اولین تصویر رسمی از رندر خودروی بعدی کلاس S کابریولت مرسدس بنز منتشر شد. این خودرو اولین پرچمدار چهارنفره کانورتیبل مرسدس بنز از سال ۱۹۷۱ تابهحال است و ششمین خودروی بزرگ کلاس S محسوب میشود. تصاویر جاسوسی و مخفیانهای که از این خودرو منتشر شده بود در حالت سقف بسته بود و این رندر اولین تصویر سقف باز این خودرو محسوب میشود. طبیعی است که سقف این خودروی کانورتیبل به صورت الکتریکی و تمام اتوماتیک بسته میشود.
همانطور که در تصویر میبینیم، قسمت عقب، چراغها، ویژگیها و طراحی کابین مشابه مدل کوپه کلاس S طراحی شده است. معلوم نیست که این تصویر مربوط به کدام تریم این خودرو است اما مطمئناً مرسدس بنز در زیر کاپوت این خودرو موتورهای کلاس S کوپه را قرار میدهد. این پیشرانهها با نامهای مرسدس AMG مدل S63 و S65 شناخته میشوند. پیشرانه S63 یک موتور هشت سیلندر ۵.۵ لیتری است که با توربوی دوقلو قادر به تولید ۵۷۷ اسب بخار نیرو است، پیشرانه S65 هم یک موتور ۱۲ سیلندر توربوی دوقلو است که با حجمی ۶.۰ لیتری میتواند ۶۲۱ اسب بخار نیرو تولید کند.
برای اطلاعات بیشتر باید منتظر رونمایی این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ماه آینده باشیم.
ممنون از مرسدس بسیار عالی و خوب مرسدس دیگه چیزی نمیشه گفت جز تحسین این و خیلی از خودرو های مشابه مثل بی ام دبلیو و لکسوس و ایودی و …… فقط یک خودرو نیستند دنیایی از علم و فناوری و تجربه پشت هر سانتیمتر از این خودروها نهفته شده چقدر بچه گانست دوستایی که میان و با توجه به این که کوچکترین تجربه و کوچکترین اطلاعاتی داشته باشن تمام این فناوریو تجربه رو زیرسوال میبرن همون طور که دیدیی نظر اراجیف گذاشتن بسیار راحته وهمینطور زیر سواال بردن البته این جور نظرات فقط و فقط بی اطلاعی و فقدان اطلاعات شخص رو میرسونه و بس
پس چرا خودت کلا همیشه بنز رو به خاطر شباهت طراحی کلاس های s و c زیر سوال میبری و میگی باید خرج کنه و طراح های کیا رو یکی دو ماه ببره آلمان؟ به هر حال پیشرفت خوبی داشتی تو نظر گذاشتن و باعث شدی علی رغم میل باطنیم اولین لایکم رو بهت بدم بازم از این نظرا بذار نمیدونی زیپو وقتی از اون نظرای بد میذاری دست خودم نیستا ولی دوس دارم یه جا ببینمت حسابتو برسم داداش مخلصیم :D
هایلوکس 2016 عزیز بله اون شخص طراح شرکت بنز به راستی کارش رو به خوبی انجام میده. اما موضوع اینه که بهترین طراح هم نمیتونه نظر مردم رو عوض کنه.به فرض کل طراحان خبره و زبردست جهان تمام اصول مطلوب طراحی رو بر سر یک خودرو پیاده کنن،در آخر من بیننده هستم که یا خوشم میاد از طراحی و یا نمیپسندم. سلیقه ی آدم ها با طراح کاری نداره با دل آدم کار داره و این چیزی است که طراحان توانایی تغییرش رو ندارن. هرچند بنده طراحی این خودرو رو دوست دارم و اصلاً سقفش برام مهم نیست.
هایلوکس 2016 عزیز نیازی نیست شگفت زده بشید. این که یک عده به سقف فلزی علاقه دارند نه شگفت انگیز و نه باور نکردنیه. اما در مورد لکسوس من هم معتقد هستم که جلو پنجره بزرگی داره و کمی به طراحی خودرو لطمه زده. این نظر شخصی ماست و به سلیقه ما بر میگرده و حتی از نظر علم طراحی هم می تونه مورد بررسی قرار بگیره که در اون قطعا کاملا علمی به سوزه میشه نگاه کرد و بحث سلیقه در میان نیست. طراح هر چقدر هم که ماهر باشه باز هم ممکنه دچار خطا بشه. انسان ممکن الخطاست.
بسیار با وقار و دوست داشتنی .شاید خیلی دوستان مخالف باشن ولی من به شخصه عاشق این چراغ عقب های جدید بنز هستم ابهت خاص و شیطنت خاصی به ماشین میده کلا از چراغ عقب کشیده خیلی خوشم میاد.
بچه ها شاید باعث تعجب هست و باعث تعجب خودم هم هست چون خودرو ساز ها بیشتر از سقف پار چه ای استفاده می کنند چون بر خلاف فلزی استحلاک کم تری داره راحت تر برای خودرو ساز نصب میشه با انواع رنگ ها و پارچه ها می توان آن را سفارش داد(مناسب برای پول دار ها)و سریع هستند می بینید که ماشین های کانورتیبل بزرگی مثل سری 6 بنز e کلاس بنتلی کانتینتال هم به همین سقف ها مجهز هستند البته رولز رویس ریث کانورتیبل هم همچین سقفی استفاده خواهد کرد
AHMADREZA
۲۶ مرداد ۱۳۹۴عشقمه خفن ترین کانورتیبل میشه
asa
۲۶ مرداد ۱۳۹۴یک افعی اماده حمله به دز های دشمن . فقط امید وارم حداقل یکی از این افعی ها تو ایران از نزدیک ببینم که ارز و به دل نمونم.
مرصاد قاسمی خانقشلاقی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴عالیه ….
کشیده ….خشن …. جذاب ….. قدرت
البته اگه بیاد ایران که به سختی میاد ….. فک کنم طرف یه یه قل دو قل کنه …. یه قیمت 6 …7 میلیاردی بزاره روش …
البته اگه تا امسال بیاد
ZIPPO
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ممنون از مرسدس
بسیار عالی و خوب
مرسدس دیگه چیزی نمیشه گفت جز تحسین
این و خیلی از خودرو های مشابه مثل بی ام دبلیو و لکسوس و ایودی و …… فقط یک خودرو نیستند
دنیایی از علم و فناوری و تجربه پشت هر سانتیمتر از این خودروها نهفته شده
چقدر بچه گانست دوستایی که میان و با توجه به این که کوچکترین تجربه و کوچکترین اطلاعاتی داشته باشن تمام این فناوریو تجربه رو زیرسوال میبرن
همون طور که دیدیی نظر اراجیف گذاشتن بسیار راحته وهمینطور زیر سواال بردن
البته این جور نظرات فقط و فقط بی اطلاعی و فقدان اطلاعات شخص رو میرسونه و بس
بابک
۲۶ مرداد ۱۳۹۴پس چرا خودت کلا همیشه بنز رو به خاطر شباهت طراحی کلاس های s و c زیر سوال میبری و میگی باید خرج کنه و طراح های کیا رو یکی دو ماه ببره آلمان؟
به هر حال پیشرفت خوبی داشتی تو نظر گذاشتن و باعث شدی علی رغم میل باطنیم اولین لایکم رو بهت بدم بازم از این نظرا بذار نمیدونی زیپو وقتی از اون نظرای بد میذاری دست خودم نیستا ولی دوس دارم یه جا ببینمت حسابتو برسم داداش
مخلصیم
:D
asa
۲۶ مرداد ۱۳۹۴اگر یک تنوعی توی طراحی های بنز ایجاد بشه من خودم به شخصه بیشتر عاشقش میشم . البته همینم قابل تحسینه و جای ایرادی نداره . به امید اون روز………..
ALL CARS
۲۶ مرداد ۱۳۹۴زیپووو (ZIPPO) خودتی؟!!!
باورم نمیشه !!! :) :) :)
نه نه یا این تو نیستی یا تو این نیستی یا هردو نیستین یا ما نیستیم یا کلا هیچ چی نیست
چیمیگم نمیدونم
جدا زیپووو خودتی ؟؟؟
همیشه همینطوری باش برادر
…
Hamid...Audi
۲۶ مرداد ۱۳۹۴O_O!!!
ینی دقیقا اینطوریما!!!
خداییش ازت انتظار داشتم بگی رقابتش با هیوندای سنتینال کانورتیبل دیدنی میشه!
به همین برکت قسم :D
علي
۲۶ مرداد ۱۳۹۴من به شخصه لذت بردم ولی حیف که جنس سقفش فلزی نیست و یکم سبکه برای این ماشین به این زیبایی و خوبی.
mohammad
۲۶ مرداد ۱۳۹۴من به سقف فلزی بیشتر علاقه دارم …. البته بحث سر علاقه هست نه مسائل فنی …
Infinite
۲۶ مرداد ۱۳۹۴موافقم. واقعا این مدل شایسته سقف فلزی بود ولی خب حتما امکانش نبوده. وگرنه چه کسی منکر سقف فلزی و زیبای کلاس SL هست.
کیارش
۲۶ مرداد ۱۳۹۴بسیار شیک و عالی
واقعا بی نقص طراحی شده
luis
۲۶ مرداد ۱۳۹۴من بت این دیسلایکو ندادماااااا من بت لایک دادم چون از این شاهکار تعریف کردی و به هیچ کمپانی توهین نکردی خوشحالم کردی همیشه همینجور باش برادر.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۷ مرداد ۱۳۹۴آفرین با هم دوست باشین
همین خوبه :-)
هایلوکس 2016
۲۶ مرداد ۱۳۹۴واقعانظرات بعضی ازدوستان عزیزشگفت انگیزه وباورنکردنی اخه شماهاچطورمیایددرباره سقف بنزیاجلوبندی lx570نظرمیدیددرواقع بااین کارتون تجربه یه طراح روکه سالهارواین ماشینازحمت کشیده روزیرسوال میبرین…ده خولامصبابجای این کارا بیایدکاری کنیم خودروسازای داخلی نابودبشن واثری ازشون نباشه…بجای این کارابیایدلگن خودرو وسایپاروکه سالهاست خون مردم روبامحصولاته به دردنخورشون میمکن ازبین ببریم….نابودکردن خودروسازای داخلی جهاددر راه خداست…
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۶ مرداد ۱۳۹۴هایلوکس 2016 عزیز بله اون شخص طراح شرکت بنز به راستی کارش رو به خوبی انجام میده.
اما موضوع اینه که بهترین طراح هم نمیتونه نظر مردم رو عوض کنه.به فرض کل طراحان خبره و زبردست جهان تمام اصول مطلوب طراحی رو بر سر یک خودرو پیاده کنن،در آخر من بیننده هستم که یا خوشم میاد از طراحی و یا نمیپسندم.
سلیقه ی آدم ها با طراح کاری نداره با دل آدم کار داره و این چیزی است که طراحان توانایی تغییرش رو ندارن.
هرچند بنده طراحی این خودرو رو دوست دارم و اصلاً سقفش برام مهم نیست.
Infinite
۲۶ مرداد ۱۳۹۴هایلوکس 2016 عزیز
نیازی نیست شگفت زده بشید. این که یک عده به سقف فلزی علاقه دارند نه شگفت انگیز و نه باور نکردنیه. اما در مورد لکسوس من هم معتقد هستم که جلو پنجره بزرگی داره و کمی به طراحی خودرو لطمه زده. این نظر شخصی ماست و به سلیقه ما بر میگرده و حتی از نظر علم طراحی هم می تونه مورد بررسی قرار بگیره که در اون قطعا کاملا علمی به سوزه میشه نگاه کرد و بحث سلیقه در میان نیست. طراح هر چقدر هم که ماهر باشه باز هم ممکنه دچار خطا بشه. انسان ممکن الخطاست.
luis
۲۶ مرداد ۱۳۹۴بسیار با وقار و دوست داشتنی .شاید خیلی دوستان مخالف باشن ولی من به شخصه عاشق این چراغ عقب های جدید بنز هستم ابهت خاص و شیطنت خاصی به ماشین میده کلا از چراغ عقب کشیده خیلی خوشم میاد.
هایلوکس 2016
۲۶ مرداد ۱۳۹۴من بعیدمیدونم احتمالااین یه zippoی دیگه هست که داره ازاسم اون سواستفاده میکنه به هرحال اگه خودتی بهت تبریک میگم افکارت متحول شدن احتمالااااا…
Infinite
۲۶ مرداد ۱۳۹۴از طراحی چشم نوازی برخوردار هست. واقعا زیباست…
اگر قصد خرید کانورتیبل داشتم این مدل انتخاب اولم بود.
AHMADREZA
۲۶ مرداد ۱۳۹۴بچه ها شاید باعث تعجب هست و باعث تعجب خودم هم هست چون خودرو ساز ها بیشتر از سقف پار چه ای استفاده می کنند چون بر خلاف فلزی استحلاک کم تری داره راحت تر برای خودرو ساز نصب میشه با انواع رنگ ها و پارچه ها می توان آن را سفارش داد(مناسب برای پول دار ها)و سریع هستند
می بینید که ماشین های کانورتیبل بزرگی مثل سری 6 بنز e کلاس بنتلی کانتینتال هم به همین سقف ها مجهز هستند البته رولز رویس ریث کانورتیبل هم همچین سقفی استفاده خواهد کرد
Jon Snow
۲۶ مرداد ۱۳۹۴من کوپش رو بیشتر میپسندم تا این :)
احمد باقری
۲۶ مرداد ۱۳۹۴مرسدس، آخرشی.
Ali.Q
۲۶ مرداد ۱۳۹۴کل مقاله یه طرف نظر zippo یه طرف :)
مرسدس ام که عالیه دیگه حرفی نمیمونه…
Archi KHAN
۲۶ مرداد ۱۳۹۴قشنگ شده . ولی خیلی با شباهت به سری E کانورتیبل نیست ؟!!!
تاره اون چراغ های عقب اش واقعا دوست داشتنیِ …
و احتمالا خیلی ارزونتر !
سامان از تبریز
۲۶ مرداد ۱۳۹۴کسی میدونه چرا مرسدس برا موتور سری 65 که 12 سیلندره فقط 2 تا توربو میزاره ???
چرا 4 تا توربو نمیزاره ???
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۲۷ مرداد ۱۳۹۴چه خبره 4 تا توربو؟!؟!؟!
همون دوتام زیادیه
علی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ولی مدل کوپه اش خیلی خواستنی تره.ظاهرش جذاب تر از اینه