مرحلهٔ نیمهنهایی، دور دوم، قسمت بیستوپنجم، دومین دوئل از گروه اسیوویهای بزرگ فوق لوکس
نتایج دوئل قبلی بین بنتلی بنتایگا و رنجروور اسویاتوبیوگرافی
مجموع آراء: ۱۳۷۲
آراء رنجروور اسویاتوبیوگرافی: ۵۵۲
آراء بنتلی بنتایگا: ۸۲۰
پیروز دوئل: بنتلی بنتایگا با کسب ۵۹ درصد از کل آراء
رولزرویس کولینان
تاریخ معرفی: می ۲۰۱۸
نسل کنونی: اول
پلتفرم: معماری لوکس رولزرویس
امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵
گارانتی: چهار سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: فوقالعاده لوکس، کابین و صندوق بار کاربردی، خودرویی خوب برای رانندگی در مسیرهای آنرود و آفرود
نقاط منفی: هزینههای نگهداری فوقالعاد زیاد، آپشنهای گرانقیمت، اندازهٔ بزرگ
مرسدس G63 AMG
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: –
امتیاز از کاربایر: ۳.۵ از ۵
امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: تواناییهای آفرود عالی، کابین بسیار جادار، عملکرد فوقالعاده، بهبود شدید سواری نسبت به نسل قبل
نقاط منفی: صدای آزاردهندهٔ باد در سرعتهای بالا، هزینههای نگهداری بالا، هنوز هم با پیچها مشکل دارد
مقایسهٔ مشخصات فنی
رولزرویس کولینان | مرسدس G63 AMG | |
پیشرانه | ۶.۷۵ لیتری V12 | ۴ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۷۰ اسب بخار | ۵۸۵ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۰ نیوتن متر | ۸۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۸ ثانیه | ۴.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۳.۰ ثانیه | ۱۲.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۴۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۶.۸ لیتر ترکیبی | ۱۵.۷ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۳۴۰ گرم/کیلومتر | ۳۰۰ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | – | ۱۰۰ لیتر |
وزن | ۲۷۶۷ کیلوگرم | ۲۵۸۵ کیلوگرم |
طول | ۵.۳۴ متر | ۴.۸۷ متر |
فاصلهٔ محوری | ۳.۲۹ متر | ۲.۸۹ متر |
حجم صندوق بار | ۵۶۰ لیتر | ۶۶۷ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ یا ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۲۵۰,۰۰۰ پوند | ۱۳۴,۸۷۴ پوند |
قیمت پایه آمریکا | ۳۲۵,۰۰۰ دلار | ۱۴۸,۴۹۵ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۲۵,۰۰۰ دلار | ۱۴۸,۴۹۵ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10255156]
Solid Viper
۱۳ اسفند ۱۳۹۷صد درصد کولینان
GTA
۱۳ اسفند ۱۳۹۷کلینان فوق العاده لوکسه و تفاضاشم خیلی بالاست و خودم اونو انتخاب کردم ، اما واقعا با توجه به اختلاف قیمت نمیشه درست نظر داد ،
از طرفی این جی کلاس تقریبا توی پارکینگ همه ثروتمندا هست ، یه طوری جی کلاس نباشه انگار کالکشن ماشینشون ناقصه ،
رولزرویس هم تازه معرفی شده، با توجه به تقاضایی که براش هست احتمالا هر دو توی پارکینگ ثرونمندا پای ثابت بشن
Solid Viper
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ببین داداش همونطور که یکی از دوستان توضیح داد،کولینان خاص تره و اشرافی بودنش کاملا مشخصه از نظر سگمنت هم از جی کلاس بزرگتره
کسی منکر عالی بودن جیکلاس نیست
ولی اینجا واقعا رویس جذاب تره
عطا
۱۳ اسفند ۱۳۹۷در لوکس بودن RR اصلا هیچ شکی نیست. ولی از نظر کاربردی و افرود فک کنم بنز بهتر باشه از طرفی بقول دوستمون این مدل بنز هم چیزی نیست که عادی باشه و تو کلکسیون اکثر افراد هست و به نوعی با کلاس و لوکس هست ولی در حد RR نیست.
