نظر به استقبال همراهان پدال از فیلمهای دوبله فارسی که طی هفتههای اخیر تقدیم شما شد، تصمیم به ساخت ویدئوهای اختصاصی با موضوعات متنوع گرفتهایم. باتوجه به اینکه هدف پدال از تولید هر نوع محتوی برای مخاطبان، اطلاعرسانی صحیح و جلب رضایت همراهان گرامی است؛ از شما دعوت میکنیم تا نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.
بخشی جدید از تولیدات رسانه پدال که بهزودی منتشر خواهد شد، ویدئوهایی با موضوعات متنوع برای مخاطب خاص خودرو و دیگر وسایل نقلیه یا مسائل مهندسی را در بر خواهد داشت. این نوع از فیلمهای کوتاه، داخل استودیو پدال ضبط خواهند شد و فاقد تصویربرداری مستقل در محیط بیرون خواهند بود. البته ساخت ویدئو از تست و بررسی خودروها در جاده، به صورت اختصاصی توسط کارشناسان پدال، در آینده انجام خواهد شد؛ اما در حال حاضر، میخواهیم نقطه نظرات مخاطان پدال را، در خصوص ویدئوهای گفتگو محور و قابل تولید داخل استودیو، جویا شویم.
اینترنت جهانی با سایتهای پرشمار و منابع متنوع، فرصتی مغتنم برای جمعآوری و انتشار اطلاعات در اختیار همهی ما قرار داده است. با استفاده از این شرایط، میتوان موضوعات مختلف، مثل بررسی خودروهای روز دنیا، فناوریهای جدید یا حتی رویدادهای مهم مرتبط با وسایل نقلیه و حتی مدلهای کلاسیک را بدون دسترسی مستقیم و از راه دور انجام داد.
از شما مخاطبان و همراهان عزیز دعوت میکنیم، در تعیین سمت و سوی برنامههای ویدئویی پدال، مشارکت کنید. کامنتهای شما برای این مطلب یا در صفحهی اینستاگرام پدال، به ما کمک می کند تا بهتر عمل کنیم.
GT
۴ دی ۱۴۰۰همین راه عالیه، ادامه بدید لطفا👌
viper
۴ دی ۱۴۰۰به نظرم واقعا عالی میشه درباره ماسل کار های کلاسیک بیشتر مطلب بذارین
مثلا نه اینکه ۱۰ خط درباره هر ماشین نوشته بشه نه کامل و جز به جز توضیح داده بشه و همچنین مهمترین قسمتشون موتور هاشون و اینکه کدومشون چه خاصیت بهتری نسبت به دیگری داشتن
خیلی خیلی ممنونم از تلاش و پشتکارتون
واقعا جامعه خودرو به همچین سایتی احتیاج داره 🌺🌺🌺
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۴ دی ۱۴۰۰این طور که متوجه شدم، نگاه نزدیک به یک ماسل کار، براتون جالبه
شبیه کاری که جی لنو انجام میده
viper
۴ دی ۱۴۰۰بله کاملا درسته ممنون از توجه و پیگیری شما.
Aboalfazl demon
۴ دی ۱۴۰۰بله در ایران ۹۰ درصد طرفدار ماسل کار ها هستن . اگر بیشتر به این توجه کنید میترکونید
mohamadreza(TESLA)
۴ دی ۱۴۰۰سلام آقای اشتری
بیزحمت مطالب خودروهای الکتریکی و بخصوص شاه خودروسازی و تکنولوژیکی فعلی دنیا یعنی از شرکت TESLA هم بیشتر مطلب بزارید …
واقعا گاهی آدم در مورد این شرکت عظیم نظرات بعضی دوستان وارد رو میشنوه که واقعا جای بسی تعجب ( بیشتر تأسف ) داره !
من جمله از این حرف ها که ماشین الکتریکی یعنی یه باتری و یه اینورتر و دو سه تا آرمیچر !!!!
یا خیلی دیدم که از طراحی سایبرتراک ایراد میگیرن !!!
اگ یک مطالب آموزشی درباره طراحی کاملا حساب شده سایبرتراک گذاشته بشه هم اطلاعات همه بالا میره و هم اینکه دیگه ابن کامنتای هرز هم کمتر میشه !
اگه در مورد الکتروموتور های مغناطیسی و سلول های باتری ۴۶۸۰ و گیگافکتوری و … مطلب بزارین تا دوستان کمی با کارهای بزرگ این ابرشرکت آشنا بشن همچین حرفایی هم زده نمیشه …
البته گریز از واقعیت که توسط بعضیا انجام میشه تاثیری تو واقعیت نداره …
۵ سال بعد هر اخبار خودرو و تکنولوژیکی جهان سردمداری با عنوان TESLA خواهد داشت ….
