هرچقدر دربارهی مک لارن 720S سخن گفته شود کم است چراکه بریتانیاییها هیولایی ساختهاند که بسیاری از رقبا را مقهور قدرت خود میکند.
واضح است که این سوپرکار نیازی به ارتقای افترمارکتی توسط تیونرها ندارد اما شرکت DMC با این عقیده مخالف بوده و پکیج بهبود ظاهری جدیدی را برای 720S تدارک دیدهاند.
این پکیج که استیج ۱ نام داشته از آپرون، جلوپنجره، رکابهای جانبی، دیفیوزر و بالی تشکیل شده که همگی از جنس فیبر کربن هستند. این قطعات باعث بهبود داون فورس شده و البته نباید رینگهای جدید ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب را از یاد برد. این رینگها را لاستیکهای پیرلی P Zero در آغوش گرفتهاند.
این پروژهی تیونینگ 720S ولوسیتا نام دارد. ولوسیتا نام ایتالیایی سرعت بوده و بهترین توصیف از وضعیت این سوپرکار میباشد. خودرویی که تنها در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد که یکدهم ثانیه سریعتر از مدل استوک میباشد.
Khosrow
۲۹ آذر ۱۳۹۷چسبندگی لاستیک های پیرلی عالیه / برو مکی خیالت راحت ..
f35
۲۹ آذر ۱۳۹۷این تیونر فهمید که این ماشین ظاهرش دست کاری نمیخواد
چون رو لبه تیغه هر وری بری زشتش میکنی باز خوب زا اب در اورده
Mohammadreza
۲۹ آذر ۱۳۹۷با تشکر از اقای شاهین احمد زاده بخاطر زحماتش.
هرکس که پیگر دنیای خودرو باشه طبیعتا بعد از مدتی طرفدار و علاقه مند برند یا برندهایی میشه.
دوستان اگه به متن این مطلب دقت کنن و با مطلبی که در باره رکورد شکنی 488 پیستا در پیست مگنا کورس بود مقایسه کنن متوجه میشن که این متن خیلی با اب و تاب تر و پرهیجان تر نوشته شده
در حالی که متن رکورد شکنی پیستا طوریه که ادم حس میکنه نویسنده متن هیچ علاقه به نوشتنش نداشته و فقط به اجبار اینکار رو انجام داده
هرکدوم از ما برند محبوبی داریم وکسی نمیتونه اینو انکار کنه در نتیجه از سردبیر محترم پدال تقاضا دارم تا حد امکان ترجمه مطالب مرتبط با هر برند رو به کسی واگذار کنه که علاقه بیشتری به اون برند داره
با تشکر
emad1990
۳۰ آذر ۱۳۹۷خودت داری میگی ترجمه دوست عزیز
اینا تفکرات نویسنده س نه مترجم پدال
M
۳۰ آذر ۱۳۹۷با کمال احترام به آقای احمد زاده و کارای خوبشون :
عماد جان درسته که ترجمس ولی خب واقعا میشه کارو یه طوری از آب در آورد که به طور یکسان هیجان در اونها وجود داشته باشه
آقای احمد زاده به بی ام دابلیو نسبت به بقیه علاقه بیشتری دارن ولی بینی بین الله هیچی حس نشده تو مقالات و ذره ای از آثار این علاقه تو کاراشون نیست ولی طوری که از مقالات چند این چند روزه و یکی دوتا مورد ریز که از گذشته یادمه اینطور حس میشه (مطمئن نیستم شاید حس بچه های پدال اشتباه بکنه) که آقای احمد زاده در سوپر اسپرت ها علاقه مهار ناپذیری به مک لارن دارن و خیلی با فراری حال نمیکنن