اگه دقت کنید تو متن واسه قابلیت افرود بنز نوشته عالیه ولی واسه کولینان نوشته خوبه? به همین دلیل بنزو انتخاب کردم
Solid Viper
۱۴ اسفند ۱۳۹۷آقا عطا خیلی از دوستان بنز بازمون به مکررات گفته ن که ما خیلی کم ویدیو دیدیم که صاحبان جی کلاس با این ماشین برن افرود،حتی یه دوستی
نوشته بود فقط فاصله خونه تا تمرین باشگاهشون رو باهاش طی میکنن
اگه بر فرض مثال حرفشون درست باشه و از قابلیت توپ افرود جی کلاس استفاده نکنی و پولت به رویس برسه بهتر نیس رویس رو بخری؟البته بنظر خودم کولینان ماشین رانندگی با استفاده روزمره نیست و واسه متمولین و تشریفات باشه
محمد
۱۳ اسفند ۱۳۹۷اگه واسه اختلاف قیمت درگیر هستین،
میتونین به این توجه کنین که اختلاف قیمتش به پوند کمتره و در بازار آمریکا مدل پایه اش تعرفه بیشتری میخوره
Reza
۱۴ اسفند ۱۳۹۷صد در صد AMG G63 سلطان آفرود
Mad.z.Max
۱۸ اسفند ۱۳۹۷بالا بری پایین بیای سلطان آفرود آمریکاییه. رنگلر : )
Reza
۱۸ اسفند ۱۳۹۷همون رنگلری که حرکات وحشتناک فرمونش راننده رو راهی بیمارستان میکنه ؟
یا همونی که با چند تا جوش ساده قطعاتش رو به هم چسبونده بودن تا ارزون دربیاد؟
Mad.z.Max
۱۹ اسفند ۱۳۹۷دقیقا همون!
همون که منبع تکوناش یه ویدیو از یه کانال ناشناسه، همون که حتی یک نفر بخاطر جراحتش بیمارستان نرفته، همون که شاسیش اننننقدر مقاومه که تو تستای یوروانکپ کمترین تغییر ظاهری تو تصادفات نداره، همونی که با یک سوم تا یک چهارم قیمت از لندروور و جی کلاس آفرود بهتری داشت. همون که سرنوشت جنگ جهانی دوم رو تغییر داد.
دیگه ببین، یه بچه که ماشین دوست باشه، میدونه بهترین آفرودر اونم با نازلترین قیمت رنگلره، واقعا بحثی نداره
محمدمهدی مردانی
۱۲ اسفند ۱۳۹۸کولینان عالیه
هم بزرگتره
هم لوکس تره
هم یخچال داره
هم قابلیت آفرودداره
حمیدرضا
۱۳ اسفند ۱۳۹۷تعریف از ماشین لوکس رولزرویس و بنتلی هستن تمام خودروهای دیگه یه کلاس پایین ترن برا همین ارزون تر هستن
جی کلاس مرسدس
۱۳ اسفند ۱۳۹۷کی گفته اینو کدوم منبع کجا و چه شخصی گفته منبع ذهن شما و یه سری که متعصبن و متنفر
فرامرز
۱۳ اسفند ۱۳۹۷نیازی به تعصب نیست! رولزرویس لوگوش رو ماشین ۳۰ هزار دلاری نیست و شرط لازم و کافی برای اشرافیت رو داره مثل دست ساز بودن برخی از اجزا، استفاده از چرم و پارچه خاص و … جی کلاس و رنجروور هم لوکس هستن ولی نه برای بیلیونرها.
