مک لارن 720S یکی از دیوانه کننده ترین سوپرکارهای جهان بوده و کمی دستکاری در آن میتواند هیولایی خلق کند که مسافت ۴۰۰ متر را در عرض ۸ ثانیه طی میکند. این ویدئو نشان دهندهی اولین 720S دنیاست که به چنین زمان فوقالعادهای دست پیدا میکند. این خودروی شگفتانگیز به یکی از کاربران اینستاگرام با نام Mostrotoys تعلق دارد.
این خودروی ویژه از توربوهای متفاوت و اگزوز افترمارکتی بدون وجود مبدلهای کاتالیتیک سود میبرد. لاستیکهای چسبنده نیز باعث انتقال هرچه بهتر نیرو به سطح زمین میشوند. با این اصلاحات نسبتاً سبک، Mostrotoys به خط درگ رفته تا ببیند خودرویش چه در چنته دارد.
البته این خودرو سریعاً به محدوده ۸ ثانیه دست پیدا نمیکند. فشار لاستیکها باید دقیق بوده و راننده هم لانچ فوقالعادهای داشته باشد. در ویدئوی منتشر شده میتوانیم استارت خودرو و ثبت زمانی در حدود ۹ ثانیه را ببینیم که به تدریج کاهش مییابد. مک لارن موردبحث سرانجام زمان ۸.۹۹۱ ثانیه و سرعت ۲۵۶.۸ کیلومتر در ساعت را ثبت میکند که فوقالعاده است.
در مقام مقایسه میتوانیم به 720S استوک درگ تایمز اشاره کنیم که درگ های زیادی داشته است. این خودرو مرتب زمانهای زیر ۱۰ ثانیه را ثبت کرده و گاهی هم به محدوده ۹ ثانیه وارد شده است. در کل سرعت این خودرو هم بین ۲۱۷ تا ۲۲۵ کیلومتر در ساعت بوده است.
Alireza
۱۰ فروردین ۱۳۹۸دوستان لطف کنین دوباره راجع ب دیمن و درگ های دیگه بحث نکنید ببینم میتونید
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸در مورد دیمن صحبت کردن بی فایدست
دیمن با چند رکوردی که زیر 10 ثانیه بود زد و سازمات ملی هات راد امریکا هم تاییدش کرد و الان دیمن های دست دوم بین 160 تا 300 هزار دلار بسته به کار کردشون قیمت دارن دیگه بحثی نداره که در موردش کسی بکنه
در ضمن تاپ گیر انگلیس هم با درگی که بین لامبورگینی اونتادور و چلنجر دیمن برگذار کرد و دیمن برو جای هیچ بحثی رو نداره
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸منظورم از برو در خط اخر همون برد بود که تصحیحش میکنم
راستی قیمتهای دیمن رو در سایت hemmings میتونید ببینید
TESLA
۱۰ فروردین ۱۳۹۸http://uupload.ir/view/eqe_srt_show_bpa2rjxg-mk_.mp4/
اینم لینک
овsкиكMас
۱۰ فروردین ۱۳۹۸https://www.youtube.com/watch?v=0bh3tuWglFc
https://www.pedal.ir/%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d9%88/%d9%85%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d9%82%d9%87%e2%80%8c%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ac-%d8%af%db%8c%d9%85%d9%86-bmw-m5/
TESLA
۱۰ فروردین ۱۳۹۸اخه چرا فیلمی هست که درش یه دیمن زمان 8.8 رو با لانچ فوقالعاده راننده ثبت میکنه لینکش رو در زیر میزارم
TESLA
۱۰ فروردین ۱۳۹۸http://uupload.ir/view/okip_eqe_srt_show_bpa2rjxg-mk_.mp4/
ظاهرا لینک قبلی خراب بود ببخشید اینم لینک جدید
VIPER
۱۰ فروردین ۱۳۹۸علی رضا جان تو خودت عامل تحریک گذاشتی پستت دوست من
Alireza
۱۰ فروردین ۱۳۹۸اره واقعا اومدم چشمو درست کنم ابرو رو کور کردم
(ب شوخی برعکس گفتما)
ایمان
۱۰ فروردین ۱۳۹۸بیا با GT_R آلفا ۱۶ درگ بزاره اونوقت معلوم میشه کدوم سریع تره ؟؟؟؟
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸دوستان carwow یه رقابت انجام داده بین مرسدسG63s وسوزوکی جیمی!!!
اما این رقابت مسابقه درگ نیست بلکه مسابقه طناب کشی هستش.
نتیجه این رقابت جذاب بمونه تاپدال مطلبش رو بزاره.اما این چالش خیلی جذاب ترمیشه
VIPER
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ایول چه جالب
овsкиكMас
۱۰ فروردین ۱۳۹۸خیلی باید اعتماد به سقف داشته باشی که زیر مطلب ماشینی از دیمن بگی که ۴ بار دیمن رو زد زمین تو درگ اونم بدون دراوردن صندلی ها و کنسول و غیره:))) دست پیش رو گرفتن واس پس نیوفتادن?
این مدل تقویت شدش که فک کنم دنده عقب هم بگیره دیمن رو!
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸از اونجای که پورشه GT2RS از تسلا Model 3 شکست بدی خورد و تو نتونستی تحمل بکنی بنظرم باز رو اوردی به چلنجر دیمن
چلنجر دیمن با رکوردهای زیر 10 ثانیه ای که انجمن هات راد امریکا هم تاییدش کرد رکوردهاش رو زد و تو لیست انجمن هات راد امریکا ثبتش کرد
تو بهتره بچسبی به فراخوانهای کیا و هیوندا که هنوز نتونستن اتیش گرفتن محصولاتشون رو جلوگیری کنن
овsкиكMас
۱۰ فروردین ۱۳۹۸تبریک بابت تکنولوژی دربازکن فوق العاده لینکلن
بنظرم اگه دیمن هم اون تکنولوژی رو استفاده کنه میتونه کمتر درگ هارو ببازه ?
چرا اسم اکانت هارو تغییر میدی! شوی نوا،حسن،حسین ???
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸بازم فرار از جواب دادن منطقی و روی اوردن به بحثهای انحرافی
VIPER
۱۰ فروردین ۱۳۹۸اگه یه ذره عقل تو کله ت باشه
فقط یه ذره ،متوجه میشی که هیچ دری نمیتونه خود به خود باز شه اونم در حال حرکت در جهت طبیعی باد،
این حرفت که زدی فقط یه آدم بدون منطق و کند ذهن میزنه،???
فک کنین دوستان تو کیا هیونداتون نشستین بعد یهو ماشین میره هوا بعد درتو باید بزور باز کنی از ماشینت بپری بیرون تا نسوزی???
فرغون ساز ما تونس جلو آتیش سوزی ۴۰۵ بگیره
فک کن چقد باید ناتوان باشی که نتونی بعد چندین بار فراخوان عیب ماشینتو بگیری،تهش ماشینت بسوزه ????
عاجز از عیب یابی???
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸دوست عزیزکه بارها وبارها داری میگی که پورشه911gt2 ازتسلا3 شکست خورد.اونم نه توسط یه مجله خودرویی بلکه دوسه نفربچه پولدار جمع شدن ویه درگ ساختگی رو شکل دادن.
درجواب شما بایدبگم اول که ازدید شما تسلا3 از کوروتZR1 سریع تره!!!
چرا؟ چون پورشه911GT2 درمسابقه درگ اونم در مجله موتورترند کوروتZR1 روشکست داد. پس اگه تسلا3 پورشه911GT2 رو شکست داده باشه قطعا میتونه کوروتZR1 روهم شکست بده.این استدلال شماست.
اگه دریک مجله معتبرتسلا3 که خنده داره بجاش قدرتمندترین مدل تسلا ویادوج دیمن ویا کوروت ZR1 تونست پورشه 911 GT2 رو شکست بده اون موقع من به این خودروها احترام میزارم.
جالب اینه که وقتی M5در یک مجله معتبر دوج دیمن رو در مسابقه درگ وهمینطور مسابقه زمان پیست بااختلاف 5ثانیه شکست دادمیگید مجله نامعتبر بوده اما دونفر دریک کلیپ ساختگی که تسلا3 رو که مسیر400متر رودر 11/7ثانیه میره مقابل 911GT2 که زمان هاش همه در حدود10ثانیه ای هستش رو معتبر میدونی!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸توسط چندتا بچه پولدار؟؟؟؟
نیکو روزبرگ خیره سرش راننده حرفه ای هست و تو اون درگ پشت فرمون پورشه نشست ولی نتونست از تسلا ببره
کلا هرچی به ضررتون باشه یا میشه غیر معتبر یا میشه جانب داری
پورشه از تسلا میبازه میگم توسط چندتا بچه پولدار اون درگ صورت گرفته معتبر نیست
تو درگ carwow تسلا هر 3 سدان پرفورمنس المانی رو شکست میده میگم معتبر نیست
در رقابت جیپ رانگلر و بنز جی کلاس که مجله موتور ترند اجراش میکنه و رانگلر پیروز میشه میگن جانب دارانه نظر داده
انجمن ملی هات راد امریکا میاد تایم زیر 10 ثانیه چلنجر دیمن رو تایید میکنه میگن غیر معتبره
شماها دور خودتون رو حصار کشیدید و بیرون از اون حصار رو نمیتونید ببینید که چه خبره
بابا نصف سهام اسمارت رو هم جیلی خرید رفت شماها هنوز تو دنیایی خودتون هستید
овsкиكMас
۱۰ فروردین ۱۳۹۸دوستان امریکایی فن تلاشتون قابل تقدیره میدونم از بعد خبر شاهکار لینکلن همه توان و اکانت هارو به کار گرفتین ولی اون شاهکار و شاهکار های باخت های دیمن و کاهش فروش ها قابل ماست مالی نیست با تشکر ???بای
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸ببین فیلم غیر معتبر رو ول کن
از انجمن ملی هات راد امریکا اگه گذاشتی قبوله
یا از تاپ گیر
بقیه فاقد اعتبارن
овsкиكMас
۱۰ فروردین ۱۳۹۸چه جوابی میخوای وقتی ۴ بار باخت از ۷۲۰
ولی دوتا لینک گذاشتم اگ تایید شد أونم یه جواب منطقی هست واست بای ?
