مرسدسبنز SLK250 رودستر با گیربکس دستی؛ برای کسانی که میخواهند خودشان دنده را کنترل کنند و در همین حال، خودروی زیر پایشان چیزی غیر از مرسدسبنز نباشد. البته این گزینه تنها مخصوص بازار امریکا خواهد بود که در عین داشتن ستاره بنز، یک گیربکس دستی نیز به مشتری ارائه میکند. با این حال باید توجه داشت که خریدارانی که گیربکس دستی را انتخاب میکنند، درصد کمی از مشتریان SLK هستند؛ مشتریانی که خودشان تعداد زیادی نیستند. در سال ۲۰۱۳، تعداد ۴۷۵۷ خودروی مدل SLK جدید به فروش رسیده و این رقم برای سال ۲۰۱۴ به سمت ۴۳۵۳ دستگاه حرکت کرده است.
برای اینکه تمایز SLK250 با گیربکس دستی را در بین خودروهای موجود در بازار بیشتر درک کنیم، باید اشاره کنیم که نه تنها دیگر مدلهای مرسدسبنز در امریکا، بلکه تمام خط تولید با عملکرد بالای AMG نیز منحصراً به صورت گیربکس اتوماتیک ارائه میشوند. شاید مرسدس مدل SLK خود را در رقابت با اسپورتهایی مانند آئودی TT، بامو Z4 و پورشه باکستر میبیند و بنابراین برای ایجاد یک نوع اعتبار، به گیربکس دستی نیاز دارد. گیربکس مورداشاره، مسلماً درگیری راننده را در هنگام راندن SLK بالا میبرد. حرکات دسته دنده بسیار خوب انجام میشوند و عملکرد کلاچ بسیار دقیق است. در همین حال، شاید بهتر بود این گیربکس با یک موتور ارتقا یافته همراه شود. موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر توربو در ایجاد پیشرانه کُند عمل میکند و همین موضوع باعث میشود که تعویض دندهها شرایطی مخصوص به خود را پیدا کند. اگر قرار باشد به این صورت از گیربکسهای دستی استفاده کنیم، شاید بهتر باشد همان روال طبیعی صنعت خودرو را طی کنیم و به سراغ گیربکسهای اتوماتیک برویم. شاید اگر از گیربکس در کنار موتور توربوی ۲ لیتری چهار سیلندر کلاس C استفاده میشد، نتیجه بهتری گرفته میشد. البته این موضوع (کنار گذاشتن گیربکس دستی) ممکن است در هنگام آپدیت SLK در یک یا دو سال آینده عملی شود و باید درک کرد که دیر یا زود گیربکسهای دستی به طور کامل کنار خواهند رفت. هر چقدر از عملکرد پیشرانه گلایه داشته باشیم، در مورد راحتی و کنترل مناسب شاسی SLK باید تعریف کنیم. در همین حال، اگر سیستم کنترل پایداری را غیرفعال کنید، دماغه SLK در هنگام ترمز به یک طرف کشیده خواهد شد و انتهای عقب آن در یک حالت کنترل شده خواهد ایستاد. خودروی تست شده در اینجا با یک پکیج آپشن هندلینگ داینامیک به ارزش ۹۹۰ دلار همراه بوده که در آن تجهیزات دامپر انطباقی با دو حالت «اسپورت» و «کامفورت» اضافه شده است. همچنین پکیچ اسپورت نیز با قیمت ۲۵۰۰ دلار اضافه شده که برای SLK امکاناتی چون چرخهای ۱۸ اینچی AMG، یک کیت بدنه و روشنایی قرمز پیرامونی کابین به همراه داشته است. SLK در تست شتاب، سرعت ۹۶/۶ کیلومتر را در ۶/۳ ثانیه طی میکند و در تست لغزش در پیچی، نیروی چسبندگی ۰.95g را از خود نشان میدهد. این آمار شتاب ۰/۹ ثانیه نسبت به SLK350 با موتور ۳۰۲ اسببخاری عقبتر است، ولی در عین حال، شتاب جانبی SLK250 به اندازه ۰.۰۶ بیشتر است. سیستم فرمان SLK تعادل وزنی مناسبی دارد و در مجموع حس خوبی به راننده منتقل میکند. سیستم ترمز نیز اطمینانبخش است و اگر پدال آن محکمتر عمل میکند، شرایط از این نیز بهتر میشد. در هر حال، این رودستر از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت میتواند در ۴۸/۷۷ متر کاملاً متوقف گردد. در یک حالت پنهانی و غیر مستقیم، شاید SLK میخواهد خود را به شخصیت کلاس SL نزدیک کند و البته فقط در برخی زمینهها موفق عمل کرده است. این خودرو بسیاری از عناصر زیباییشناسانهاش را، بهجز جزئیات و بخشهای عجیب و غریب!