درست همانند مک لارن 600LT و 600LT اسپایدر که نسخههایی خشنتر و گیراتر از مک لارن 570S کوپه و اسپایدر بودند، زمان دمدراز شدن مک لارن 720S نیز فرا رسیده است. با مک لارن 765LT جدید آشنا شوید، خودرویی سبکتر، سریعتر و حتی گیراتر نسبت به سوپرکار فوقالعاده جذاب 720S!
همانند دیگر مدلهای LT، مک لارن بر طول این خودرو افزوده و درعینحال آن را تا حد امکان سبک و پاسخگو نگه داشته است. در مقایسه با 720S استاندارد، 765LT از فیبر کربن در پانلهای بدنه و قطعات استفاده کرده و بنابراین ۸۰ کیلوگرم سبکتر از مدل عادی میباشد. قوای محرکه و شاسی نیز بهبود یافتهاند. همچنین ویژگیهای راحتی و رفاهی 720S حذف شدهاند تا وزن خودرو کاهش یابد.
اسپلیتر جلوی طویلتر، سپر جلوی جدید، رکابهای جانبی متمایز، سپر عقب بازطراحی شده، بال عقب گیرا و دیفیوزر عقب کشیده نیز خاص این خودرو بوده و از فیبر کربن تولید شدهاند. حتی نگهدارنده پلاک نیز از متریال سبکوزن تشکیل شده است. کاپوت، گلگیرهای جلو، دربها و گلگیرهای عقب بهصورت استاندارد از جنس آلومینیوم سبکوزن هستند اما بهصورت سفارشی با فیبر کربن نیز در دسترس هستند تا وزن خودرو بیش از پیش کم شود.
کاهش وزن 765LT به کابین نیز سرایت کرده به گونهای که شاهد بخشی متمرکز روی پیست هستیم. در کابین خودرو صندلیهای مسابقهای با پوسته فیبر کربنی نصب شدهاند و سبکتر از صندلیهای 720S هستند. تونل مرکزی سفارشی و سبکوزن نیز از کامپوزیت کربن ساخته شده و ضخامت پانل در حد چند میلیمتر است. فیبر کربن موردبحث همچنین در فرمان و پانل دینامیکی بکار رفته است. گزینههای فیبر کربن بیشتر را میتوان از طریق بخش MSO سفارش داد تا این خودرو به شدت سبکوزن شود.
تریم آلکانترای سبکوزن بهصورت گستردهای در کابین بکار رفته و شما بهتر است چیزهای لوکسی همچون کفپوشها را فراموش کنید. همچنین فرمان بهصورت دستی تنظیم میشود. سیستم تهویه مطبوع و صوتی بهصورت استاندارد وجود ندارند اما اگر بخواهید میتوان آنها را بدون دریافت هزینهای نصب کرد.
برای اولین بار در یک مک لارن LT مدرن، ضخامت شیشههای جانبی کاهش یافته است. شیشه جلو نیز نازکتر بوده و ستونهای C نیز از موارد سبکوزن هستند. بخشهای بالایی دربهای دو سطحی نیز پذیرای پانلهای فیبر کربنی شدهاند.
سیستم اگزوز کاملاً تیتانیومی که دارای چهار خروجی است تنها ۱۰.۸ کیلوگرم وزن داشته و ۴۰ درصد سبکتر از سیستمهای اگزوز فولادی قابلمقایسه میباشد. در نتیجه تمامی این تغییرات، مک لارن 765LT وزن خشک ۱۲۲۸.۷ کیلوگرمی دارد.
زیر کاپوت این هیولا پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری جا خوش کرده و بنابراین 765LT قویترین مک لارن LT جادهای تاریخ است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیهای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۲ ثانیهای نوید پرفورمنس دیوانه کنندهای را میدهند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ ها منتقل میشود.
