مرسدس بنز

اولین درگ مرسدس EQS با رقبا: تایکان، مدل S و E-Tron GT

مرسدس بنز EQS یک شگفتی تکنولوژی است اما همه میدانیم که این خودرو بیشتر برای راحتی و پیمایش‌های طولانی طراحی شده تا پرفورمنس. بااین‌حال، این بدان معنا نیست که سدان الکتریکی مرسدس در پرفورمنس حرفی برای گفتن ندارد. قوی‌ترین نسخهٔ EQS به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموع خروجی آن‌ها ۵۱۶ اسب بخار قدرت و ۸۲۸ نیوتن متر گشتاور است و خودرو را ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسانند.

خب با توجه به این مشخصات، EQS از لحاظ پرفورمنس در برابر دیگر سدان‌های الکتریکی لوکس چگونه عمل خواهد کرد؟ کاواو با قرار دادن این خودرو در برابر آئودی E-Tron GT، تسلا مدل S و پورشه تایکان قصد دارد به این سؤال پاسخ دهد اما در اینجا یک مشکل وجود دارد. EQS حاضر در این رقابت از نوع پایهٔ ۴۵۰ است که فقط یک موتور الکتریکی روی محور عقب خود با تنها ۳۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد؛ بنابراین، مرسدس نه‌تنها ضعیف‌ترین عضو این گروه محسوب می‌شود بلکه با ۲۴۸۰ کیلوگرم وزن، سنگین‌ترین و گران‌ترین هم هست.

از سوی دیگر، قوی‌ترین عضو جمع یعنی تسلا مدل S 100D تقریباً دو برابر مرسدس قدرت دارد و حدود ۲۰۰ کیلوگرم هم سبک‌تر است. پورشه تایکان 4S و آئودی E-Tron GT هم از لحاظ قدرت و وزن تقریباً هم‌سطح هستند. با این شرایط، احتمالاً انتظار دارید EQS هیچ شانسی در این رقابت نداشته باشد و درست هم هست زیرا در اولین درگ این خودرو بیشتر یک مهمان افتخاری بود اما از بین سه سدان الکتریکی دیگر، کدام‌یک سریع‌ترین است؟ پاسخ را در ویدئوی زیر ببینید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    انتخابم بی چون و چرا مرسدس EQS 👍👍👍

    1. ممد ژانگولر

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      تسلا تو تست ترمز و شتاب اولیه طرفدارهاشو شرمنده کرد.
      ولی بجاش تا دلت بخواد ساده و باهوشه 💪

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. King+918

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      من فکر میکنم بنز حتی در حد قیاس با باقی هم نبود . از همه بهتر هم طبق معمول پورشه بود

      موافقم 4
      مخالفم 1
    3. جناب ایکس

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      بنظرم برعکس بقیه مواقع اینجا بنز بیشتر پول امکانات خورده و یه مقدارم برند. البته بنظرم بین همه اینا بنز ماشین خیلی بهتری برای خانواده و برای زندگیه. حتی من که عشق ماشینم اگه 100 هزار پوند داشتم همشو میدادم بنز چون از امکانات و سیستم صوتی تصویری ای که داره خیلی خوشم میاد. هر چقدر هم که شتاب بقیه زیاد باشه، چون من با شتاب گرفتن الکتریکی ها حال نمیکنم بازم انتخابم بنزه. JUST EQS

  2. Kf

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (524 ديدگاه)

    فقط مرسدس جوریه ک انگار داره میگه با این قدرت من چ غلطی بکنم

    موافقم 3
    مخالفم 1
  3. Philipp

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    حضور EQS تله جذب مخاطب بود توی این ویدیو

    توی دو روز نزدیک 1.5 میلیون بازدید داشته

    وگرنه برای دیدن عملکرد اصلی EQS باید تا رونمایی نسخه AMG صبر کرد

    1. محمدرضا

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      نسخه amg باید با مدل s plad رقابت کنه که قطعا شکست سنگینی میخوره.البته فقط در بحث شتاب