M.Kazem.K
۵ دی ۱۴۰۰به شخصه کامنت هرز رو تبلیغ تسلا تو مطلب نظرخواهی پدال میدونم !!
Iman99
۵ دی ۱۴۰۰سلام آقای اشتری بله اگه لطف کنید در مورد خودرو های کلاسیک و ماسل کارها مطلب بزارید عالی میشه چون طرفداران زیادی دارن که خیلی هاشون ماشین بازای واقعی هستن.
همچنین درمورد سوپرکار ها و هایپرکار ها هم مطلب بزارید چون در این مدت تعداد زیادی از اونها معرفی شده و تعداد زیادی مقاله و بررسی های مختلف هم درموردشون وجود داره.
Porsche 911
۵ دی ۱۴۰۰آقای اشتری همونطور که سینا جان گفتن بررسی گیم های جدید ریسینگ خیلی میتونه برای مخاطب ها جذاب باشه
من خودم جدیدترین نسل سری بازی های فورزا هواریزن رو دارم و اگه شما موافق باشین میشه یه کلیپ جذاب و شاید حتی چند تا ازش ساخت
نظر شما چیه موافق هستین؟؟؟؟
جناب ایکس
۴ دی ۱۴۰۰دقیقا… منم خیلی از ماسل کارای کلاسیک خوسم میاد ولی چیز زیادی نمیدونم.
viper
۴ دی ۱۴۰۰در ضمن تو این موضوع اگر کمکی خواستید میتونم کمک کنم البته فقط درباره ماسل های موپار و موتور هاشون البته جسارت نشه شما که خودتون استاد هستید 🙏🙏🙏
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۴ دی ۱۴۰۰لطف دارید خیلی هم عالی
اگر منبع تصویری ویدئویی دارین از یوتیوب لطفا برامون کامنت کنین
F
۴ دی ۱۴۰۰سلام.
من کوچک تر از اونی هستم که بخوام نظر بدم بهتون ولی طبق یافته های خودم میتونم بهتون سری کانال های TFL یوتیوب رو پیشنهاد بدم که واقعا در مورد آفرود محتویات قابل احترامی دارن و میشه روشون بررسی انجام داد.
در ضمن کانال DRIVING SPORT TV هم از بهترین محتویات توضیحی و بررسی دارا هستن. پیشنهاد میدم بهتون نگاهی بندازید بهشون.
کانال های مشهوری مثل CAR WOW و AUTO TOP NL هم که در ذکر هستند.
viper
۴ دی ۱۴۰۰من منبعی تو یوتیوب درباره مطالب علمی ماسل کار ها ندارم بیشتر صاحب دوج های چارجر رو میشناسم که فیلم از خصوصیات ماشیناشون و برن اوت ها و دونات ها میذارن ولی درباره موتوهای این ماشین های مطالبی رو در کتابی مطالعه کردم . بازم هر کمکی درباره موتور ۴۴۰ مگنوم یا ۴۲۶ همی یا حتی ۳۸۳ خواستید در خدمتم . البته من جسارت میکنم در حضور اساتید این حرف رو میزنم
Porsche 911
۴ دی ۱۴۰۰جناب اشتری عزیز ادامه بدین فوق العاده هست کار هاتون
من هم هستم که بتونم کاری انجام بدم و جدای از ویدئو یک سری مطالب آماده کنم
Porsche 911
۵ دی ۱۴۰۰جناب اشتری برای مثال کانال هایی مثل autoexpress یا autocar که خم وبسایت دارن و بررسی های تخصصی انجام میدن کانال یوتیوب هم دارن که به سری رقابت ها و دوئل انجام میدن که خیلی میتونه جذاب باشه برای مخاطب
این یه پیشنهاد از من حقیر🙏
مردیم از خوشی
۴ دی ۱۴۰۰به به چشممان به جمال آقای اشتری روشن شد 🌷
(Saeed(peugeot
۴ دی ۱۴۰۰به نظر من سایت پدال با این همه پتانسیلی که داره و مخاطبین زیادش ؛ به نظر من بهتره کار ویدئو بررسی خودروهای جدید داخل رو هم پوشش بدید …..
مثل همین تارا / شاهین / محصولات جدید مدیران و غیره ….
