در قسمتی دیگر از دور ششم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابتهای خودرویی پدال امروز نوبت به گروه کوپههای متوسط رسیده است که در دوئل قبلی آن شاهد رقابت میان آئودی A5 و لکسس RC بودیم. در این نبرد مجموعاً تعداد ۱۷۰۴ رأی به ثبت رسیده که سهم آئودی از آنها ۱۲۰۲ رأی و سهم لکسس ۵۰۲ رأی بوده است؛ بنابراین A5 با کسب ۷۰ درصد از کل آرا پیروز رقابت لقب میگیرد. حال امروز در آخرین دوئل گروه کوپههای متوسط بازهم یک آلمانی و یک ژاپنی به مصاف یکدیگر رفتهاند اما این بار مرسدس بنز C کلاس کوپه در برابر اینفینیتی Q60 قرار گرفته است.
شورلت کامارو | دوج چلنجر | کادیلاک ATS کوپه | هوندا آکورد کوپه |
دوج چلنجر | کادیلاک ATS کوپه | ||
مرسدس بنز C کلاس | اینفینیتی Q60 | بامو سری ۴ | فورد موستانگ |
؟ | فورد موستانگ | ||
آئودی A5 | لکسس RC | ||
آئودی A5 |
مرسدس بنز C کلاس کوپه
مرسدس بنز برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ یعنی نسل دوم C کلاس، نسخهٔ کوپهٔ آنرا معرفی کرد. این یک کوپهٔ کوچک لیفتبک کوچک بود که در تعداد محدودی به کشورمان هم راه پیدا کرد. سپس در سال ۲۰۰۸ یعنی یک سال پس از معرفی نسل سوم C کلاس، نسل دوم نسخهٔ کوپهٔ آنهم معرفی شد که البته نامش به CLC تغییر پیدا کرده بود. این خودرو که با انتقاداتی هم مواجه شد، تا سال ۲۰۱۱ به تولید رسید و سپس در همین سال مرسدس بنز نسخهٔ کوپهٔ دیگری از همین نسل سوم C کلاس را معرفی کرد. این خودرو که بار دیگر نام C کلاس کوپه را گرفته بود، در اصل جایگزینی برای CLC محسوب میشد اما از استایل کاملاً متفاوتی سود میبرد. این نسل تا سال ۲۰۱۵ روی خط تولید قرار داشت تا اینکه نهایتاً پس از این ماجرای پرپیچوخم نوبت به نسل کنونی C کلاس کوپه رسید. این خودرو که بر اساس نسل چهارم C کلاس ساخته شده است، برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ رونمایی شد. C کلاس کوپه کوچکترین کوپهٔ مرسدس بنز محسوب میشود و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به برادران بزرگتر خود یعنی E کلاس کوپه و S کلاس کوپه دارد. این کوپهٔ لوکس آلمانی هماکنون با پیشرانههای گوناگونی به بازار عرضه میگردد که از نمونهٔ ۱.۶ لیتری چهار سیلندر شروع شده و نهایتاً به ۴ لیتری V8 میرسد. قویترین عضو این خانواده مدل C63 S است که از موتور ۴ لیتری V8 مشترک با مدل AMG GT استفاده میکند و ۵۱۰ اسب بخار قدرت دارد. ولی در این رقابت، مدل C300 شرکت کرده که از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی استفاده میکند. این موتور ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد. C300 بهصورت دیفرانسیل عقب یا با سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic قابل خریداری است.