تعویض دندههای گیربکس نیز برای شتاب گیری بهتر بهبود یافته و بنابراین میتوانیم پاسخ پدال گاز تقریباً آتی و شتاب گیری بین دندهای سریعتر نسبت به 720S را تجربه کنیم. دیسکهای ترمز سرامیک کربنی مک لارن سنا نیز قدرت توقف فوقالعادهای ایجاد میکنند. با قدرت ۶۱۴ اسبی به ازای هر تن از وزن خودرو، مک لارن 765LT بهترین نسبت قدرت به وزن در کلاس را داشته و بیش از ۴۹ اسب بخار به ازای هر تن بهتر از رقبا میباشد.
به منظور هماهنگی با قدرت بیشتر پیشرانه، این هیولا گیراتر شده است. اسپلیتر جلو به سطح زمین نزدیکتر شده است. تیغههای عمودی در بخش کناری اسپلیتر جلو نیز به عبور جریان هوا از رینگهای جلو کمک میکنند. دماغه نیز کمی طویلتر شده و سپر و اسپلیتر جلو بیشتر به سمت جلو طراحی شدهاند.
یک بال عقب فعال نیز وجود دارد که کشیدهتر شده است. این تغییرات باعث شدهاند طول کلی خودرو ۵.۶ سانتیمتر بیشتر شود. موقعیت خاص بال باعث افزایش داون فورس میشود. همچنین نسبت داون فورس به درگ این خودرو نسبت به 720S حدود ۲۰ درصد بهبود یافته است.
مک لارن 765LT از رینگهای ۱۰ پره جدید با پیچهای تیتانیومی استفاده کرده و لاستیکهای پیرلی پی زیرو تروفئو R نیز این رینگها را در آغوش گرفتهاند. این رینگ و لاستیکها نیز سبکتر هستند.
همانگونه که نام خودرو نشان میدهد تنها تعداد ۷۶۵ دستگاه از مک لارن 765LT تولید خواهد شد. هنوز قیمت و زمان عرضه این هیولا مشخص نیست اما انتظار میرود قیمت آن بسیار بیشتر از بهای پایه ۲۹۹ هزار دلاری 720S باشد.
[دانلود ویدئو]
Kasra
۱۴ اسفند ۱۳۹۸چه نمای عقب فوق العاده ای داره…
عکس سوم…
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸از اینکه مک لارن خوبه ، هیچ شکی دَرِش نیست ، اما خیلی یکنواخت شده و هر چیزی تولید میکنه متفاوت نیست و شبیهه هم هستند همشان که این برای خودروهای هیولایی چون مکلارن یک عیبه .
Anti-nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اخوی اون فولوکس ک کلی دم و دستگاه داره هم محصولاتش چ اسپرت چ کاربردی چ تو سطح بین برندی فولوکس مث آئودی و…. شبیه هم شدن غیر از لامبو
این ک مک لارنه و مستقل حق بده ک روی این چیزا متمرکز باشه
همینک بیاد و غولارو شرمنده کنه کافیه
ممد ژانگولر
۱۴ اسفند ۱۳۹۸به نظرت اگه چراغهای عقبش با جلوش جابجا بشه یکم زیباتر و پویا تر نمیشه طراحیش؟
Hamidreza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸عزیزم جای چشم ها گوش های شما هم عوض شه بهتر نمیشه طراحیت؟
اصل کار
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹این حرف رو اینجا زدی، جای دیگه نزن.
اوقاتمو تلخ نکن! :)
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸خودش کم بود نسخه LT شم رسید . کی میخواد جلوی این وایسه؟؟؟
Hamidreza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸عاشق مک لارن اومد؛ گفته بودم قیمتش بالاست و واقعا بالاست
اما نمای عقب گیرایی داره ؛ به بادی کیت هم نیازی نداره
همین الانشم شتابش عالیه ولی اگه تیون خفن بشه چی میشه wow
جمیرا هم معرفی شد مبارک طرفداراش مک لارن هم با این من رو شاد کرد
میدونم نمیشه ولی اگه در های مک لارن مثل ماشینای کوینگ زگ باز شه چی میشه هرچند همین الان هم زیبایی خاصی داره
یه چیزی هم بگم ، بعضیا میگن طراحی های مک لارن شبیه همن ولی واقعا من این حس رو ندارم اصلا، الان سنا کجاش شبیه 720اس هست؟ یا p1 از دور داد میزنه که p1 هست 570اس هم از 600lt به راحتی قابل تشخیصه نمیدونم دیگه چی بگم آخه
بعضیا خیلی با مک لارن مشکل دارن نمیدونم حالا چرا مثلا اگه یه موقع یه مک لارن یه لامبو رو تو یه مسابقه ای ببره میان میگن آقا این مجله انگلیسی هست و مک لارن اگه میتونه بیاد با داداش بزرگه رقابت کنه و… که فقط و فقط تعصب باعثش میشه و آدم خندش میگیره !
ای کاش مک لارن یه هایپر کار جدید با شتاب زیر 2 ثانیه بزنه ( الان نیاید بگید این فقط کار کوئنیگزگ هستش و مک لارن عمرا بتونه این کارو کنه)
:::فرشاد:::
۱۴ اسفند ۱۳۹۸تو همون نسخه S، حسابی عالی کار کرد، وای به حال LT؛ فراری و پورشه باید هر چی زودتر نسخه قویتر F8 و نسل جدید GT2 RS رو تولید کنن، وگرنه. . .
Ferrari
۱۴ اسفند ۱۳۹۸هر برندی برنامه های خودشو داره تولید انبوه فراری f8 تازه شروع شده و تا دوسال اینده از نسخه پیست محور خبری نیست پورشه هم دیروز مدل ۹۱۱ توربو اس رو معرفی کرده و تا معرفی مدل GT2 دو سه سالی فاصله داریم لامبورگینی هم فعلا برنامه ای برای معرفی هوراکان اوو پیست محور نداره
۷۶۵LT فعلا رقیبی نداره و مشخصه که تو پیست از همه ماشینها مثل ۴۸۸ پیستا هوراکان پرفورمانته و ۹۱۱GT2rs سریعتره
آریا ماشین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸وقتی این نبود برای انتخاب بهترین سوپراسپرت جهان بین ۷۲۰s و پیستا و gt2 rs شک داشتیم ولی با اومدن این بی شک بهترین سوپر اسپرت جهانه تا وقتی که ببینیم gt2 rs جدید و f8 نسخه پیست کی معرفی میشه
قیمتش هم که خیلی سرش بحث شد اعلام شده : ۳۷۵ هزار دلار ، فقط ۷۵ هزار دلار گرونتر که به نظرم ارزششو داره
و اینکه تو ۴۰۰ متر هم خیلی حرف داره شاید بتونه دیمن رو بزنه…
مهدی ۹۱۱
۱۴ اسفند ۱۳۹۸هر وقت محصولی جدید از مکلارن و فراری رونمایی میشه به عنوان یک رقیب قوی برا پورشه احساس خطر میکنم البته این احساس مطمعنا برا طرفداران مکلارن و فراری نسبت به پورشه های جدید وجود داره در واقع ای ن سه تا اوج مهندسی ان
doubt
۱۴ اسفند ۱۳۹۸راستش من در عین احترام به مکلارن الان اعصابم خورد شده که همون 720اس چقد حریف قدریه و کلی اذیتمون کرد. الان اینو نمیدونم چ باید کرد. کلا فراری و گورشه و لامبو انگار بیخیال رقابت با مکلارن شدن تو این کلاس.
دیشب داشتم حال میکردم ک ایول چی میشه همین توربو اس جدید کل 720اس رو بابونه و کار به جی تی 2آراس نکشه.
با این وضعیت بعیده جی تی 2 آراس بتونه این 765ال تی رو تو خط مستقیم بزنه. البته من امیدوارم
Anti-nazi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸تو مدل پاایه ک ۹۱۱ از مدل پایه ی شصت هزار دلاری شکست خورده
چ برسه ب سیصد هزار دلاری….
علیرضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۸به عنوان یه طرفدار فراری واقعا رقیب خطرناکی برای پیستا به عرصه رقابت اومده . امیدوارم فراری یه دستی به پیستا بکشه برای امسال وگرنه بدجور میبازه به این وحشی
بهراد
۱۴ اسفند ۱۳۹۸به حق چیزای ندیده … لامصب اینو دیگه چطوری می خوان تیون کنن؟ اگزوزش که تیتانیومه موتورشم تو نسخه 720اس تا خرخره تیون بود مونوکوک شاسیم فیبر کربن.
در و گلگیرا هم سفارش بدی برات فیبرکربن میزنن. خوش به حال اونایی که تو کشورشون این ماشینا رو می بینن و تف به سرنوشتمون که اینجوری برامون انتخاب کردن.
راستی چرخ عقب چرا دو تا کلیپر ترمز داره؟یکی قرمز بزرگه و یکی مشکی کوچیک؟
Joker
۱۴ اسفند ۱۳۹۸بیچاره رو لخت کردن واسه یک صدم ثانیه سریعتر شدن? آخه مگه مجبورید چیزی که خوبه رو گند بزنید توش،همون نسخه استانداردش شتاب ۲.۵ و تاپ اسپید ۳۵۰ رو به راحتی میزد اونم با کلی آپشن و سوار شهری در حد اس کلاس! واسه پول بیشتر گرفتن از مشتری از هیچ کاری دریغ نمیکنن،همه چیزو از رو ماشین کم میکنن و خوب که لخت شد با کمی افزایش جزئی قدرت چند صد هزار دلار گرونتر میندازن به مشتری!
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸دقیقاً با Joker موافقم
چرا منطقی به قضیه نگاه نمیکنید .
در بالا توضیح دادم که خوبه مکلارن اما دیگه زیادی کلاهبرداری میکنه با اعداد و ارقام
یک مدل با یک ظاهر را با هزاران مدل اسب بخار مخلوط میکنه میده دست مشتری با پولهایی متفاوت .
حالا شما ایتالیاییها یا آلمانیها را با این مقایسه کنید تا پی ببرید .
فراری مدلهای متفاوت با استایل های متفاوت و دوست داشتنی روح دار ، همینطور لامبورگینی .
Ferrari
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اینهمه تلاش نکردن فقط شتاب ماشین یک دهم کم بشه این ماشین تو پیست حداقل ۳_۴ ثانیه سریعتر از ۷۲۰ شده
ویلیامز (بنتلی)
۱۴ اسفند ۱۳۹۸دوست عزیز مثل بقیه شرکت ها که برای یک مدل خودرو نسخه های مختلفی ارائه میدن مثلا پورشه 911 توربو اس و جی تی 2ار اس ،این خودرو هم نسخه قوی تر 720اس هست نه یک مدل کاملا جدید! بعد از طرفی طراحی خودرو های جدید مکلارن تقریبا متفاوت از هم هست، چه شباهتی بین 720اس و مکلارن جی تی و سنا و اسپیدتیل میبینی؟ البته طراحی همشون به عنوان یه مکلارن شناخته میشه و این به اصالت و زبان طراحی شرکت برمیگرده ولی اصلا شباهت زیادی ندارن!
میخوام بدونم مجبوری الکی کامنت بذاری؟! مجبوری آرامش ادمو بهم بزنی؟ مجبوووری؟!!!
مکلارن کلاهبردار؟!!!
Hamidreza
۱۴ اسفند ۱۳۹۸با ویلیامز (بنتلی) و Ferrari موافقم
اولا مک لارن کلاهبدار نیس ، ثانیا اگه شما خیلی دوست دارید میتونید یه شرکت تاسیس کنید و یه ماشین بسازید بعد بعنوان یه نسخه قویتر گند نزنید توش و لختش نکنین
والا همین آلمانیا هر چند وقت گندشون درمیاد تازه با هم همکاری میکنن تا قانون رو دور بزنند ( تعصب باعث میشه چشمتون رو رو همه چی ببندید)
فک کنم لامبو بود که sian رو با سه میلیون دلار میفروخت در حالی که ارزشش رو نداره ( درسته که یه لامبوهه ولی با سه میلیون دلار چند برابر بهترش رو میشه خرید) الان مک لارن با اعداد و ارقام دروغ میگه؟
بعد کجاش محصولات مک لارن بی روحه؟ ببخشید میشه بهتر توضیح بدید از کجا میفهمید ماشینای دیگه رو دارن؟ شایدم روح اونا اومده بود تو خوابتون ولی مک لارن نه!