جناب ایکس
۴ دی ۱۴۰۰بررسی تز نزدیک این خودرو ها مثلا. مث کاریکه خودرو بانک یا اسب بخار میکنه. البته شاید این بررسی ها بازاری (برای خرید فروش نباشه) بهتره و بررسی های تخصصی و از ماشینای گرون تر باشه یا بازدید تز موزه های یا مکان های تاریخی خودرو و کلا بررسی مزدیک و میدان از خودرو هایی که ارزشش رو داشته باشن و فراتر از استفاده مصرفی باشن💖💗💖💗♥️♥️
Esi_car
۴ دی ۱۴۰۰درود و خسته نباشید
به عنوان کسی که خودم رو علاقه مند به خودرو میدونم و سالیانه ساله مطالعه مستمر خودرویی از منابع مختلف دارم به نظرم بخش آموزش ها مخصوصا فنی خودروها و توضیح تکنولوژی ها بسیار جذاب است
محسن
۴ دی ۱۴۰۰سلام اگه میتونید درباره مستند های خودرویی هم مطلب و ویدیو بگذارید برای مثال سرگذشت موستانگ یا از این نوع مطالب
احمدرضا
۴ دی ۱۴۰۰بررسی ماشین های قدیمی هم در کنار جدید ها بزارید عالیه
مثلن امکانات 30 سال پیش مرسدس و بی ام و خیلی جالبه
J.L.A
۴ دی ۱۴۰۰سلام و خسته نباشید
دمتون گرم خیلی سایت با کیفیت و خوبی دارید با مطالب به درد بخور
چند سالی هست مجله تون رو دنبال و میکنم و از مطالبتون استفاده میکنم
خیلی خوب میشه اگه خود پدال ویدیو اختصاصی انتشار بده
هم از محصولات داخلی و مدیران و…. هم محصولات خارجی
ان شاالله همین روند خوب رو ادامه بدید
viper
۴ دی ۱۴۰۰بعد یه سوال میخواستم ببینم که چجوری میتونیم تو سایت پدال مقاله بنویسیم؟ ؟؟
ارسطو
۵ دی ۱۴۰۰من برنامه ها وخبر های پدال دنبال میکنم
viper
۵ دی ۱۴۰۰یعنی چی؟؟؟
Zakaria
۴ دی ۱۴۰۰کانال یوتیوب donut media ویدیو های جالبی برای ترجمه داره؛ بخصوص پلیلیست UP TO SPEED که اطلاعات خوبی درباره تاریخچه و نسلهای مختلف یک خودرو ارایه میده البته اکثر ویدیو ها زبانی طنز دارن، از این بابت زیرنویس کردنشون به صلاح هست تا دوبله.
واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )
۴ دی ۱۴۰۰در مورد دریفتینگ باشه خیلی خوب میشه
جناب ایکس
۴ دی ۱۴۰۰یا درباره تاریخچه ی خودرو های ژاپنی و بادی کیت ها و تیونینگ های جالب ژاپنی… کلا به ماشینای ژاپنی خیب علاقه دارم. یا کلا فرهنگ خودرویی در نقاط مختلف جهان مخصوصا ژاپن (مثلا ماشینای مورد علاقه مردم اون کشور، طراحی های مختلف روی ماشین ها، نقش ماشین ها در فیلم ها، تاریخچه خودرو های اون کشور و… چ) و کلا خلاقیت بیشتر. و اینکه پدال خلاقیت بیشتر در مطالبش داشته و در کنار اخبار روزانه خودرو، داستان ها (منظور قصه نیست، منظور story هست (استوری اینستا هم منظورم نیست🙃😐) معادل فارسی دقیق براش ندارم) و مطالب جالب چه از سایت های معتبر خارجی و چه از خود نویسندگان (که این بنظرم خیلی مهمه که مطالبی که با برند خود پدال نوشته شدن در سایت باشه و خودش یه منبع اطلاعات و تولید کننده محتوا باشه، البته همین الان هم خیلی در تحقق این هدف پیشرفت کرده مثل همین دوبله ها خیلی خوب بودن و کامیونیتی ایرانی واقعا به همچین دوبله هایی برای اخبار خودرو های خارجی و … نیاز داره. ولی به هر حال مطمئنم که شما کم از سایت های خارجی ندارین و میتونین مطالبی با کیفیت بسیار نزدیک به اونا و خلاقیت و نوآوری داشته باشید. به امید روز های خیلی خیلی بهتر چه برای پدال، برای کاربرانش و مدیران و نویسندگان، و کلا برای مردم ایران و اقتصاد و خودرو های ایرانی و خارجی در ایران، موفق باشید♥️♥️♥️، یا علی.)
