مایباخمرسدس بنز

انتشار تیزر جدیدی از کانسپت 6 متری مرسدس-مایباخ کوپه

مرسدس تصاویر نه‌چندان واضحی را از کوپهٔ ۶ متر کانسپت جدید خود منتشر کرده است

مرسدس-مایباخ در اوایل این هفته یک تصویر تیزری از کوپهٔ فوق لوکس خود منتشر نمود و در حال حاضر تصویر دومی را از این کانسپت منتشر کرده که قسمت جلویی آن‌را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد جلوپنجرهٔ سنتی مایباخ با تیغه‌های کرومی عمودی را بازگرداند درحالی‌که در اطراف آن چراغ‌های LED سه‌تایی بسیار باریک و کشیده دیده می‌شوند.

vision-mercedes-maybach-62

یک برجستگی قابل‌توجه نیز روی کاپوت دیده می‌شود که به نظر می‌رسد خطوط آن با زه‌هایی از کروم پوشیده شده است. جای تعجب نیست که در این کانسپت از دوربین بجای آینه‌های جانبی استفاده‌شده است تا تکمیل‌کنندهٔ نمای شیک و زیبای این کوپهٔ لوکس باشد.

این تصویر روشن‌تر شده تا جزئیات خودرو بهتر نمایان گردد
این تصویر روشن‌تر شده تا جزئیات خودرو بهتر نمایان گردد

همزمان با عکس دوم، مرسدس نام رسمی این کانسپت را نیز «Vision Mercedes-Maybach 6» عنوان کرده است و واضح است که عدد ۶ به طول فوق‌العادهٔ ۶ متری آن بازمی‌گردد. همان‌طور که از کلمهٔ ابتدایی این نام یعنی کلمهٔ «Vision» (به معنای چشم‌انداز) مشخص است، احتمالاً این کانسپت چشم‌انداز و راه آیندهٔ مرسدس را در ارائهٔ یک کوپهٔ فوق‌العاده لوکس نشان می‌دهد. احتمالاً این کانسپت پیش‌نمایشی خواهد بود از یک کوپهٔ تولیدی فوق لوکس که اوایل سال آینده معرفی‌شده و بالاتر از S کلاس کوپهٔ فعلی قرار خواهد گرفت.

mercedes-maybach-coupe-teas

با دیدن این کانسپت رؤیایی به یاد خودروی تماشایی مایباخ اکسلرو که در سال ۲۰۰۴ معرفی شد می‌افتیم. سوپراسپرت فوق‌العاده‌ای که مجهز به پیشرانهٔ V12 توئین توربو با ۷۰۰ اسب بخار قدرت بود و فقط یک دستگاه از آن ساخته شد. حال باید صبر کنیم تا دریابیم که آیا کانسپت Vision Mercedes-Maybach 6 به تولید انبوه خواهد رسید یا آن‌هم به سرنوشت اکسلرو دچار می‌شود. اگر این کانسپت تولید شود، کاملاً قطعی و بدیهی است که در زیر کاپوت عظیم آن یک موتور V12 نصب شود.

مایباخ اکسلرو
مایباخ اکسلرو

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. Efk

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (211 ديدگاه)

    از بنز همین انتظار میره و نباید همش فکر ماشینای اقتصادی باشه و بفکر اعتبار برندشم باید باشه،دمشون گرم با مدیریتشون
    اسمشم بذارن میباخ amg رقیبی برای شیرون (هم لوکس هم اسپرت)
    حالا البته اگه تولید بشه…!

  2. محمد جواد

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (45 ديدگاه)

    والا من کاپوت پرشیا که یه کم دراز شده رو هی میزنم اینور اونور!!اینو چجوری میشه جمش کرد؟؟ ((:
    خارج از شوخی چقد خوبه استیل ماشین!!!

  3. علي

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    این بیاد وسط همه برندها فرار میکنن و استعفا میدن ??

    1. Developer

      ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (117 ديدگاه)

      داداش برندها استعفا نمیدن ، شخصیت های حقوقی و مدیرهای شرکت ها هستن که استعفا میدن!
      واقعا سطح سوادت همینه که آخرشم میای خودروهای لوکس و پرمیوم رو با MG مقایسه میکنی دیگه

  4. مجید

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    اون مدل قبلیش Exelero هنوز هم پوسترش تو اتاق خیلی از نوجوان و جوان و علاقه مند به ماشین(چه طرفدارای بنز چه غیره) هستش تازه هنوز هم نگاهش میکنی تحسینش میکنی اما دلم میخواد این مدل جدید مثل اون قبلیه نباشه و تولید انبوه بشه!

  5. احمد باقری

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    معرکه است.

  6. Daniel

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (955 ديدگاه)

    ماشین رویاهام……..

  7. امیرحسین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم طراحی جلوپنجره ی مایباخ دوباره احیا بشه.

  8. uss zumwalt DDG-1000

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    میگن مایباخ اکسلرو چندین میلیون دلار قیمت داره واقعا صحت داره؟؟؟؟؟؟

  9. A4

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (49 ديدگاه)

    هشت میلیون دلاره و حقیقت داره

  10. احمدرضا خواجه زاده

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    با خدا این دیگه چیه

  11. احمد

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    جالب نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا