مک لارن مدل P1 خود را در پیست معروف نیوبرگ رینگ آلمان به تاخت و تاز وا داشت اما آیا توانسته رکوردها را نیز جابجا کند؟ آیا مک لارن رکورد پورشه ۹۱۸ اسپایدر را نیز شکسته است؟
بر خلاف پورشه و نیسان، مک لارن تنها با یک عدد تقریبی پاسخ می دهد: زیر هفت دقیقه. و ما هنوز نمی دانیم که رکورد ۶:۵۷ پورشه هنوز باقی است یا خیر. برای رسیدن به این چنین زمانی، مک لارن P1 با سرعت متوسط ۱۷۹ کیلومتر بر ساعت مسافت ۲۰.۹ کیلومتری پیست را طی کرده است.
Kurosh
۱۶ آذر ۱۳۹۲اینجوری اگه پیش بره که مطمئناً رکوردهای پورشه رو هم پشت سر میذاره..
slr722
۱۷ آذر ۱۳۹۲نمیخواستم دیگه نظر بدم…
اما چون روانی مکلارنم میگم…
مکلارن من یک عمره کا دارم بات زندگی میکنم…
جلال
۱۶ آذر ۱۳۹۲سلام
خدایی معرکس
الحق جانشین شایسته ایه برای جد بزرگش F1…
Infinite
۱۶ آذر ۱۳۹۲من فکر میکنم P1 میتونه این رکورد رو جابجا کنه. در مبحث رکورد زدن به جز خود اتومبیل ، عوامل مختلف دیگه تاثیر گذارند. مثل راننده، وضعیت آب و هوا و…
_____________________________________________________
مسئولین پدال عزیز لطف کنید به قسمت نظر گذاری کمی امکانات اضافه کنید. به عنوان مثال امکان ویرایش نظر بعد از ارسال عملا وجود نداره.
Saied
۱۶ آذر ۱۳۹۲از علان منتظر ومورد فراری نشستم! فکر کنم دوتاشم سوسک میکنه :D
محسن.د
۱۶ آذر ۱۳۹۲شکوندن رکورد 918 ؟!؟! هه! براش آرزوی موفقیت میکنم!
نوید
۱۶ آذر ۱۳۹۲جالبه که معمولا جو عمومی اینجوریه که تا میبینن یه ماشین مثل سفینه فضاییه (بخ قول بچه ها خفنه) فرض میکنن که تمام رکوردها باید مال اون باشه.
مک لارن برای زدن رکورد پورشه یه کم بیشتر از تاخت و تاز و تبلیغ نیاز داره… مثلا… 4WD و 4WS و Torque Vectoring و چندتا چیز دیگه.
یه جوری راجع به 918 صحبت میشه انگار مثلا بهش آوانس دادن که اون رکوردو زده و انگار حقش نبوده.
اگه یه برند تو دنیا باشه که بدونه چطور ماشیناشو برای نربرگ رینگ (نیوبرگ دیگه کجاست؟) طراحی کنه اون پورشه هست… اصلا میدونید سریعترین تایمی که تو این پیست گرفته شده متعلق به چه اتومبیلی بوده: پورشه 956 (800 کیلویی) با زمان 6 دقیقه و 11 ثانیه تو سال 1982 (البته تو کلاس مسابقات… نه ماشینای جاده ای).
خلاصه وقتی اسم 918 رو میارید بدونید که دارید راجع به پیچیده ترین محصول تولید انبوه حال حاضر جهان صحبت میکنید… در حالی که مک لارن مقداری از محبوبیتش رو از F1 افسانه ای و طراحیش داره به ارث میبره.
(اینم بگم که McLaren یکی از برندهای محبوب منه… تنها برند غیر آلمانی تو اروپا که میدونه مهندسی خودرو یعنی چی)
محسن.د
۱۷ آذر ۱۳۹۲آقا نوید کم پیدایی!
دمت گرم توضیحاتت خیلی خوب بود فقط من متوجه نشدم، چرا اینهارو درجواب من گفتی؟!؟!
نوید
۱۷ آذر ۱۳۹۲ببخشید… چون وقتی کامنتم رو می نوشتم مال شما آخری بود اشتباها لینک پاسخ شما رو کلیک کردم.