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۴ دی ۱۴۰۰به نظرم پتانسیل بالایی برای تولید یک برنامه خودرویی مثل سایت اسب بخار رو داره اما حتی تخصصی تر و اینکه محدود به تست و بررسی نشه و در مورد خودروهای روز دنیا هم باشه ، موفق باشید
NAVID۰۰۹۸
۴ دی ۱۴۰۰کاربر سید جواد روحانی
با شما موافقم ، فقط یه مشکل این وسط هست ! :
هر بررسیای از هر سایت و پیجی تا به امروز دیدیم ، در دو مسئله حال به همزن بودند ( ۱ – یا میخواهند شبیه مجریان اسطورهی top gear یا grand tour اجرا کنند که یَخمک میشوند و از چشم میوفتند ، ۲ – یا میخواهند خیلی شکسته نفسی بفرمایند و زیادی فنی صحبت کنند )
جدیداً دیدم وحید امیری در کانادا با زحمت فراوان دو قسمت از مجموعههای بررسی ساخته و کیفیت عالیای هم داره اما اینقدر خواسته شبیه مجریان انگلیسی باشه که از نظر من خُنَک صورت گرفته و یه جوری هست .
یا سالار که خوب بررسی میکنه اما زیادی به خودش مغرورِ و بارها دیدیم که ایرادات مسخره از خیلی از خودروها میگیره نه اینکه خودش نداند ، بلکه فقط هدف اینه که یه آشوب بین طرفداران خودرویی شکل بگیره و از آب گلالود ماهی بگیره و معروف بشه .
به شخصه تا امروز ، تنها کسی را که با لذت دنبال میکنم و دونه دونه بررسیهایش را میبینم ، علی بخردی هست به چند دلیل که قبلاً هم گفتم ( تازه به دوران رسیده نیست و همه چیز را با جزئیات و شوخی به موقع انجام میدهد ، تجربیات زیادی از خودروهای زیادی بخصوص آلمانیها و ژاپنیها و آمریکاییها دارد ،در موقعیتی قرار دارد که میتواند به بهترین خودروها دسترسی داشته باشد چه منطقهای و چه ثروت ، خودش هست و از کسی تقلید نمیکند و نمیخواهد شوآف راه بیاندازد )
البته مثل اینکه رابطش را وحید امیری به هم خورده ولی باز هم هر دو را دوست دارم چون از روی عشق گزارش میگیرند اما با تفاوت زیاد .
امیدوارم روزی در ایران مجری خوب برای بررسی داشته باشیم تا لذت بخش مخاطب را وادار به دیدن کند .
در آخر مثل همیشه ، دَمِ بروبچههای پدال گرم که سالهاست نِقهای ما و نقدهای ما مخاطبان را تحمل کردهاند و با موفقیت تا به امروز پیش آمدهاند و مطمئناً در آینده با قدرت بیشتری هم پیش میروند 🙏🏻❤ .
به امید آزادی واردات خودرو و دیدن دوبارهی خودروهای نابِ جهانی در خیابانهای ایران.
شاد و پیروز باشید.
mohamadreza(TESLA)
۵ دی ۱۴۰۰آقای نوید
با قسمتی از حرفات موافقم با قسمتی خیر !
اول اونجا که موافقم رو میگم :
۱.دقیقا همه ی بررسی کننده ها میخوان شبیه مجریان گرندتور بشن که واقعا حال بهم زن هستش … دقیقا دو قسمت اگزوز که وحید امیری ساخته بشدت خواستن شبیه مجریان گرندتور بشن البته خب واقعا کارشون ارزشمنده …
۲.سالار واقعا خیلی فن بیان خوب و صریح و روان داره و شاید بتونم بگم بعد از محمدمهدی تفضلی و حسین دلاور بهترین بررسی کننده ماشین هس …
۳ اینکه سالار ایرادات الکی و بیخود میگیره کاملا موافقم که دلیلشم خودت گفتی ؛ البته سالار در این مدت کوتاه که کارشو شروع کرده ویدیوها و بررسی هاش فوق العاااااااااااااااااده ویوی خوبی میگیره و مطمئنا اگه ادامه بده در یکی دو سال آینده بررسی هاش ویو های میلیونی میخوره …
اما در مورد موضوعی که مخالفم :
۱. واقعا واسه چی سنگ علی بخردی رو به سینه میزنین ؟!
اخه مرد حسابی مگه اون گاو ماشین ریویو و بررسی میکنه ؟!
