مک لارن هماکنون دارای سبد محصولات کاملی از خودروهای اسپورت، کانورتیبل و گرند توررهایی است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اما این کمپانی میخواهد در هفت سال آینده طیف وسیعتری از محصولات را عرضه کند. بنا به برنامه تولید محصولات جدید این برند که تا سال ۲۰۲۵ میباشد، مک لارن برنامههایی برای معرفی ۱۸ محصول جدید تا این سال را دارد. این برنامه تجاری همچنین توجه ویژهای به بحث الکتریکی سازی داشته و از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد شد. مک لارن تلاش دارد تا از سیستم باتریای استفاده کند که اجازه میدهد خودرو برای رانندگی در پیست ۳۰ دقیقه برد داشته باشد.
از جمله محصولات جدید این خودروساز میتوان با جانشین آینده P1 اشاره کرد. خبرهای پیشین نشان میدهند که این خودرو با کد هایپر GT BP23 شناخته میشود در حال توسعه بوده اما نسخه نهایی نام دیگری خواهد داشت. اطلاعات منتشر شده نشان میدهند این کوپهی سهنفره حداکثر سرعت ۳۹۱ کیلومتر در ساعتی داشته و کمی سریعتر از مک لارن F1 میباشد. مک لارن تنها ۱۰۶ دستگاه از این خودرو را خواهد ساخت و قبلاً مشتریان این هایپرکار ۲.۵ میلیون دلاری را رزرو کردهاند. تولید این هایپرکار جدید از اواخر سال ۲۰۱۹ شروع خواهد شد.
با هجوم محصولات جدید مک لارن به بازار این برند معتقد است فروش شرکت با افزایش ۷۵ درصدی به ۶ هزار دستگاه در سال خواهد رسید. این کمپانی به دنبال گسترش بازارهای خود بوده و در حال بررسی ورود به روسیه، هند و اروپای مرکزی و شرقی است. همانند امروز تمامی خودروهای اسپورت مک لارن در تأسیسات ووکینگ انگلستان روی خط تولید خواهند رفت.
shirko
۲۴ تیر ۱۳۹۷بسیار برند خوشنامی داره ، تو این سال ها واقعا شده یه رقیب سرسخت برای فراری و لامبورگینی
unas
۲۴ تیر ۱۳۹۷هیچ پُخی نیس !
مهدی
۲۴ تیر ۱۳۹۷فراری سلطان سوپر اسپرت
488
512
812
250
لافراری
انزوووو
و
.
.
.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ تیر ۱۳۹۷خب که چی الان؟؟
ربطش دقیقا چی بود این وسط؟?
..
..
البته این برنامه یخورده مفصل تره.
بحث این هم هست که از یک پیشرانه توربو 6 سیلندر با ترکیب هایبریدی ممکنه استفاده کنن.
به جز بحث هایبریدی هم مک لارن رویه سطح جدیدی از آینده ی رانندگی هم تمرکز کرده و از اهدافش،استفاده از تکنولوژی رانندگی خودکار سازگار با این برند- بالا بردن سطح امنیت سایبری -به روز رسانی های از راه دور نرم افزاری و …..
همچنین قول داده شده سیستم باتری های آینده مک لارن سبک ترین-سیستم شارژ فوق سریع و همچنین قدرت بسیار بالا در خور پرفورمنس محصولات مک لارن داشته باشن.
و همینطور قراره تعداد شبکه های خرده فروشی مک لارن از 86 به 100 تا سال 2025 برسه.
..
جای شکرش هم باقیه که باز هم خبری از شاسی بلند تو برنامشون نیست.
الف.ی
۲۴ تیر ۱۳۹۷توسعه یک موتور 6 سیلندر توربو هیبریدی برای مکلارنی که همیشه از وی 8 استفاده کرده، به نظر من نوعی اعلان مستقیم موضوع موتورسازی برای فرمول یکه
خیلی دوست دارم تا قبل از 2021 که قوانین موتوری عوض بشن، مکلارن هم موتور خودش رو بسازه
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ تیر ۱۳۹۷البته خیلی بعید به نظر میرسه ساخت موتور فرمول1 توسط مک لارن چون در حال حاظر تاسیساتی برای این کار ندارن.
این عرب های مک لارن هم که نشون دادن برخلاف بقیه شون اهل ولخرجی اصلا نیستن.
برای این کار مک لارن باید اول موتورهای جاده ایشو خودش بسازه و بعد به فکره فرمول یک و.. باشه.
نمیدونم شاید دلیل همکاری مک لارن با شرکت Grainger& Worral در حوزه ی ریخته گری نشون از ساخت پیشرانه داره.
