مرسدس در جدیدترین تیزر AMG GT زمان انتشار نخستین اطلاعات رسمی این محصول را هیجدهم شهریورماه ۹۳ اعلام کرده است . . .
[jwplayer mediaid=”۸۵۸۱۸″]اصلی ترین رقیب ۹۱۱ درحال آماده شدن است؛ خودرویی که:
- در ساخت آن AMG سهم بیشتری از مرسدس داشته.
- بیش از ۳۲ ماه تست جاده ای را پشت سر گذاشته.
- در شرایط آب و هوایی ۱۵ کشور مختلف تست شده.
- در دمای ۳۰ درجه زیر صفر تا ۵۰ درجه بالای صفر توانایی خود را نشان داده.
- ۵۰ تست درایور مرسدس پشت فرمان آن نشسته اند.
- مابین ۴۶۲ الی ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد.
- و طبق ادعای مرسدس بدون رقیب است!
Ahmad
۹ شهریور ۱۳۹۳مرسدس بنز خوب دور برداشته, داره کولاک میکنه.
حمید
۹ شهریور ۱۳۹۳اگه اینطوری باشه که فوق العادست.ولی به نظرم بزرگترین ایراد اینجور ماشین ها تولید نسبتا محدود و قیمت سرسام اورشه مثلا مثل این sls هاوقتی وارد میشه یکدفعه میشه 5 میلیارد و ادم هییییییچ امیدی نمیتونه به خریدنش داشته باشه
حمید
۹ شهریور ۱۳۹۳اگه اینجوری باشه فوق العادست ولی بدی اینجور ماشین ها تولید نسبتا محدود و قیمت سرسام اورشونه مثل sls که وقتی چندتا وارد شد ازشون 5میلیارد قیمت گرفت و ادم هییییچ امیدی نمیتونه به خرید که هیچی به سوار شدنشون هم داشته باشه
Ahmad..F12
۱۰ شهریور ۱۳۹۳خب همین کار باعث خاص بودن خودرو میشه دیگه
e36
۹ شهریور ۱۳۹۳مورد 7 رو دیگه بولوف زده !
علی
۹ شهریور ۱۳۹۳وایییییی خدایا این دیگه چی بود….. بازهم ی ماشین کامل از آلمان
علی
۹ شهریور ۱۳۹۳وای خدایا این دیگه چی بود….. بازهم ی ماشین کامل از آلمان
یاسین
۹ شهریور ۱۳۹۳عالی عالی مثل همیشه!!
kayvan
۹ شهریور ۱۳۹۳510 اسب بخار…الله اکبر
hadi
۹ شهریور ۱۳۹۳این از اون ماشیناس که واسه لذت خالص از رانندگی ساخته شده ها.یه راننده ی حرفه ای میدونه باید با این 510 تا اسب وحشی چیکار کنه
hadi
۹ شهریور ۱۳۹۳اما اینا حالا حالا باید کار کنن تا بتونن یه ماشینی بسازن که مثل پراید تو سرعت بالای 120 تا آدرنالین خون آدمو زیاد کنه
احمدرضا
۹ شهریور ۱۳۹۳خوبه ولی رقیب ب ام و چیه؟؟ m4 i8 یا…
حسین
۹ شهریور ۱۳۹۳به کسی بر نخوره ولی باید یه ماشین بی مصرف با یه برچسب قیمت بزرگ بسازه بعدم صداش کنه سوپر ماشین تا بشه یه رقیب برا AMG GT
بنز بدون AMG ینی چی ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ شهریور ۱۳۹۳درود .
حسین منظورتو نفهمیدم .
حسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درود
آخه هی میشینن میگی سوپر کار و بدون رقیب و … آخه کدوم اینا میتونن تو پیست حتی یه دور پابه پای فراریو پورش و لامبو و GT-R بیان اینا (SLS – SLR )صرفا ماشین لوکس پر قدرتن وگرنه سوپر کار دیگه
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳با احترام به نظرت باید بگم مخالفم دوست عزیز
ببخشید ولی شما کدوم خودروی لوکس معمولی رو سراغ داری شتاب 3 ثانیه و سقف سرعت 330 کیلومتر داشته باشه؟؟؟؟
reza lambo
۹ شهریور ۱۳۹۳دیگه با بنز حال نمى کنم همه ى ماشیناش عین هم شده شما برو عکساى slk 2014 و sl 2014 و slr و sls رو مقایسه کن استایلشون یکیه فقط چراغاشون عوض میشه یه کاپوت دراز با یه صندوق کوچیک این ماشینم بهتون قول میدم همون sl جدیده رو استایل sls حالا ببینید از من گفتن بود
فرید
۱۰ شهریور ۱۳۹۳کاملا موافقم باهات…الان همین رو میده بیرون جلوش شبیه اس ال میشه عقبشم شبیه اس کوپه…استایلشم که شبیه اس ال اس هستش….ولی باید بیاد بیرون ببینیم چه گلی به سرش میزنه.
گزینه ۲ و ۳ و ۴ رو که هر برند معروفی که بخواد یه ماشین بده بیرون و دچار آتیش سوزی و آبرو ریزی نشه باید این کارارو انجام بده این دیگه چیز شاخی نبود که گفت…
گزینه ۶…نه توروخدا بیاین ۵۰۰ اسب بخار هم نداشته باشین…آخه این چه گزینه ای که میزارین…مثلا دارین جی تی میزنینا…
و گزینه ۷…شتر در خواب بیند پنبه دانه…بابا میلاد بیا این بنزتو جمع کن بابا…خستم کرد چقدر حرف میزنه.
Ahmad..F12
۱۰ شهریور ۱۳۹۳آقای Reza lambo
همهی ماشیناش عین هم شده ینی چی دقیقاً؟؟؟؟!!!!!!
کجای A شبیه بقیه مدلهاست
کجای CLA یا CLS شبیه بقیه مدلهاست
کجای SLK شبیه SLR یا SL آخه
اصلاً شما توی کدوم کمپانی این گستردگی زیاد محصول رو میتونی پیدا کنی
و در جواب آخرت که میگی “کاپوت دراز با صندوق کوتاه” : این نوع طرح سنت آلمان مخصوصاً بنز هستش
این نوع بدنه الهام گرفته از مدل افسانهای 300SL هستش که تا به امروز این فرم رو برای خودروهای سوپر اسپرتش رعایت کرده
من در تعجبم، که یا شما از طراحی و اصالت این کمپانی چیزی نمیدونی یا فقط قصد کوبیدن برند مرسدس بنز رو داری
فرید
۱۱ شهریور ۱۳۹۳آقا این دوست ما یه نظر داد چرا یهو بهش حمله میکنین آخه :-D
احمد قبول کن SL شبیه SLK هستش دیگه…
در ضمن احمد جان زیاد بودن محصولات دلیلی بر موفقیت کارخونه نمیشه…هر برندی میتونه تند تند مدل بده بیرون واسه هر برندی راحته ولی مهم فروش و موفقیت اون توی بازارهای جهانیه.
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳فرید جان حمله کجا بوده :)
قبول دارم سبک بدنهی SLK شبیه SL کلاسه ولی چرا؟؟؟؟
از خودت نپرسیدی چرا؟؟
SLK اون حرف “K” آخرش ینی نمونه کوچک شده نسخه SL !!!!!
مثل CLS که اخیراً نمونه کوچک شده اون شده CLA
و در مورد فروش موفق که میگی باید با گستردگی محصول فروش خوب داشته باشه، کدوم مدل ضعیف بوده تو فروش؟؟؟
و اینکه مرسدس کی یه مدل رو همینجوری رو باد هوا تولید کرده که میگی همه میتونن تند تند محصول بدن بیرون!! :)
حسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۳کاپوت دراز و صندوق کوتاه اصل اول طراحیه یه ماشین اسپرته به آلمانو بنزم مربوط نمیشه نمونش میاتا GT86 GTR کروت موستانک انواع آستون و … که چندین و چند ساله با همین سبک طراحی میشن اتفاقاً سبک بنز چون بیشتر لاکچریه کاپوت و صندوق هر دو کشیدن که چن سالیه به هم ریخته
شما مدلایه 60 و 70 بنزو ببین بنز ینی اونا SLC کوپه دودر 2 متر صدوق داره
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳حسین آقا اون زمان که 300 SL بود GTR کجا بوده آخه چرا یه چیزی میگی!
300 SL تو سال 1952 برنده مسابقات بوده ولی همین کروت که میگی سال 1959 تازه تولید شد!
همین موستانگ سال 1967 تولید شد!