      موافقم 1
      مخالفم 5
      1. Kf

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (524 ديدگاه)

        بزار بعرفی بشه بیاااد تست کنه بعدا قطعا قطعا بگین

      2. OMID

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2173 ديدگاه)

        خیر مقایسه نمیشه
        EQS به شدت لوکستره و پرفورمنس هدفش نیست اصلا
        وزن ۲.۵ تنیش هم نشون میده این مسئله رو

        1. RezaRs

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          بازار هدفش بازار لوکساست نه صفر تا صدو و شناب و اینا

      3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        اصلا مدل پلاد هم ول کنید حتی برای رقابت با پورشه و آئودی هم باید آام‌گ بیاد ، هر چمد من مطمئنم نبابد انقد با قاطعیت بگین قطعا چون بنز شرکت معجزه هاس از جمله گرفتن ۴۲۰ اسب از یه موتور ۲ لیتری

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. hssn

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (491 ديدگاه)

          البته حدود ده سال قبلش این معجزه از لنسر EVO X سردراورد

          موافقم 3
          مخالفم 1
    2. جناب ایکس

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      بشدت منتظر Mercedes-AMG EQS هستم

  4. AMG GT R

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    من eqs رو میخرم چون لوکس ترین هست همچنین شارژ رایگان داره و البته بسیار زیبا هست

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. Mad.z.Max

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      پول شارژشو قبلا گرفته چون :)) مرد حسابی نسخه ضعیفش نسبت به نسخه های دوموتوره بقیه، ۲۰ هزااااااار پوند گرونتره! شارژ رایگان؟ :))

    2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      هر موقع دستت رسید بعد تصمیم بگیر!

  5. MAHDI

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    آئودی از همه جذاب تره و پورشه هم بهترین عملکرد رو داره و در جایگاه بعد بازم آئودی نسبت به قدرتی که دارن.

    اما چیزی که واسه من جالب بود اینه که پورشه تایکان 4S با 570 اسب بخار و 650 نیوتن گشتاور و آئودی E. TRON با 523 اسب بخار و 640 نیوتن و تسلا مدل S با 605 اسب بخار و 585 نیوتن گشتاور به ترتیب زمان های 11.8 و 12 و 12.4 رو ثبت کردن در حالی که M3 کامپتیشن نسخه محرک عقب در همین مجله زمان 11.4 ثانیه رو ثبت کرد با 510 اسب بخار و 650 نیوتن گشتاور.
    (( یعنی این خودروها با وجود الکتریکی بودن و با وجود قدرت و گشتاور بیشتر و با وجود چهار چرخ محرک بودن کندتر از یه سدان بنزینی محرک عقب با قدرت کمتر بودن. و دلیل سریع تر بودن نسخه های بالاتر الکتریکی ها بخاطر قدرت و گشتاور بسیار بیشتر اونا نسبت به سدان های بنزینی بوده))

    موافقم 3
    مخالفم 1
    1. Kf

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (524 ديدگاه)

      اونا کند نبودن M3 جدید خیلی سریعه

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. MAHDI

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      گشتاور تسلا 687 نیوتن هستش که من اشتباه نوشتم 🙏

    3. A.....She only reminds Me of love.....A

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      چرا همش میخواهی بی ام و رو بالا ببری به هر قیمتی هم که شده

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. Philipp

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        چون توی پرفورمنس حرف ندارن

        هنوز من باورم نمیشه که چجوری سال 1981 از سه لیتر 250 اسب گرفتن

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. جناب ایکس

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          ببخشید منظورتون کدوم مدل 1981 بی ام و هست؟

        2. Philipp

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          @جناب ایکس
          M3 E30 Sport Evolotion از یه موتور 6 سیلندر خطی 2.5 لیتری 238 اسب قدرت میگرفت

    4. یانکی

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2353 ديدگاه)

      خودت بهتر از همه میدونی تسلا مدل s100d درگ400متر رو تو 10.8 میزنه.کارواو فقط جنبه تفریحی داره و به هیچ عنوان نمیشه معیار سنجش عملکرد قرار بدیش.در ضمن هیچ وقت آمریکایی نمیاره اگرم بیاره به دنبال ضهیف نشون دادنشه.مثل سریعترین ماشین تولیدی بنزینی فعلی دنیا داج چلنجر دیمون که از قصد رو زمین پر از آب آورده بود و تایم 11.3 گرفته بود در حالی که همه دنیا میدونن دیمون 9.6 میزنه.