به هر حال باید منتظر موند.
Ferrari
۲۴ تیر ۱۳۹۷پدر مکلارن رو دراوردن چند هفته پیش تو محله خودرو خبری منتشر شد که مهندسان مکلارن به شدت از تیم ناراضی هستن مهندسه که نخواست اسمش فاش بشه گفت مثل سگ داریم کار میکنیم در جواب به ما شکلات میدن
ابرو برای تیم نذاشتن یه مشت بی خاصیت تو تیم جمع شدن از اون زک براون و اون عربه گرفته تا اریک بولیر حتی فرناندو الونسو و استافل وندورن به هیچ دردی نمیخورن زک براون گفته ۲۰۲۱ هم انتظار نداشته باشین برای سکو بجنگیم نمیخواستم حرف مسابقات رو اینجا بزنم کفتی موتور خودشو بسازه گفتم بدونی اوضاع تیم مکلارن خیلی خوب نیست قبلا یه شاسی داشتن ازش حرف بزنن الان اونم ندارن حالا تصور بکن بحث موتور هم اضافه بشه منظور از نظر زیاد بودن کار هستش بودجه بالایی هم میخواد امسال مرسدس و فراری به ترتیب ۴۵۰ میلیون و ۴۳۰ میلیون بودجه تحقیق و توسعه داشتن فقط تحقیق و توسعه هزینه ساخت ماشین و دستمزد کارکنان و رانندها رو حساب نکردم فقط تحقیق و توسعه درحالی که مکلارن ۲۵۰ میلیون بودجه اختصاص داد ردبول ۳۵۰ میلیون
ا.سد.مرتضی
۲۴ تیر ۱۳۹۷میدونم از رو تعصب قبول نمیکنید ولی هم فراری هم لامبو مالید !!!
مخصوصا لامبو ؛ دیگه هیچ حرفی هیچ حرفی نمیزاره تا الان فقط جلو یه محصولش کم می اوردن اونم 720 بود ( حالا p1 به کنار ) از الان به بعد باید جلوش تعظیم کنند این رو من نمیگم مسابقات و درگ ها نشون داده
خیلی امید وار بودم این طور باشه دوستان ولی باور کنید با دیسلایک و تعصب چیزی عوض نمیشه
ساسان
۲۴ تیر ۱۳۹۷همه شرکتها درتلاش برای اراعه ی بهترین محصول هستن.چه فراری چه مکلارن چه لامبورگینی چه پورشه طیف طرفداران و مشتریهای خاص خودشونو دارن. قطعا”سیاست گذاریهای لامبو با مکلارن و مکلارن با فراریو..فرق داره .
یکیشون تو فرمول یکه اونیکی درحال تلاش برای شکستن نوربرینگه. یکی رو موتورهای تنفس طبیعی تمرکز کرده و برنامش ترکیب متورهاش با هیبریدی هست یکی رو توربو تمرکز کرده. یکی رو سبک سازی آلیاژهاش.
یکم هیجانزده کامنت ندیدم قشنگتر میشه.
اجازه بدیم درطول زمان از رقابت خودرو سازها لذت ببریم.
موفق باشید
joojoo
۲۴ تیر ۱۳۹۷حرفت موقع معرفی SVJ خیلی شنیدن داره…
آی بخندیم….
آی بخندیم
لامبو با 760 اسب قدرت، رکوردش تو400 متر از 720 بهتر شده(9.96 چنتناریو جلوی 9.98 مدل 720 البته به صورت غیر رسمی)
فک کن SVJ با 790 اسب چه بلایی سر این ماشین میاره. 720 هیچی نیست جز یه ماشین که برای نشون دادن خودش، مجبوره با بقیه کل کل کنه……
کسی الان 650s یا mp4 رو نامی ازش میبره؟؟؟؟
مورسیه لاگو و کانتاش و میورا چطور؟؟؟
و خب….سال 2020 یا 2021 که جانشین آونتادور معرفی بشه، اونوقت دیدن داره قیافه ی طرفدارای برندی که فقط به درگ ماشیناش دلخوشن
الف.ی
۲۵ تیر ۱۳۹۷فقط درگ نیست دوست من
وقتی مکلارن سال ۲۰۱۶ عنوان best driver’s car champion رو از موتورترند دریافت کرد یعنی فقط درگ نیست
مکلارن ها معروفن به سوپر اسپرت هایی که رانندگی باهشون آسونه
تو پیست big willow موتورترند، خیلی وقت پیش، اگر درست یادم باشه زمانی که رکورد نوربرگ رینگ دست ۹۱۸ بود، مکلارن ۶۷۵ ال تی رو تست کردن که با اختلاف کم دومین زمان سریع پیست رو زد. زمان یک هم مال ۹۱۸ بود.