، با SL مشترک است. ولی در عین حال، با شرایط لوکس برادر بزرگتر فاصله زیادی دارد. به عنوان نمونه، در سرعتهای بالا در بزرگراه سر و صدای زیادی از بیرون وارد کابین میشود. ولی در همین حال، باید به این نکته اشاره کرد که شیشههای بزرگ به کار رفته در این خودرو، شرایط دید بسیار خوبی در داخل کابین ایجاد میکنند؛ چیزی که در بسیاری از کانورتیبلهای دیگر از آن خبری نیست. در خودروی تست از یک سقف آفتابگیر الکتروکرومیک ۲۵۰۰ دلاری «مجیک اسکای کنترل» که آسودگی بیشتری برای داخل کابین به ارمغان میآورد. کلاس رودسترهای کوچک امّا سطح بالا، خودروهای محجوبی هستند. در همین حال، SLK هنوز هم در سطوح بالای آن قرار گرفته است. شروع قیمت این مدل از ۴۴۸۷۵ دلار است که در آن مرسدس امکاناتی مانند صندلیهای تنظیمشونده، اتصال بلوتوث، برفپاککنهای حساس به باران، چرخهای ۱۷ اینچی با تایرهای تابستانی و سقف سخت کانورتیبل استاندارد ارائه میکند. برای خودروی تست، در مجموع ۱۵ هزار و ۶۹۵ دلار صرف آپشنهای مختلف شده است. مشخصات:- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۲ سرنشین، ۲ در کانورتیبل.
- قیمت مدل تست: ۶۰۵۷۰ دلار (قیمت مدل پایه: ۴۴۸۷۵ دلار).
- نوع موتور: DOHC ۱۶ سوپاپ با چهار سیلندر در یک ردیف، با توربوشارژر و خنککننده داخلی، بدنه و رویه آلومینیومی، انژکتور سوخت مستقیم.
- گنجایش: ۱۷۹۶ سیسی.
- قدرت: ۲۰۱ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۳۱۰/۴۸ نیوتنمتر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۶ سرعته دستی.
- فاصله محوری: ۲/۴۳۱ متر.
- طول ماشین: ۴/۱۳۵ متر.
- عرض: ۱/۸۱۱ متر.
- ارتفاع: ۱/۳ متر.
- وزن کلی: ۱۵۰۱ کیلوگرم.
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۳ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۶/۲ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۳۳ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷/۳ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۴/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۲/۸۹ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی: تست نشده.
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۸/۷۶۸ متر.
- چسبندگی در پیچ به قطر ۳۰۰ فوت: 95g.
- تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۰/۷ لیتر در شهر و ۷/۳۵ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
- مصرف سوخت در تست: ۱۰/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
امیررضاFXX K
۲۵ دی ۱۳۹۳از بنز کمتر از این برنمیاد مصرفشم که فوق العاده ست این چسبندگی رو باور کنید بعضی ماشینهای مسابقه هم ندارن سرعتش بااینکه تست نشده ولی باقدرتی که داره کمتراز250نمیشه…
پیر پشمک موی
۲۵ دی ۱۳۹۳کجاش فوق العادس موتور۱۸۰۰اگه تویوتا بود الان داد میزدید این چیه فلانه بهمانه…
فرشاد
۲۵ دی ۱۳۹۳دقیقا.مثلا آلفا رومیو 4C از انجین 1750 اسبی حدود 237 اسب قدرت گرفته.بنز همین طور نزولی داره میره دقیقا برعکس BMW♥
احمد
۲۶ دی ۱۳۹۳ای پیر؛ پس از خواندن دو سه تا کامنتتان
از مریدان شما شده ایم
رخصت
خدایییی با اسمتان خیلی حال کردم و خندیدم
انزو
۲۵ دی ۱۳۹۳ولی اسب بخارش کمه.
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۲۵ دی ۱۳۹۳ولی ساعتش خیلی کوچیکه تا بیای ببینی ساعت چنده رفتی تو باغالیا
سجاد
۲۶ دی ۱۳۹۳عاشق ساعت وسط داشبوردشم!
و خوشحالم که صنعت اتومبیل سازی داره به سمتی میره که همه اتومبیلهای لوکس وسط داشبوردشون یه ساعت آنالوگ داشته باشن :)
$@kasra@$
۲۵ دی ۱۳۹۳سلام دوستان ببخشید اینجا کامنت میذارم و کامنتم بی ربطه ولی میخوام از
بچه های با تجربه کمکم کنید.
میخوام ماشین بخریم.
دنا با42 میلیون قیمت تا چند روز دیگه به ما تحویل میدن.
دو راه داریم.
در ضمن یه25-30 میلیونم گذاشتیم یه ماشین کم مصرف بگیریم.
—————————————————————————
1-دنارو بگیریم همراه با اون ماشین کم مصرف یعنی 2تا ماشین داشته باشیم.
—————————————————————————
2-دنا رو بفروشیم و پول اون ماشین دومی رو بذاریم روی پول فروش دنا یا
جیلی امگرند7 بگیریم.
—————————————————————————
کدوم بهتره دوستان؟؟؟
نوید
۲۶ دی ۱۳۹۳به نطر من برو سراغ s5 چهل و پنج میلیون الان بده اونم بزار بانک سود بیاد روش تا قسط بعدی
البته نظر من بود
$@kasra@$
۲۶ دی ۱۳۹۳پدرم فقط از جیلی تو ماشین های چینی خوشش اومده،از بقیه نه!
مهران72
۲۶ دی ۱۳۹۳سلام.
بستگی به تعداد راننده های خانوادتون داره.اگه مثل ما سه تا راننده دارین که هرکدوم یه شهر دانشگاهن بهتره دوتا ماشین داشته باشین.دنا چون سری اوله احتمالا ماشین خوبیه
ولی اگه مشکل بالا رو ندارین
یه ماشین بهتر بگیرین
$@kasra@$
۲۶ دی ۱۳۹۳درود
نه ما فقط1 راننده داریم که البته در3سال اینده میشود 2 راننده.
پدرم هم میگه اگر دنا خوب در اومد نگهش میداریم و یه کیا ریو دست2 یا یه فولکس گل دست2 تمیز میگیریم برای داخل شهر و دنا باشه برای مسافرت.
اخه دنا هم امکاناتش بالاتر از جیلی هست.
جیلی جی پی اس نداره،ولی دنا داره.
جیلی شیشه های نشکن نداره،ولی دنا داره
جیلی قطعاتش گرونه،ولی اگر دنا بیاد با توجه به داخلی بودنش قطعاتش به مراتب ارزونتر از جیلیه.
و به قول شما چون سری اوله احتمالا ماشین خوبی در بیاد.
راستی نمیدونم جیلی مانیتور داره یا نه؟
ولی دنا داره
$@kasra@$
۲۶ دی ۱۳۹۳راستی این خبر راسته که میگن:
دنده های جیلی با سلام صلوات جا میره؟
و صفحه کلاچش هر10هزار کیلومتر 1بار باید عوض شه؟
MAFIA
۲۵ دی ۱۳۹۳قیمتش زیاده
4MATIC
۲۷ دی ۱۳۹۳به نظر من یا اکسنت بگیرین یاi30مدل2010ویاi20
تا می تئنی سراغ چینی ها نرو
مصطفی
۲۶ دی ۱۳۹۳آقا مصرف داخل شهرش برای یه موتور 1800 توربو امروزی زیاد نیست ؟؟ الان اگه موتور 405 1800 سی سی رو تنطیم کنی تو شهر صدی 11 مصرف می کنه.!
E 36
۲۷ دی ۱۳۹۳فروش کمش تو آمریکا به خاطر تنوع زیاد بازار اونجا و قیمت بالای مرسدس هست
فردین
۲۵ دی ۱۳۹۳و باز هم ساعت وسط داشبورد میدرخشد !!!!!!!!!!
سجاد
۲۵ دی ۱۳۹۳فوق العاده زیبا و دلربا !!! نگاه کردن به ماشینای بنز ، حس تماشای یه اثر هنری رو به آدم القا می کنه ..
البته فعلا من که تحت تاثیر شاسی بلندای فول سایزم ( یه مدتیه آقا نوید مارو فرستاده تو باقالیا !!! ) ///
اما انگار مد شده ساعت رو اینجوری میزارن عین کیلومتر شمار .