      موافقم 1
      مخالفم 4
      1. Mad.z.Max

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        اصلا اون دیمن که اورده بود یجوره پوکیده ای بود انگار، دست دومه داغونی بود خدایی از رو قیافش میشد فهمید! اصن انگار گشته بودن یه دیمن داغون پیدا کرده بودن، شبیه ماشینای تصادفی و رنگ شده تو ایران بود، جدی میگم :))
        منم موافقم که تایم خیلی ضعیفی با دیمن گرفت. کلا مت از کانالش پول خوبی درمیاره فقط و باید به چشم فان نگا کرد.. (هر ۱۰۰۰ بازدید یوتوب حدود ۱۸ دلار درامد داره، هر ویدیوی مت حدود ۵۰۰هزار ویو میخوره به بالا، که ویدیوی میلیونی هم کم نداشته تا الان، هفته ای چنتا ویدیو هم میذاره، دیگه شما خودتون پیدا کنین پرتقال فروش را)

        1. mos

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (715 ديدگاه)

          تو پست کوروت جوابتون رو دادم آقای با سواد منتظر جواب قانع کننده هستم!

          موافقم 2
          مخالفم 2
        2. جناب ایکس

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          تا اونجا که من میدونم هر 1000 تا 2 تا 3 دلار بودا!

      2. MAHDI

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        اینجا نسخه S100D تسلا نیست، مثل تایکان که نسخه 4S هستش نه توربو و توربو S همینطور آئودی که نسخه RS نیست.

      3. porsche

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (749 ديدگاه)

        فقط لاو کارز

  6. Hamid

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    انتخابم اون هر چیزی بجز مرسدس!
    چیه آخه ضعیف تر و گرون تر!

    موافقم 3
    مخالفم 3
    1. A.....She only reminds Me of love.....A

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      مافازا اخوی

      موافقم 1
      مخالفم 4
    2. •Mohamad•

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (177 ديدگاه)

      صبر داشته باش تا نسخه AMG بیاد

    3. abdi_mahdi

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (496 ديدگاه)

      eqs ماشین لوکسه نه پرفرمنس

      1. Kf

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (524 ديدگاه)

        چیزی Carwow حالیش نیست

        موافقم 1
        مخالفم 2
    4. Mad.z.Max

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      درست میگی، قدرت نصف، قیمت ۲۵درصد بالاتر از نسخه های دوموتوره بقیه، ۵۰ درصد بیشتر از نسخه های تک موتوره بقیه. واقعا نمیدونم چرا باید مرسدس ای کیو اس رو خرید غیر از شو آف

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. Philipp

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        اولا که اون پول مال چرم داخل ماشین و اون ابر کامپیوتر جلوشه + پول حمل بزرگترین باتری استفاده شده

        دوما که این یه سدان واقعیه و روی چیزایی که برای یه سدان واقعی مهمه سرمایه گذاری شده
        از جمله: دایره چرخش برد ترمز (که دیدیم 200 کیلو بیشترو فقط یک متر بعد از تایکان نگه داشت) طراحی داخلی دید و غیره
        نه شتابو حداکثر سرعت!
        بعدشم از جانشین برقی S-class انتظار داری ارزون باشه؟ مگه در مورد تویوتا و فولکس داری صحبت می کنی؟

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. Hamid

          ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          چه ربطی داره
          اصلا روکش طلا بکشن رو ماشین!
          در نهایت نه زیباست بیرونش
          نه پرفورمنس عالی داره
          نه ارزون تره!
          واقعا بجز تعصب هیچ چیزی باعث نمیشه بری سمت مرسدس
          ابر کامپیوتر رو که همه دارن …
          اگه اس کلاس میخوای خب میری اس کلاس میخری دیگه نسخه الکتریکیش چ صیغه ایه!

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Philipp

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1110 ديدگاه)

          @amgc63
          من نگفتم که ماشین عالی ایه که
          انتخاب خودمم بین این و S-class S-class هستش
          ولی این قیمت دلیل داره و برای بنز معقوله

        3. Mad.z.Max

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          تعجبم از اینه که همیشه افرادی که اهل توجیهن، یچیزی پیدا میکنن واسه توجیه..
          آئودی و پورشه لوکس نیستن ولی ای کیو هست!
          پرفورمنس ماشین تو روز روشن نصف بقیس
          نصف
          حالا توش از چرم کله کرکس قفقازی رو به انقراض استفاده کرده باشن اصلا!
          پک باتریشم حتی از چنتا رقیب چینیش کوچیکتره، اونا ۱۲۰ کیلوواتی گذاشتن. همین شرکت گک یه نمونش که پدالم مطلبشو گذاشت، توی ۱۰ دیقه هم ۸۰ درصد باتریش شارژ میشه

  7. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    معلومه پرسدس میبازه ، چرا خنگ بازی در میارن ، پورشه نسخه 4s هست ، آئودی هم نسخه rs ، پس با این حساب مرسدس باید نسخه amg میبود ، یکم ص،بر کنید amg واد بازی شه اونموقه یه قدرتی نشون میده که کیف کنین

    1. Amin

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      کلا درگ های درگ تایمز هیچکدوم نیست که کامل باشه ، همیشه یه چیزی بوده یه مشکل اساسی

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. Mad.z.Max

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        این کار وَو بود البته. ضمن اینکه از نظر قیمتی مرسدس ۱۰۰۰۰۰پونده، اون نسخه های اسپورد ۸۰هزارتا!!!

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. Mad.z.Max

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      اگه نسخه ای ام جی میاوردن که قیمتش لابد ۲۰۰۰۰۰هزار تا میشد که!
      بابا چرا منطق رو کلا شوت کنیم کنار، خب خودت میگی این ضعیفترین نسخه بنزه اونا نسخه های پرفورمنسن، خب این نسخه ضعیفه ۲۰هزار پوند از اون نسخه های پرفورمنس گرونتره! لطفا از لوکس بودنه اضافی هم چیزی نگو که پورشه و آئودی ماشیناشون کاملا لوکسن! تسلا هم هست حتی، ولی به هرحال آلمانیا رو گفتم که خودت مطمئنم بهتر از من میدونی..

      1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

        ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2733 ديدگاه)

        بنز داشتن هزینه داره ، همونطور که بوگاتی شیرون با شتاب و پرفورمنس یه پورشه ۹۱۱ ۳ میلیون دلاره ، بنز یه سدان واقعیه ، هیچکس با خانواده و یه صندوق عقب پر از بار مسابقه درگ نمیزلره ، بلکه با استفاده از هایپر اسکرین ماساژورشو روشن میکنه و از سفرش لذت میبره ، در ضمن بازم سر حرفم هستم که که وقتی اون سه تای دیگه نسخه پرفورمنسشونو اوردن بنزم باید نسخه پرفورمنسش مسابقه میداد ، ربطی هم به قیمت ندابه

  8. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    اونایی که میگن چرا مرسدس گرونتره لطفا یه نگاه به کابین مرسدس و آپشناش بندازن ، مرسدس حتی با اینکه این مدل قویترین نسخه و نسخه اصلیش نیست سنگ تموم گذاشته

  9. امیر

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    من مرسدس رو انتخاب می کنم.
    دلیل اول : چون از ماشین های تپل مپل خوشم میاد. EQS هم این شکلی
    دلیل دوم : چون من ماشین الکتریکی رو برای راحتی می خرم نه پرفورمنس چون اگر
    ماشین پرفورمنس بخوام قطعا یه ماشین بنزینی انتخاب می کنم که لذت ببرم.
    دلیل سوم : EQS شارژ رایگان داره البته که آئودی هم داره.

