مرسدس در حال آمادهسازی برای معرفی نسل جدید G کلاس پس از ۳۸ سال تولید است و ما هم جدیدترین جزئیات فنی این خودرو را برای شما عزیزان گردآوری کردهایم.
رئیس G کلاس در مصاحبهای که با اتوموتیونیوز داشته تأیید کرد M کلاس زمانی که در سال ۱۹۹۷ عرضه شد بدواً برای جایگزینی با G کلاس طراحی شده بود؛ اما مصرفکنندههای G کلاس بسیار وفادار بودند و به حمایت از این خودرو ادامه دادند.
علیرغم اینکه G کلاس هرگز در آمریکا فروخته نشد، این خودرو طرفداران پر و پا قرصی داشت و علاقهمندان زیادی را به خود جذب نمود. این امر باعث شد مرسدس G کلاس در سال ۲۰۰۲ وارد آمریکا شود.
این خودرو هرگز تعداد فروش بسیار بالایی نداشت اما سالانه و بهصورت پایدار حدود هزار دستگاه از آن به خانه مشتریان راه یافت. سال گذشته مرسدس توانست تعداد ۳۹۵۰ دستگاه از مدلهای G کلاس را در آمریکا به فروش برساند.
مرسدس امیدوار است نسل جدید این خودرو نیز به موفقیت مدلهای قبلی ادامه دهد. انتظار میرود این خودرو سیستم تعلیق مستقل در جلو و پیشرانه ۶ سیلندر توربو داشته باشد. شایعات مختلف نیز نشان میدهند که نسل جدید حدود ۱۰ سانتیمتر پهنتر از مدل قبلی خواهد بود تا بدین ترتیب کابین راحتتری ایجاد شود.
CNA
۱۰ تیر ۱۳۹۶اصالت خالص
علی
۱۰ تیر ۱۳۹۶من نمی دونم این که هیچ فرقی نمیکنه دیگه چرا استتارش می کنن
این جوری که بیشتر جلب توجه میکنه
F150
۱۰ تیر ۱۳۹۶بیشتر تغییرات مربوط به کنسول و داشبورده
کم کم داره شباهت با سری E و سری S بیشتر میشه. درسته هنوز انحنای قسمت نمایشگر و بخش پایینش رو نداره اما شباهتش کم کم داره بیشتر میشه .فضای داخلی سدانهای بنز ممکنه زیباتر باشه اما زیبایی کلاس G به همین زمخت بودن و مردونه بودنشه
اگر فضای داخلی از خطوط نرم استفاده کنه روحیه خشن و حس صلابتش رو به نظرم از دست بده و باید فاصله طراحی داخلیش با بقیه حفظ شه
Infinite
۱۰ تیر ۱۳۹۶منتظر نسل جدید این خودروی ماندگار و فوق العاده هستیم…
با توجه به تصاویر ظاهر بیرونی تفاوت خاصی با نسل حاضر نداره و من فقط حس میکنم خطوط تیز رو کاپوت کمی نرم شدند. البته شاید هنوز ما با پیکره جدید روبرو نیستیم و از بدنه قدیمی برای آزمایش استفاده شده.
و شاید هم مرسدس بنز واقعا قصد نداره در حال حاضر تغییر کاملا اساسی روی بدنه اعمال کنه. شاید این به نوعی به بحث شکل خاص این خودرو که طرفداران زیادی داره بر میگرده و مرسدس بنز دوست نداره تا به یک باره ظاهر رو کاملا بهروز کنه. شاید در نسل بعدتر شاهد تغییر اساسی در ظاهر باشیم.
تغییرات اما در داخل خودرو کاملا محسوس هست. امیدوارم در نسخه نهایی، دستگیره بزرگ روی داشبرد برداشته بشه.
رامکال
۱۰ تیر ۱۳۹۶اژدها وارد میشود.
احسان
۱۰ تیر ۱۳۹۶دستگیره بزرگ روی داشبورد برای آف رود و پایین اومدن از سراشیبی هستش و برای اینه که سرنشین کناری بتونه اون را بگیره و توی تکون ها و شیب ها تعادلش را حفظ کنه،راننده هم که دستاش به فرمونه
dice
۱۰ تیر ۱۳۹۶با اینکه عاشق این ماشینم ولی فک کنم تو این نسل هم مشکل پای صندلی ها عقب رو داشته باشه…
خیلی جای پای صندلی های عقبش کمه واسه همچین ماشینی
هانی
۱۰ تیر ۱۳۹۶به نظرتون بهترین خودرو افرود از هر نظر چیه؟
ماکان
۱۰ تیر ۱۳۹۶به نام خدا
Toyota fj cruiser
✌✌✌✌✌✌✌✌
Erfan
۱۰ تیر ۱۳۹۶به نام خدا
بد نیست یه سری به مسابقات آفرود بزنی یا چند تا ویدیو ببینی…
سافاری بهترین آفرودر تو ایرانه به خاطر محدودیت تو استفاده از خودرو های لوکس…
معروف ترین این سافاری ها برای پویا حسین هستش که قهرمان چندین دوره مسابقات افرود ایران هستند با نیسان سافاریه خودشون…
و قوی ترین آفرودر جهان مرسدس بنز 6*6 هست…
The best or nothing
ایلیا
۱۰ تیر ۱۳۹۶رنجروور اسپرت، به نظر من
چهره ی اون بنده خدای تو کابین رو چرا شطرنجی کردن؟