پس همونطور که گفتم، در ابتدا این سبک نزد آلمان بود خصوصاً مرسدس
بعدشم اصن بحث اینا نیست، خیلی از خودرو های با این بدنه عرضه شدن
بحث این بود که شما گفتی SLS،SL،SLR و خودروهای اسپرت بنز چرا این سبکی هستند که منم گفتم این سبکِ خودروهای اسپرت مرسدس، برگرفته از نمونه اسپرت افسانهای 300SL هستش، همین!
حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۳احمد جان اشتباه گرفتی من نگفتم چرا این سبک هستند حرف منم در راستای حرف شما بود منتها از کشورای مختلف و زمانای مختلف مثال زدم که همه متوجه سبک طراحی اسپرت بشن وگرنه هر نا بلدی میدونه بنز دوست داشته گالوینگو زنده کنه
Ahmad..F12
۱۲ شهریور ۱۳۹۳حالا شد حسین جان :)
موافقم
مرتضی
۱۰ شهریور ۱۳۹۳لامبو عزیز مرسدس سگش میارزه به ماشینای بی هویت و اشغال ژاپنی که سلاطین فراخوان عالمند!!! 4 دستگاه نمیتونند تولید کنند که سریع خراب نشه و فراخوان نخوره!!! بنز بنجول ساز نیست و باز یه موفقیت دیگه از بنز و یه ابر ماشین دیگه ازش اومد و طرف درد زایمانش گرفت باز !!! گاهی فکر میکنم مدیر عامل بنز یکی از عزیزاش رو زیر گرفته اونم با یه مرسدس!!!(البته دور از جون عزیزاش) منظورم تو نیستی لامبو خود در به درش میدونه کی رو میگم!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ شهریور ۱۳۹۳درود .
رضا چی داری واسه خودت میگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کدام ماشینش شبیه هم هستن ؟؟؟؟؟؟؟
به جز سری S , C ایا باز هم شباهتی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ان هم به خاطر سیاست
کاری مرسدس بنزه .
اصلا دوست ندارم اطلاعاتمو به رخ کسی بکشم ، اما اخه پسر تو چه میدونی
بنز داره چکار میکنه !!!! موقعی که خط کاپوت از روی گلگیر میاد به
پهلوی گلگیر شما متوجه میشی ؟؟؟
همانطور که ائودی برای طرح چراغ های جلو ، یک خط مشی رو تعریف کرد ،
در کنارش ب ام و ، بنز هم همین تغییرات رو داد .
اونقدر ها هم بی رگ نیستند .
اگر من از یک ماشین و سیاست کاری کارخونش سر در نمیارم ، مبتنی بر بد
بودنش نیست .
در ضمن مدل SLS AMG نسخه ی ضعیف تر مدل SLS است .
بیشتر از این حال ندارم توضیح بدم . چون فکر میکنم بی تأثیره .
حسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درود
اتفاقاً باید شبیه هم باشن اما نه اونقدر که افراط بشه چون باید به عنوان یه خودرو ساز پیشرو از خطوط ، زوایا و سبک اختصاصی خودش استفاده کنه
یکی از دلایلی که امسال A3 آئودی ماشین سال شد این بود که سبک آئودی رو به خوبی و کامل پیاده کرده بود هر چند خیلی شبیه A4 بود
شما کیا رو ببین یه شرکت تازه کاره اما دنبال هویت میگرده یه اصولی تو همه ماشیناش رعایت میشه وگرنه اگه بخواد هر روز و هر مدلشو یه شکل طراحی کنه که میشه همونی که بود الانه که همه یه کیا یا آئودی رو از یه کیلومتری تشخیص میدن اتفاقاً اصالتی که طراحا برا کیا تعریف کردن بسیار پیچیده تر از خیلی شرکتای پیشروه و هر روزم داره پخته تر میشه
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز اصالت مرسدس رو هیچ کمپانی نداره
شما داری میگی کیا از 1 کیلومتری معلومه!!!!!!!!
