تلویزیون پدالمرسدس بنز

مرسدس AMG CLA45 با تیونینگ 300 هزار دلاری/ دوبله‌فارسی

شرکت تازه‌تاسیس کارکرافت در سوئیس، به‌تازگی نسخه‌ای از AMG CLA45 را همراه با تزئینات وِیژه به قیمت ۳۰۰ هزار دلار فروخته است. این خودرو از نظر فنی، تفاوت خاصی با نمونه‌ی ساخت کارخانه ندارد و صرفا، اگزوزهای آکراپوویچ برای بهبود صدای پیشرانه، جای‌گزین نمونه‌ی اصلی شده‌اند.

کارکرافت در سال ۲۰۲۱ شروع به کار کردهو تمرکز خود را بر سفارشی‌سازی خودروهای مدرن قرار داده است. این برند، با استفاده از ادوات فیبرکربن براق برای ظاهر بیرونی و انواع چرم ناپا و آلکانتارا برای کابین، مدل‌هایی تک‌نمونه و کاملا اختصاصی برای مشتریان متمول خود تولید می‌کند.
مرسدس AMG CLA45 تیونینگ

کانال مشهور MercBenzKing در یوتیوب، از سال‌ها پیش به بررسی تخصصی انواع مرسدس بنز‌های موجود در بازار جهانی پرداخته است. این رسانه‌ی اینترنتی، همچنین علاقه‌ی ویژه‌ای به مدل‌های لوکس و تیونینگ‌شده با امکانات رفاهی ویژه دارد. مرس‌بنزکینگ به‌تازگی، سراغ AMG CLA45 تیونینگ وارکرافت رفته است تا این سدان کامپکت ۳۰۰ هزار دلار را از نزدیک بررسی کند.

نسخه‌ی استاندارد از CLA45 با قیمت ۵۰ هزار دلار فروخته می‌شود. قوی‌ترین نمونه با کد CLA45 S، همراه با موتور دو لیتر توئین توربوشارژ، قدرت ۴۲۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر دارد. این سدان کوپه در زمان ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۲۷۰ کیلومتر برساعت ارائه می‌کند. مرسدس AMG CLA45 S، مجهز به سیستم دو دیفرانسیل، میانگین مصرف سوخت ۸/۵ لیتر بنزین در صد کیلومتر دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ماکسیمیلیان

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    سلام و درود!
    پدال عزیز ‌خواهشمندم جنابعالی دیگر روند زومیت را ادامه ندهید.
    امروز بدون هیچ دلیلی بدون هیچ توهینی از سوی بنده ، حساب کاربری‌ام در زومیت حذف گردید.
    احتمالا بعضی از عزیزان کینه توز دیدگاه های مودبانه و غیر سیاسی مرا گزارش کردند.
    یا علی🌷

    موافقم 19
    مخالفم 7
    1. ماکسیمیلیان

      ۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (646 ديدگاه)

      تصحیح : حساب کاربری مسدود گردید را اشتباها حذف گردید نگارش کردم.
      ابتدا زومیت اخطار رمز عبور اشتباه است را وارد میکرد و پس از تغییر دوباره رمز عبور اخطار داد که حساب بنده مسدود شده است!!!
      روراستی بهتر از رودربایستیست.

      موافقم 13
      مخالفم 13
    2. مردیم از خوشی

      ۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1450 ديدگاه)

      عادی بود

      موافقم 3
      مخالفم 2
  2. Humer

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (299 ديدگاه)

    اقای اشتری سرت سلامت😍
    دوبله امروز تان عالی درامد👌
    م
    و
    ف
    ق
    باشید😊

    موافقم 18
    مخالفم 2
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (2865 ديدگاه)

      سلامت باشید :)

      موافقم 17
      مخالفم 1
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۵ اسفند ۱۴۰۰
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        جناب اشتری
        ممنون
        حتی دیدن این مقالات هم انرژی‌زا هست و چیه این مقالات چینی و ایرانی که فقط نااُمیدی و بی‌روحی میدهد !

        موافقم 14
        مخالفم 3
    2. ماکسیمیلیان

      ۵ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (646 ديدگاه)

      احسنت!
      پیشرفت روزافزون ‌و حیرت انگیز جناب اشتری واقعاً قابل تقدیر است.
      یا علی🌷

      موافقم 12
      مخالفم 3
  3. جناب ایکس

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    بسیار زیباست و خفن شده، از بعضی از سوپر اسپورت و لوکس های هم قیمتش ارزش خرید بیشتری داره، کار کرفت طوفانی شروع کرده

    موافقم 9
    مخالفم 2
  4. فريد

    ۵ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (525 ديدگاه)

    Cla رو هر کار کنن با این قیمت نمی ارزه

    موافقم 16
    مخالفم 7
    1. مردیم از خوشی

      ۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (1450 ديدگاه)

      تو خوب بودنش شکی نیست ولی آخه ۳۰۰ هزار دلار 😑

      موافقم 11
      مخالفم 2
    2. As

      ۶ اسفند ۱۴۰۰
      سوابق: (118 ديدگاه)

      این رو بهش میگن جون به جونش کنی 300 هزار دلار نمیشه!

      موافقم 11
      مخالفم 3
  5. زیزیگولو

    ۶ اسفند ۱۴۰۰
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    همه جای دنیا تیونینگ عملاً یه بخشی از صنعت خودروسازی هستش که متاسفانه تو ایران زیاد مورد توجه قرار نمیگیره و دلیلشم این هستش که کمپانیای خودروسازی ایرانی به نیازای مشتریاشون توجهی نمیکنن چون بازار خودروی ایران کاملاً انحصاریو غیر رقابتی هستش ……….  تو اروپا و آمریکا تیونینگ کردن ارائه مدلای مختلف با سطوح متفاوت قدرت تولیدیو آپشنای رفاهیو طراحی ظاهری و ارائه یه محصول طبق نیاز و سلیقه مشتری هستش که این وظیفه ذاتی شرکتای تیون کننده هستش ولی متاسفانه تو ایران شرایط جوری هستش که نیاز مشتری به هیچ عنوان توسط شرکتای سازنده پاسخ داده نمیشه و تو در بازارم از نظر قانونی دست و پای مردم و شرکتای خصوصی واسه ارائه خیلی از خدمات تیونینگ بسته هستش چون راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی بهشون گیر میدن و ماشینا رو توقیف میکنن

    موافقم 12
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا