با زمان حدود ۴ دقیقه، این ویدئو خیلی طولانی نیست. با توجه به فرصت مناسبی که وجود داشته، این مک لارن ۶۰۰LT نیازمند زمان زیادی برای رسیدن به سرعتهای بالا نبوده است. خوشبختانه کانال یوتیوب AutoTopNL بخش بدون محدودیت و نسبتاً آرامی از یک بزرگراه در آلمان را برای تاختن پرسرعت با این سوپرکار بریتانیایی پیدا کرده است.
اما سرعت تنها جنبه احساسبرانگیز این کلیپ نیست. مک لارن ۶۰۰LT خودروی سری اسپورت و پایه این برند بوده اما گل سر سبد این خانواده محسوب میشود. نیروبخش این هیولا پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو است که تنها قدرت ۶۰۰ اسب بخاری تولید میکند. البته ما از گفتن کلمه “فقط” منظور و دلیل خاصی داریم! قدرت ۶۰۰ اسبی ۶۰۰LT در برابر خروجی ۷۱۰ اسب بخاری برادر بزرگتر یعنی ۷۲۰S خیلی به چشم نمیآید اما در همین ویدئو خواهید دید که عملکرد ۶۰۰LT چگونه است.
خوشبختانه این ویدئو عملکرد فوقالعادهی ۶۰۰LT را به رخ میکشد. صدای پیشرانه ۸ سیلندر مک لارن هرچه به دور ۸ هزار نزدیک میشود گیراتر شده و در زمان تخت گاز رفتن بسیار هیجانانگیز میشود. مک لارن تنها در عرض ۱۹ ثانیه سرعت خود را از ۱۰۵ به ۲۹۹ کیلومتر در ساعت میرساند و در دور آخر نیز راننده در عرض ۲۳ ثانیه سرعت را از ۱۸۴ به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت افزایش میدهد و هنوز هم جا برای افزایش سرعت وجود دارد. بله شاید ۶۰۰LT عضو سوپرکارهای پایه مک لارن باشد اما هیچ اثری از واژه پایه در پرفورمنس آن دیده نمیشود.
مک لارن سال پیش به تولید ۶۰۰LT خاتمه داده است خودرویی که حداکثر سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعتی دارد.
[دانلود ویدئو]
ارشیاSVJ
۹ آذر ۱۳۹۹۶۲۰R خیلی زیباتره.
پارسا ای که عشق هیچ ماشینی نیست☹☹??
۹ آذر ۱۳۹۹بله
Reza
۹ آذر ۱۳۹۹اتفاقاً 620R مثل همون 570s میمونه فقط یه اسپویلر و چند تا ورودی هوا بهش اضافه کردن مثل اینکه تیونینگش کردن.
ولی 600LT واقعا زیباست مخصوصاً محل قرارگیری اگزوز هاش
[—{^AMIN_MC20^}—]
۹ آذر ۱۳۹۹نمای جلو بخصوص چراغ هاش اصلا زیبا نیست ولی 650s خیلی قشنگ تره
مهدی ۹۱۱
۹ آذر ۱۳۹۹مزیت برتری مکلارن نسبت به بقیه وزن کم محصولاتشه اگه پورشه بتونه حداقل ۱۰۰ کیلو وزنشو کم کنه چه توانایی خوهد داشت
Reza
۹ آذر ۱۳۹۹اگه وزن خودرو بیش از حد کم بشه به ائرودینامیک خودرو صدمه میزنه .
هر یک کیلو از هر قیمت خودرو که کم میشه پشتش یه دنیا محاسبات انجام میشه . همینطوری الکی که نمیشه وزن کم کرد
Ramin
۹ آذر ۱۳۹۹چرا تو اتوبان حالا.
اتفاق که خبر نمیکنه.
خلوت بود حالا ولی اگه احتمال 0.5 درصد زیر اون لاستیک یه سنگ بره با سرعت 320 تا……….
این همه پیست و باند فرودگاه. حالا حتما باید اتوبان باشه.
درسته تو بعضی از اتوبان های آلمان free speed هست ولی نه دیگه 320 تا.
من فکر میکردم ایرانی ها بی قانونن. نگو بعضی ها هم بی قانونن. اخه 320 تا تو اتوبان. حتی اگه خلوت هم باشه انجام دادنش دیوانگی هست.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۹ آذر ۱۳۹۹شما برو تسلاتو سوار شو خیالت راحت تخت گاز هم بری 250 تا بیشنر نمیره
Ramin
۹ آذر ۱۳۹۹آقای امین .
حادثه خبر نمیکنه.
چه 320 تا چه 250 تا چه 100 تا.
تصادف کنی عاقبتش میمونه پای خودت.
[—{^AMIN_MC20^}—]
۹ آذر ۱۳۹۹خوب باشه ما با شیرون 400 تا میریم تو هم سوار گاری تسلا شو از بی صدایی و کم سرعتی حوصلت سر بره
X
۹ آذر ۱۳۹۹چه بی قانونی ای. خب قانون این اجازه رو بهشون میده و بزرگراه هاشون اینقدر امن هست که حتی تا 400 تا هم بعضیا با ویرون توش رفتن.