خیلی ها مثل من اشرافیت رو برتری نمیدونن و صرف کیفیت براشون کافیه. من اگه ۳۰۰ هزار دلار داشته باشم یه خودروی میان رده میخرم و بقیه اش رو سرمایه گذاری میکنم ولی کسی که رولزرویس میخره احتمالاْ ۱۰۰ برابر این پول رو داره
جی کلاس مرسدس
۱۳ اسفند ۱۳۹۷نماد اشرافیت یعنی مایباخ هشت میلیون دلاری پس اگر مرسدس یا مایباخ بخواد اشرافیت داشته باشه امثال رولزرویس و له میکنه ماشینی که در سال سه تا چهار هزار تا میفروشه صلاحیت حرف زدن در موردش نیست چه برسه به نماد اشرافیت بودن شما چون خارج نشینی دلیل به همه چیز دان بودنشون نیست با عذرخواهی از شما
Amir Machine
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیز «جی کلاس مرسدس»
شمایی که به هر کسی که طرفدار ماشینهای غیر آلمانی باشه سریع برچسب متعصب میزنی، خودت از همه متعصبتری
این چه استدلالیه که تا یه نفر از ماشینهای غیر آلمانی تعریف میکنه شما بسرعت با کلماتی مثل تعصب و تنفر به استقبالش میری؟ همۀ مردم دنیا باید عاشق ماشینهای آلمانی باشن و همهش بهبه و چهچه کنن؟ هیچکس نباید نظر و سلیقۀ خودش رو بگه؟ یاد بگیر یه کم به سلایق و علایق دیگران احترام بذاری
اتفاقاً اون دوستمون کاملاً درست گفت، رولزرویس و بنتلی نماد اشرافیت هستن و اصلاً بخش فوق لوکس با این دو برند شناخته و تعریف میشه
من خودم زمانی که مایباخ بعنوان یه برند مستقل فعالیت میکرد عاشقش بودم اما مایباخ هرگز نتونست در برابر رولزرویس و بنتلی عرضاندام کنه و مرسدس هم این رو قبول کرد و برند مایباخ رو تعطیل کرد اما شما انگار از مرسدس هم بالاتری و نمیخوای حقیقت رو قبول کنی
اگه مایباخ میتونست به قول شما امثال رولزرویس رو له کنه تعطیل نمیشد، الانم مایباخ شده یه مرسدس S کلاس کشیده با قیمت گرونتر و دوتا بالش با لوگوی مایباخ! چنین ماشینی از لحاظ خاص بودن هرگز به پای رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان نمیرسه
ضمناً رولزرویس و بنتلی هم یه جورایی در اصل آلمانی هستن، پس زیاد نمیخواد حرص بخوری و موضع بگیری!
جی کلاس مرسدس
۱۳ اسفند ۱۳۹۷چرا بحر طویل نوشتید تا حرف همیشگی چند نفر در سایتم بزنی که مثل خودت دوست دارن دشمنی کنن با آلمانی ها به شخصه حرف خوبی در مورد شما نشنیدم هیچ جا هیچ مجله و هیچ شخصی جز نفراتی که گفتم! نگفته مایباخ در رقابت با اون دوتا کم آورده و برای همین جمع کرد!داستان مایباخ یه چیز دیگست گفتم برندی که سالی سه تا چهار هزار تا تولید میکنه اصلا حق نداره کسی در موردش بگه ماشین و اتومبیل سازی داره چه برسه اینکه رقابت کنه مایباخ یه ماشین ساخت سالها قبل به ارزش هشت میلیون دلار که باهاش دهها رولزرویس میشد خرید میتونست چندین مدل از اونو تولید کنه و انگلیسی هارو له کنه خودت داری میگی این دوتا المانین و به گفته دیروز خودشون مه سندشم هست بدون ب ام و میمیرن این یعنی همین الان ب ام و بره کنار نابود میشن به کفته خودشون این که در رقابت با اون دوتا کنار رفت ساخته و پرداخته ذهن یه سری در اینجاست نه در دنیای واقعی دنیا واقعی امثال بنتلی و رولزرویس یه مارک میدونه که اگر کمپانی ها عظیم مثل مرسدس و ب ام و نباشن به فنا میرن طوری که اصلا نبودن پس یاد بگیر نخست توهین نکنی بعدم به بقیه احترام بذاری مایباخ از لحاظ پرستیژ و کلاس و وقار و افتخار و اصالت صد مرتبه بالاتر از بنتلی و رولزرویسه برو تاریخ مرسدس رو بخون حرف همیشگی رو نزنید از روی کم اطلاعاتی خودتون و بقیه دنیا اطلاعات بزرگتر از این حرفاست برای همین من میگم مدرک دلیل سند محکم نه لب و دهن
Amir Machine
۱۳ اسفند ۱۳۹۷باشه عمو تو راست میگی
حیف از وقت باارزش که صرف بحث کردن با تو بشه
همۀ آدمها کماطلاعات و متعصب و دشمن و نادونن فقط تو خوبی
از این عبارت سطح دانش و منطقت کاملاً مشخصه:
«برندی که سالی سه تا چهار هزار تا تولید میکنه اصلا حق نداره کسی در موردش بگه ماشین و اتومبیل سازی داره»
باشه از این به بعد دیگه فراری، لامبورگینی، مکلارن، بنتلی، آستونمارتین و رولزرویس رو خودروساز حساب نمیکنیم
بوگاتی رو که دیگه اصلاً حرفشو نزن…
..::Majidio Lamborghini::..
