به نظر میرسد خودروسازان از جنگ اسب بخار دست کشیده و توجه خود را صرف زمینههای دیگری کردهاند.
با توجه به خودروهای جدید سالهای اخیر به نظر میرسد مسابقهای برای نصب بزرگترین صفحهنمایش در کابین خودروها به راه افتاده است. مرسدس بنز هم در این مسابقه حضور پررنگی داشته و برای فهم این موضوع کافی است به کابین نسل جدید مرسدس S کلاس ۲۰۲۰ نگاه کنید.
این تصاویر برای اولین بار از کابین سدان لوکس و پرچمدار مرسدس منتشر شده و نشان دهندهی صفحه لمسی بزرگی هستند که بهصورت عمودی در داشبورد نصب شده است؛ اما از آنجایی که پانل پشت آمپرهای دیجیتالی این خودرو پهنتر از نسل فعلی S کلاس است بنابراین صفحهنمایش مرکزی بسیار پهنتر و طویلتر میباشد. از این فاصله به نظر میرسد صفحهنمایش اشاره شده حتی بزرگتر از آیپد پرو ۱۲.۹ که بزرگترین تبلت جهان است باشد.
با نگاهی دقیقتر متوجه برخی دکمههای فیزیکی در پایین این صفحهنمایش خواهید شد. این دکمهها حالتهای رانندگی، چراغهای هشدار، صدا و برخی دیگر از ویژگیها را کنترل میکنند. اکثر عملکردهای خودرو از طریق صفحه لمسی مرکزی در دسترس هستند. جدای از پانل پشت آمپرها و صفحهنمایش مرکزی، باقی بخشها پوشیده شدهاند.
مرسدس S کلاس ۲۰۲۰ سال آینده با تکنولوژی خودران سطح ۳ رونمایی خواهد شد. این سیستم یک پله بالاتر از سیستمهایی همچون اتوپایلوت تسلا و سوپر کروز کادیلاک میباشد. این سدان پرچمدار ظاهراً دارای پیشرانههای ۳ لیتری و ۲.۹ لیتری خواهد بود. انتظار میرود نسخههای پلاگین هیبریدی این خودرو برد ۱۰۰ کیلومتری داشته باشند.
S کلاس همچنین از سیستم چهار چرخ محرک با عملکرد توزیع کامل گشتاور بین اکسلهای جلو و عقب و همچنین سیستم تعلیق فعالی سود خواهد برد که دارای سیستم ۴۸ ولتی و دوربینی بوده و جاده پیش رو را اسکن میکند.
کاوه
۲۷ بهمن ۱۳۹۷به امید روزی که مانیتور ها از کابین ها حذف شوند و جنون بزرگ کردن مانیتورها تمام شود . این چه کابینیه؟,مرسدس این راهو نرو.
NAVID۰۰۹۸
۲۷ بهمن ۱۳۹۷کاوه باهات موافقم ، اما تنها راه دوام آوردن در این بازار رقابتی ، اینه که با مُد روز بِری جلو ، و اینکه تا حالا بنز روی کلاس s اشتباه نکرده ، و همیشه پیشرو در کلاس خودش بوده .،
جلوپنجره این روزهای خودرویی را ببین که همه در رقابت هستن بزرگ و بزرگترش کنند ، چه را چون فعلاً بازار این را میپسنده و مُد به حساب میاد اما در آینده تَبِش میخوابه و چیز دیگری مُد میشه .
در کل من هم با این شلوغی اسکرین تاچ ها موافق نیستم ولی عامه مشتریها ، دنبال بزرگتری و حجم بیشتر هستن .
یانکی
۲۷ بهمن ۱۳۹۷پشت آمپر باید آنالگ باشه بهترینش برا من پشت آمپر داج هست.داشبورد هم دوست دارم دکمه زیاد باشه.مثل پانامرا قبلیه.لینکلن ناویگیتر آویاتور کنتیننتال.یا محصولات بنتلی
مهدی
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ای بابا!!!
اینطور کابین ها خیلی حس مدرن بودن رو دارن اما اون حس لوکس بودن واشرافی بودن رو واقعا ندارن. الان به کابین بنتلی ورولزرویس نگاه کنیدکه سعی میکنن مانیتورهارو خیلی بزرگ نزارن.حتی گاهی مخفی میکنن.این طراحی رو آئودی A8 انجام داد بادومانیتور بزرگ بین آلمانی ها.درسته که خیلی مدرن وشیکه اما حس لوکس بودن در طراحیش کمتر ازSکلاس فعلی وسری۷ هستش.تازه مانیتورهایA8 ازاین خیلی کوچیکترن.البته این نیست که فقظSکلاس آینده قراره این مدل مانیتورهارو داشته باشه.این روند برای همه اتفاق میوفته.چاره ای نیست. ولی منم کلا از مانیتورهای خیلی بزرگ بدم میاد
mohammad
۲۷ بهمن ۱۳۹۷دوستانی که هی به تسلا گیر میدادن و میگفتن این تبلت چیه گذاشته تو ماشینش حالا اینو داشته باشن و بفهمن که مرسدس بنز فهمیده که تسلا راه درست رو رفته …..
Mآsكvيch
۲۷ بهمن ۱۳۹۷بی زحمت اسم مرسدس بنز رو نیار کنار تسلا زشته!
طراحی داخلی و بیرونی c کلاس ۲۰۱۴ از کل طراحی های تسلا شیک تره! چه برسه به خدای این کلاس یعنی اس کلاس
بنز هم تو طراحی هیچوقت بد عمل نکرده حالا وقتی رونمایی شد و همه مثل همیشه انگشت به دهن موندن باز مشخص میشه!
شاهین
۲۷ بهمن ۱۳۹۷دیسلایکا میگن اصن دشواری نداریم، متعصب شمایی؟ متعصب کیه شما به من نشون بده
تسلا پوستش نرم و سفید نیست واس همین گیرخورش زیاده!
Elmiraj
۲۷ بهمن ۱۳۹۷حذف کردن ۹۵ درصد دکمه های فیزیکی و انجام تمامی دستورات با دو نمایشگر بزرگ ، کاری بود که تسلا سال ۲۰۱۲ باب کرد …
.
.
و امروز می بینید که کیا دارن تقلیدش می کنن…!!!
net
۲۷ بهمن ۱۳۹۷فقط ایودی a8 مدل ۲۰۱۹
چرا این ال سی دی های بنز حاشیه زیاد داره و روی تریلیهای بنز هم همچین ال سی دی های بزرگ با حاشیه زیاد هست
این ای سی دی ها صفحه نمایش بی کیفیت دارند و اگر از صفحه نمایش اولد با کیفیت 4k استفاده کنند خوبه
Infinite
۲۷ بهمن ۱۳۹۷در رابطه با صفحه نمایش با شما موافقم
صفحه نمایش OLED کم حاشیه، نتیجه به مراتب بهتری خواهد داشت اما بحث هزینه تولید دست سازندگان رو کمی میبنده. به هر حال اس کلاس رقبایی داره که نباید در هزینه نهایی فاصله زیادی با آنها داشته باشه.
کوشا
۲۷ بهمن ۱۳۹۷شما هم یه چیزی شنیدیا
4k باشه که چی بشه؟ نمیخوان روش فیلم ببینن که :)
امیر
۲۷ بهمن ۱۳۹۷شاید از دید خیلیا زشت و بی منطق باشه ولی به شخصه عاشق اینجور طراحی کابین ومخصوصا داشبورد هستم
خیلی جالبه
shirko
۲۷ بهمن ۱۳۹۷نسل الان اس کلس فک کنم تو زیبایی رقیب نداشته باشه ، ولی این نسلش اگه دقت کرده باشید نمای عقبش به سی ال اس شبیه و نمای داخلش شده شبیه تسلا ، خدا کنه طراحیشو خراب نکنن !!!!
Ferrari Fxx K Evo
۲۷ بهمن ۱۳۹۷به نظر من که خیلی خوبه فقط ایکاش صفحهنمایش
کندی نداشته باشه و کار کردن باهاش اسون باشه
charger
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ان شاء الله که همینطور باشه
جاوید
۲۷ بهمن ۱۳۹۷خیلی عالیه اگر یه قیمت مناسبم روش بذارن مردم بتونن بخرن حتما جایگزین پراید میشه ..جوری باشه گوشتم بتونیم بخریم..?
emad1990
۲۷ بهمن ۱۳۹۷بهترین سدان سایز بزرگ لوکس جهان=اس کلاس