راستی دقت کردین شورولت کوروت هم قیمت اینه ؛ ولی این کجا و آن کجا …
امیر محمد
۲۵ دی ۱۳۹۳منم چند وقتیه از فول سایزا خوشم اومده ولی تاثیر نوید نیست :)
احمدرضا ب ام و
۲۵ دی ۱۳۹۳کوروت بهتره
مرتضی
۲۵ دی ۱۳۹۳تو دیگه در رقابت؟!؟!؟! با مرسدس از بی ام و هم پیشی گرفتی!! یعنی اون ور هیوندای هم بود مطمئنا میگفتی هیوندایی بهتره!! چرا؟؟ خوب معلومه!
E 36
۲۷ دی ۱۳۹۳آره کوروت به خاطر قیمتش از این بهتره!
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳سجاد جون
من اینو همیشه میگم
به قول یه نفر قربونتم
راستی یه سر به اونجا که نوشتی داغونم کردی بزن
جواب کوبنده ای بهت دادم
آقا امیر محمد داشتیم؟
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳منظورم
خودرو های سال 2015 آمریکای شمالی هست
امیر محمد جان بعد از این همه تلاش جان کاه و طاقت فرسا شما میگی …
شوخی کردم امیدوارم که هیچوقت از این فاز بیرون نیای
سجاد
۲۵ دی ۱۳۹۳آره آقا نوید .. حرف حق جواب نداره .. شاید باورش غیر ممکن به نظر بیاد ولی اون توصیفات زیبایی (!) که توی همون کامنت گذاشتم ، یکی از رویا های خواب من بودش!! فکرشو بکن این چند روز چقدر دارم به فول سایزا فکر می کنم که خوابشو دیدم ///
خلاصه من هدف ماشینی زیاد داشتم ( یعنی ماشینایی که دوس دارم داشته باشم ) ولی الان حداقل یکی شون یه شاسی بلند فول سایز هستش ..
ممنونم که آرزو هام رو متحول کردی آقا نوید !!!
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳خواهش
میگم چرا اینجوریه؟
مگه شما عضو نیستی؟
چرا هیچوقت جزء آخرین کاربران نیستی؟
چرا اصلا هیج جا نیستی که بیام بهت پیام بدم؟
مجبورم اینجا کامنت بذارم
محمدرضا ♥BMW♥
۲۵ دی ۱۳۹۳جلو و داخلش خوشگله اما از عقبش بیشتر انتظار میرفت.
قیمتشم نسبت به بقیه خوبه :)
یه پسر
۲۵ دی ۱۳۹۳من تجربه گیربکس اتومات رو نداشتم :/
اما خیلی گیربکس دستی رو دوست دارم و به نظرم اگه دنده و کلاچ تو ماشین نباشه رانندگی نصف تفریحشو از دست می ده
اما گاهی تو شهر اعصاب خرد کنه اما اگه بنز دستی باشه دیگه سالاره
مهدی .فقط آمریکا .فقط دوج
۲۵ دی ۱۳۹۳مخصوصا موقعی که معکوس میکشی .بقیه ماشین هارو نمیدونم ولی پارس من وقتی باهاش معکوس میکشم یه حالی بهم میگه که نگو
ولی دنده دستی از نوع پدال شیفتر هم باید خیلی جالب باشه
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳برای یه ماشین باز هرچی باشه خوبه
ولی SLK فقط اتوماتیک با شیفتر پشت فرمان ♥♥♥♥♥
farzad
۲۵ دی ۱۳۹۳جزء معدود مدلهای بنز است که ازش خوشم نمیاد
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳به دلیل اینه که پشتش ننشستی آقا فرزاد
یه چرخ بزنی باهاش نظرت 180 درجه برمیگرده :)
امیرfxx
۲۵ دی ۱۳۹۳فک نمیکنم مصرفش خیلی ام کم باشه،صدی 10.8 لیتر اونم با حجم موتور 1,8لیتر.
انتظارات از مرسدس بیش از اینه!
پیر پشمک موی
۲۵ دی ۱۳۹۳بابا بنزه دیگه گیر نده فک کردی تویوتاست که بینقص باشه
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳جلو چشم خودم هفتۀ پیش یه تویوتا لندکروز رو با جرثقیل بردن
طبق اعلام و تشخیص نمایندگی، آب از کنار سقف و شیشه به قسمت های الکترونیکی موتور نفوذ کرده بود و ماشین روشن نمیشد :D
لطفاً با تویوتا(سلطان فراخوان) دیگه دم از نقص نزن پشمک جان :D
پیر پشمک موی
۲۶ دی ۱۳۹۳جلو چشش منم ی بنزو داشتن با نیسان گاوی میبردن چون رانندش خوابش برده بود […] شده بود اون لند کروزم ک میگی احتمالا یا بنز بوده ارم تویوتا داشته یا رانندش راننده بوده اینجارو باش کرده مینو جان
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳آخ چقدر با مزه ای توووووو….