الان کدوم خریداری از خریدن senna پشیمونه؟ کم رکورد زد؟ کم سرو صدا کرد؟ والا دیگه نمیدونم چی بگم
حالا که ایتالیایی ها و آلمانی ها رو با این ( این اسم داره عزیزم اسمشم مک لارنه) مقایسه کردم پی بردید؟
یه چیزی هم بگم که قبول دارم مک لارن ها (مخصوصا 570اس) یه مشکلاتی دارند و سرویس دهی مک لارن نسبت به شرکت های دیگه ضعیف تره!
ولی سیستم شخصی سازی مک لارن خیلی خیلی خیلی بهتر از سایتهای خیلی شرکت های دیگس و ارائه آپشن های مناسبش آدم رو خوشحال میکنه!
راستی اینم بگم که مک لارن همونیه که یه دورانی رکورد دار سرعت بود! ولی حالا برنامه شرکت انگار تغییر کرده .
Mclaren
۱۴ اسفند ۱۳۹۸نوید جان ناراحتی میتونی کامنت نذاری نظر شخصیتو یبار دیدیم و شنیدیم مجبور نیستی بیش از این خودتو زجر بدی و میتونی بری توی مطالب برند های محبوبت به به و چه چه کنی ولی چیزی که مشخصه اینکه نظر کارشناس ها و حتی فن های فراری و پورشه و لامبورگینی در مورد این خودرو منفی نبوده فقط کافیه جا اینکه بشینی 10 ساعت فک کنی چه ایرادی از این برند در بیاری یک سری به نظرات این افراد بزنی اون موقع متوجه میشی داری دری وری میگی.
NAVID۰۰۹۸
۱۴ اسفند ۱۳۹۸???
رفیق بیخیال
کلاهبرداری گفتم از نظر نقد طراحی یک شکل و یکنواخت .
از نظر فنی که خب شکی در بینظیریش نیست .
اگر بد گفتم و بد برداشت کردید ، معذرت خواهی میکنم از طرفداران این برند و خودرو .
قبول کنید سخته تشخیص مدلهای مکلارن با هم ولی بقیه رقبا را میشه از دور هم تشخیص داد .
دانیال_Surrey،England
۱۴ اسفند ۱۳۹۸میگم متعصبی برای همینه.
((سیستم تهویه مطبوع و صوتی بهصورت استاندارد وجود ندارند اما اگر بخواهید میتوان آنها را بدون دریافت هزینهای نصب کرد.?))
..
جالبه بدونی همین gt2rs سیستم اطلاعات و سرگرمی و تهویه مطبوع و ……رو بر میداره،31 هزار دلار هم تحت نام وایساخ پکیج از مشتری پول میگیره!!!!
همون زمان هم که 720 اومده بود خیلیا از قیمت پایینش نسبت به عملکردش حیرت کرده بودن.((میتونی به موتورترند مراجعه کنی))
..
اینم قیمتش احتمالا چیزی حدود 400 هزارتاس که بازم بسیار کمتر از رقباس.
..
سبک بودن هم هنر میخواد.
به کارگیری موادی مثل پلی کربنات در قسمت هایی از شیشه عقب و ستون c_استفاده از متریال فرمول یک در گیربکس، گیربکسی که 15 درصد سریعتر از نسخه پایه س ((720s?))و همچنین بهبود پاسخ دهی به پدال گاز_پیستون های آلومینیومی و رینگ های فوق سبک وزن فورج کاری شده_فنر و دمپرهای جدید.آپدیت نرم افزاری سیستم pcc2 مک لارن_سیستم فرمان پذیری بهتر و…………………
همچین تو دوتا پکیج که یکیش Clubsport برای کسایی که سبک سازی بیشتر و پیست رو دوست دارن میشه صندلی های سبک وزن سنا و یه سیستم تله متری با 3 تا دوربین برای رکورد گیری ها و ترمز کربن سرامیکی سنا و………..رو هم سفارش داد.