اینفینیتی Q60
اینفینیتی در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار نسخهٔ کوپهٔ سری G خود را معرفی کرد که بر اساس نسل سوم سری G سدان ساخته شده بود. سپس در سال ۲۰۰۶ نسل چهارم سری G معرفی شد و چندی بعد از نسخهٔ کوپهٔ آنهم پردهبرداری شد. همچنین در این نسل نسخهٔ کابریولت هم به مدلها اضافه گردید. تولید هر سه نسخهٔ سدان، کوپه و کابریولت سری G تا سال ۲۰۱۵ ادامه داشت درحالیکه در سال ۲۰۱۳ اینفینیتی که استراتژی جدیدی برای نامگذاری محصولات خود در نظر گرفته بود، کوپهٔ جدیدی بنام Q60 را بهعنوان جایگزینی برای نسخهٔ کوپهٔ سری G معرفی کرد. این خودرو بر اساس پلتفرم FM نیسان ساخته شده که با خودروهایی چون نیسان 370Z و اینفینیتی QX60 مشترک است؛ اما Q60 برخلاف سلفش تنها بهصورت کوپه تولید میشود و نسخهٔ کابریولت ندارد. البته برای مدتی بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ نسخهٔ کابریولت سری G با نام Q60 کابریولت تولید و به بازار عرضه میشد. تنوع پیشرانههای Q60 بسیار کمتر از C کلاس کوپه است بهگونهای که در لیست موتورهای آن تنها دو نمونهٔ بنزینی به چشم میخورد و خبری هم از موتورهای دیزلی نیست. موتور اول از نوع ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که ۲۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد و برای دوئل ما هم همین موتور انتخاب شده است. موتور بعدی اما یک واحد ۳ لیتری V6 توربوشارژ است که در دو سطح قدرت مختلف ارائه میشود. نسخهٔ قویتر این موتور که در اصل قویترین پیشرانهٔ Q60 محسوب میشود ۴۰۵ اسب بخار قدرت دارد. برای انتقال نیروی تمامی مدلها نیز یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک در نظر گرفته شده است. همچنین مانند C کلاس کوپه، هر دو موتور Q60 بهصورت دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک قابل سفارش هستند.
مشخصات فنی
مرسدس C300 کوپه | اینفینیتی Q60 | |
پیشرانه | ۲ لیتری ۴ سیلندر | ۲ لیتری ۴ سیلندر |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۲۴۵ اسب بخار | ۲۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۷۰ نیوتن متر | ۳۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۷ سرعته اتوماتیک | ۷ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | عقب/چهارچرخ | عقب/چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۶.۱ ثانیه | ۷.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۶ ثانیه | ۱۵.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۳۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۸.۴ لیتر (ترکیبی) | ۹ لیتر (ترکیبی) |
طول | ۴.۶۸ متر | ۴.۶۹ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۸۴ متر | ۲.۸۵ متر |
وزن | ۱۶۳۵ کیلوگرم | ۱۶۹۱ کیلوگرم |
حجم صندوق بار | ۳۹۵ لیتر | ۳۴۰ لیتر |
قیمت پایه | ۴۲,۰۰۰ دلار | ۴۰,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=9871931]
(Ali(Chevy Nova
۱۹ آبان ۱۳۹۶من q60 رو انتخاب مىکنم
.....::::LAST VIPER::::.....
۱۹ آبان ۱۳۹۶منم همینطور
HORSE
۱۹ آبان ۱۳۹۶من q60 رو انتخاب میکنم چون زیباتر بود! همش هم بخاطر زحمات کمپانیه اینفینیتیه!
ولی قبول دارم بنز بهتره!
CNA
۱۹ آبان ۱۳۹۶مبارکتون باشه
ولی کاملاً انتخاب اشتباهی بود
اگه اینفینیتی زحمت میکشه
پس حتماً بنز چی میکنه گاو میچرونه
CNA
۱۹ آبان ۱۳۹۶آقا یه سوال اینایی که به q60
رای میدن میخوان بگن خیلی از طراحی سرمون میشه
یکی میگه طراحی اینفینیتی منحصر به فرده، انگار بنز از لیفان کپی کرده
بعد یه نکته ما تو انتخاب ماشین
۱۰۰ تا فاکتور داریم که بنز ۹۰٪ به بالا از اینفینیتی بهتر بود( البته به نظر خودم۱۰۰٪بنز)و بقیه دوستان فقط به یه طراحی گیر دادن(خب بگین ما از بنز متنفریم ) وگرنه اینفینیتی انقدرام زیبا نیست که به بنز ترجیح بدین والا شما هم پول داشته باشین بنز میخرین
دروغ میگم؟
.....::::LAST VIPER::::.....