یه هیوندای ...!
۲۵ دی ۱۳۹۳خیلی خوشگله مخصوصا داخلش.
وقتی این ماشینو می بینم یاد sls AMG می کنم…!!!
سعید
۲۵ دی ۱۳۹۳به این میگن بچه SL،من که خیلی ازش خوشم میاد
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳عاشقشم مــــــن ♥♥
در آرزوی vanquish
۲۵ دی ۱۳۹۳اون ساعت رو داشبورد بنز و مازراتی منو آخر میکشه.
پیر پشمک موی
۲۵ دی ۱۳۹۳دقیقا این ساعتارو از لکسس کش رفتن
saeid
۲۵ دی ۱۳۹۳بسم حق
من لکسس و دوس دارم
ولی تا حایی که من یادمه , اول برندی از سرزمین جرمن ها از این ساعتا بهره برد
بله پورش !!!
پس اگه من اشتباه نکرده باشم
لکسسی که خودش متولد تویوتاست جز اولین کپی کننده ها بوده : ))))
پیر پشمک موی
۲۶ دی ۱۳۹۳بله حق با شماس ولی بنز هم کپی کرده کپی از لکسس کپی
شایان
۲۶ دی ۱۳۹۳پیر پشمک موی اسمت مثل نظراتت با مزست البته باید دقت کنی زیاد مزه نریزی تا یه دفعه ملت بالا بیارن
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳شرکت سوئیسی IWC Schaffhausen، برترین، گرون ترین و
لوکس ترین ساعتهای جهان رو تولید میکنه که اولین بار
خودروسازهای بزرگی مثل مرسدس بنز و پورشه از اونا در
خودروهاشون استفاده کردند.
پیر پشمک موی
۲۶ دی ۱۳۹۳اقا اصن ساعت مال شما شما خودتون ساعتین ولی وجدانا قشنگ نشده دیگه اخه ماشین رود استر چ ب ساعت رو میزی پدربزرگ من حالا این ساعت زنگم میخوره
saeid
۲۶ دی ۱۳۹۳بسم حق
من اگه میدونستم انقده بحث میشه
شروعش نمیکردم : )))
پیر جان شما هم اعصابتو خورد نکن
:)
حجت
۲۵ دی ۱۳۹۳فقط گیربکس دستی متاسفانه وارد کننده ها و مردم ظاهر بین ماشین وارداتی رو با گیربکس اتومات میشناسن کاش این همه کیا وهیوندای با گیربکس دستی هم وارد میشد مثل ترکیه هم قیمت پایین هم کسانی که میخوان لذت راننده گی را حس کنن نه لم بدن.فخر بفروشن نمونه ااون فلوعنس دنده دستی که اگه بدن آلی میشه.
امیررضا
۲۵ دی ۱۳۹۳جناب حجت
اتفاقا گیربکس دستی لذت خاص خودشو داره. نه برای پز دادن و نه برای لم دادن. بلکه برای راحتی و تنش کمتر.
در ضمن بگم که کاش مردم ظاهر بین میرفتن سراغ محصولات یه کشور دیگه و مارو خفه نمیکردن. مشکل ما با اتوماتیک بودن یا دستی بودنشون نیس.
ناصر ساتیا
۲۵ دی ۱۳۹۳چراغهای پشتش ……..
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳یکی از برترین و پربازده ترین چراغهاست…..
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳بچه ها دقت کردین
یه بنده ی خدایی اومده از بالا تا پایین به همه دیس داده و رفته
البته تا زمانی که من این کامنتو میزارم اینجوریه
شاید بعدا دیس لایک ها بیشتر بشه
آخه تا چن ثانیه پیش هیچ کس دیس لاک نداشت و همه به تعداد مختلف لایک داشتن ولی الان همه یک دیس لایک هم دارن
Saeid
۲۵ دی ۱۳۹۳بسم حق
خون خودتو کثیف نکن : )))
راستی
بنظرتو قدرت این ماشین با قیمتش هم خونی داره !؟
نوید
۲۵ دی ۱۳۹۳ناراحت نشدم
خیلی برام جالب بود یکی به این سرعت
یعنی بدون اینکه کامنت هارو بخونه اومد و به همه دیس داد و رفت
خیلی خیلی جالبه
این اتفاق در کمتر. از 10-20 ثانیه رخ داد
این یعنی ….
saeid
۲۶ دی ۱۳۹۳بسم حق
بابا دیس لایکم کلی حال میده : )))
راستی
صفر تا صد عشقت چقدره ?