کل کلیپاش رفتن به دیلرشیپ ها و مسخره و لوس بازی با اون آقای خلیل هس که واقعا حال بهم زن هست
واقعا با چ رویی میگی بررسی ؟!
اینکه وسط رانندگی یهو با یه صدای مزخرف آهنگ بخونی ؛ شد بررسی خودرو ؟!
یا مثلا از روکش صندلی برا ماشینت که تازگیا خریدی فیلم بزاری ؛ شد ریویو خودرو ؟!
بعضبا میگن اون فخرفروشی میکنه ؛ اخه مگه اون چی داره که بخواد فخرفروشی بکنه ؟!
اگ جراتشو داره بیاد تو ایران ببینم میتونه یه دنا بخره ؟!
تو رو خدا یه عده آدم ابله و نادان رو بیخودی شاخ نکنید …
و ثانیا لطفا به اون نگو پولدار
بیشتر ماشینای گاراژش ب ام و های قدیمی هستن که ارزششون کمتر از ۱۰k هستش …
حالا چون ما در جهنم ماشین باز ها زندگی میکنیم ؛ دلیل نمیشه فکر کنیم که اون نادان خیلی پولدار و کاربلده !
خرید اون ماشین های که داره ؛ برا اکثر افراد داخل آمریکا که یکم تلاش کنن و مغزشون رو به کار بگیرن میسره …
اصلا آدم پولداری نیس و صرفا یک آدم فوق العاده عادیه که سوار ماشین های مختلف میشه و به قول کاربرR@m!n تنها چیزی که از ویدیوهاش ندیدیم نکته فنی هس ….
و در آخر لعنت به هر چی شاخ مجازیه اون مردک هم روش ….
NAVID۰۰۹۸
۵ دی ۱۴۰۰دوست عزیز
نظر شما محترم .
اما هنگامی که توهین میکنید فقط ارزش کار خودتان را پایین میاورید .
در کامنتم گفتم چرا با علی بخردی حال میکنم ( خودش هست و تقلید کننده نیست ) ، ( پولدار بودن در آمریکا به معنی همه چیز تمام نیست و در این کشور پولدار بودن معانی زیادی دارد که یکیش دسترسی آسان به خودروهای روز جهان است ) !
سالار بزرگنمایی زیاد میکند !
تفصلی و دلاور هم که ماشالاه مستند ۲۴ ساعتی میسازند که حوصله را سر میبرند و البته از ساندیسخوران خودروسازان ما هستند که هیچگاه جرئت مصاحبه با کسی جز خودشان را نداشتهاند و تمام بررسیهایشان هدفمند بوده !
وحید امیری خوبه اما زیاد خُنک هستش و با بررسیهاش بیشتر یاد فیلمسازی ایرج ملکی میوفتم که هم میبینیش و هم آه میکشی !
علی بخردی خودِ خودش است بدون هیچ اِدِآیی از عشق خودروایَش با ما اشتراک میگذارد .
HamiD
۴ دی ۱۴۰۰سلام
ببخشید ویدئویی که قرار دادید صدا نداره …. یعنی فقط یه موزیک پخش میشه …
درسته یا پلیر من مشکل داره؟!
شاهین
۵ دی ۱۴۰۰سلام پلیرت مشکل داره
M.Kazem.K
۴ دی ۱۴۰۰کانال car evolution هم واقعا کانال خوبیه …
در کنار اون کاش در بخش دوبله بیشتر بررسی های car wow پوشش بدید به شخصه چیزی که تا الان دیدم نقد و بررسی های مت واتسون خیلی سطح محتواش بالاتر از درگ هاش هستن و البته منحصر به فرد ! الان در کانالشون بررسی بروز ترین ماشین هایی که تو همین چند وقت معرفی شدن رو گذاشتن اما خب خبری از نقد و بررسی های این ماشین ها حداقل بصورت ویدیویی که تاثیر بیشتری هم داره نیست … در کل منظورم اینه بخش دوبله بهتره به ویدیو های نقد و بررسی تخصصی اختصاص پیدا کنه که معمولا ترجمه و فهم پیام ویدیو برای مخاطبانش سخت هست.
محمدرضا
۴ دی ۱۴۰۰اول از همه بررسی خودرو های
صفر کیلومتر موجود وقابل خرید داخلیاز تیبا بگیر تا تیگو ۸ این حرکت واقعا بازدید سایتو بالا میبره.و مخاطبان جدید که میخوان خودرو بخرن رو جذب میکنه.البته اگر مثل بقیه سایت ها جانب گرایانه و جهت تبلیغ نباشه اینجوری مخاطب ۲تاشو میبینه میفهمه بیخیال میشه.یارو میگفت بادی رول ۳۱۵ از ۲۰۷ بیشتره😐🤣 در صورتی که ۳۱۵ esp داره.