۱۳ اسفند ۱۳۹۷جی کلاس اصلا با کولینان و بنتایگا در یک کلاس و سطح قرار نمی گیره
بنتایگا و کولینان مثل همن و اوروس و کاین توربو شبیه هم. اما هیچ ماشینی مثل جی کلاس نیست. مثل الماس منحصر به فرد و خاصه.
از داخل جی کلاس آدم یه نگاه از بالا و رو به پایینی نسبت به ماشین هایی مثل کولینان داره ، چون حس میکنی هیچ کس مثل تو نیست
چون جی کلاس از اسمش هم مشخصه ، برای خودش یک کلاس جداست و هیچ ماشینی شبیهش وجود نداره
انتخاب اول و آخر من با 300 هزار دلار پول ، جی کلاسه
این طراحی ساده و جعبه ای هیچ وقت قدیمی نمیشه. جی کلاس های ۳۰ سال پیش رو هم میشه با افتخاری چه بسا بیشتر از ماشین های جدید سوار شد.
در مورد شتاب ۴ و قیمت بسیار پایین ترش هم بهتره چیزی نگم چون پرداختن به اعداد و ارقام به نوعی اجحاف در حق g class حساب میشه.
Infinite
۱۳ اسفند ۱۳۹۷.
جدال عشق و عقل…
❤ G
ضمن احترام کامل به کولینان بی نظیر
овsкиكMас
۱۳ اسفند ۱۳۹۷خیلی انتخاب سختیه! من همینطوری به جی کلاس رای دادم وگرنه نمیشه گفت کدوم بهتره!
جی کلاس یه حالت اسپرت مانند هم داره که باعث میشه واس قشر جوان هم جذاب باشه اما کولیان بیشتر لوکس و سنگینه
هر دو بهترین
جواد
۱۳ اسفند ۱۳۹۷جی بیشتر رای میاره من اصلا رای ندادمم نمیشه حتی گفت کدومو بیشتر دوست داریم
Amir
۱۳ اسفند ۱۳۹۷باید عاشق باشی تا بفهمی که G کلاس فقط یه ماشین لوکس برای پز دادن نیست هرچند چیزی هم کم نداره
G کلاس یه غول پر قدرت هم برای افرود و فوق العاده کاربردی من که عاشقشم ❤️
مرصاد
۱۳ اسفند ۱۳۹۷AMG?
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷مرسدسGکلاس فوق العاده است.یه آفرودر قوی.ظاهر زمخت وجذاب.باکابین بسیارباکیفیت اما!!!!!!
اما مرسدسGکلاس بخاطر ظاهرش وهمینطورلاستیک های مخصوصش سواری خیلی راحتی نداره وطبق اکثر بررسی ها صدای باددرسرعت های بالاسکوت کابین روبهم میزنه.
امارولزرویس کولیان این جواهرغول پیکربهترین سواری رودربین تمامSUVهای دنیاداره.بهمراه باکیفیت ترین وخاص ترین کابین ببنSUVهاست. مجله اتواکسپرس دراولین بررسی کولیان این ماشین رو اینطور معرفی میکنه:این اولین SUVازبهترین خودروسازجهان است.این پادشاهSUVهاست.
پدال جان چراعکس های کابین کولیان رومدل ارزون قیمت ترینش رو گذاشتی درحالیکه تمام مدل های فروخته شده هیچکدوم مدل پایه نبودن
جی کلاس مرسدس
۱۳ اسفند ۱۳۹۷اتو اکسپرس باید بگه چون انگلیسیه به فرموده یه سری که تا دیروز میگفتن مدیر عامل رولزرویس آلمانیه! سند میخواید یه ورق بزنید به دست میاد ضمنا کی گفته مرسدس سواری نداره اتفاقا سواری نرم و هندلینگ عالیه داره و بهتر از کولیان این اولین اس یو وی بهترین خودروساز جهان است! مثل تعریف یه پدر از بچه سه سالش میمونه تعصب و بذار کنار چشمانم بیشتر باز کن حقایقم ببین
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیزچرا لج میکنی.همین پدال اون بررسی اتواکسپرس رو گذاشت. من فقط اون جمله اش رو گفتم.بعدشم خودت فیلم های بررسی gکلاس روببین که میگن صدای بادداخل میاد بخاطر طراحیش درسرعت های بالا وسواریش به خوبی بنتلی وکولیان نیست.نگفتم که بده.اما درراحتی وآرامش کابین به اندازه وکولیان نیست.اونم بخاطر طراحیشه.البته درآرامش کابین رولزرویس ساکت ترین وراحت ترین خودروی جهانه.اینوکه دیگه فکرکنم خودت شنیدی ازمجلات خارجی بارها
علی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیز لطفا این جمله چون انگلیسیه رو بکار نبر مگه ایرانه?که مجلات یا مجری یا سایت ها طبق سلیقه شخصیشون مطلب و بررسی انجام بدن.