ینی الان مرسدس رو بی هویت تر از کیا عنوان کردی :D
عزیزم، خودِ جلوپنجرهی بنز نماد اصالت اونه که متأسفانه انگار شما به اون توجه نکری تا حالا، و همینطور خطوط بدنهی خاص خودش رو داره
مرسدس طوری خودروهاشو طراحی کرده که از هر طرف نگاه کنی بشناسی مرسدسه
همون جلو پنجره رو طوری ساده اما اصولی طراحی کرده که اگه آرم ستاره رو برداری متوجه میشی این خودروی بنزه
شما به تمام مدل های بنز اگه تو کل این سال ها نگاه کنی جلو پنجره مشابه و آشنایی رو میبینی(حتی تو کامیون هاش)
اونوقت میای میگی کیا مثه بنز نیس هر روز یه مدل بی هویت بزنه دنبال هویت میگرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
حسین
۱۲ شهریور ۱۳۹۳عزیزم چرا جبهه میگیری
1- من کی کیا رو با بنز مقایسه کردم من گفتم همه برندا دنبال اصالتن “کیا مثه بنز نیس هر روز یه مدل بی هویت بزنه دنبال هویت میگرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!” دقیقا کجای حرف من بود؟ میچسبونیش به بنز
2- کیا از دور قابل تفکیک نیست ؟
2- عزیزم تو که بدترش کردی مثال بهتر از جلو پنجره نبود که برا اصالت بنز نام ببری؟ ینی الان میگی تمام اصالت بنز به جلو پنجرشه ؟
Ahmad..F12
۱۲ شهریور ۱۳۹۳نه چرا خرابش کنم
بله همینطوره تمام اصالت خارجی مرسدس، جلو پنجره و خطوط بدنشه
شک داری با سند برات بگم؟؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ شهریور ۱۳۹۳درود . فرید جون شما بیشتر با این حرفات ، داری نشون میدی که از دنیای
خودرو و اتفاقاتی که پرامونت میگذره بی خبر هستی . همینطور علت ایا
اتفاقات .
1000000 بار گفتم که اتش گرفتن یم دستگاه مرسدس بنز ، ان هم به دلیل
تکنولوژی پیچیده قسمت های الکترونیکی ، که شما هیچ وقت این حرف را قبول
نکردی ، نمیکنی و نخواهی کرد .
شب دراز است و قلندر بیداااار . ما منتظر لکسس و دست گل به اب دادناش
میمانیم و قضاوت قبل از جنایت نمیکنیم .
در مورد شبیه بودن باید به شما بگم فقط مدل C با S شبیه است .
این خیلی بهتره . حداقل اینکه بنز شبیه بنزه .
نه لکسس که برند لوکس است و شبیه تویوتا که برند معمولی است .
رجوع شود به شباهت لندکروز و لکسس LX570
و تویوتا پرادو با لکسس GX 460
تفاوت در حد جاپلاکی و سپر و زه روی در .
ازت میخوام که منطقی جواب بدی . البته اگه داشته باشی :) :) :)
خیلی برام جالبه که فرید حرفامو در وایبر و پشت تلفن قبول میکنی اما در
اینجا نه . صادق باش پسر .
فرید
۱۱ شهریور ۱۳۹۳میلاد جان خوبی؟؟؟؟اول کامنتمو خوب بخون و اونوقت این حرفارو بنویس…من نوشتم هر برند معروفی که نخواد ماشیناش آبرو ریزی کنه و آتیش سوزی و هزار تا ایراد و اشکال دیگه واسش پیش بیاد (باید) این تست هارو انجام بده دیگه اونهایی که گفت شق القمر نکرد که این تستارو کرد که…نمونش لکسس فقط واسه تست ضبط مارک لوینسونش (بالای ۲۰۰ تست انجام میده)فقط و فقط واسه ضبطش…پس هر برند معروف باید این کارارو انجام بده تا آبروش نره…واسه خودت مینویسیو جبهه میگیریو…عزیزم خونسرد باش همه چی آرومه…
در ضمن بشین تا لکسس به شماها سوتی بده…میدونم عین شیر منتظر اون روز هستین ولی زهی خیال باطل عزیییییزم…
عزیزم اگه ال ایکس شبیه لند کروزه لااقل یه چراق جلو باهاش فرق داره نه که مثل S و C کلاس همه چیش شبیه همه…الان چراغ های بنز توی یه فرمه ولی شما توی لکسس نمیتونی مدلی رو شبیه یکی دیگه پیدا کنی…نگو عزیزم این حرفارو…همین جی تی شما هم میبینیم شبیه بقیه در میاد مخصوصا چراغ های جلوش…بنز نمیخواد ریسک کنه بخاطر همین این سیاست رو پیش گرفته خودت بهتر از من از وضعیت طراحی بنز مطلع هستی دیگه من که نباید بهت بگم که…الان لکسس از لحاظ طراحی خیلی موفق تر از بنزه حالا شاید تو دوست نداشته باش ولی موفق تره نمیگم بهتر چون این میشه دیگه سلیقه…
درضمن من حرفم همیشه یکیه وایبر و غیر وایبر نداره…خودت وقتی کامنتمو اشتباهی میخونیو قضاوت اشتباه میکنی تقصیر من نیست که.من همه جا صادقم پسر جان.
فرید
۱۱ شهریور ۱۳۹۳درضمن اینو فراموش کردم…
من هیچوقت این حرف رو قبول نداشتمو ندارمو نخواهم کرد…همه ماشین ها بستگی به کلاسشون از پیچیدگی قطعات الکترونیکی برخوردارن…برند های مطرح دنیا از جمله لکسس،بنز،بی ام دبلیو و غیره نباید همچین سوتی مثل آتیش سوزی بنز اس کلاس بدن…وگرنه بنز که بنز نمیشه که، میشه ایران خودرو که(مثال زدم جبهه نگیرین که با ایران خودرو مقایسه کردی) بنز رو همه بخاطر اطمینان و ایمنی و تکنولوژیش میشناسن پس نباید آتیش بگیره…حالا شما خودتون رو پشت پیچیدگی تکنولوژی و قطعات الکترونیکی قایم کنین…از هر برندی نسبت به اعتبارش آدم ازش انتظار داره…پس واقع بین باش من حرفم اینه و نمیگم بنز و امثال اینا بدن.اگه روزی LS هم آتیش بگیره من همین حرف ها و همین جبهه رو میگیرم…(ولی نمیگیره به همین خیال باش :-D )
حسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۳قبول ندارم بنز ریسک نمیکنه ؟ شما سه نسل آخر S کلاسو ببین چند درصد شبیه همن ؟ تقریبا تو هر نسل زبان طراحی کلاً عوض شده تازه S کلاس که بالا ترین مدل و درواقع پرچمدار بنزه
اما لکسوس علاوه بر کار های مثبت صدمات جبران ناپذیری به سبکش زد که در دراز مدت خواهید دید ضمناً سبک باید تو همه مدلا جاری باشه که لکسوس درس نگرفت و داره این مسیرو پی میگیره
Ahmad..F12
۱۱ شهریور ۱۳۹۳حسین جان چه عجب قبول کردی!!! :)
فرید جان با حرفای حسین کاملاً موافقم
میخواستم اینارو برات بنویسم که حسین آقا زحمتشو کشیدن
اینکه میگی چراغای همه مدلاش توی یه سبکه اسمش هارمونیه
به این کار میگن زبان طراحی
و توی هر دوره ای شما اگه یه مدلهای مرسدس نگاه کمی یه سبک خاص رو میتونی توشون ببینی
مثلاً نسل قبل که تمام مدلها به صورت دو چراغ گرد بودند بعد گوشه دار و زاوویه دار شدند الان هم که تاپ لاین داره چراغها…
ولی این لکسوسه که اگه آرم لکسوس رو برداری دیگه نمیشه فهمید این لکسوسه!!!
فرید
۱۲ شهریور ۱۳۹۳احمد جاااان !!!!!!!!!!!!!!
آرم لکسس رو برداری دیگه نمیشه شناختش؟؟؟؟؟؟؟؟اونوقت اون جلو پنجرش دوکی شکلش حکم هویج رو داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نگو این حرف رو احمد نگو…
فرید
۱۲ شهریور ۱۳۹۳آقا حسین…شما نمیخواد غم لکسس رو بخوری واسه لکسس برنامه ریزی کنی…خود لکسس خوب میدونه چیکار داره میکنه و نیاز به مشاوره های شما نداره…گر طبیب بودی سر خود دوا نمودی…شما این درسهاتون رو واسه بنزتون نگه دار تا بتونین لااقل توی دوتا مرکز آمار (معتبر) از ما پیشی بگیری.
Ahmad..F12
۱۲ شهریور ۱۳۹۳فرید عاشقتم :)
اون جلو پنجره دوکی که تازه دو سه ساله افتاده توی خط و مش طراحی لکسوس!
ینی لکسوس باید بعد از این همه سال، تازه الان بیاد به فکر طراحی منحصر به فرد بیفته!!!!!!
ینی لکسووووس باید همزمان با کیا و هیوندای تازه به دوران رسیده که به این فکر افتادن دست به کار بشه؟؟؟؟؟
پس قبول کن تا دو سه سال پیش اگه نماد لکسوس نبود قابل تشخیص نبودن
چون اول و آخر مدلهاش معلوم نیس کدوم به کدومه کی به کیه چی به چیه!!
