قدرت مایباخ S600 به ۸۸۸ اسب بخار افزایشیافته و قیمت آن ۱.۱ میلیون پوند تعیینشده است
همانطور که میدانید تیونرهایی چون منصوری، برابوس، هامان و دیگر شرکتها، خودروهای مختلف دنیا را تیونینگ و تقویت کرده و آنها را با عملکردی ارتقاءیافته و ظاهری متفاوت از نسخهٔ استاندارد عرضه میکنند. حال تیونری بنام Scaldarsi نیز مرسدس-مایباخ S600 را تیونینگ کرده و آنرا بانام «Emperor I» عرضه کرده است. در این تیون، مایباخ S600 کاملاً لباس جدیدی را بر تن کرده و تغییرات فراوانی را تجربه نموده است.
اولازهمه به کیت بدنهٔ امپراطور میپردازیم که در قسمت جلو کاملاً شبیه به واکسهال اینسیگنیا VXR شده است. همچنین در بسیاری از قسمتهای جدید این خودرو همچون رینگهای غولپیکر و سر اگزوزها از طلای ۲۴ عیار استفادهشده است.
در داخل اما کلیت طراحی داخلی S600 حفظ شده است اما میتوان تقریباً پوست هر حیوانی را که تصور کنید برای پوشش داخلی امپراطور سفارش داد بهگونهای که درمجموع ۲۴ نوع مختلف پوست برای پوشش داخلی خودرو قابل سفارش است که میتوان آنها را در ۲۸ رنگ مختلف انتخاب نمود. بعلاوه امکان سفارش ۷۸ نوع چوب برای تریم داخلی در کنار ۱۶ رنگ بدنهٔ خارجی نیز وجود دارد. همچنین مانند تصاویری که از این خودرو مشاهده میکنید میتوان تمامی اجزا را با تریم مسی نیز سفارش داد.
بااینحال اگر میخواهد از گزینههای سفارشیسازی فراوان این تیون بیشتر تحت تأثیر قرار گیرید میتوانید جامهای نوشیدنی سفارشی، کیفهای قابلحمل و حتی یک نسخهٔ خاص بانام Edition Rolex را نیز برای امپراطور سفارش دهید.
خبر خوب اینکه در زیر کاپوت امپراطور پیشرانهٔ تقویتشدهٔ برابوس نصبشده است. این همان موتور ۶.۳ لیتری V12 دو توربویی است که در برابوس Rocket 900 بکار میرود. پیشرانهای که ۸۸۸ اسب بخار قدرت داشته و بهراحتی جثهٔ ۲۳۳۵ کیلوگرمی امپراطور را ظرف تنها ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرساند.
اما قیمت این خودرو چقدر است؟ طبق اعلام تیونر، قیمت ۱.۱ میلیون پوند برای امپراطور I تعیینشده است که افزایش فوقالعادهای نسبت به قیمت ۱۶۵,۷۰۰ پوندی نسخهٔ استاندارد مایباخ S600 دارد. بااینحال Scaldarsi اعلام کرده که تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.
علاوه بر این، Scaldarsi گفته است که هماکنون در حال کار بر روی تیونینگ خودروهای دیگری ازجمله امپراطور II (مرسدس بنز S65 AMG کوپه)، امپراطور III (بنتلی بنتایگا)، امپراطور IV (مرسدس بنز G65 AMG) و امپراطور V (بوگاتی شیرون) میباشد.
سعید
۳ شهریور ۱۳۹۵خیلی عجیب و غریب و خاص شده مخصوص فیلم های هالیوودی شده
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵خییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووووووووووووووووووبه
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۵بسیار زیبا و لوکس شده به این میگن تیونینگ حرفه ای نه این که فقط بیان رینگ عوض کنن ارتفاع رو کم کنن یا این که تیکه های فیبر کربن بچسبونن به ماشین
عام پوری
۳ شهریور ۱۳۹۵خوشم نیومد.
Elemento
۳ شهریور ۱۳۹۵با تشکر.
منم خوشم نیومد.
از یک کار تیونر هایی مثل منصوری یا همین برابوس خیلی بدم میاد. اونم حذف لوگوی اصلی ماشینه. بنز و مایباخ کلی برای ساخت این ماشین زحمت کشیدن بعد این درست نیست بگردیم هر جا لوگوی بنز بود سریع مخدوشش کنیم. یا کاری که منصوری در مورد لامبورگینی و پورشه و بنز و … میکنه.
در حالی که مثلا novitec یا heffner یا UGR اصلا این کارو انجام نمیدن.
به نظرم 75 درصد کار رو شرکت های اصلی انجام میدن تیونر ها میتونن لوگوی خودشون رو کنار نشان برند اصلی بزنن.
کسی که 5 میلیارد پول واسه یه ماشین میده به brand و لوگوی اون خیلی اهمیت میده.
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵درکل اس 600 خیلی شاخ
دانیال
۳ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز بسیاری از مشتری های برابوس و منصوری پول میدن که یه منصوری داشته باشن نه یه بنز یا لامبورگینی معمولی.کسی که یه ماشین با تیونینگ منصوری میخره یقینا دوست نداره ماشینش با نسخه استاندارد با چند صدهزار دلار اختلاف قیمت یکسان بنظر برسه.در ضمن تو تیون های منصوری تنها قسمتی که بدونه تغیر میمونه شاسیه وگرنه همه چیز از رینگ و موتور و سیستم تعلیق و تمز ها و کابین باز طراحی شدن و با نمونه های ساخت شرکت جایگزین میشن.حتی تو تیونینگ کربونادو و تروفیو بدنه هم باز طراحی شد و از اول با فیبر کربن ساخته شد.یقینا ابر تیونر دنیا کارش فراتر از نصب توربو و افزایش قدرته.
uss zumwalt DDG-1000
۳ شهریور ۱۳۹۵ولی بی انصافی نکنیم منصوری واقعا کارش درست
Elemento
۳ شهریور ۱۳۹۵منصوری کارش درسته شکی نیست.
مجید
۳ شهریور ۱۳۹۵طراحیش خیلی فانتزی و اغواکننده هستش ولی رینگاش واقعا زیباست
محمد حسین
۳ شهریور ۱۳۹۵خیلی ناشیانه و بچّه گانه تیون شده( البته اگه بشه بهش گفت تیونینگ!). S کلاس یک اتومبیل همه چی تمومه ونیازی به بهبود نداره ؛ بنابر این تیون کردنش هم کار هرکسی نیست. حالا اگه بعد از دوقرن یکی پیدابشه که برای این کار اعلام آمادگی کنه اون BRABUS یا منصوریه .
محسن
۳ شهریور ۱۳۹۵داخلش چقدر جذاب شده
B/M/P/J
۳ شهریور ۱۳۹۵تشکر از مترجم و همین طور برای قرار دادن این مطلب در سایت.
دانیال
۳ شهریور ۱۳۹۵فکر نکنم عربا هم برن بخرنش آخه خیلی تخیلی شده.خیلی افراطیه.به قول ستیو جابز زیبایی در سادگیست
Saied
۴ شهریور ۱۳۹۵بعضیا خیلی ***. اخه با پوست حیون چیکار داری. این ادما با گرگ درنده هیچ فرقی ندارن که هیچ. خصلتشون از اونا بدتره. چون حد اقل گرگ به خاطر نیازه غذا شکار میکنه. نه بخاطره لاکچری بودن . واقعا متاسفم
نیک
۵ شهریور ۱۳۹۵زشت همین بس
سامان
۲۸ اسفند ۱۳۹۵خیلی خاص و حیرت انگیزه نظیرش وجود نداره حالا از کلاس فوق لوکس ها هم بیشتر لوکس و اعیانی شده، همچین باز طراحی و نصب المان های جدید روی همچین اتومبیل خاصی کار اصلا ساده ای نیست و بسیار سخته که فقط طراح های ماهر از پسش برمیان و اینکه بعضی افراد میگن ناشیانه تیونیگ شده جای سوال دارد.