به زور میخوای بگی مرسدس فکر میکنی شرکت مرسدس بنز یا هر شرکت دیگه ای اجازه همچین چیزی رو میدن یا اتواکسپرس میاد خودشو زیر سوال ببره.
منطق داشته باش یه ذره
چطور وقتی توی مقایسه ها و انتخاب بهترین ها فراری یا پورشه رو انتخاب میکنه صداتون در نمیاد اونم وقتی مکلارن یا استون مارتین انگلیسی حضور دارن.
محمدرضا
۱۳ اسفند ۱۳۹۷اگه به اینگه مجلات انگلیسی متعصب نیستن اعتقاد نداری پس بهتره چند قسمت تاگیر نگاه کنی
امیر
۱۳ اسفند ۱۳۹۷انجین v12 فوق العاده ارام رولز رویس و ابهت لوکس وخاصش وسوسه میکنه هرکسیو اما افرودر عظیم مرسدس و قیمت بسیار پایینش نسبت به رقیب دلیل انتخابمه
کابین جی کلاس هم قطعا چیزی کم نداره نسبت به رولز رویس حتی شاید بهتر هم باشه
فنی هم برتری تا حدودی با جی کلاسه
ولی ای کاش مصرفش پایینتر باشه اما بازم زیاد مهم نیس!
جی کلاس
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷https://img.newatlas.com/rolls-royce-cullinan-pictures-15.jpg?auto=format%2Ccompress&fit=max&q=60&w=1000&s=1e2a8e3b7a5e992079786f1d211f0526
https://im.indiatimes.in/content/2018/Dec/rolls_royce_cullinan_rolls_royce_suv_cullinan_launch_rolls_royce_cullinan_price_rolls_royce_cull_1543825358_725x725.jpg
https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/whichcar/2018/07/12/-1/rolls-royce-cullinan-interior.jpg
https://x3r5d7w7.stackpathcdn.com/wp-content/uploads/2018/07/Rolls-Royce-Cullinan-Australian-launch-5.jpg
http://cdn.autotrade.com.my/news/wp-content/uploads/2019/01/31160749/Roll-Royce-Cullinan_Cabin_Coach-Door_Open_Malaysia.jpg
اینم چندتاعکس ازمدل لوکس ترکولیان. چون عکس های بالامدل پایه هستن
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷https://images.thewest.com.au/publication/B88957566Z/1536653021170_G391QO3H1.2-1.jpg?imwidth=800&impolicy=.auto
https://blogmedia.dealerfire.com/wp-content/uploads/sites/906/2018/08/DSC_1168.jpeg
Amir
۱۳ اسفند ۱۳۹۷G کلاس انتخاب اول و آخرم توی شاسی بلندهای فول سایزه.لامصب بمب جذبه است باید از نزدیک ببینید و ابهتش رو درک کنید.
H
۱۳ اسفند ۱۳۹۷برای مسیر های آنرود رولزرویس ?
برای مسیر های خشن جی کلاس ?
