مایباخمرسدس بنز

تیونینگ عجیب مرسدس-مایباخ S600 توسط تیونر Scaldarsi

قدرت مایباخ S600 به ۸۸۸ اسب بخار افزایش‌یافته و قیمت آن‌ ۱.۱ میلیون پوند تعیین‌شده است

همان‌طور که میدانید تیونرهایی چون منصوری، برابوس، هامان و دیگر شرکت‌ها، خودروهای مختلف دنیا را تیونینگ و تقویت کرده و آن‌ها را با عملکردی ارتقاءیافته و ظاهری متفاوت از نسخهٔ استاندارد عرضه می‌کنند. حال تیونری بنام Scaldarsi نیز مرسدس-مایباخ S600 را تیونینگ کرده و آن‌را بانام «Emperor I» عرضه کرده است. در این تیون، مایباخ S600 کاملاً لباس جدیدی را بر تن کرده و تغییرات فراوانی را تجربه نموده است.

scaldarsi-emperor-i-17

اول‌ازهمه به کیت بدنهٔ امپراطور می‌پردازیم که در قسمت جلو کاملاً شبیه به واکسهال اینسیگنیا VXR شده است. همچنین در بسیاری از قسمت‌های جدید این خودرو همچون رینگ‌های غول‌پیکر و سر اگزوزها از طلای ۲۴ عیار استفاده‌شده است.

 

در داخل اما کلیت طراحی داخلی S600 حفظ شده است اما می‌توان تقریباً پوست هر حیوانی را که تصور کنید برای پوشش داخلی امپراطور سفارش داد به‌گونه‌ای که درمجموع ۲۴ نوع مختلف پوست برای پوشش داخلی خودرو قابل سفارش است که می‌توان آن‌ها را در ۲۸ رنگ مختلف انتخاب نمود. بعلاوه امکان سفارش ۷۸ نوع چوب برای تریم داخلی در کنار ۱۶ رنگ بدنهٔ خارجی نیز وجود دارد. همچنین مانند تصاویری که از این خودرو مشاهده می‌کنید می‌توان تمامی اجزا را با تریم مسی نیز سفارش داد.

بااین‌حال اگر می‌خواهد از گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان این تیون بیشتر تحت تأثیر قرار گیرید می‌توانید جام‌های نوشیدنی سفارشی، کیف‌های قابل‌حمل و حتی یک نسخهٔ خاص بانام Edition Rolex را نیز برای امپراطور سفارش دهید.

خبر خوب اینکه در زیر کاپوت امپراطور پیشرانهٔ تقویت‌شدهٔ برابوس نصب‌شده است. این همان موتور ۶.۳ لیتری V12 دو توربویی است که در برابوس Rocket 900 بکار می‌رود. پیشرانه‌ای که ۸۸۸ اسب بخار قدرت داشته و به‌راحتی جثهٔ ۲۳۳۵ کیلوگرمی امپراطور را ظرف تنها ۳.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

scaldarsi-emperor-i-6

اما قیمت این خودرو چقدر است؟ طبق اعلام تیونر، قیمت ۱.۱ میلیون پوند برای امپراطور I تعیین‌شده است که افزایش فوق‌العاده‌ای نسبت به قیمت ۱۶۵,۷۰۰ پوندی نسخهٔ استاندارد مایباخ S600 دارد. بااین‌حال Scaldarsi اعلام کرده که تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

علاوه بر این، Scaldarsi گفته است که هم‌اکنون در حال کار بر روی تیونینگ خودروهای دیگری ازجمله امپراطور II (مرسدس بنز S65 AMG کوپه)، امپراطور III (بنتلی بنتایگا)، امپراطور IV (مرسدس بنز G65 AMG) و امپراطور V (بوگاتی شیرون) می‌باشد.

scaldarsi-emperor-i-14

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (43 ديدگاه)

    خیلی عجیب و غریب و خاص شده مخصوص فیلم های هالیوودی شده

    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووووووووووووووووووبه

    2. محمد

      ۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (70 ديدگاه)

      بسیار زیبا و لوکس شده به این میگن تیونینگ حرفه ای نه این که فقط بیان رینگ عوض کنن ارتفاع رو کم کنن یا این که تیکه های فیبر کربن بچسبونن به ماشین

  2. عام پوری

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    خوشم نیومد.

    1. Elemento

      ۳ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      با تشکر.
      منم خوشم نیومد.
      از یک کار تیونر هایی مثل منصوری یا همین برابوس خیلی بدم میاد. اونم حذف لوگوی اصلی ماشینه. بنز و مایباخ کلی برای ساخت این ماشین زحمت کشیدن بعد این درست نیست بگردیم هر جا لوگوی بنز بود سریع مخدوشش کنیم. یا کاری که منصوری در مورد لامبورگینی و پورشه و بنز و … میکنه.
      در حالی که مثلا novitec یا heffner یا UGR اصلا این کارو انجام نمیدن.
      به نظرم 75 درصد کار رو شرکت های اصلی انجام میدن تیونر ها میتونن لوگوی خودشون رو کنار نشان برند اصلی بزنن.
      کسی که 5 میلیارد پول واسه یه ماشین میده به brand و لوگوی اون خیلی اهمیت میده.

      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۳ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        درکل اس 600 خیلی شاخ

      2. دانیال

        ۳ شهریور ۱۳۹۵
        سوابق: (71 ديدگاه)

        دوست عزیز بسیاری از مشتری های برابوس و منصوری پول میدن که یه منصوری داشته باشن نه یه بنز یا لامبورگینی معمولی.کسی که یه ماشین با تیونینگ منصوری میخره یقینا دوست نداره ماشینش با نسخه استاندارد با چند صدهزار دلار اختلاف قیمت یکسان بنظر برسه.در ضمن تو تیون های منصوری تنها قسمتی که بدونه تغیر میمونه شاسیه وگرنه همه چیز از رینگ و موتور و سیستم تعلیق و تمز ها و کابین باز طراحی شدن و با نمونه های ساخت شرکت جایگزین میشن.حتی تو تیونینگ کربونادو و تروفیو بدنه هم باز طراحی شد و از اول با فیبر کربن ساخته شد.یقینا ابر تیونر دنیا کارش فراتر از نصب توربو و افزایش قدرته.

        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۳ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          ولی بی انصافی نکنیم منصوری واقعا کارش درست

        2. Elemento

          ۳ شهریور ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          منصوری کارش درسته شکی نیست.

  3. مجید

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    طراحیش خیلی فانتزی و اغواکننده هستش ولی رینگاش واقعا زیباست

  4. محمد حسین

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    خیلی ناشیانه و بچّه گانه تیون شده( البته اگه بشه بهش گفت تیونینگ!). S کلاس یک اتومبیل همه چی تمومه ونیازی به بهبود نداره ؛ بنابر این تیون کردنش هم کار هرکسی نیست. حالا اگه بعد از دوقرن یکی پیدابشه که برای این کار اعلام آمادگی کنه اون BRABUS یا منصوریه .

  5. محسن

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (194 ديدگاه)

    داخلش چقدر جذاب شده

  6. B/M/P/J

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (398 ديدگاه)

    تشکر از مترجم و همین طور برای قرار دادن این مطلب در سایت.

  7. دانیال

    ۳ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    فکر نکنم عربا هم برن بخرنش آخه خیلی تخیلی شده.خیلی افراطیه.به قول ستیو جابز زیبایی در سادگیست

  8. Saied

    ۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    بعضیا خیلی ***. اخه با پوست حیون چیکار داری. این ادما با گرگ درنده هیچ فرقی ندارن که هیچ. خصلتشون از اونا بدتره. چون حد اقل گرگ به خاطر نیازه غذا شکار میکنه. نه بخاطره لاکچری بودن . واقعا متاسفم

  9. نیک

    ۵ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زشت همین بس

  10. سامان

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی خاص و حیرت انگیزه نظیرش وجود نداره حالا از کلاس فوق لوکس ها هم بیشتر لوکس و اعیانی شده، همچین باز طراحی و نصب المان های جدید روی همچین اتومبیل خاصی کار اصلا ساده ای نیست و بسیار سخته که فقط طراح های ماهر از پسش برمیان و اینکه بعضی افراد میگن ناشیانه تیونیگ شده جای سوال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا