هرچند نسل جدیدی سدان اسپرت مرسدس بنز E63 AMG معرفی شده است اما تیونری بنام RevoZport معتقد است که نسل قبلی این خود هنگامیکه ارتقاء پیدا کند همچنان میتواند جذاب باشد. بدین منظور تیونر با تجهیز نسل گذشتهٔ E63 AMG به سیستم اگزوز تیتانیومی و برنامهریزی مجدد ECU آن توانسته است قدرت پیشرانهٔ ۵.۵ لیتری V8 این سدان اسپرت را از ۵۲۵ اسب بخار در E63 AMG به ۶۰۳ اسب بخار و از ۵۷۷ اسب بخار در E63 AMG S به ۶۳۵ اسب بخار افرایش دهد.
علاوه بر این، RevoZport ظاهر نسل قبلی مرسدس بنز E63 AMG را هم با پکیجی آئرودینامیک تهاجمیتر از قبل کرده است. این پکیج شامل اسپلیتر جلو، رکابهای جانبی اسپرت، اسپویلر عقب و دیفیوزر میشود که همگی از جنس فیبر کربن هستند. همچنین برای این خودرو یک رنگ بیرونی مشکی مات در نظر گرفته شده است.
RevoZport هنوز جزئیات عملکرد این E63 تیون شده را اعلام نکرده و مشخص نیست که چقدر سریعتر از قبل شده است. همچنین هنوز هزینه و قیمت این تیونینگ هم اعلام نشده است اما احتمالاً بهزودی این موارد مشخص خواهند شد و کسانی که علاقه به دوران طراحیهای باشکوه و منحصربهفرد مرسدس بنز دارند میتوانند بجای E63 AMG جدید، نسخهٔ تیونینگ شدهٔ نسل قبلی آنرا خریداری کنند.
پارسا
۲۸ دی ۱۳۹۵سال های پیش طراحی بنز خیلی شیک تر وشکیل تر بود و خواص بودنش به این بود که کلاس sوeوcیک تفاوت های از نظر ظاهر داشتن ولی الان که همه شبیه هم شدن به نظر من طراحی که مال سال 2013 یا 2014 بود خیلی تو خیابان نظر ادم را به خودش جلب میکرد مثلا s500 که میدی حال میکردی ولی الان پشت ماشین همشون یک شکله و نظر ادمو هم خیلی به خودش جلب نمیکنه کاشکی دوبارع اون طراحی های شیک و سلطنتی برگرده البته ممکنه نظر بقیه ی دوستان با بنده متفاوت باشه
سهیل
۲۸ دی ۱۳۹۵اخ گل گفتی دادا
این کلامت رو باس با اب طلا نوشت و پست کرد به شرکت مرسدس
بهنام
۲۸ دی ۱۳۹۵من s کلاس نسل جدید که از 2014 فکر کنم اومد رو نسبت به نسل قبل خیلی بشتر میپسندم
ولی به شخصه یکی از جذاب ترین مدل های بنز رو همین E کلاس نسل قدیم میدونم
شخصیت و وقار خاصی داره !!!
مثل یه مرد میان سال با کت و شلوار اتو کشیده که هنوزم تو رشته های ورزشی خیلی از جوان ها و ورزشکار ها حریفش نمیشن
نوید جهرمی
۴ بهمن ۱۳۹۵موافقم. قشنگ ترین E کلاس و C کلاس همین دوتایی هستن که نشون دادن
Ehsan.ghasemzade
۲۸ دی ۱۳۹۵قدیم هرکلاس بنز شخصیت خودشو داشت هرکدوم ی حسی القا میکرد الان eوsوc از نطر اندازه و سطح لوکسی فرق دارن نه روح و شخصیتشون
این سیاست باعث فروش بیشتر میشه چون کسی که c میخره انگار روح و شخصیت اس کلاسو خریده
؛این سیاست برای عامه مردم شاید مورد پسند باشه بخصوص کسایی که مدلای پایین بنز رو میخرن
ولی برای منه عشق بنز حفظ شخصیت کلاسای مختلف بنز خیلی مهم بود،
EوSوCو Cls هرکدوم اسمش با ادم حرف میزد اما الان شده تفاوت سایز…
Viper ACR
۲۸ دی ۱۳۹۵این نسل و همچنین الگانس زیباترین نسل های E class در دوره ی معاصر بودند.
mohammad fm480
۲۸ دی ۱۳۹۵منکه به شخصه طراحی این ای کلاس رو خیلی دوست دارم.و بنظرم از ای کلاس فعلی باحال تره
احمد باقری
۲۸ دی ۱۳۹۵برجسته تر و عضلانی تر نشون میده، در کل نمای جلوش خوب فرق کرده، این هم قشنگه.
حسام صمدی
۲۸ دی ۱۳۹۵یکی از اشتباهات مرسدس،حذف طرح دوچراغی e-class بود.نه تنها این طرح باعث تفاوت کلاس های مختلف بود بلکه امضای این کلاس محسوب میشد.