امیر
۱۳ اسفند ۱۳۹۷مطمئنن از لحاظ تکنولوژی بنز سرتره اما مثل رولزرویس اشرافی نیست و همینطور بنز جوون پسندتره
اینطور که فکر میکنم رولزرویس با اون راحتی و سنگین بودنش بدرد بابام میخوره من بنزو ترجیح میدم
بنز عملکردی تره خیلی کارا میشه باهاش کرد اما رو کولینان نباید یدونه لک بیوفته باید با یه کت شلوار شیک از تجمل و شکیل بودنش تو خیابونای صاف لذت ببری
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیز رولزرویس هم تکنولوژی BMW روداره که سیستم های BMWیکی از مدرن ترین تکنولوژی هارو درصنعت خودرو داره.وحتی درمورد اطلاعات سرگرمی bmwتمام مجلات دنیا اونوبهترین درصنعت خودرو میدونن
(دوستانی که بازم الان میان انکار میکنن لطف کنیدخودتون یه سرچ ساده بکنید بعدانکار کنید.حتی همین چندروز پیش بازم سیستم اطلاعات سرگرمیbmw به عنوان بهترین وپیشرفته ترین دردنیا انتخاب شدازدید کانسومرریپورتز)
امیر
۱۳ اسفند ۱۳۹۷یکی از دلایلم واسه ادعایی که کردم موتور رولزرویسه
از موتور ۶.۷۵ لیتری ۱۲سیلندر توئین توربو ۵۷۰ اسب خییلی کمه در صورتی که بنز با ۴تا سیلندر و ۳لیتر حجم کمتر قدرت بیشتری تولید میکنه که نشون دهنده تکنولوژی بالاترشه یا نوآوری هایی که بنز داره مثلا اون سیستمی که تعلیق ماشینو بر حسب برامدگی های جاده سفت و شل میکنه که اسمشو نمیدونم و …
سیستم اطلاعات سرگرمی بستگی به سلیقه طراحش داره که منوهاشو چجوری بچینه یا راه دسترسی راحتتر بهش چجوری باشه
خودم که سوار هیچکدوم نشدم اینکه بخوام از رو چنتا متن و عکس قضاوت کنم تا اینکه سوارش بشم ممکنه همهچی ۱۸۰ درجه تغییر کنه
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیز فکرکردی رولزرویس موتور قوی تر نداره!!! مدل رولزرویس ریث 624اسب بخارقدرت داره
اشکان
۱۳ اسفند ۱۳۹۷چیزی که جالبه اگر چیزی باب میلمون نباشه سریع دنبال اینیم ببینیم چی پیدا میکنیم که آروممون کنه بعد رو همون کیلید میکنیم.
مثلا اتو اکسپرس اینگیلیسیه باید از خودروی انگیلیسی تعریف کنه انگار داریم درمورد فلان مجله محلی حرف میزنیم
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷دوستان درخواست برای سفارش کولیان به حدی بالابوده که رولزرویس مجبورشده 200نفرنیروی جدید استخدام کنه.امابااین حال اونقدر سفارش گرفتن که رولزرویس گفته که تاپایان جولای فعلاهیچ سفارشی رو قبول نمیکنن
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷البته امتیازاتی که کاربایر ومجله کاراندرایو به رولزرویس کولیان داده خیلی بهتره.مثلاکارانددرایو به کولیان 5داده وبه gکلاس امتیاز4 وکاربایر به کولیان4/2 ولی به مرسدسgکلاس 3/5
(هرچنددیگه بی انصاف بودن درحق جی کلاس چون کمبودی نداره وبهش خیلی بدبهش امتیاز دادن)
ahmad m
۱۳ اسفند ۱۳۹۷G class
Mohammad FM480
۱۳ اسفند ۱۳۹۷در مقابل جی کلاس مگه میشه انتخاب دیگه ای کرد ،
آفرودر خشن و در عین حال یک خودروی لوکس و تجملی
البته نسل قبل خیلی طراحی جذاب و کلاسیک تری داشت…
رامتین
۱۳ اسفند ۱۳۹۷از آنجاکه ما ایرانیها دو قطبی هستیم، یعنی یا استقلال یا پیروزی، یا بارسا یا رئال، یا بنز یا بی ام و، بنابراین با توجه به هواداران مرسدس، بیشک بنز رای میاره . البته برای من مهم نیست این دوئل. ولی ابهت رولزرویس در عکس اولی از نمای جلو بسیار بیشتر از بنزه. یه سر و گردن درشت تر و باشکوهتره.
مهدی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷این رقابت ها دلیل برتری نیست.برای مثال دوئل سوپر لوکس ها میباخ درمقابل نسخه بروز بنتلی مولسان قرارگرفت اما به بنتلی رای ندادن.درحالیکه مجلات معتبری مثل موتورترند و.. چندبار میباخ رو درمقابل بنتلی مولسان نسخه قدیمی ترش تازه قراردادن ودرپایان جدای از پیروزی بنتلی گفتن که میباخ درسطح بنتلی مولسان نیست وبهتره بامدل پایین تر یعنی فلاینگ اسپرمقایسه بشه.امااینجاازروی عکس فقط رای میدیم.ویاپورشه 911توربوSدرمقابل رقیبی قرارگرفت که دردنیای واقعی ازپورشه 911توربوSضعیف تربود اما 911بهش رای ندادن وحذف شد.این دوئل هافقط علاقه دوستان به یه ماشین رو نشون میده نه برتری یه ماشین
Genius
۱۳ اسفند ۱۳۹۷نه قربونت برم من یکی جی کلاس رو دوست دارم چون منهای مهندسی فوق العاده و مبهوت کنندش پایه و اساسش تو ایران و برای استفاده ارتش ایران ریخته شده یجوریایی بهش حس تولید وطن دارم!
Genius
۱۳ اسفند ۱۳۹۷حضرت جی.کلاس اصلا یک پله از خدایگان جهان خودرو پایین تره! احدی از رقبا حتی به گرد پای اونهم نمیرسند!
نوید جهرمی
۱۳ اسفند ۱۳۹۷جی کلاس
با پول باقی مونده هم کلی انتخاب دیگه هس. حتی میشه یه رولزرویس کم کارکرد دیگه خرید.
(saeed(peugeot
۱۳ اسفند ۱۳۹۷صد در صد کولینان
mahdi
۱۳ اسفند ۱۳۹۷اس یو وی بزرگ لوکس یعنی چی یعنی رولزرویس کولیان
bahram121
۱۳ اسفند ۱۳۹۷رولزرویس کلا تو بحث لوکس یه چیز دیگس
رامتین
۱۳ اسفند ۱۳۹۷تو تلگرام جالبه رای کولینان بیشتره. ضمنا یعنی اگه به 1000 کاربر سایت پدال بگن مفتی یکیشو بردارید، قول میدم بالای 900 نفر کولینان را بر میدارن. ابهت و شکوه رولزرویس چیز دیگست.
OMID
۱۴ اسفند ۱۳۹۷همه کولینان رو بر میدارن چون گرونتره ! بعدش میرن میفروشنش!
ارمان
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ببخشید من اومدم تو سایت ببینم قیمت روز خودرو رو زدین یا نه دیدم هنوووووووووز دارین دوعل میزارین !!!!!!!!!!
وای خدا قراره تا اخر دنیا تا اتمام نفت و تا خشک شدن کل اقیانوس های جهان این ماجرا ادامه داشته باشه که کمی پوزخند براش کافیه
البته در دنیای خودرو مقایسه بین یه ماشین که حتی بوی داخل کابینش هم میتونه سفارشی باشه با جی کلاس خیلی بحث رو جذاب تر میکنه !
البته این مقایسه ها میتونه کاملا به درد بخور باشن شاید کمپانی بنز تصمیم بگیره برای اضافه کردن محبوبیت جی کلاس تو ایران کل اتوبان همت بنر بزنه چون یه کار تحلیلی و اتتتتتفاقا رای های بسیار ارزشمندی داره داده میشه , خوش بگذره :)
یه دست خوش هم (خدایی جدی ) به امیر دهقان عزیز میگم . خدایی خسته نباشی
Achtung
۱۴ اسفند ۱۳۹۷رولزرویس رو دوست ندارم به نظرم ماشین شاهی فقط برای فخرفروشیه اصلن از فرهنگ انگلیسیا خوشم نمیاد
سروش
۱۴ اسفند ۱۳۹۷جک قرن رو تو یکی از کامنتهای بالایی خوندم
RR خودروساز نیست . اون دوستمون تعصبی نیست و شتر ها هم پرواز میکنند . البته لاما رو میگم چون شتر های عادی قابلیت پرواز ندارند
پویا
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ولی کابین کولینان چند پله پایینتر از جی کلاسه. طراحی کابین های بنز فوق لوکسه
اشکان
۱۴ اسفند ۱۳۹۷دوست عزیز این پلکان رو از کجا گیر اوردین.
خوب بگو از بنز خوشم میاد دیگه چرا دنبال توجیه هستی