لوگو هم اگه نمیداشت که دیگه میشد خودرویی ناشناخته از ناکجا آباد
مرتضی
۱۱ شهریور ۱۳۹۳میلاد عزیز واقعا میخوای بشینی یه سوتی از لکسوس پیدا کنی؟؟؟ پس بشنو!! یه مدلش به خاطر از دست نرفتن ابروش نه فراخوان بلکه از بازار جمع شد!! یه مدلش سر پیچ که میپیچیدی فرمون میپیچید ولی وقتی جاده بر میگشت به حالت طبیعیش فرمون لکسوس نه!!!:)) :D
تازه من پیگیر اخبار این لگن نیستم والا بیشتر از این حرفاست !!لکسوس جز فروش چه برتری نسبت به رقبا که نه اربابانش داره؟؟؟ اونم که چند وقت پیش تو همین سایت زده بود یه مدل از لگناش بخاطر عدم فروش جمعش کردند میلاد عزیز لکسوس برای […] هاست!! چه خود تویوتا که عقده رقابت و رویای برتری بر مرسدس داشت (قضیه شتر و پنبه دانه )چه طرفدارای اندک اما […]
فرید
۱۲ شهریور ۱۳۹۳هر موقع تونستی جوری خرف بزنی که حرفات سانسور نشد اونوقت بیا باهات حرف بزنم :-D :-D
ایلیا شکوری
۱۲ شهریور ۱۳۹۳ببخشید ولی حرف قشنگی نزدی …..همه چی قیافه نیست 45درصد قیافه 55در صد قدرته
RainCityCars
۹ شهریور ۱۳۹۳ما هم مثل همیشه ، فقط فیلماشو نگاه میکنیم
hadi
۹ شهریور ۱۳۹۳میزان تلفات جاده ای بنا بر آمار سازمان بهداشت جهانی
رتبه
نام کشور
تعداد تلفات
تعداد به ازای 100 هزار نفر
وضعیت ایمنی
1
ایران
25224
34.1
قرمز
2
عراق
9962
31.5
قرمز
3
عمان
845
30.4
قرمز
4
سودان
10935
25.1
زرد
5
عربستان
6800
24.8
زرد
6
یمن
5698
23.7
زرد
7
لبنان
942
22.3
زرد
8
قزاقستان
3514
21.9
زرد
9
افغانستان
6209
19.8
سبزروشن
10
تاجیکستان
1244
18.1
سبزروشن
11
پاکستان
30131
17.4
سبزروشن
12
کویت
452
16.5
سبزروشن
13
قطر
247
14
سبزروشن
14
مصر
10729
13.2
سبزروشن
15
آذربایجان
1202
13.1
سبزروشن
16
امارات
956
12.7
سبزروشن
17
ترکیه
8758
12
سبزروشن
18
ازبکستان
3107
11.3
سبزروشن
19
بحرین
132
10.5
سبز تیره
مجتبی (ساروی)
۱۰ شهریور ۱۳۹۳هورا ما اول شدیم ما بی رقیبیم به جایی رسیدیم که کشورای دیگه ده سال باید پایه ای کارکنن تا به ما برسن
datsun
۹ شهریور ۱۳۹۳مرسدس هفت خان رو پشت سر گذاشته و رقیباش رو دونه دونه پشت سر میزاره
امید
۹ شهریور ۱۳۹۳اولین انتخابم بنزه عالیه
farzam
۱۰ شهریور ۱۳۹۳این میخواد با ۹۱۱ توربو اس رقابت کنه؟؟ هه هه. توربو ۰-۱۰۰ رو ۲.۹ میزنه اونوقت شاخ ترین ماشین بنز تا حالا ۰-۱۰۰ ۳،۲ زده. برو خونه بنز. بدو
Ahmad..F12
۱۰ شهریور ۱۳۹۳دوست عزیز مرسدس بنز ادعای الکی نکرده هیچوقت
اگر هم به مرور تاریخ باشه که میگی تا حالا 3.2 بیشتر نزده، میتونم دونه دونه عنوان کنم
برات افتخارات و رکوردهای مرسدس بنز رو که برای اولین بار ازش به ثبت رسیده، که بقیه
کمپانی ها اونارو تو خواب هم ندیده بودن!!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ شهریور ۱۳۹۳درود .
فرزام جان قضاوت زوده . صبر کن .