چند تا مقاله در مورد مکلارن بخونید نظرتون در بارش عوض میشه
لامبو و فراری و مکی همه کارشون درسته و قطعا اس وی جی خودروی دردسرسازی برای رقباش خواهد بود
شتاب عامل بسیار مهمیه. الاخصوص تو این کلاس
صفر تا سیصد ۷۲۰ اس فقط ۱۹ ثانیه است
خیلی مهمه
حالا من از شما که طرفدار لامبو هستید و قاعدتاً اطلاعاتتون تو این زمینه از من بیشتره سوالی دارم
تو اس وی جی هم از ALA استفاده میکنن؟
ساسان
۲۵ تیر ۱۳۹۷الف.ی
بله. طبق گمانه زنی های نشریات تغیرات حاصله اینجوریه:
ازalaبه صورت پیچیده تر از پرفورمانته استفاده شده.قدرت 790تا800تخمین زدن. وزن خودرو کمتره. کلاج کماکان تک کلاجست ولی با بازنگریهای سنگین.
تغیرلت آیرودینامیکی زیادیم روی بدنه انجام شده. احتمالا”600عدد بیشتر ساخته نخواهد شد.
اواخرماه آتی احتمالا” میبینیمش.مدتهاست منتظرشیم.
الف.ی
۲۵ تیر ۱۳۹۷خیلی ممنون سامان جان
joojoo
۲۵ تیر ۱۳۹۷آقای الف ی……
شما با صحبت هاتون کاملا حرف منو تایید کردید…
اولا در مورد اون سوالتون بگم که ALA مشخصا توی این محصول استفاده میشه….و باز هم مشخصا خیلی بهینه تر از ALA توی پرفورمانته خواهد بود…
ثانیا شما توی صحبت هاتون باز هم به آمار و ارقام استناد کردید…..
چرا هیچ وقت طرفدارای مکلارن توی حرفاشون نمیتونن از آمار و ارقام و نشریات چشم پوشی کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و همش به اونا استناد میکنن؟؟؟؟؟ این سوال خیلی مهمیه….
گفتید که مکلارن معروفه به سوپر اسپرت سازی که خودروهاش برای رانندگی آسونه….در اونصورت باید فراری که دست برتر رو داشته باشه….و داره….488 از نظر دینامیک رانندگی فوق العاده روان تر و در عین حال لذت بخش تر از 720S و 570S عمل میکنه…….
اما چیزی که باعث میشه همه لامبو رو دوست داشته باشن اینه ک فوق العاده وحشی و رام نشدنیه….یعنی ذات یه سوپر اسپرت خشن ایتالیایی رو کاملا به نمایش میذاره….شما توی موتور ترند تو سری ایگنیشن، قسمت لامبورگینی آونتادور SV رو نگاه کنید…….کاملا براتون مشخص میشه که چرا لامبو اینقدر محبوبه….
یه مثال دیگه براتون میزنم
توی سری قبلی تاپ گیر…..ریچارد هموند وقتی 458 رو بررسی میکنه اعتراف میکنه که 458 خودروی فوق العاده ایه اما ب پای گایاردو(گالاردو) نمیرسه چون گایاردو کاراکتر خاصی رو بروز میده که فراری نمیتونه اونکارو بکنه….فراری فقط یه ماشین عالی برای رانندگیه حتی از گایاردو هم رانندگی باهاش روون تره…..اما لامبو یه ماشین عالی برای لامبو بودنه……..وحشی….رام نشدنی….
مک لارن که رویه ی فراری رو در پیش گرفته اما به خاطر اینکه پرستیژ فراری رو نداره و ماشیناش به اندازه ی فراری پالایش شده نیستند……مجبوره به آمار و ارقام تکیه کنه……
اما هیچ وقت شما نمیبینید کسی لامبو رو به خاطر آمار و ارقام دوست داشته باشه
unas
۲۵ تیر ۱۳۹۷joojoo جان
کمتر تایپ کن ؛ بیشتر فکر کن !!!
Cristiano Rolambo
۲۴ تیر ۱۳۹۷1000 تا محصول هم که بده بیرون بازم پورشه ، فراری و بنز هستن که حرف اول رو در موتوراسپرت میزنن
Cristiano Rolambo
۲۴ تیر ۱۳۹۷این نظر شخصی من بود
در خارج از دنیای موتوراسپرت و در بحث سوپراسپرت های شهری هم قبول دارم مک لارن کارش خیلی درسته اما من لامبورگینی ، پورشه ، فراری ، بنز و کوروت رو بیشتر دوست دارم
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ تیر ۱۳۹۷بنز مگه تو موتوراسپرت هم فعالیت داره؟؟؟
معرف ترینا همین لمانز و اف1هستش.
