مرسدس بنز

برابوس مرسدس E63 S آماده به آتش کشیدن فرانکفورت

افزایش قدرت قابل‌توجه ۸۸ اسب بخاری یکی از موارد برجسته برنامه تیونینگ جدید برابوس برای سدان اسپورت مرسدس-ای ام جی E63 می‌باشد. پیروی تست درایوهای گسترده در پیست‌ها و جاده‌ها، این کمپانی یک واحد کنترل محوری را توسعه داده که باعث ارتقای واحد کنترل پیشرانه با برنامه‌ریزی جدید برای تزریق و اشتعال سوخت شده و همچنین فشار را نیز افزایش می‌دهد.


به لطف دانش و تجربه کارشناسان و متخصصان برابوس، خروجی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی خودرو هم‌اکنون به ۷۰۰ اسب بخار رسیده و گشتاور نیز از ۸۵۰ به ۹۰۰ نیوتون متر افزایش یافته است. این خروجی سهمگین از طریق یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم 4Matic به تمامی چرخ‌ها منتقل شده و سبب ثبت رکورد صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای می‌شود. مدل استیشن نیز اندکی کندتر بوده و رکورد ۳.۳ ثانیه را ثبت می‌کند.


تمامی نسخه‌های E63 دارای سیستم اگزوز کاملاً ضدزنگ با کنترل‌های الکترونیکی برای مدیریت صدای تولیدی هستند. این سیستم به راننده اجازه انتخاب حالت “آمدن به خانه” را می‌دهد که صدای کمتری را در مکان‌های شهری ایجاد می‌کند.


برابوس همچنین یک کیت بدنه کاملاً آئرودینامیک را از فیبر کربن بسیار سبک‌وزنی تهیه کرده است. این کیت با دو پوشش مات یا براق ارائه می‌شود. کیت مورد بحث در تونل باد آزمون‌های زیادی را پشت سر گذاشته و متشکل از اسپویلر لبه‌ای جلو، سپر جلو با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و اسپویلر و دیفیوزر عقب می‌باشد. رینگ‌های ۲۱ اینچی با طراحی‌های متفاوت تکمیل‌کننده کار این تیونر مشهور هستند.

برابوس قول طیف تقریباً بدون محدودیت رنگ‌ها برای کابین را داده و گزینه‌های سفارشی‌سازی بی‌شماری را در دسترس خریداران قرار داده است. این خودرو در فرانکفورت با کابین دو رنگ مشکی و قرمز به نمایش درخواهد آمد.

برابوس ۷۰۰ را می‌توان به‌صورت یک خودروی کامل سفارش داد اما متخصصان کمپانی می‌توانند هر نمونه E63 فعلی را تا سطوح دلخواه تیون کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. هادی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    آدم اگه یک خودرو با ویژگی های اسپرت مانند اسب بخار بالا و قدرت دریفت بخاد ولی نخاد که طراحی داخلی اش خاص و اسپرت باشه و آرم های عجیب و غریب و خطوط قرمز بکار رفته باشه باید دقیقا کیو ببینه…
    منظور خودرو اسپرت با ظاهر خودرو خانوادگی

    1. Sina

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (835 ديدگاه)

      هادی جان حالا من بر عکس شمام دوست دارم تیونر فقط روی قیافه ظاهری و نمای داخلش کار کنه ولی دستی به موتورش و مشخصات فنیش نزنه
      چون خود E63 s دیگه نهایت حداکثر قدرت استانداردیه که amg ازش گرفته بیشتر از این فشار اضافی آوردن روی موتور این همه اسب بخار اضافی ازش گرفتن چ فایده داره اونم فقط واسه شتاب یک دهم ثانیه

      1. هادی

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (36 ديدگاه)

        متوجه منظورت هستم. منتهی میگم یک ماشین میخام که ظاهر لوکس خانوادگی ولی ویژگی های اسپرت داشته باشه. چکار کنم رنگ قرمز و روحیات هیجانی زیاد سازگار من نیست

    2. علي

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (848 ديدگاه)

      این ماشین قبل از اینکه فرانکفورترو به آتیش بکشه قلب منو کباب کرد .
      با تچکر

    3. نوید جهرمی

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3761 ديدگاه)

      منم دقیقاً همینو میخوام. ظاهر معمولی ولی باطن وحشی.

    4. Infinite

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (451 ديدگاه)

      @هادی
      به همین تیونر مراجعه کنید دوست عزیز…
      “برابوس قول طیف تقریباً بدون محدودیت رنگ‌ها برای کابین را داده و گزینه‌های سفارشی‌سازی بی‌شماری را در دسترس خریداران قرار داده است.”

  2. mohammad_FM 480

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1892 ديدگاه)

    واقعا عالیه .سدان وحشی…
    خیلی عشقه مخصوصا از عقب

  3. الف.ی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (1784 ديدگاه)

    برابوس بهترین تیونر دنیا نباشه دومین تیونر برتر​ دنیا هست

  4. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3016 ديدگاه)

    برابوس عادت نداره مثل امثال منصوری، ظاهر ماشین رو شلوغ کنه، معجونش رو در حد ایده‌آل به محصولات بنز تزریق می‌کنه.

  5. serial winner

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11527 ديدگاه)

    .
    براباس کارش بی نظیره‌.
    تنها یک ایراد به کارش وارده : حذف آرم زیبای بنز و جایگزین کردنش با یک B مسخره

  6. Amir. noghte

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    ممنون آقای احمد زاده از مطلبتون
    یه سوال در مورد s63 جدید داشتم
    چرا صفر تا صد اعلامی کارخونه 3.5 ثانیه است اما مجلاتی مثل اتو اکسپرس صفر تا صد رو 4.3 و برخی مجلات 4.2 اعلام کردن
    دلیل این اختلاف نچندان کم ضعف موتوره توربو شارژه در مناطق مختلف یا عدد کارخونه الکیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا