در آخرین روزهای تولید اونتادور، شرکت های تیونینگ فرصت دارند تا نسخههای کلکسیونی از این سوپراسپرت دوستداشتنی بسازند.
هوبر، یک شرکت سازندهی کیت بدنه در دوبی است که محصولاتی ویژهی لامبورگینی نیز تولید میکند. برای اونتادور، ادوات فیبرکربن با نام ERA 001 توسط هوبر تولید شده است.
در بریتانیا تنها دو دستگاه اونتادور بنفش با رنگ ویولا اوفیلیا وجود دارد. مالک یکی از این سوپراسپرتهای خاص، تصمیم گرفته است اونتادور ۲۰۱۷ رودستر را همراه با کیت بدنهی هوبر شخصیسازی کند. ادوات سفارشی خریداری شده از دوبی به انگلستان ارسال شده است تا توسط پرسنل شرکت هوبر در محل مورد نظر مالک، روی اونتادور نصب شوند.
اونتادرو استاندارد، مجهز به پیشرانهی تنفس طبیعی ۶/۵ لیتر با قدرت ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۹۰ نیوتنمتر است. این مدل، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۲/۹ ثانیه دارد و همراه سیستم دو دیفرانسیل تولید میشود. اونتادور رودستر، مجهز به گیربکس اتوماتیک با سرعت تعویض دندهی ۵۰ میلی ثانیه است.
در تست و بررسی انجام شده از اونتادرو مجهز به کیت بدنهی هوبر، کیفیت ساخت ادوات فیبرکربن به خوبی دیده میشود. کارشناس سایت اتوتریدر، تصدیق میکند که اسکن لیزری بدنه با دقت بسیار بالا انجام شده تا ادوات سفارشی هماهنگ با سطح بدنه باشند. این خودرو از نظر قدرت پیشرانه، ضعیفتر از اونتادور S و SVJ است اما تواناییهای فنی بسیار بالا برای رانندگی اسپرت دارد.
حدود ۱۱ سال از معرفی اونتادور میگذرد؛ اما این خودرو همچنان یکی از بهترین سوپراسپرتهای دنیا باقی مانده است. طی ماههای آینده، تولید این مدل برای همیشه پایان خواهد یافت تا پیشرانههای تنفس طبیعی ۱۲ سیلندر ساخت لامبورگینی، به تاریخ بپیوندند. پیشفروش اونتادور از ابتدای سال ۲۰۲۲ متوقف شده و هماکنون نمونههای موجود در نمایندگیهای لامبورگینی با آستانه قیمت ۵۰۰ هزار دلار فروخته میشوند.
امین
۱۲ اسفند ۱۴۰۰با انداختن دو تا توربو میشه لامبو زنده بمونه؟😂 یه جفت دیفر ۱۱۰۰ اسبی البته با یه طراحی نسبتا متفاوت گیربکس دوکلاچه
Jdm باز
۱۲ اسفند ۱۴۰۰خود اونتادور که بینظیره ولی بنظرم جلوپنجره اش با این کیت یکم زشت شده
R@m!n
۱۲ اسفند ۱۴۰۰بدون شک موتور 12 سیلندر لامبورگینی جزو نمادین ترین موتورهای تاریخه. از سال 1963 تا الان موتور 12 سیلندر بیشتر از هر محصوله دیگه ای با اسمه لامبورگینی عجین شده. اولین موتور که 50 سال استفاده شد تا بالاخره تو 1998 با خرید لامبورگینی توسط آئودی موتور جدید (بر پایه همون نمونه 50 ساله) L539 شروعی دوباره بود. موتوری که 20 سال ارتقا تجربه کرد و زنده موند و خیلیارو عاشق خودش کرد.
درسته به دقت و ظرافت V12 فراری نیست اما خودشو خیلی جاها اثبات کرد و هیچ وقت جا نزد.
Humer
۱۲ اسفند ۱۴۰۰توی فورزا هورایزن دارمش با کلی آپدیت قدرتش شده ۱۵۶۹ اسب که خیلی زیاده
فکر می کنید در دنیای واقعی هم همین بشود یا نه
R@m!n
۱۲ اسفند ۱۴۰۰آره تو دنیای تیون هر چیزی میشه ولی خب دیگه عمر و دوام نسخه استانداردو نداره و هر لحظه امکان خراب هست.
Humer
۱۲ اسفند ۱۴۰۰آقای اشتری عالی ولی فقط اگه صدا های پس زمینه رو مثلا در زمانی که خودتان دوبله می کنید و نیاز به اهنگ و یا صدای متفاوت است تنوع ایجاد کنید
اگر صدا های مختلف و متنوع به عنوان صدا یا اهنگ پس زمینه اضافه بشه بسیار عالی میشه
با تشکر فراوان از شما 😍
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ممنون از توجه شما چشم
mm-yarlou
۱۳ اسفند ۱۴۰۰این اونتادور واقعا دوست داشتنی بود
وحالا هم داره به پایان راهش میرسه اگه لامبو این موتورv12 رو بازنشسته نمیکرد خوب بود اینطوری انگار داره اصالتش رو میزاره کنار ولی در کل مجبور به انجام این کاره
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۳ اسفند ۱۴۰۰بله به دلیل مصرف سوخت بالا و آلایندگی مجبور هستند که موتورهای 12 سیلندر تنفس طبیعی رو تعطیل کنن
البته بحث اصلی، رقابت با سوپراسپرت های برقی و هیبریدی هست تا محصولات لامبورگینی از نظر شتاب و سرعت، کم نیارن
Amiri
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ممنون اقای اشتری عالی بود .
دلم برای لامبورگینی اونتادور تنگ میشه