مکلارنی که میگی در برابر رقباش بهترینه ما که هرچی دیدم خلاف اینو گفته فقط تنها برتری که دیدم داره تو اکثر تستها سیستم تعلیق فنر بندیشه
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵دوست عزیز اگر به قول خودت خدای سوادی موضوع رو نگاه بندازی میبینی مطلب در مورد مکلارنه پس من و طرفدارانش هرچیزی که دوست داشته باشیم میتونیم بنویسیم مشکل اینجاست عده ای که شما نمیبینیشون علی رغم اینکه زیاد کامنت میذارن موضوع کل کل و مسخره بازی رو آغاز میکنن…بنابراین هر عملی یک عکس العملی داره…
در ضمن اگر منظور شما صحبت از برتری مکلارن همون کامنت های پر گوهر دوستان بت ساز هست همون بهتر بشینی این کامنت ها رو بخونی…وقتی من میگم دست طراح موقع طراحی خودرو اونقدر باز نیست که طراح بتونه هم خر رو داشته باشه هم خدا دوست عزیزی میگه نه فراری و لامبورگینی و فلان!!!! شما میتونی سرچ بزنی بخونی نه به کامنت من و ایشون بسنده کنی….طراحی موفق هست که بتونه با توجه به آیرودینامیک طراحی خودشو وقف بده نه اینکه یه طرح فوق العاده جذاب بزنه و از نظر ارگونومی و آیرودینامیک با موتور 16 سیلندر هم نتونه تمام قدرتشو به نمایش بذاره….در ضمن این فقط یک نکته از چند صد نکته مهم هست که یه طراح بهش توجه میکنه اگر قرار به طراحی هردمبیلی باشه منم میتونم طرح بزنم….وقتی مکلارن حتی به نوع آینه شکل آینه و وزن آینه داره با دقت توجه میکنه بایدم همچین بازدهی داشته باشه…طراح های معروفی که فراری یا لامبورگینی رو طراحی کردن مطمئن باش طرح های 1000 پله از این زیباتر هم توی ذهنشون یا روی کاغذ داشتن و کانسپت رو واسه همین ساختن که بررسی شه مورد آزمایش قرار بگیره .قتی تمام آزمایش هاشو پس داد نسخه نهایی تولید بشه پس این محدودیت طراحی هست که نمیشه طبق سلیقه ما باشه….
X5
۲۴ آبان ۱۳۹۵علت اینکه من به مکلارن گیر دادم از همون اول میدونم طراحیش مشکلی نداره و اصالت داره بخاطر نظر تعصبی بعضی از دوستانه که من گیر دادم جالبه من که طرفداره bmw اونارو میبینن که ازش بد میگن شما که طرفدار مکلارنی اینا که به ماشینا انگیلیسی گیر میدن در کل ببخشید مثل اینکه ما جفتمون یه مشکل داریم من معذرت میخوام اگه نارحتتون کردم
Monster_ALM
۲۴ آبان ۱۳۹۵رفیق من من اصلا قصد جنگ یا ایجاد دشمنی ندارم من همه برند ها رو دوست دارم میتونین همه کامنت های منو پیگیری کنین تاحالا نشده بگم بی ام دبلیو یا بنز یا فلان یا هر برند دیگه ای آشغاله… اگر پیدا کردین من همین حالا از همین پدال میرم….همین بی ام دبلیو که شما عاشقشی اگر مدل 320 سال 2007 اون هم بهم بدن بالد ر میارم چرا چون شکوه و قدرته و نمیشه انکارش کرد ولی اینکه شما یهو از بین این همه کامنت فقط منو میبینی بی انصافیه و مستقیم اومدی میگی بیسوادی!!! و فقط ازهمین ناراحت شدم اونم نه بخاطر اینکه میگی بیسوادی نه چون من هرچقدر هم درس خونده باشم بازم کمه و نمیتونم همه جا اظهار نظر درستی بکنم. خوده من تو این چند سال خیلی چیزا از دوستان یاد گرفتم خیلی وقت ها پیش اومده کامنتی گذاشتم که 10 نفر بهم خندیدن ولی خب بین اون ها کامنت هایی بود که من واقعا یاد گرفتم از محسن عزیز از صادق عزیز از شاهین عزیز و … که همه از قدیمی های سایت هستن.
اگر مطلبی خوندم اگر چیزی دیدم عینا همون رو انتقال دادم اینجا واسه بحث ها اتفاقا بحث کردن خوبه اما توهین کردن به خود فرد اصلا درست نیست…و اینو میدونم اگر چیزی رو هوا بپرونم مطمئنا خودم ضایع کردم چون الان عصر حجر نیست طرف با دو تا دونه سرچ میتونه بفهمه من دارم خیال بافی میکنم یا نه…
به هرحال امکان حذف کامنت ها نیست وگرنه من کامنت هایی که باعث ناراحتی شما شده رو حتما پاک میکردم…
ولی در مورد بعضیا نه کامنت باید بمونه.وگرنه من کوچیکتم هستم داداش
شاد باشی رفیق
X5
۲۴ آبان ۱۳۹۵من ناراحت نشدم خیالت تخت