برای افرادی مثل ما که عشق خودروییم هم ترجمه بررسی های ویدئویی سایت های معتبر مثل کار واو جذابه.
البته اگر سریه جدید تاب گیر رو دوبله کنید که میترکونه
علی
۴ دی ۱۴۰۰به نظرم در مورد خودروهای خارجی مثلا
شرایط خرید خودرو ، هزینه ی نگهداری ،
تیونینگ ، میزان کارکرد مفید ، قیمت ماشین
کارکرده ، هزینه تعمیر و قطعات و … هم فیلم
بررسی قرار دهید
عاشق پدال
۴ دی ۱۴۰۰مطالبی که صرفا خودرویی نیست اما مربوط به خودرویی هست هم بزارین. موتورسیکلت بیشتر بشه.
درباره تکنولوژی های نوین هم بیشتر کنین.
مطالب اموزنده هم بیشتر کنین. مثلا گاز چوب
یا کارهای خلاقانه که حول و محور خودرو هست
یک کاربر
۴ دی ۱۴۰۰بنظر من بررسی ماشین های خارجی و داخلی خوب هست،
البته واقعیت ماشین های خارجی از بازار داخلی ایران جذاب تر هستند ، چون واقعا از حیث تنوع، ابداعات و نوآوری بسیار زیاد هستند . بازار داخلی ایران هم از حیث قیمت و بررسی فنی ،مزایا و معایب خودروها جالب هست.
اما فکر نکنم از لحاظ گستردگی به بازار جهانی از لحاظ گستره و تنوع و اختراعات کیفیت برسه . از لحاظ وزنی ۷۰ به ۳۰ ، یعنی ۷۰ درصد خودروهای فناوری روز جهان و ۳۰ درصد مطالب خودروهای بازار داخلی ایران میتواند جذاب باشه کشش کلا دارد.
دوبله ویدیو های خارجی خوب هست ،
بنظرم میشه سایت متنوع تر کرد مثلا یک بخش ان در هفته موضوعات مرتبط با ماشین باشه ، مثلا معرفی نقد فیلم های سینما و ماشین و جاده، این حیث تنوع ایجاد میشود فقط از لحاظ فنی به ماشین ها نگاه نمیشه.
بعد یک ویژگی در سایت های موبایل هست که امکانات و قیمت، مدل های گوشی را انها با هم مقایسه میکنند. بنظرم ایجاد این ویژگی و اپشن مثلا الگوریتمی که به دلخواه دو یا سه مدل خودرو از حیث قیمت ، قدرت موتور و امتیاز مجله ها و سازمان های استاندارد و… مقایسه کنه میتونه جذاب باشه . مثلا مخاطب bmw مدل i3 با فورد موستانگ مثلا انتخاب کند ، الگوریتم به مقایسه قدرت موتور ، وزن ، قیمت و امتیازات موسسات به انها و میزان فروش بیاره.
البته اگر امکان فنی سایت اجازه بدهد.
در نهایت هم بنظرم دوبله ویدیو های خارجی پر مخاطب میتواند جذاب ترین قسمت باشد ، قبول کنیم خارجی ها از نظر تولید محتوا ، میزان بودجه ، تعداد نیروی کارشناسی دستشان باز تر هست به نسبت داخل ایران ، دوبله و ترجمه میتواند در ابتدا زمینه ساز ،تولید محتوا تخصصی خودرو در داخل کشور در اینده فراهم کند .
kastech
۴ دی ۱۴۰۰بنظرم
دیگه وقتش بود،پیشنهاد میکنم اصلا سمت بازار داخلی نرید چون ناخواسته میبرنتون تو حاشیه در نهایت میشین مثل بقیه وبسایتها که پول میگیرن یه محصول رو تبلیغ کنن یا اگر انتقاد کنن اذیتشون میکنن بیصبرانه منتظریم موفق باشید
یک کاربر
۵ دی ۱۴۰۰تا حدی با حرفت موافقم .
الان سایت هایی که در مورد خودروهای داخلی مینویسند عملا سخنگوی خودروسازان دولتی شدند. یا خودروهای وارداتی چینی و..
