در می ۲۰۲۰ بود که برخی تصاویر جاسوسی از نسخه پیشتولیدی نسل آتی مرسدس بنز G550 4×۴² منتشر شد اما ما هنوز هم منتظر انتشار بیانیهای رسمی از سوی مرسدس هستیم. البته در همین اثنا ژرمنها فرصت را از دست نداده و بهروزرسانیهایی را برای این شاسیبلند مشهور اعلام کردهاند.
اولین و مهمترین این تغییرات برای قویترین مدل دیزلی یعنی G400d بوده است. این خودرو هماکنون برای تمامی تریم ها و مشخصات در دسترس بود. تا پیش از این مدل یاد شده فقط مختص برخی نسخهها بود اما از اول سپتامبر میتوان آن را بدون هرگونه محدودیتی در تمامی تریم ها سفارش داد. پیشرانه ۶ سیلندر G400d قدرت ۳۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد.
همچنین این آفرودر معروف از حالت رانندگی جدید صحرا سود میبرد که میتوان آن را از طریق سوئیچ انتخاب دینامیک برگزید. این حالت برای بهبود کشش خودرو در مسیرهای شنی طراحی شده و پاسخ پدال گاز و ESP را تنظیم میکند. یکی دیگر از تجهیزات استاندارد G کلاس بهروز شده کاکپیت دیجیتال استاندارد و آینه وسط بدون فریم است که قبلاً جزو پکیج چرمی سفارشی بودهاند.
مرسدس همچنین آپشن های G کلاس را بازنگری کرده و به همین خاطر پکیج نایت هماکنون بدون سفارش پکیج فولاد ضدزنگ و AMG Line در دسترس میباشد. همچنین رینگهای ۲۰ اینچی جدید با طرح مشکی براق یا خاکستری نیز قابل انتخاب هستند.
رنگهای بدنهی G کلاس نیز افزایش یافته و سه رنگ جدید خاکستری، سبز و آبی عرضه شدهاند.
پیرهن صورتی
۲۶ تیر ۱۳۹۹دوستان اگه خودروهایی مثل جی کلاس، رنجرور، لکسس ال ایکس، لندکروزر، اسکالید، نوگیتور، تاهو، سابرین و.. فول سایز یا به اصطلاح لارج سایز هستند پس چرا یه عده به فورد اکسپلورر، تلوراید، پالیسید و.. فول سایز میگن و یه عده دیگه اونارو میدسایز میدونند؟
خواهشا یکی اینو بشکافه
Enzo
۲۶ تیر ۱۳۹۹?????????
نوید جهرمی
۲۷ تیر ۱۳۹۹مطمأن نیستم درسته. هر دو دسته که نوشتین، فول سایز هستن. تفاوتشون در شاسی هست. دسته اول روی شاسی نردبانی ساخته شده و دومی مثل کراس اوورها هستن شاسی بدنه یکپارچه. اولیا رو با تراک ها اسم میبرن شاید این باعث شده که بگین. وگرنه همه فول سایزن.
Joker
۲۶ تیر ۱۳۹۹بزارید G550 4×4 جدید معرفی بشه،اونوقت فرق شاسی آفرود واقعی رو با شبه شاسی بلند متوجه میشید،رانگلر و برانکو در مقابل عظمتش مثه یه نوزاد میمونن،منتظر G 73 amg هم باشید با قدرت ۸۰۰ اسب بخار ناقابل!!!
ساسان
۲۶ تیر ۱۳۹۹دوست عزیز جی 550 چهار در چهار فقط جنبه تبلیغی داره برای فروش وگرنه در مقایسه با جی کلاس های دیگه اصلا گزینه مناسبی برای آفرود نیست. به دو دلیل: اول اینکه استفاده از محور پرتال کلا قدرت آفرود سنگین و انتقال کامل گشتاور رو از خودرو میگیره و دوم اینکه این افزایش ارتفاع با استفاده از محور پرتال کلا درخودرو ایجاد عدم تعادل میکنه و امکان آفرود سنگین و صخره نوردی و شیب نوردی تند رو از خودرو میگیره برای متوجه شدن بهتر منظورم میتونید کلیپی از فورد رپتور و جی 550 چهار در چهار رو تو یوتیوب نگاه کنید تا به وضوح عدم تعادل رو در جی 550 چهار در چهار ببینید
Mohammad FM480
۲۸ تیر ۱۳۹۹با شماره دو کاری ندارم درسته گرانیگاه خودرو بالاتر میره و تعادلش کمی کمتر میشه اما در نظر داشته باشید به لطف این ارتفاع از سطح زمین جا هایی رو براحتی میتونه بره که قطعا بقیه سینه شون گل میکنه.
در مورد اکسل پورتال هم اشتباه میکنید علاوه بر افزایش ارتفاع محسوس از سطح، بدلیل فاینال درایو و نسبتی که سر اکسل موتونه داشته باشه قابلیت انتقال گشتاور بیشتر در حالی که فشار بسیار کمتری به پلوس ها و نهایتا مجموعه انتقال قدرت وارد میکنه رو داره.
ساسان
۲۸ تیر ۱۳۹۹دوست عزیز در مورد محور پرتال این حرف من نیست. حرف منتقدین و مهندسین هست حتی اگه اشتباه نکنم همین پدال هم مطلبی در مورد کاهش انتقال گشتاور در محورهای پرتال نوشته بود. یه مثال ساده: اگه محور پورتال مزیت داشت مطمئنا در صنایع نظامی و مسابقات آفرود توسط تیم های خودروساز و یا حداقل تیم های خصوصی استفاده میشد
امین قلی پور
۲۶ تیر ۱۳۹۹جوکر g550 قطعا قدرتمند ترین آفرود تاریخ هست مزیت برانکو و رانگلر فقط به خاطر قیمت و تیراژششه g63 هم بهترین آفرود لوکسه gt73 هم خدای سدان نه مثل داج چارچر بی کیفیت تیون بی مصرف توی فرمول ۱ هم سلطانه با میباخ پولمن دهن رولز رویسو سرویس کرده بهترین ماشین لوکس آخ دیگه واقعا قلبم گرفت واقعا چقدر با ابهته مرسدس بنز چقدررررررررر دامنه محصولاتش متنوع و وسیع و قدرتمنده❤❤❤
امین قلی پور
۲۶ تیر ۱۳۹۹مرسدس ه به معنای واقعی کلمه کبیرررر?
مهدی
۲۶ تیر ۱۳۹۹پاراگراف یکی مومده به آخر خیلی با مفهوم بود!
حسین
۲۷ تیر ۱۳۹۹یدونه شو داشته باشی بری کوه. یه اسپشلایزد s-work turbo levo sl در کنارش بخری.