نوید
۲۶ دی ۱۳۹۳منظورت لند کروزه؟
saeid
۲۶ دی ۱۳۹۳بسم حق
اره
Night Fury
۲۵ دی ۱۳۹۳هر سال بهتر و بهتر میشه…
REZA BANIASADI
۲۵ دی ۱۳۹۳اصالت بنز کجا رفته که ساعتش مثل پورشه هست
این موتور هم که به درد خود بنز میخوره
منبع این مطلب چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
که به خاطر عملکرد افتضاح بنز با دنده دستی میگه کم کم گیربکس های دستی کنار میرن
پس ماشینی مثل کروت رو شما نمیبینین
قیمتش خوبه چون میشه بری با این پول بنز خرید . میفهمی بنززززززززززززززز
/نگاه کن یارو بنز داره/
مرتضی
۲۵ دی ۱۳۹۳خوبی بنز اینه که از هر 5 تا ماشینش 6 تاش خراب نمیشه که فراخوان بده و یه عده متعصب دیگران رو متعصب بین!! این همه گند کاری رو هم حسن بدونه!! راست میگی عملکردش افتضاحه!! فراخوناشو ببین فروشش رو ببین حتی جزو سه تای اول هم نیست! چرا حتی یه نفر با نشان لکسوس تو این سایت تعادل نداره؟؟ چرا از ماشین هیچی حالیش نیست؟؟ واقعا چرا ؟
REZA BANIASADI
۲۵ دی ۱۳۹۳متعصب شما هستین که جز المانی ها هیچ ماشینی رو نمی بینیم
خدا نکنه یه ضعف از لکسس ببینین . چه کار میکنین
حالا اگه بنز یه ماشین که سر تا پاش عیب ایراد باشه بسازه . دنبال این هستین عیباشو بپوشونین
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳آقا رضا کدوم ماشین بنز سرتاپا ایراده اسم ببر؟؟؟!!!!!!!!
و دلیل منطقی و محکم بیار؟؟
منتظرم…
REZA BANIASADI
۲۶ دی ۱۳۹۳احمد جان گفتم اگر
منضورم این بود اگر اینطور باشه این کارو میکنین
مرتضی
۲۶ دی ۱۳۹۳خوب ای کیو!! تو هم جز فراخون هیچی نمیبینی تو هم که ژاپنی فقط میبینی متعصب نیستی اما کسانی که بهترین اتومبیل جهان رو دوست دارن متعصبند!! […]هم حد داره ها رو به خنده ننداز!
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳عزیزم کی آخه کرووت رو با SLK مقایسه میکنه؟؟؟!!!!
اون تو ردۀ ماسل کارها و سوپر اسپرت هاست باید هم عملکردش خوب و بی نقص باشه
Slk یه رودستر کوچک
مورد دوم اینکه ساعت مثل پورشه چه ربطی داشت به اصالت بنز!!!!
بنز و پورشه اولین خودروسازهایی بودند که از ساعت آنالوگ در خودروهاشون استفاده کردند
مثل این میمونه بگیم لکسس اصالتت کجا رفته که صفحه کیلومترسنجت مثل بقیه است!!!!!!!!! آخه این شد زیر پا گذاشتن اصالت؟؟؟؟!!!!!!! :D
REZA BANIASADI
۲۶ دی ۱۳۹۳من کروت رو با این مقایسه نکردم
بحص در مورد کنار گذاشتن دنده دستی بود
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳در هر صورت با خودروی کوروت مثال میزنی که این اشتباهه
با TT یا Z4 مثال بزن
پیر پشمک موی
۲۶ دی ۱۳۹۳ن داداش اصات اینه که ی چیزو بدونی کجا استفاده کنی ن ی ساعتو بزور بچپونی رو داشبورد کلی پول بگیری
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳آهان
ممنون یاد گرفتیم اصالت ینی چی
الانم زنگ میزنم مرسدس بنز میگم آقای پشمک میگه جای ساعت خودروهات اشتباهه اصالتت رو خراب کردی… :D
احمدرضا ب ام و
۲۵ دی ۱۳۹۳خیییییلی زشته
احمدرضا ب ام و
۲۵ دی ۱۳۹۳آخرش بنز بخاری گردن رو برای این ماشین گذاشت که اولین بار توی سری 4 کانورتیبل بود
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۵ دی ۱۳۹۳درود .
