مرسدس در حال عرضه نسل جدید شاسیبلند AMG G63 است و البته که چنین خودرویی ارزانقیمت نیست. اگر بخواهید خودروی خاصتری داشته باشید باید پول بیشتری هم پرداخت کنید و از شرکتی همچون تاپ کار بخواهید کیت بدنه جدیدی را روی خودروی شما نصب کند.
این تیونر روسی در حال حاضر تلاش زیادی برای طراحی قطعات و بخشهای گوناگون کیت بدنه G63 جدید انجام میدهد. این کیت شامل موارد متنوعی از سپرهای جلو و عقب جدید گرفته تا ورودیهای روی گلگیر، بچه گلگیر، کاپوت متفاوت، عناصر متفاوت چراغهای جلو و… میباشد.
تصاویری که در پیج فیسبوک تاپ کار منتشر شدهاند به خوبی آنچه را که انتظار داریم ببینیم نشان میدهند. G63 با کیت تاپ کار پهنتر، فهمیدهتر و گیراتر به نظر میرسد.
انتظار داریم کابین نیز کمی دستخوش تغییر شود زیرا نسل قبلی نیز چنین تجربهای را داشته است. آن خودرو نیز از کیت پهن بدنه، کاپوت جدید، چراغهای LED، رینگهای متفاوت و حتی اسپویلر روی سقف معرفی شده بود. در داخل کابین نیز صندلیهای چرمی تهویه دار، عناصر فیبر کربنی کنسول مرکزی، داشبورد، پانل دربها و دوختهای متضاد به چشم میخورد.
اما از نظر قدرت حتی G63 استاندارد هم میتواند کاملاً احساسبرانگیز باشد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری این قدبلند اسطورهای قدرت ۵۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید کرده و خودرو را تنها در عرض ۴.۵ ثانیه به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرساند. حداکثر سرعت مرسدس-ای ام جی G63 به ۲۲۰ کیلومتر در ساعت محدود شده اما با سفارش پکیج راننده این میزان به ۲۴۰ کیلومتر در ساعت افزایش مییابد.
f35
۹ شهریور ۱۳۹۷این روسا خوراکشون تیونر جی کلاساهست
یه جی کلاس قدیمی شاید مال 10-11 سال پیش رو انقدر مثل g636x6 دراورده بودن که مونمیزد فقط باید 100 بار g63 6×6رو از نزدیک میدیدی تا بفهمی این نیست
حالا نمیدونم سه دیفرانسیل بود یا نه و یا 5 تا کمکی داشت یانه ولی خدایی کارش حرف نداشت
رها
۹ شهریور ۱۳۹۷دراین که این ماشین خیلی خوب و شیکه شکی نیست ولی به نظر من یک لندکروز سری 70 استیشن هم همین کار را انجام میده نیاز هم به هزینه صدها هزار دلاری نیست البته پولدار ها هم بایستی یه جوری پولشون رو خرج کنند.
:::فرشاد:::
۹ شهریور ۱۳۹۷چند روز پیش یه G65 و رنجرور اتوبیوگرافی از نزدیک دیدم، منی که همیشه مرسدس فن بودم، شدیدا خورد تو ذوقم، G نه جذاب بود، نه با ابهت، شدیدا ساده و غیرلوکس بود؛ رنجرور اتوبیوگرافی کاملا واضح شیکتر و باابهتتره.
mahdy
۹ شهریور ۱۳۹۷عزیزم تو همیشه طرفدار رنجروور بودی خیلی از نظراتت رو یادمه(نمیگم بده ها رنجروور از بهترین های حال حاضر دنیاس و شناختی که من از جنابعالی دارم طرفدار رنجروور بودی)
:::فرشاد:::
۹ شهریور ۱۳۹۷من به طور کلی همیشه طرفدار برند مرسدس بودم و هستم، اما اگر قرار باشه یه شاسی بلند انتخاب کنم، قطعا پرچمدار رنجروره؛ فکر نمیکنم این ربطی به نظرم در مورد G داشته باشه، چیزی که من دیدم، اونی نبود که همیشه تصور میکردم.
مانی
۱۰ شهریور ۱۳۹۷من یه جی کلاس نسل قبل رو دیدم مال یه توریست بود خیلی با ابهت تر از اونچیزی بود که فکر میکردم
نسله جدیدش که خیلی خوشگل تر شده حالا چجوری خورده تو ذوقت فکر نکنم کسی درک کنه
راستی تو کدوم کشور زندگی میکنی؟
یاس ی
۱۰ شهریور ۱۳۹۷در شیک بودن و لوکس بودن رنجروور تردیدی نیست ولی اینکه از دیدن جی کلاس توی ذوقتون خورده یکم جالبه، گرچه سلیقه ها فرق میکنه منتهی من وقتی جی 63 را از نزدیک دیدم نزدیک بود ایست قلبی کنم، یعنی زیباترین طراحی سبک جعبه ای بود که تا حالا دیدم با احترام به انواع جیپها و دیفندرها. چابهار یدونه جی 63 سفید ، یدونه رنج ایووک، رنجروور اسپورت نسل قبل ، چند مدل بنز جی ال کا و چند تا ام ال، فورد اکسپلورر و …. دیدم هرکدوم زیبایی خاصی داره، رنجروورها خیلی زیبا هستن منتهی جذبه جی کلاس چیز دیگه ایه.
یاس ی
۱۰ شهریور ۱۳۹۷فکر کنم عکسهای این مقاله مال صافکاری استاد گلاب (اوستا گلاب) صافکارافغان و دوست منه، واقعا این کارگاه تاپ کار بود ؟
کارگاه منصوری یک چیز لوکس خفنه، آدم کیف میکنه کارگاه منصوری را میبینه.
این مثل صافکاری سطح پایینه.