در ضمن پدال قضیه این پیغام “تند تند می نویسید” چیه؟
حمید
۱۷ آذر ۱۳۹۲البته این ماشینا 4wd نیستنا!!! awd هستن ، فرق داره
حمید
۱۷ آذر ۱۳۹۲پورشه و لامبو رو گفتم ، اشتباه نشه.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ آذر ۱۳۹۲درود.
حمید جان کجایی؟؟؟
جواب مارم بده.
((( ایران و المان )))
mehran911
۱۷ آذر ۱۳۹۲حمید جان خیلی هم فرق نداره
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ آذر ۱۳۹۲درود.
به به مهران جان .
خیلی ناراحت شدم اون کامنتتو خوندم.
نریااااا.
پیش ما باش.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ آذر ۱۳۹۲درود.
نمیشه بگی کدام بهتره.
چون هرکدام یک مزیتی نسبت به دیگری دارند.
حالا تو طراحی.هندلینگ.مهندسی.فنی.و…..
فقط بگم که المان پیروز است.
((( ایران و المان )))
mehran911
۱۷ آذر ۱۳۹۲هر چند p1 ماشین خیلی خوبیه ولی من می تونم به همه اثبات کنم 918 بهتره
Sina.fb
۱۶ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
مک لارن یکی از بهترین ماشین جهانه،از نظر طراحی،قدرت،شتاب و… خیلی جلو هست وماشین محبوبی است که هوادار زیادی داره.
با این که ماشین خوب وقوی هست ولی نمی تونم بگم مک لارن از پورشه جلو هست به نظر من انتخاب بین این دو که پورشه بهتر است یا مک لارن خیلی سخته.
Sina.fb
۱۶ آذر ۱۳۹۲بسمه تعالی
KM شکی نیست که لافراری از مک لارن جلوهست اینو مطمئن باش که لافراری بهتر از مک لارنه.
بهنام
۱۶ آذر ۱۳۹۲سلام-دو ابر شرکتی که من واقعا قبولشون دارم -پورشه و فراری هست-چون دیدم
فراری458 آونتادور رو هم سوسک کرده به قولی در حالی که رقیب اصلی به گفته ی خیلیا برلینتا دوازده سیلندری هست که آونتادور خیلی راحت توی آینه بقلش گم بشه
پورشه هم که همیشه مهندسیش عالی بوده مخصوصا نه یازده یا نهصدو یازده خودمون که بی نظیر هست و 918 که اصلا گفتنی نیست با طرح مفهمومیش و وزن نسبتا سبک به نسبت 911 خیلی پرسرعت و چالاک هست
مک لارن پی وان هم ماشین خوش طرحیه ولی فک نکنم حتی بتونه با 458 اسپایدر مقابله کنه چه برسه با 918 پورشه
حمادی
۱۷ آذر ۱۳۹۲مکلارین هرکاری کنه به لامبورگینی وپورشه نمی رسه
enzo
۱۷ آذر ۱۳۹۲رکورد زنی تو این پیست خیلی مهمه
تلاش اول مکلارن 7:04 دقیقه بود که البته چون دنبال ثبت رکورد بهتر بودن هیجا رسمی اعلام نشد . از این به بعد هم تا وقتی رکورد نزنن تایمی ازشون اعلام نمیشه هم P1 و هم LaFerrari که هیچ زمان رسمی ازش اعلام نشده
km
۱۷ آذر ۱۳۹۲اتنخاب بین P1 و Laferrari واقعا سخته ولی من لافراری رو انتخاب میکنم(سلیقه ای هست) دو تا ماشین با طراحی افسانه ای…
آرمین 66
۱۷ آذر ۱۳۹۲من اومدم تا نظر خودم را بدهم بای تا بعد
Soroush
۱۷ آذر ۱۳۹۲همونطور که نوید میگه,مکلارن طراحی بسیار قوی و پیچیده ای داره اما هنوز راه درازی برای رسیدن به پورشه مونده!
محمد حسین
۲۲ آذر ۱۳۹۲بابا مک لارن هم شد ماشین فقط پیکان57