برای کسایی که به این هم راضی نمیشن((ای لامصبا?))یه پکیج Clubsport Pro هم پیشنهاد میشه که میله های تعادل تیتانیومی هم پشت صندلی عقب در نظر گرفته شده و…..
و برای کسایی که به اینا هم راضی نمیشن مک لارن یه پکیج کامل 3 ماهه رایگان تیمارستان در نظر گرفته!!?
..
در مجموع نوید با این کامنتت هم خیلی خندیدم.
((یک مدل با یک ظاهر را با هزاران مدل اسب بخار مخلوط میکنه میده دست مشتری با پولهایی متفاوت .))
یه نفر به من بگه شباهت 720 با 570 یا سنا یا اسپیدتیل با الوا یا ………چیه؟؟؟
از 720 به این ور هیچ ماشین مک لارن شباهت آنچنانی به هم ندارن.
کسی که ماشین باز باشه و نتونه اون مدلایی که گفتم رو از هم تشخیص بده؛………………………..?
مهراد
۱۴ اسفند ۱۳۹۸حاجی میدونم پرات ریخته !! حق داری پرای منم ریخته
مکلارن حجت رو در حق طرفداراش تموم کرد
این ماشین اومده که رکورد نوربرگرینگ رو مال خود کنه
والسلام علیکم و رحمه ال… و برکاته
Maserati
۵ مهر ۱۳۹۹داداش جوکر یک دهم ثانیه برای ماشین مثل یک ساااللللل میمونه
Mclaren
۱۴ اسفند ۱۳۹۸جناب جوکر هم یه مدتیه با کامنت های فراگیرش نشونه داده صرفا میخواد اظهار وجودی کرده باشه و نمیدونم با این همه علم و دانش خودرویی کجای دنیا رو گرفته! که میاد مکلارن رو نقد میکنه اونم با لحن مضحکانه بدون هیچ دلیل منطقی و عقلانی! شما هنوز نمیدونی نسخه ال تی پیست محور هست و پیشنهاد میکنم اول مفهوم lt رو درک کن و چند تا مطلب مربوط به خودروهای پیست محور و خیابانی بخون بعد بیا هرره کن .کسی که این مدل رو میخره دیووانه سرعته و توی پیست میخواد صدای زوزه موتور و صدای جیغ لاستیک ها رو توی پیچ ها بشنوه نه صدای ضبط! و همین صدم ثانیه هاس که توی مسافت های طولانی باعث خلق رکورد های ثانیه ای و یا حتی چندین ثانیه ای میشه صرفا جهت اطلاع این خودرو قبل از عرضه تماما پیش فروش میشه پس شما نگران خرید و فروش و مشتری هاش نباش کسی که فهم خودرویی داره و پشت این خودرو ها نشسته میدونه چی رو باید بخره و چه قیمتی واسش بپردازه…اگر قرار بود همه بتونن بخرن که امثال مکلارن و فراری و لامبورگینی و … رو بهشون خودروی خاص نمیگفتن.
Milad AMG
۱۵ اسفند ۱۳۹۸یعنی الان مک لارن نمیفهمه
داره چی میکنه
ما باید بیام ارشادش بدیم
تازه مگه همه چیه ماشین ۰ تا ۱۰۰ و تاپاسپیدشه؟!!
OMID
۱۵ اسفند ۱۳۹۸از بوگاتی یاد گرفته?
Just bentley continental
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اوه اوه قاتل اومد
هیچ سوپر کاری به گرد پاشم نمیرسه.
پدال لطفا خبر بنتلی هم بزارین هر چه زودتر.
Mf1
۱۴ اسفند ۱۳۹۸675lt داخل پیست تاپ گر خیلی سریع بود رکوردش از هم قیمتهای خوش سریعتر بود ببینیم این عجوبه چیکار میکنه تنها فراری میتونه با ۷۶۵lt رقابت کنه
ایمان
۱۴ اسفند ۱۳۹۸اینجاست که فراری باید با نسخه اسپشیاله ( ویژه ) F۸ تریبوتو خودشو نشون بده ؛ غیر از این باشه مکلارن قدرت بلامنازع این کلاسه با این شاهکاری که ساخته ؛ منتظر پورشه هم هستیم با ۹۱۱GT۲ RS جدید
چه شود رقابت پورشه ، فراری و مکلارن ???
فرهنگ
۱۴ اسفند ۱۳۹۸فوق العاده هست
اولین مک لارنیه که واقعا به چشمم اومد
فوق العاده گیرا هست
علی
۱۴ اسفند ۱۳۹۸واقعا طراحی پرفومنس عالی داره این ماشین البته اگر از طراحی اگزوز ها فاکتور بگیریم
شاهین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸دوستان لامبویی اگه صحبت خاصی دارن بفرمایند
Hadi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸انگلیسی عصبانی?
Hadi
۱۴ اسفند ۱۳۹۸انگلیسی خشمگین?
بی طرف
۱۴ اسفند ۱۳۹۸از p1 به بعد مکلارن در طراحی محافظه کار شد ولی در پروفورمنس نه!
AMG_63
۱۴ اسفند ۱۳۹۸من که کلى لذت بردم از دیدنش و خوندن خبرش
ایلیا
۱۴ اسفند ۱۳۹۸برای دیدن رکوردهای پیست و درگ هاش لحظه شماری میکنم.
بنظرم نباید با همه ی سوپر اسپورت ها درگ بذاره، فقط ی درگ حرفه ای با 720s کافیه، اگه بتونه 720s رو شکست بده نتیجه ی درگش با بقیه ی سوپرکارها از پیش معلوم میشه!
M3csl
۱۴ اسفند ۱۳۹۸دوستان یک نظرسنجی:
اگه بخواین یک سفر از تهران تا لندن برید؛
ترجیح میدید با کدوم برین ؟
تنها یا نهایتا دونفره البته،
مک لارن ۷۶۵ لایک ?
بویینگ ۷۶۷ دیسلایک ?
شاهین
۱۴ اسفند ۱۳۹۸منتظر هایپر گاوه V12 هستیم که با 830 اسب قفل و زنجیرش کرده بودن تا در نره رقیبارو شاخ بزنه …
تا اون موقع با اونتادور svj درگیر باشین ببینیم چی میشه
شاید مثل همیشه توی درگ ریس حرفی نداشته باشیم اما پیست واس ماس، کُلش واس ماس
Maserati
۵ مهر ۱۳۹۹داش انقدر تعصب نداشته باش
joojoo
۱۴ اسفند ۱۳۹۸صفر تا دویست 7.2………..اعدادش رسما وارد قلمرو 918 و P1 و لافراری شده…..
Maserati
۵ مهر ۱۳۹۹خخخ اره التیمیت رو چی میخواد بده پس
Milad AMG
۱۵ اسفند ۱۳۹۸خدایی معرکس
بین سازنده ها ظاهرن که فقط فراری و مک لارن دارن بیشتر توان رو از یه موتور ۸ سیلندر میگیرن
Mclaren
۱۵ اسفند ۱۳۹۸کوئینگزگ از هشت سیلندر 1600 اسب هم کشیده
Milad AMG
۱۶ اسفند ۱۳۹۸اون با متعلقات هیبریدش شده ۱۶۰۰ تا
نه فقط موتور درون سوزش
Saeed
۱۶ اسفند ۱۳۹۸پس agera rs چی؟
یسکو چی؟
One:1 چی؟
فرید
۱۵ اسفند ۱۳۹۸صد در صد قدرت سر چرخش بیش از 800 اسب هست. 720 اس اونقدر قدرتش بود این که دیگه واویلا. فکر نکنم ماشینی بتونه تو درگ ببرتش
به یه چیزی هم یکی از دوستان اشاره کرد. چرا چرخ عقبش دو تا ترمز داره؟