مرسدس بنز به توسعهی نسل بعدی شاسیبلند GLE خود ادامه میدهد و عکاسان ما این خودرو را در حال انجام تستهای خود در جادههای عمومی دیدهاند.
درحالیکه مدل کنونی GLE تنها نسخهی بازنگری شدهی ML است، نسل حدید بر پایهی معماری مدولار جدید شرکت بنا شده و همهی خوبیهای دیده شده در E کلاس و کاهش وزن را برای این خودرو به ارمغان خواهد آورد.
پیشرانهها نیز شامل مدلهای ۴ و ۶ سیلندر توربوی مختلف خواهند بود و با توجه به وزن کمتر این خودرو کارایی و مصرف سوخت بهتری خواهد داشت. نسخهی پلاگین هیبرید GLE جدید نیز کمی بعد از معرفی این خودرو عرضه خواهد شد. اما مدل سطح بالای AMG از همان پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی استفاده شده در E63 AMG در شرف عرضه خواهد بود.
انتظار میرود که GLE کاملاً جدید در سال ۲۰۱۸ از راه برسد و GLE کوپه جدید نیز کمی بعد از برادر بزرگتر خود عرضه شود.
Xman
۱۴ شهریور ۱۳۹۵بنز همیشه تو همه چی خوبه . جای تعجب نیست اگه اینم تو کلاس خودش بهترین بشه!
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵بهترین یا هیچ به معنای واقعی…
GLE بهترین شاسی بلندیه که میشه سوار شد.
نه هیکل خیلی گنده ای داره که تو خیابون ها جا نشه هم ابهت و کلاس یک کراس اوور فول سایز مثل LX 570. حتی مدل AMG با رینگ های مشکی و اگزوز دوبل و صدای پیشرانه ی وی 8 بای توربو بدون اغراق لندرور و رنج رور رو با هم میذاره تو جیبش. صداش واقعا معرکست. بدون اغراق میگم که غرش میکنه.
بهترین شاسی بلندیه که میشه سوار شد.
بهترین یا هیچ…
new great britain
۱۴ شهریور ۱۳۹۵داداش از شما دیگه تعصب انتظار نداشتم.
لندرور و رنج روور رو با هم میذاره تو جیبش؟
رنج روور بهترین شاسی بلندهای لوکس دنیا رو میسازه.از لحاظ ظاهری هم یک سرو گردن بالاتر از مرسدس gle هستش.
از لحاظ فنی هم موتور جدید ساخت جگوار لندروور(Ingenium) که دولیتر حجم داره 237 اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکنه.اگه با مرسدس gle مقایسه بشه 2.1 حجم داره موتور مرسدس و 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید میکنه.
حجم بیشتر موتور مرسدس ولی قدرت کمتر نسبت به موتور انجینیوم رنج روور.
حالا اگه بگردی بی ام و X5 ولوو XC90 وقتی با موتور جدید انجینیوم مقایسه بشن بازهم قدرت خروجی کمتری دارن جالبه که اون دوتا ماشین از تویین توربو هم استفاده میکنن.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵عزیزم به نظر من GLE بدون تیون شدن هم یک شاهکاره. از همه نظر.
اما در قسمت دوم منظورم GLE 63 4Matic AMG بود.
5 لیتری توئین توربو وی 8
0 تا 100 3.9 ثانیه
740 نیوتن متر گشتاور
577 اسب بخار
در ضمن همه میدونن قدرت کم گرفتن از حجم زیاد به دوام و موندگاری موتور خیلی کمک میکنه.
من تجربه ی دیدن ML 63 رو در جاده داشتم. جوری از بقیه سبقت میگرفت که فکر میکردی ماشین ها رو میگیره میریزه کنار. محشر بود. ابهتش در حد تانک بود.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵new great britain عزیز ماشین هایس مثل استون، مورگان، بنتلی، جگوار، رولز همیشه جزو علایق من بودن. هیچ وقت از کشوری بد نمیگم. اگر گفتم لندرور رو میذاره جیبش هر دوشون رو دیدم. به نظر خودم واقعا دست مرسدس خیلی پُر تر بود.
...::: فقط لمبورگینی :::...
۱۴ شهریور ۱۳۹۵در ضمن من تا حالا تجربه ی سوار شدنشون رو نداشتم که بخوام در مورد لوکس بودن و راحتی شون نظر بدم.
اما خصلت اسپورت GLE رو خیلی بیشتر دوست دارم.
احسان(احسان سابق)
۱۴ شهریور ۱۳۹۵دقت کردید که خودروهای روز دنیا بیشتر از همه چیز روی افزایش کیفیت بخش های نرم افزاری و الکترونیکی خودروها کار می کنن؟ مهندسی خودرو به قدری پیشرفت کرده که اگر خودروسازی توی 2 سال یک خودرو رو ارتقا نده به سرعت بازار رو از دست میده. دیگه فاصله ما با دنیا در حدی نیست که بتونیم جبرانش کنیم. در واقع به صرفه نیست که بخوایم با بزرگان دنیا رقابت کنیم
بنتلی
۱۵ شهریور ۱۳۹۵توی شاسی بلندای فعلی بنز از glcکوپه خیلی خوشم میاد و از طرفی بی صبرانه منتظر نسل بعدی gleکوپه و جی کلاس هستم،ب شخصه اصلا از داشبورد نسل فعلیgle خوشم نمیاد و ب نظرم طراحی قدیمی داره،امیدوارم نسل بعدیش مثه glc طراحی داخلی فوق العاده ای داشته باشه.فکر کنم طراحی داخلیش از eکلاس جدید الگو بگیره ک دراینصورت واقعا عالی میشه.