۲۰ آبان ۱۳۹۶سی ان آ
از طراحی فقط بت بگم که ماشاید مثه شما فارق التحصیل اشتوتکارت نباشیم
ولی از طراحی یه چیزایی سرمون میشه
هیچ کی به بنز شک نداره و به منکرش لعنت
اما سی کلاس کوپه
ای کلاس کوپه
واس کلاس کوپه
از نظر طراحی واستایل کلی ۷۰درصد یکین
اون بقیشم مربوط به ابعادشونه
وسلام
.....::::LAST VIPER::::.....
۲۰ آبان ۱۳۹۶ازون ۱۰۰ تا فاکتور ۱۰ تاشو بگو بینم?????
کاوه آهنگر
۲۰ آبان ۱۳۹۶جناب CNA , شما هم یجور میگی انتخاب ماشین ۱۰۰ تا فاکتور داره که در این فاکتور ها بنز ۱۰۰ درصد از اینفینیتی بهتر بود که انگار اینفینیتی لیفانه. دوست گرامی یخورده منطقی تر نظر بده, نیاز نیست تعصب جاهلانه رو به رخ دیگران بکشیم. من نمیدونم این مدل اظهار نظرهای خنده دار کی به پایان میرسه
شاهين
۱۹ آبان ۱۳۹۶قاطعانه مطمعنم همه شماهایی که دارین میگینq60 بهتره اگه تو مقام خرید قرار بگیرین و بخواین نزدیک ۵۰۰ میلیون تومن بابت بکی از این دوتا خرج کنین بدون تردید بنز رو میخرین…
DEADPOOL
۱۹ آبان ۱۳۹۶دوستان آلمانی باز نترسین بابا بنزتون نمیبازه?
درضمن اگه پول داشته باشم مطمئان هستم که بنز نمیخرم میرم یه 405 نوک مدادی میخرم ?ازهمه شونم بهتره تولید ملی هم هست ?
کوروش
۱۹ آبان ۱۳۹۶ترس :)
یعنی واقعا فکر می کنید چیزی برای ترسیدن دارید ایا؟
DEADPOOL
۱۹ آبان ۱۳۹۶کوروش گلم یه چیز دارم که حسابی تورو میترسونه اگه پدال تاییدش کنه
CNA
۱۹ آبان ۱۳۹۶اخه برای چه بترسیم الان اگه بنز صعود نکنه چی میشه
اتفاق خاصی قراره بیافته؟???
#ali.m#
۱۹ آبان ۱۳۹۶500تومن ک هیچ3میلیارد هم داشته باشم باز ژاپنی میخرم.
چرا فکر میکنید مردم نمیفهمن فقط شمایید ک خوبید .
پس اینجوری اینفینیتی یه ماشینم نباید بفروشه .چون بنز اسم و رسم بزرگتری داره .
پس حتما میباخ هم نباید حتی یدونه بفروشه .
چون رولزرویز هست .
Alex Del Piero
۲۰ آبان ۱۳۹۶مایباخ ۱۱۱ سال قدمت داره ،،، در مورد لکسوس که حرف نمیزنید
.....::::LAST VIPER::::.....
۱۹ آبان ۱۳۹۶با وجود اینگه بنز خیلی عالیه ولی انتخاب من q۶۰
خیلی دوسش دارم
استایل منحصر به فرد که شبیه ماشین دیگه ای نیست
:::فرشاد:::
۱۹ آبان ۱۳۹۶یکی از یکی زیباتر و دوستداشتنیتر، اگر AMG بود به بنز رای میدادم اما بین این دو دلبر، Q60 برام جذابتره.
Ferrari
۱۹ آبان ۱۳۹۶Q60 بخاطر طراحی زیباتر
حامد
۱۹ آبان ۱۳۹۶ایفینیتی عالیه ولی مرسدس فوقالعادست ?
Alireza
۱۹ آبان ۱۳۹۶تا اطلاع ثانوی با افتخار و اقتدار مرسدس بنز
حمیدرضا
۱۹ آبان ۱۳۹۶به خاطر مشخصات بهتر به مرسدس رای دادم
رامکال
۱۹ آبان ۱۳۹۶رای من =بنز
هم توی جدول بهتر است و هم اینکه اینقدر توی اهواز ازش دیدم که نشون دهنده دوام بالاش و سازگاریش با آب و هوای سمت منه.
ارش
۱۹ آبان ۱۳۹۶بدون هیچ تردیدی مرسدس c کوپه رو انتخاب میکنم . زیباتره سریع تره هندلینگش هم بهتره واز همه بالاتر شهرت وآوازه بنز پشت سرشه .نمی دانم چرا آمریکایی بازها با ماشین آلمانی اینقدر دشمنی دارن شاید یه دلیلش ترس و وحشتشونه البته بایدم بترسن .
(Ali(Chevy Nova
۱۹ آبان ۱۳۹۶ارش
هم قطاراى المانى باز خودت رو ندیدى پس
ارش
۱۹ آبان ۱۳۹۶البته اینا شوخیه ها به دل نگیرید یکمی می خوایم کل بندازیم سر به سررفقا بذاریم ضرری که نداره یکی از کسایی دوست دارم سربه سرش بذارم پهلوان مک لارنه همیشه جوری اذیتش میکنم که انگار از مک لارن بدم میاد ویه ماشین بدرد نخوره در صورتی که مک لارن یه اسطوره افسانه ای داره اونم f1 هستش یا تویوتا در مسابقات لمانز عالی بود منتها کمبود تجربه باعث شد قهرمانی از دست بره خودمم از عملکرد تویوتا شگفت زده شده بودم ولی گفتم بذار از فرصت استفاده کنم و ژاپنی بازها رو اذیت کنم.وگرنه بر و بچز پدال در واقع یه خانواده هستن.
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۱۹ آبان ۱۳۹۶آرش داداش انتخاب هوشمندانه ای کردی.
به حاشیه ها و درحاشیه ها توجه نکن.بخوای بحث کنی باید وقت مبارکتو حروم کنی.
بنز بنز بنز
درسته طرفدار بنزم ولی خودروسازی با بنز معنی میشه.
DEADPOOL
۱۹ آبان ۱۳۹۶آرش خدایی این پست چه ربطی به آمریکا داشت؟??ببینین خودتون مشکل دارین ماکاریتون نداریم?
ارش
۱۹ آبان ۱۳۹۶بالاخره باید از یه جایی شروع کنیم دیگه بی ربط باشه بهتره خخخخ
DEADPOOL
۱۹ آبان ۱۳۹۶?ای کلک
ارش
۱۹ آبان ۱۳۹۶به همون دلیلی که دیروز به تویوتا رای دادم امروز هم به بنز رای میدم.
Ahura mazda 3
۱۹ آبان ۱۳۹۶خداییش اونایی که به اینفینیتی رای دادید با دوهزار دلار بیشتر اگه میتونستید سوار بنز بشید اون این فی نی تی رو انتخاب میکردید؟؟؟!!!
kamran cooper
۱۹ آبان ۱۳۹۶دوست گرامی خودرو مبحثی کاملا سلیقه ایه.
در ضمن دلایل زیادی واسه انتخاب اینفینیتی هست.طراحیش واقعا منحصر به فرد و بی پروا و قشنگه.بنز هم زیباست ولی محافظه کارانه.به نظرم نیاز به یه باز طراحی توی بسیاری از محصولاتش داره.
Nissan...japan
۱۹ آبان ۱۳۹۶دوست عزیز اینفینیتی و لکسس و اکیورا الان در سطحی قرار دارن که راحت میتونن به بنز ترجیح داده بشن اینجا بحث سلیقس و شاید یکم مشخصات… کسی که بنز بخره انتخابش عالیه کسی که اینفینیتی بخره اونم همینطور و چیز زیادی از دست نداده.