Ramin
۹ آذر ۱۳۹۹آقای ایکس
معلومه جوانی.
داری 400 تا میری یهو زیر اون چرخ مبارک یک سنگ به ابعاد 3 سانتی متر مربع بود.
یا یه شیار کوچک یا مثلا شیشه خورده اونم کم.
به نظرت زنده میمونی ؟؟ با سرعت 400 تا.
عارف
۹ آذر ۱۳۹۹دوست عزیز رامین . مسائلی که میفرمائید درسته اما توجه داشته باشید که با چه ماشینی رانندگی میکنید . ماشینهایی که برای سرعت بالا یک تیم حرفه ای چه فنی و چه ایمنی مدتها تحقیق و آزمایش کردند . چون این ماشینها را کسانی میخرند که از قشر پولدار جامعه هستند . و توجه زیادی برای ایمنی ماشین که میخرند دارند
Mahdi
۹ آذر ۱۳۹۹اینا با مکلارن 320 تا میرن اینجا با پارس ELXو دنا توربو بالای 200 میرن فرقش هم اینه که اگه با همین مکلارن تو این سرعت تصادف کنی ماشین داغون میشه ولی اینجا خودت با ماشین داغون میشی
(Saeed(peugeot
۹ آذر ۱۳۹۹این که مثل هلو رسید به ۳۲۰ ….چطور حداکثر شو زدن ۳۲۸ مسیر بود ۳۵۰ تا ۳۶۰ هم میرفت …. اگه به خاطر برخی مسائل محدودش نکرده باشند ….
Ahmadreza2002
۹ آذر ۱۳۹۹عکس اول…
??Amin_sto??
۹ آذر ۱۳۹۹صدای موتورش خیلی زیبا و وحشیه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۹ آذر ۱۳۹۹صداش بدجور منو یاد MP4-12C میندازه
Danial
۹ آذر ۱۳۹۹تو فیلم دقیقه 2 دقیقه و 20 ثانیه رو ببینید داره میپیچه و بعد از پیچ یه نمه گاز میده و سرعت میاد روی 120 که سریع هم میرسه به 130 و همون لحظه جناب ون داره ازش سبقت میگیره یعنی اینا همینجوری تو جاده هاشون کلاً با 120 تا به بالا رانندگی میکنن !!
X
۹ آذر ۱۳۹۹یه سوال. معنی track toy چیه. چون میگن این یه track toy هست نه یه سوپر اسپورت.
مهدی،:امید اینده
۹ آذر ۱۳۹۹فکر کنم یه اصطلاحه
چون فکر کنم چون سوپر اسپرت ها بدون کاربردن بهشون میگن اسباب بازی
X
۱۰ آذر ۱۳۹۹فکر نکنما. شاید معنی اسباب بازی پیستی میدن. track یعنی پیست (هم معنی circuit ) و toy هم اسباب بازی پس شاید چون ماشین های کوچیکی هستن ( نسبت به فرمول 1 یا gt racing یا p1 ها) که مخصوص پیستن برای همین این اسمو بهشون دادن.
اعتمادیان
۹ آذر ۱۳۹۹این ماشین کیلومترش باید از 100 شروع بشه ، تا گاز داد و من بلافاصله کیلومترو نگاه کردم 130 بود
Saeed
۹ آذر ۱۳۹۹به جای این
خبر کوارترمایل 765lt رو بزارید که توی آسفالت معمولی ۹.۸ زده!!! دیگه پیست درگ خدا داند
https://youtu.be/YJly6DpzJO0
اینم کوارتر مایل شلبی GT500 در پیست درگ
تایم ۹!!
https://youtu.be/bcP_mwcB2K8
MASIHA
۹ آذر ۱۳۹۹به به
۹.۸
این ۶۰۰lt هم عاولیه
صدای خوبی هم داره
SF90 STRADALE
۹ آذر ۱۳۹۹خودت دیگه حساب کن SF90 استراداله چه غولیه که 765LT رو تو درگ به راحتی شکست میده
بترسید از آن روزی که خشم فراری برانگیخته بشه
یکدفعه هیولایی تولید میکنه که بعضی از هایپر کارها باید جلوش سر تعظیم پایین بیارن
Hamdreza
۹ آذر ۱۳۹۹ناموسا چیجوری هیت میکنی! از کجا ب فکرت میرسه این حجم از هیت کردن! چرا دوست داری دعوا راه بندازی! عه … ماشین1000 اسبی هیبرید رو با ی ماشین 700 و خورده ای اسبی بنزینی دف عقب تو مسیر مستقیم مقایسه میکنی؟
داداش من میدونم اس اف 90 واقعا پرفورمنس محشری ارائه میده اما نیاز نیس با کوبیدن حریفای ضعیف تر هر بار بگی!
Saeed
۹ آذر ۱۳۹۹هنوزم که هنوزه ماشین هیبرید رو با بنزینی مقایسه میکنید بعد میگید متعصب نیستید!
هعی باو هعیییی….