VIPER
۱۰ فروردین ۱۳۹۸مثه دخترها ۱۰بار میگه بای بازم بی اثری پیشه نمیگره????
Mad.z.Max
۱۰ فروردین ۱۳۹۸خدای اکانت سازی با بیش از بیست اکانت مسدود شده بازم دُر فشانی کرد : ))
واقعا سخته به این شدت تلاش کنی شخصیت منفور باشی! اما بهت تبریک میگم، به خواستت رسیدی..
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸دوستان drag time رقابتی انجام داده بین لامبورگینی هوراکان 603 اسب بخاری و دوج دیمن 840 اسب بخاری.
این رقابت بعد چندبار تکرار3بارپیروز رقابت لامبورگینی هوراکان ویکبار دوج دمین ودرآخر پیروز درگ لامبورگینی هوراکان بود
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸تاپ گیر انگلیس هم فقط 1 بار درگ بین دیمن و اونتادور رو گذاشت که دیمن با فاصله زیادی پیروز شد
رکورد زیر 10 ثانیه دیمن که انجمن ملی هات راد امریکا هم تاییدش کرده رو از یاد نبر
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸چی بگم.اینجا که 3بار شکست خورد ویکبارپیروز شد. فیلمش رو راحت میتونی پیداکنی. درگ تایم هم جزو معتبرترین مجلاتی هستش که درگ هارو انجام میده
joojoo
۱۱ فروردین ۱۳۹۸خداوکیلی درگ تایمز معتبره؟؟درگ تایمز تایم 400 متر SVJ رو 10.59 بدست آورده درحالی که تایم AVENTADOR S توی موتور ترند10.5 ثانیه بوده با 50 کیلو وزن بیشتر و 30 اسب کمتر و 30 نیوتون متر گشتاور کمتر….همون موتور ترند تایم 400 متر 720S رو 10.1 بدست آورده ولی درگ تایمز ادعای 9.8 میکنه….درحالی که 918 خودشو بکشه 9.8 میزنه..تایم معمولش 9.9 هست….از اونطرف میاد 720S رو با 918 درگ میندازه…720S پودر میشه جلوی 918……
کلا این کچل علاقه ی خاصی داره که ماشینای داخل گاراژ خودشو خیلی بهتر از اونی که هستن معرفی کنه…زیاد به درگ تایمز اعتنا نکن….
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸درآخراین رقابت کلیپی هم ازDEMON OLOGY نشون میده که رقابت بین دوج دیمن و کوروت Zr1 هستش.
که دوج دیمن مسیر400متر رودر 10.34 ثانیه با135مایل برساعت مسیر روطی میکنه وکوروت ZR1 مسیر 400متر رودر 11.26ثانیه با 128مایل برساعت این مسیر روطی میکنه.
درضمن در این درگ دوج دیمن لاستیک های باریک جلومخصوص درگ رو داره!!!
واما زمان دوج دیمن دررقابت با لامبورگینی هوراکان از مجله drag time اینطور بوده.
یکبار زمان 10.47 ثانیه با 131 مایل سرعت رو بدست آورده ویکبار هم زمان 11.5 ثانیه باسرعت 129مایل برساعت رو بدست آورده.
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸100 تا فیلم هم بیاری به هیچ عنوان اعتبار انجمن ملی هات راد امریکا و تاپ گیر انگلیس رو نداره
انجمن ملی هات راد امریکا کار و تخصصش مسابقه درگ هست و تایم زیر 10 ثانیه چلنجر رو تایید کرده DEMON OLOGY و drag time کیلو چنده
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸آهان چون دردوتا فیلم پیروز شده اونا معتبرن اما دردها سایت معتبر شکست خورده معتبرنیست!!!
ماشکست دیمن درمقابل M5 ومکلارن720 ولامبورگینی هوراکان روبه چشم دیدیم.ازمجلات خیلی معتبر.این واقعیت هستش.نپذیرفتن شما فرقی بحال کسی نداره.
دوج دیمن کوپه با850اسب بخارازیه سدان 600اسب بخاری لوکس درپیست5ثانیه کندتر بود.این واقعیت هستش
Mad.z.Max
۱۰ فروردین ۱۳۹۸مجله تاپ گیر و معتبر تر از اون انجمن هات راد آمریکا واسه خودشون مرجع هستن. مرجع مثل فرهنگ لغت…
در غیر اینصورت من همین امروز با پروتون ویرای خودم براتون فیلمی تهیه میکنم که صفر تا صد رو در 2.8 ثانیه میزنه، چهارصد متر رو زیر ۸ ثانیه و با 280 تا سرعت طی میکنه، تو یوتوب و اینستاگرام هم میذارمش و یه اسمم واسه کانالم میذارم. ولی آیا اینکار من رو به مرجع تبدیل میکنه؟ خیر! چرا؟ چون کارم فاقد اعتبار لازم هست.. اعتبار الکی بدست نمیاد که..
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸نه پس
اون 2 تا مسابقه ای که معلوم نیست کی ترتیب داده و مخصوصا دیمن باخته اون معتبره؟؟؟؟؟
کسی که انجمن هات راد امریکا و تاپ گیر انگلیس رو غیر معتبر میدونه و 2 تا سایت دره پیت رو معتبر بحث کردن باهاش مثل میخ تو سنگ کوبیدن هستش
چلنجر دیمن رکورد زیره 10 ثانیه رو زده و رفته و انجمن هات راد امریکا هم تاییدش کرده
برو به بقیه کارهات برس و بیشتر از این وقت خودت و من رو نگیر که فایده نداره
mohammad
۱۰ فروردین ۱۳۹۸فکر کنم این انجمل همون بازی csr 2 باشه ک ماشیناش همه زیر 10 رکورد میزنن
مهدی
۱۰ فروردین ۱۳۹۸دوج دیمن هرچقدرارزش داشته باشه براتون که به اندازه کوروت ZR1 نیست براتون.جرمی کلارسون چندبارباهاش پیست رو دور زد وگیربگس وسیستم کلاچش نابود شد.اینم میخواید رد کنید
Mad.z.Max
۱۰ فروردین ۱۳۹۸کلارکککککککککسون. اسامی رو یه مرور کنین اول، بعد درباره مسائل فنی مثل گرم شدن سیستم کلاچ صحبت میکنیم..
حسین
۱۰ فروردین ۱۳۹۸اون مشکل کلاج هم یه چیزه طبیعی هست ت و تو هر ماشینی ممکنه پیش بیاد و مختص کوروت هم نیستش
حالا تو 100 تا کوروت یکی مشکل کلاج ممکنه داشته باشه چه اهمیتی داره؟؟؟؟
بی ام و m5 هم در درگcarwow نرم افزارش مشکل باگ داشت
Jdm
۱۱ فروردین ۱۳۹۸برای بار هزارم میگم
کلارکسون نتونست عین ادم با کوروت دریفت بره
تا تونسته گشتاور رو بکار گرفته و لاستیک دود کرده و بعد از هربار عدم موفقیت و توقف دوباره کلاج گیری کرده و اینکار رو چندین ساعت انجام داده که کلاج داغ میکنه و یه چیزه طبیعی هست .
هر کسی با هر ماشینی اینکار رو کنه بعده یه مدت صفحه کلاجش ذغال میشه.اون کوروت هم تا دود کرد گذاشتش صفحه خنک شه بعدش هم حرکت کرد
برو از چندتا مکانیک یا تیونر بپرس اونا هم همینو بت میگن
REDEYE
۱۱ فروردین ۱۳۹۸دیمن حتی ۹.۴۴ رو هم داره که توسط راننده حرفه ای ثبت شده
۹.۷۱ و ۹.۷۶ توسط دوتا از مالکان
۹.۳۰ با تعویض صندلی سنگین دیمن با صندلی مسابقه ای و سوخت اکتان ۱۱۲ ( تو تبلیغات دیمن کلمه اکتان +۱۰۰ اومده بود و ۸۴۰ اسب هم با خود اکتان ۱۰۰ به دست میاد نه +۱۰۰ پس همچنان استوک !؟ میباشد ) که احتمالا ۳۰ تا ۵۰ اسب به قدرتش اضافه میکنه