شاهين
۱۹ آبان ۱۳۹۶بنز یعنی سلطان،لکسوس و آکورا اونفینتی نهایتا وزیر هستن…وزیر کجا و سلطان کجا
مجتبی
۱۹ آبان ۱۳۹۶بله من انتخاب می کردم به خاطره:
خاص بودن_کیفیت بالاتر_طراحی زیباتر و داشتن مدل دیوانه کننده به نام red sport
Achtung
۱۹ آبان ۱۳۹۶آره رفیق اینا همشون بنز رو بیشتر از ماشینای ژاپنی دوست دارن اینجا برای اینکه دودستگی ایجاد کنن خودشون رو طرفدار ژاپنی نشون میدن
#ali.m#
۱۹ آبان ۱۳۹۶فقط یه بچه 12ساله فکر میکنه هنوزم بنز خداست و
هیچ رقیبی نداره .
alirezaasg5
۲۰ آبان ۱۳۹۶شما بزرگ شما سرور شما سالار شما اقا شما مشتی شما 70 ساله خوبه اصن ؟من کوچیک شمام و فکر میکنم بنز رقیبی نداره
مجتبی
۱۹ آبان ۱۳۹۶من به q60 رای دادم ولی در عمل خودروهای infiniti اون طوری که باید باشند نیستن و از رقبا عقب تر هستن تو خودروهای لوکس من فقط به ترتیب lexus بعدش mercedes و cadillac انتخاب میکنم.
تنها زمانی infiniti انتخاب میکنم که نسخه red sport باشه.
Amin
۱۹ آبان ۱۳۹۶اگه اینفینیتی ۲۵۰،۶۰ اسب قدرتش بود قطعا بهش رای میدادم ولی الان مرسدس
واقعا طراحی های بنز داره تکراری و کسل کننده میشه،کلاس c و e و s خیلی دیگه بیش از حد شبیه هم شدن
datsun
۱۹ آبان ۱۳۹۶انجین های دیگه هم داره تا ۴۰۰ اسب بخار
Amin
۱۹ آبان ۱۳۹۶مدل پایه منظورم بود
Del Piero
۱۹ آبان ۱۳۹۶وقتی بنز هست اصلا ذهنم رو یک ثانیه هم درگیر اینفینیتی نمیکنم
قطعا بنز
DEADPOOL
۱۹ آبان ۱۳۹۶گلم بنز بنز مگه بنز چیه؟ الان میگه طراحی واصالت ?
داشم توعکس دوم نگا کن از آینه بغل تا عقب ماشینو منکه حالم بهم خورد از این شاهکار دنیای خودرو?
sami
۱۹ آبان ۱۳۹۶Q60.در این کلاس هم موستانگ
Del Piero
۱۹ آبان ۱۳۹۶طراحی و مهندسی بنز و کلا خودروسازان آلمانی ۵-۶ سال جلوتر از رقبای ژاپنی و ۱۰-۱۵ سال جلوتر از رقبای امریکاییست
.
کیو۶۰ فقط و فقط و فقط و فقط رنگ قرمزش قشنگه در باقی رنگ ها هیچ چنگی به دل نمیزنه
#ali.m#
۱۹ آبان ۱۳۹۶اصلا یه سر سوزن هم رو امریکایی ها تعصب ندارم .اما از این حالت که میخواید تنش ایجاد کنید بدم میاد .
اخه برادر من 15سال ؟؟؟
وقتی یه کادیلاک تو خیابون میبینی و بلند میگی اوف چ غولیه هم همین نظرو داری؟
من ک فکر نمیکنم .
والا چیزی که من دارم میبینم فعلا ژاپنی ها تو طراحی از المان عقب که نیستن هیچ ، جلو ترم هستن .
توصیم اینه که ب جای ساختن پروفایل واسه کوبیدن بقیه .به زندگی عادیتون برسید .
مرصاد
۱۹ آبان ۱۳۹۶چرا مرسدس اینقدر خوبه ???
Hosein
۱۹ آبان ۱۳۹۶قطعا اینفینیتی q60.فوق العاده زیباتره
Efk
۱۹ آبان ۱۳۹۶اول از همه بنزاز نظر فنی بهتره
دوم طراحیش ساده و زیبا و باوقاره و چشمو نمیزنه
سوم کاریزمایی که داره عمرا اینفینیتی نداره
mzbk
۱۹ آبان ۱۳۹۶انتخاب من بنز چون کارش درسته-اینفینیتی خیلی شبیه هیوندای جنسیسه
Saman
۱۹ آبان ۱۳۹۶کیفیت عالی طراحی بینظیر استهلاک کم دوام بالا قیمت منصفانه :-) خوب آره دیگه یعنی اینفینیتی. ماشین جررمنی :D پر خرج و پر استهلاک و با قابلیت اطمینان کمه و با افت قیمت هولناک :D
نوید جهرمی
۱۹ آبان ۱۳۹۶چشم بسته و با تعصب بنز :)
البته با یه ستاره 3 پر روی کاپوت.
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۲۰ آبان ۱۳۹۶ستاره سپر گفتی و روحم زنده شد
…… دنیارو فقط باید از پشت آرم روی کاپوت بنز دید ……
orangotan
۱۹ آبان ۱۳۹۶آقا زاده ها و نژاد برترا اگه اینفینیتی وارد کنن خوب سود میکنن ایرانیا عاشق طراحیاش میشن
البته من به بنز رای دادم چون دوس داشتم
Infinite
۱۹ آبان ۱۳۹۶طراحی داشبرد اینفینیتی متعلق به اواخر دهه گذشتهست.
طراحی بیرونی نسبتا زیبایی داره اما با گذر زمان عادی خواهد شد.
در مورد مشخصات فنی و ارزش برند هم حرفی نیست… همه چیز مشخص هست.
#بنز
#ali.m#
۱۹ آبان ۱۳۹۶تو بحث طراحی که هر دو خوبن ولی اینفینیتی خیلی دلنشین تره.
توی بحث فنی خب بنز جلو تره. ولی نه اونقدر که از سوار اینفینیتی شدن بگذرم .
Majidsh
۱۹ آبان ۱۳۹۶واقعا نمیدونم تو زبان طراحی مرسدس چی هست که نمیشه زیبا نباشه
Pooriya_German_BMW
۱۹ آبان ۱۳۹۶با اینکه با بنز زیاد حال نمیکنم ولی اینجا انتخاب آلمان و ژاپن
پس قطعا بنز و قطعا آلمان
(Bayerische Motoren Werke (Daniel
۲۰ آبان ۱۳۹۶حاج پوریا
باید اطلاعاتت رو راجب BENZ بیشتر کنی.
امکان نداره طرفدار BMW از BENZ بدش بیاد. همه BENZ رو دوستدارن ولی جرات اعتراف کردن رو ندارن.
http://s8.picofile.com/file/8311467884/43d1255b3ea81da2f809f7147c4ea04.jpg
برو حالشو ببر.
حمید ع
۲۰ آبان ۱۳۹۶انصافا این سری محصولات بنز خیلی عالیع..خصوصا cو e و s کلاس کوپه..این سه تا زیبایی رو تو خودشون دارن..فقط متاسفانه هر سه تا خیلی شبیهن..حتی بعد از سالها این سه تا از رقبای بیمر و آئودی هم زیبا ترن.همیشه عاشق ژاپنی ها بودم..ولی این ۳تا رو با ژاپنی ها نمیتونم عوض کنم..همین هم باعث عذاب وجدانم شده!!!!اگه قتل کرده بودم اینقد عذاب وجدان نداشتم
علی
۲۰ آبان ۱۳۹۶تنها مشکلم با بنز این طراحی جدید عقب و مخصوصا چراغ عقب هست که واقعا حس و حال بنز رو ندارن!
مسلما به بنز رای دادم ولی کاشی این طراحی عقب رو یه بازنگری میکردن چون واقعا اون جذابیت بنز های قبلی رو ندارن.
car lover
۱۰ شهریور ۱۴۰۳اینفینیتی ژاپن