تیم فرمول یکشون که اونم تکلیفش معلومه دیگه.
تو مسابقات ایندی؟؟
فرمول e؟؟
((الف ی یه موقع هدشاتم نکنیا!!))
..
اصلا من نمیدونم این کامنت ها چیه تو صفحه ی مک لارن.
یکی میاد میگه فراری سلطان سوپراسپرت سازا.
یکی هم عینه شما خیلی بی ربط میاد میگه اگه مک لارن 1000 محصول بده بیرون و….
اصلا ربطش چیه؟؟
Cristiano Rolambo
۲۴ تیر ۱۳۹۷دانیال جان ، عزیزکم ؛ واسه بیان نظر شخصی خودمون باید از شما اجازه بگیریم؟
شما بیا زیر همین کامنت من هر جوابی دوست داری بده اصلا بگو داری چرت و پرت میگی اما اینکه حق نظر دادن بقیه رو زیر سوال ببری خیلی بچگانست!
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۴ تیر ۱۳۹۷عینه این میمونه که مثلا زیر پست پورشه من بیام بگم،مثلا فرانسه مهد اسپرت سازی دنیا!!!
بحث این نیست که کی نظر بده کی نده،بحث سر موضوع بی ربطه.
کامنت دومیت ربط داشت و نظر شخصیت بود ولی اولی….
به هر حال خوش باشی.
الف.ی
۲۵ تیر ۱۳۹۷عزیزی دانیال جان
حرف حق جواب نداره
فعالیت موتوراسپرت مرسدس به فرمول یک و دی تی ام محدود میشه
اما این رو هم بدون که تیم فرمول یک مرسدس، اگر یادم باشه، سال پیش به عنوان بهترین تیم یا منظم ترین تیم ورزشی سال انتخاب شد
در مورد مکلارن هم کاملا درست میگی
درکت میکنم
خودم طرفدارشم
MclarenGTR
۲۵ تیر ۱۳۹۷دانیال جان این دوستمون خواست یه چیزی گفته باشه… ما هم عادت کردیم به این کامنت های ***
مهدی
۲۴ تیر ۱۳۹۷کلا هم طراز فراری و پورشه نیست
ایمان
۲۴ تیر ۱۳۹۷حق به جانب آقا دانیال هم هست
ایشون طرفدار دوآتیشه مکلارن هستن
ولی در ایران خیلی طرفدار نداره برعکس فراری
باید قبول کرد که مکلارن در سوپراسپرت عالی کار کرده
پورشه فراری لامبورگینی و مکلارن باعث پیشرفت هم هستن
MclarenGTR
۲۵ تیر ۱۳۹۷یه چند سال دیگه طرفدارای مکلارن خیلی زیادتر میشن….قبلا مکلارن اصلا طرفدار نداشت به خاطر فقدان اطلاعات مردم که فقط اسم چند تا برند رو شنیده بودن…ولی الان بعد 3 الی 4 سال انقدر شناخت پیدا کردن که توی شبکه های اجتماعی مکلارن به یکی از محبوبت ترین ها تبدیل شده و تعدادشون داره زیاد میشه چون دارن به واسطه همین شبکه های اجتماعی اطلاعاتشون بالا میره که فقط اسم 4 تا برند مثل بنز و بی ام و و فراری و لامبورگینی بلد بودن ولی حالا با اطلاعات نظر میدن منتها این وسط مثل دوستانی که اینجا نظر گذاشتن فراری سلطان و پورشه کینگ و لامبو خدا و … همچنان سرشون مثل کبک زیر برف هست و ادعاشون میشه که از دنیای خودرو چیزی حالیشونه ولی با اینکه سال هاست تو سایت پدالن همچنان…
والا ما طرفدارای مکلارن هیچوقت زیر مطلب فراری و پورشه و لامبورگینی از این چرت و پرتا نگفتیم!
Ferrari
۲۵ تیر ۱۳۹۷اتفاقا گفتین یادتون نمیاد الان
مهدی
۲۵ تیر ۱۳۹۷جسارتا چرا رو هوا حرف میزنی؟ قبلا اگر مکلارن طرفدار نداشت و خیلی ها نمیشناختنش چون تقریبا وجود خارجی نداشت. دهه نود یه محصول داد بیرون و متضرر شد و فعالیتش صرفا تو موتور اسپرت بودپس مشکل از عدم اطلاعات مردم نبود چون مردم طرفدار چیزی که وجود نداره نمیشن