جناب ایکس
۵ دی ۱۴۰۰گل گفتی. دقیقا. همینطوری که فقط خبر های خیلی مهم داخلی رو پوشش میدین کافیه. چون به اندازه کافی سایت داخلی هست و ماشین ایرانی بی کیفیت هم تا دلمون بخواد تو خیابون ریخته. چون اینم اصن منطقی نیست که بگیم چون نمیتونیم بخریم دنبال نکنیم یا اینکه آدم باید همیشه به اون چیزی فک کنه که همون لحضه میتونه انجامش بده. همیشه آدم با آرزو کردن و نگاه کردن به بالا ترش بزرگ میشه و رشد میکنه پس حرف اونایی که میگن شما که نمیتونین بخرین پس چرا الکی دنبال میکنید رو گوش نکنیم. ما که سختی و ناراحتی بیشتری درباره ماشین نسبت به اون خارجی که هنوز دنیا نیومده خودرو خوب سوار میشه کشیدیم، اگه یه روزی بتونیم بهشون برسیم خیلی بیشتر قدرشون رو میدونیم. مث مانی خوشبین که اولش فقیر بوده و حتی جای درستی برای خواب منداشتن با خانوادش و با زحمت پولدار شده و قدر ثروتش رو مث خیلی های دیگه میدونه و مث خیلی های دیگه نیست که آقا زاده باشن یا پول یه ملتو خورده باشن یا باباشون پولدار باشه و قدر پولشون رو ندونن.
یک کاربر
۵ دی ۱۴۰۰کلا فناوری وارداتی هست ،برق ، خودرو و … اینها از خارج وارد ایران شدند.
مثلا فورد تولید خودرو برای طبقه متوسط و پایین مطرح کرد تولید انبوه ، یا تسلا برق ارزان برای مردم جهان فراهم کرد . شما ایا تابحال اختراعی یا نواوری دیدید در داخل ایران بنفع رفاه عامه مردم باشد؟
اکثریت از خارج وارد ایران شدند . اینکه فناوری در خودروی لوکس میبینیم فردا در خودروی قشر متوسط خواهیم دید ، مثلا ترمز abs را بنز معرفی به جهان کرد اما امروز پراید هم ترمز abs دارد .
یعنی فناوری خودروی لوکس امروز فردا شاید در خودروی اقتصادی باشد چه میدانیم
مهدی موتور
۴ دی ۱۴۰۰سلام سایت hotcars مطالب جذابی می ذاره
اونم ترجمه کنید
ارسلان
۵ دی ۱۴۰۰نظره بنده اینه که به قول معروف ریش و قیچی دست خودتون باشه ولی که هر کاری میکنید سعی کنید تا جایی که امکان داره متنوع باشه یعنی سعی کنید کل محتوا یا بیشترش نره درباره یک ماشین یا یک کلاس مشخص از ماشینها / مثال میزنم فرض کنید 10 پست از این نوع در 10 روز منتشر شد و هر پست 10 دیقه هست فرضا که جمعا میشه 100 دقیقه بعد بررسی کنیم ببینیم 50دقیقه یا بیشتر اختصاص پیدا کرده به یه کلاس و سگمنت خاص از ماشینها
خب اینجوری از نظره من زیاد جالب نمیشه
از نظر من بهتر اینه که اگه فرض کنیم ما 12 نوع کلاس خودرویی داشته باشیم محتوا هر پست رو سه قسمت ش کنید و سه سگمنت متفاوت رو پوشش بدید و در یک پست منتشر کنید و در پست بعدی سه کلاس خودرویی متفاوت با پست گذشته باشه و این بصورت چرخشی ادامه داشته باشه این کار مزیتی که داره اینه که تا دوباره نوبت به همون کلاس خودرویی که راجبش برنامه ساخته شد برسیم یه مدت زمان خورده و دوباره خبرهای جدید در این مدت راجبش منتشر میشه و صحبت های جدید برای گفتن وجود خواهد داشت
راستی بررسی و اخبار موتورسیکلت اگه توی دستور کارتون باشه چه بررسی استدیویی چه بررسی خارج جاده ای بسیار خوب خواهد بود ناگفته نمونه بنده هم بیشتر موتورباز هستم تا ماشین باز / نسبتش برای من 55 به 45 هس
موتورسیکلت های کروزر / نیکد / چهارچرخ / کراس / ریس
دوچرخه هم فک کنم بد نباشه
ماشین سنگین و کشنده و کمپرسی هم خوبه چه از نوع تجاری و چه از نوع رالی
F.A
۵ دی ۱۴۰۰سلام
ابتدا از کلیپ های عالی شما تشکر می کنم.
اما بهتره در کنار فعالیت و کلیپ های هفته های گذشته؛ خودروهای خارجی موجود در بازار ایران و از سال 2010 به بالا را مورد بررسی قرار دهید.
لطفأ کلیپ های خودروهای خارجی مطرح مدل بالاتر از ۲۰۱۰ و موجود در بازار ایران را انتخاب و دوبله و پخش کنید.
چون ایرانیان در شرایط فعلی نمی توانند خودروهای صفر کیلومتر مطرح جهان را خریداری کنند و لذا چاره ای جز خرید خودروهای خارجی دست دوم و کارکرده غیر چینی را ندارند و اینگونه کلیپ بیشتر به درد خریداران خودروهای خارجی کارکرده در ایران می خورد.
سپاس
جناب ایکس
۵ دی ۱۴۰۰یه نقد داشتم به رابط کاربری و طراحی سایت. درسته که با پیوستن سایت به زومیت پوسته سایت یکم عوض شده ولی تغییری نکرده کل. کاش سیستم سایت کلا از نو چیده بشه و یه چیز شبیه زومیت یا سایت های دیگه زومیت بشه چون مثلا دسته بندی های ریز تر و دقیق تر هستند و فقط بر اساس برند خودرو نیستند. کلا قسمت حساب کاربری، کامنت ها، دسته بندی، و… یه دستی به سر و روش کشیده بشه بهتره.(البته ببخشید یکم مستقیم میگم، هم آخر شب هست😁 هم اینکه بهتره مقدار زیادی تعارفات الکی رو کلا در فرهنگ ایرانیا کنار گذاشت. ولی اینم بگم که بنظرم سایت پدال بهترین سایت خودرویی ایرانی هست و همیشه خوب بوده. به امید روزهای بهتر.)
حسین
۵ دی ۱۴۰۰با سلام
اگر ویدئوهایی راجع به تکنولوژی ها و آپشن های جدید صنعت خودرو و عملکردشون پوشش بدید به نظرم خیلی خوب میشه. مثلا سیستم تعلیق تطبیقی، گیربکس های چند کلاچه، سیستم های کمک راننده، سیستم های اطلاعات سرگرمی یا مثلا ایربگ سرنشین های عقب نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس و غیره.
amir Benz
۵ دی ۱۴۰۰سلام لطفا ادامه دهید 🙏
Aran+Milan
۵ دی ۱۴۰۰معلومه که دوس داریم
ehsan fa
۵ دی ۱۴۰۰با سلام خدمت دبیر محترم پدال
بنظر من اولین برنامه رو اختصاص بدین به خودروهای توربو داخل ایران ، مخصوصا چینی ها چون اینجوری که داره پیش میره امیدی به آزاد شدن واردات نیست و طبعا در آینده گزینه ای به جز چینی های یک و نیم لیتر توربو نخواهیم داشت ، پس اگه برید سراغ مالکان واقعی چینی توربو های ۴ ۵ ساله و مشخص بشه این موتورها چه دردسر هایی برای مالکان داشتند و احیانا چه مزایایی داشتند هرچند بعیده مزیتی داشته باشند ، بلاخره بدونیم با خودروهای اتمسفری باید سر کنیم یا توربو چینی بخریم مخصوصا برا افرادی مثل من که میزان درآمد و بودجه محدودی داریم.
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۵ دی ۱۴۰۰درود کارتون درسته همینطور تخته گاز ادامه بدید،منم به خودروهای کلاسیک علاقه زیادی داریم اگه بشه درموردشون تحقیق کنید تاریخچه هارو بصورت فیلم دربیارید نکته های مهم رو بگید خیلی خوبه و مطمئن باشید بازدید از سایت بالاترم میره،فقط مطالب مربوط به صنایع هوایی و فضا رو هم به سایت اضافه کنید، مثلا امروز زومیت پرتاب تلسکوپ جیمز وب رو زنده نشون داد اگه میشه سعی کنید درمورد رویداد های مهم خودرویی هم اینکارو انجام بدید🙏
با تشکر…
Navid_A.J
۵ دی ۱۴۰۰کار بسیار خوبیه و قدم بزرگی رو به جلو. صرفا به عنوان پیشنهاد: ساخت این ویدئوها رو از حالت رسمی و اخبارگونه، فاصله بدین. با جو رفاقتی و دوستانه و کاملا غیررسمی اجراش کنین. این جور برای ما مخاطبان هم حس نزدیکی بیشتری ایجاد میشه.
ممنون