احمد جان این گرمکن از سال 2008 روی SLK بوده .
http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2008-slk-class/1024×768/wallpaper_10.htm
احمدرضا ب ام و
۲۵ دی ۱۳۹۳پس چرا من چند جا خوندم این اولین بار کار ب ام و بوده
صاید مال مدل های قبلی ب ام و بوده
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳احمد رضا جان بیشتر بخون
گرمکن صندلی رو اولین بار کادیلاک در سال 1965 اختراع کرد
تهویه پشت گردن هم اولین بار در خودروهاس مرسدس اسفاده شد
سیمرغ
۲۵ دی ۱۳۹۳سلام . من موتوری اختراع کرده ام که نسبت تراکم متغیر دارد (موقعی که ماشین نیاز به سرعت کم دارد نسبت تراکم بالا و موقعی که ماشین نیاز به سرعت زیاد دارد نسبت تراکم پایین دارد) در این موتور دود هم به صورت 100 درصد خارج میشود . آیا میتواند یک طرح موفق شود
$@kasra@$
۲۵ دی ۱۳۹۳بله ولی باید برید نمایندگی های انحصاری شرکت هایی از جمله بنز،بی ام دبلیو،پوروشه،تویوتاو…
ارمان
۲۵ دی ۱۳۹۳اگه از این ماشین قدرت بیشتر میخواین باید کلاس sl رو انتخاب کنین که یهو قدرتش سر به فلک بکشه
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳SLK 350 قدرتش عالیه
اگر هم بیشتر بخواین مدل SLK 55 رو میونین انتخاب کنین که عملکردش بسیار بالاست و بسیار هم سریعه
مرتضی
۲۵ دی ۱۳۹۳هرگز نتونستم با ماشین دنده ای کنار بیام!! به نظرم اولین تجربه رانندگی تاثیر داره!! من حالم از دنده دستی به هم میخوره ولی عزیزان دیگه این سیستم عقب افتاده و یا حداقل بگیم قدیمی(دستی) رو در کمال تعجب برتر میدونند!! شاید عادت باشه کسی که سالها با پیکان و پراید و رنو و …… رانندگی کرده یهو بگی بشین پشت اتومات حتما میترسه! دیدم خیلی ها رو که اصلا نمیدونند چطور راه بندازن ماشینو عجیبه ولی هست دیگه چکارش میشه کرد؟ من بعید میدونم بتونم بیشتر از 400 متر ماشین دنده دستی رو برونم اگه قرار بود دنده دستی باشه دنده بغل فرمون رو ترجیح میدم!!
حجت
۲۵ دی ۱۳۹۳شما باید یک کارگر بگیری برات دنده عوض کنه اونوقت دنده دستی برات حال میده آخه الان بهترین گیربکس اتومات دو کلاجه دنیا یارای رقابت با دنده دستی توی سرعت تعویض و لذت راننده گی نداره ببین با کیا شدیم 75 میلیون خدایا.
امیر محمد
۲۵ دی ۱۳۹۳میگی اتومات بهتره حرفت درست ولی فقط اتومات به درد شهر و کارای روزمره میخوره
ولی وقتی لذت رانندگی رو میفهمی که دور موتور روی قرمز باشه وقتی میفهمی که معکوس بکشی وقتی میفهمی که با دنده دو هم تیکافت ادامه داشته باشه
این کارارو میشه با ماشین های شیفتر دار هم انجام داد ولی همش میترسی که تصادف کنی چون اگه حتی سپرت اروم به جایی بخوره چراغ شورت میشکنه و یکی دوتومن خرج میندازه رو دستت اگه از این پولا داری یا علی، پولت مال خودته اختیارشو داری به منم ربطی نداره
saeid
۲۶ دی ۱۳۹۳بسم حق
دنده اتومات برای ترافیک شهری عالیه
تا زانوت کمتر بهش فشار وارد شه
ولی تو ی حجم موتور یکسان
مثلا 3000 سی سی
واقعا لذت منوال از اتومات بیشتره
من تجربه هردوشو دارم
وقتی تو بتونی دور موتور رو تا 6000 ببری و بعد دندده رو عوض کنی واقعا لئذت سرعت رو میچشی
مخصوصا وقتی صدای گوشنواز موتور رو تو 6000 احساس کنی ….
البته میتونی تو ماشین اتوماتت هم مد رو به منوال تغییر بدی
حسش خوب میشه و ماشین جون میگیره
ولی بازم ب حس گیربکس دستی نمیرسه
مشکلاتی داره ولی ماشین دوست واقعی . بنظر من با دنده منوال به اوج لذت میرسه
اقایون جوگیر نشین برین تو خیابون الانا من یچی گفتم
مواظب جون عزیزتزن باشین
خیلیا ارزوشون تو دیدن دوباره چشمای شما خلاصه میشه
که مهمترینشون پدر و مادرتونن :)
ارمان
۲۶ دی ۱۳۹۳دوستان مگه تو ایران هر کدوممون چند بار میریم تو پیست ؟
اقا زانو درد ولم نمیکنه خداییش دلت میاد اتومات حالا اگه پشت فرمون بهت شیفت هم داد که نور الا نور
REZA BANIASADI
۲۶ دی ۱۳۹۳همیشه ماشین های حرفه ای دنده دستی بودن و هستن
شما رانندگی بلد نیستی چرا این حرفا رو میزنی
رانندگی با اتوماتیک راحت تره ولی اگه عاشق سرعت و اینجور چیزا باشی میفهمی دنده دستی یه چیز دیگه هست
اینو بدون ماشین های دنده دستی فقط پیکان و پراید و……. نیستن خیلی از ابر ماشین ها دنده دستی هستن
مثلا تا حالا نس کار اتوماتیک دیدی!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم شما ماشین زنونه خیلی دوست دارین
شاید ماشین خودتون یه میتسو میراژ صورتی هست
امیر محمد
۲۶ دی ۱۳۹۳میراژ شیفتر داره میدونستید؟؟؟؟!
مرتضی
۲۶ دی ۱۳۹۳همین که میگی رانندگی با اتوماتیک راحت تره معلومه اصلا اتوماتیک تو عمرت سوار نشدی!! اخه اگه ماشین باز بودی که لکسوس باز نمیشدی که اون هم اتوماتیک داره!! من (وی 124) داشتم
REZA BANIASADI
۲۷ دی ۱۳۹۳چی میگی
اول میای خودت میگی اتوماتیک راحت تر و نمی تونی با دستی رانندگی کنی بعد میای به من میگی هیچی از ماشین حالیم نیست چون میگم اتوماتیک راحت تره
من هم هیچ وقت به اتوماتیک گیر ندادم که میگی لکسس اتوماتیک داره
داشتم به شما که نمی تونین با دستی رانندگی کنی و میگین دستی مال عقب مونده هاست اینو گفتم
شما برو با همون اتوماتیکت حال کن
amir
۲۵ دی ۱۳۹۳اصن لذت رانندگی به دنده عوض کردنشه…..
godfather
۲۵ دی ۱۳۹۳تکنولوژی بنز فوق العادهست
s500 سیلندر8 صدی 8
پراید صدی 12
پیر پشمک موی
۲۶ دی ۱۳۹۳جالب اینجاس slk250صدی۱۰میسوزونه
godfather
۲۶ دی ۱۳۹۳توی لذت سواری بنز عالیه مخصوصا گیرباکس دستی هم که دیگه….
علی
۲۶ دی ۱۳۹۳حرف نداره
behdad
۲۶ دی ۱۳۹۳ببین اتومات فقط برا تو ترافیک بدرد میخوره وگرنه به هیچ وجه دیگه نمیخوره البته نظر منه ولی با دستی من بعضی موقعا عشق میکنم که دورو ببرم بالا و وقتی ک معکوس بدم باعث میشه ک با موتور انس بگیری ولی این لذتارو اتومات نداره
Ahmad..F12
۲۶ دی ۱۳۹۳انیس جان ممنون عالی بود
SLK عالیه؛ دوستای قدیمی میدونن چی دارم میگم…………
لذت محض رانندگی، لذت حس اسپرت در عین راحتی.
با 250 رانندگی نکردم ولی SLK350 معرکه است هرجور شده دوباره میگیرمش
به شدت منتظر نسل جدیدش هستم