    1. امیر

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (606 ديدگاه)

      البته نظر شخصی بود.

  10. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    نسخه پایه رو میندازن به جون رقبای فول 😐 اصلا هدف ساخت EQS پرفورمنس نیست ولی هدف ساخت تسلا و پورشه بیشتر پرفورمنس هست آئودی هم همینطور .

  11. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2733 ديدگاه)

    شارژ رایگان مثل ناهار مجانی میمونه ، هیچوقت نباید از دستش داد 😂

  12. ماکان

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . با اینکه می دانم هنوز تا زمان رونمایی و معرفی رسمی اش زمان زیادی باقی مانده ، اما در هر صورت بگویم که من خیلی دوست دارم که انشاالله بعد از معرفی رسمی و تولید آن ، قوی ترین نسخه بی ام و i7 هم بیاد و با این خودروها مسابقه دهد .

  13. akrh78

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1359 ديدگاه)

    راننده مرسدس غرق در چرم و چوب و لاکچری اون عقبا داشت برا خودش سوت میزد و رانندگی میکرد و با خودش میگفت اینا دارن چیکار میکنن اون جلو

  14. ارشیاsvj

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    اگه بخوام یکیشونو بخرم که هیچی.
    ولی اگه یه روز اونقدر سنگ بزرگی بخوره تو سرم که یکیشونو بخرمم که نه پولشو دارم و هم اینکه اون سنگی که باعث بشه اینارو بخرم اونقد بزرگه که فاتحهههههه.
    🤣🤣🤣🤣🤣
    ولی بین مزخرفا به نظرم ائودی چون قیافه اش فوق العاده زیباست.

  15. (JONATHAN (TESLA

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (302 ديدگاه)

    این مضحک ترین معیاری هست که میشه
    باهاش مقایسه کرد
    نه میزان شارژ خودرو ها مشخص
    نه وضعیت لاستیک ها مشخص
    نه وضعیت کلی خودرو ها
    نه توانایی راننده ها مشخص
    صرفا برای بازدید بیشتر ویدیو چنین درگ هایی
    انجام میشه و فاقد هرگونه جنبه علمی و منطقی و اصولی هستش
    وزن بالای eqs به خاطر پک باتری بزرگش هست
    اشتباه بزرگی بود این پک باتری بزرگ

    موافقم 2
    مخالفم 1
  16. مهدی

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    بالاخره carwow یه درگ جذاب و اصیل انجام داد

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. مهدی

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1161 ديدگاه)

      و به نظرم بنز باید بیشتر رو موتور EQS کار میکرد و به نظرم خدایی قدرتش خیلی کمه اما امکانات و اپشن هاش و لوکس بودنش باعث ندیدن این مشکلات میشه

    2. جناب ایکس

      ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      درگ صرفا جهت کسب درآمد بود

  17. علی

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (237 ديدگاه)

    پورشه آئودی ماشین های جذابی هستند بقیه سدان های برقی چنگی به دل نمیزنن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  18. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    همش جاروبرقی،چه بنز باشه چه تسلا اصلا با برقی حال نمیکنم،صدای پنکه مانندشون که بماند چقدر رو مخه…

  19. حسین دهمرد

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    من احساس میکنم بنز رو از قصد زشت طراحی کردن که تو نسل بعدی جبران کنن.
    چون به هر حال فروش نسخه ی برقی نسل بعدیش مهم تره. اینو واسه دست گرمی زده.

  20. آریا ماشین

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    تسلا پرفورمنس خوب کیفیت پایین و به اندازه رقبا لوکس نیست
    بنز لوکس و با کیفیت به اندازه رقبا سریع نیست
    آئودی و پورشه انتخاب های بهتری هستن که من تایکان رو انتخاب میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا