رولز رویسمرسدس بنز

دوئل رولزرویس کولینان و مرسدس G63 AMG

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور دوم، قسمت بیست‌وپنجم، دومین دوئل از گروه اس‌یووی‌های بزرگ فوق لوکس

دوئل‌های گروه اس‌یووی‌های بزرگ فوق لوکس در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

 

نتایج دوئل قبلی بین بنتلی بنتایگا و رنجروور اس‌وی‌اتوبیوگرافی

مجموع آراء: ۱۳۷۲

آراء رنجروور اس‌وی‌اتوبیوگرافی: ۵۵۲

آراء بنتلی بنتایگا: ۸۲۰

پیروز دوئل: بنتلی بنتایگا با کسب ۵۹ درصد از کل آراء

 

رولزرویس کولینان

تاریخ معرفی: می ۲۰۱۸

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: معماری لوکس رولزرویس

امتیاز از کاربایر: ۴.۲ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۵ از ۵

گارانتی: چهار سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: فوق‌العاده لوکس، کابین و صندوق بار کاربردی، خودرویی خوب برای رانندگی در مسیرهای آنرود و آفرود

نقاط منفی: هزینه‌های نگهداری فوق‌العاد زیاد، آپشن‌های گران‌قیمت، اندازهٔ بزرگ

 

مرسدس G63 AMG

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸

نسل کنونی: دوم

پلت‌فرم: –

امتیاز از کاربایر: ۳.۵ از ۵

امتیاز از کارانددرایور: ۴ از ۵

گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: توانایی‌های آفرود عالی، کابین بسیار جادار، عملکرد فوق‌العاده، بهبود شدید سواری نسبت به نسل قبل

نقاط منفی: صدای آزاردهندهٔ باد در سرعت‌های بالا، هزینه‌های نگهداری بالا، هنوز هم با پیچ‌ها مشکل دارد

 

 

 

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

رولزرویس کولینان

مرسدس G63 AMG

پیشرانه ۶.۷۵ لیتری V12 ۴ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۵۷۰ اسب بخار ۵۸۵ اسب بخار
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۸ ثانیه ۴.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۰ ثانیه ۱۲.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۵.۷ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۳۴۰ گرم/کیلومتر ۳۰۰ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۱۰۰ لیتر
وزن ۲۷۶۷ کیلوگرم ۲۵۸۵ کیلوگرم
طول ۵.۳۴ متر ۴.۸۷ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۲۹ متر ۲.۸۹ متر
حجم صندوق بار ۵۶۰ لیتر ۶۶۷ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ یا ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه بریتانیا ۲۵۰,۰۰۰ پوند ۱۳۴,۸۷۴ پوند
قیمت پایه آمریکا ۳۲۵,۰۰۰ دلار ۱۴۸,۴۹۵ دلار
قیمت موردبررسی ۳۲۵,۰۰۰ دلار ۱۴۸,۴۹۵ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

[polldaddy poll=10255156]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۸ دیدگاه‌ها

  1. Solid Viper

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    صد درصد کولینان

    موافقم 10
    مخالفم 5
    1. GTA

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5 ديدگاه)

      کلینان فوق العاده لوکسه و تفاضاشم خیلی بالاست و خودم اونو انتخاب کردم ، اما واقعا با توجه به اختلاف قیمت نمیشه درست نظر داد ،
      از طرفی این جی کلاس تقریبا توی پارکینگ همه ثروتمندا هست ، یه طوری جی کلاس نباشه انگار کالکشن ماشینشون ناقصه ،
      رولزرویس هم تازه معرفی شده، با توجه به تقاضایی که براش هست احتمالا هر دو توی پارکینگ ثرونمندا پای ثابت بشن

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. Solid Viper

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (2622 ديدگاه)

        ببین داداش همونطور که یکی از دوستان توضیح داد،کولینان خاص تره و اشرافی بودنش کاملا مشخصه از نظر سگمنت هم از جی کلاس بزرگتره
        کسی منکر عالی بودن جیکلاس نیست
        ولی اینجا واقعا رویس جذاب تره

        موافقم 4
        مخالفم 2
        1. عطا

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (110 ديدگاه)

          در لوکس بودن RR اصلا هیچ شکی نیست. ولی از نظر کاربردی و افرود فک کنم بنز بهتر باشه از طرفی بقول دوستمون این مدل بنز هم چیزی نیست که عادی باشه و تو کلکسیون اکثر افراد هست و به نوعی با کلاس و لوکس هست ولی در حد RR نیست.
          اگه دقت کنید تو متن واسه قابلیت افرود بنز نوشته عالیه ولی واسه کولینان نوشته خوبه? به همین دلیل بنزو انتخاب کردم

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. Solid Viper

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          آقا عطا خیلی از دوستان بنز بازمون به مکررات گفته ن که ما خیلی کم ویدیو دیدیم که صاحبان جی کلاس با این ماشین برن افرود،حتی یه دوستی
          نوشته بود فقط فاصله خونه تا تمرین باشگاهشون رو باهاش طی میکنن
          اگه بر فرض مثال حرفشون درست باشه و از قابلیت توپ افرود جی کلاس استفاده نکنی و پولت به رویس برسه بهتر نیس رویس رو بخری؟البته بنظر خودم کولینان ماشین رانندگی با استفاده روزمره نیست و واسه متمولین و تشریفات باشه

      2. محمد

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1433 ديدگاه)

        اگه واسه اختلاف قیمت درگیر هستین،
        میتونین به این توجه کنین که اختلاف قیمتش به پوند کمتره و در بازار آمریکا مدل پایه اش تعرفه بیشتری میخوره

    2. Reza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      صد در صد AMG G63 سلطان آفرود

      1. Mad.z.Max

        ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        بالا بری پایین بیای سلطان آفرود آمریکاییه. رنگلر : )

        موافقم 2
        مخالفم 2
        1. Reza

          ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (5360 ديدگاه)

          همون رنگلری که حرکات وحشتناک فرمونش راننده رو راهی بیمارستان میکنه ؟
          یا همونی که با چند تا جوش ساده قطعاتش رو به هم چسبونده بودن تا ارزون دربیاد؟

        2. Mad.z.Max

          ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          دقیقا همون!
          همون که منبع تکوناش یه ویدیو از یه کانال ناشناسه، همون که حتی یک نفر بخاطر جراحتش بیمارستان نرفته، همون که شاسیش اننننقدر مقاومه که تو تستای یوروانکپ کمترین تغییر ظاهری تو تصادفات نداره، همونی که با یک سوم تا یک چهارم قیمت از لندروور و جی کلاس آفرود بهتری داشت. همون که سرنوشت جنگ جهانی دوم رو تغییر داد.
          دیگه ببین، یه بچه که ماشین دوست باشه، میدونه بهترین آفرودر اونم با نازلترین قیمت رنگلره، واقعا بحثی نداره

          موافقم 2
          مخالفم 2
    3. محمدمهدی مردانی

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5 ديدگاه)

      کولینان عالیه
      هم بزرگتره
      هم لوکس تره
      هم یخچال داره
      هم قابلیت آفرودداره

      موافقم 2
      مخالفم 4
  2. حمیدرضا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    تعریف از ماشین لوکس رولزرویس و بنتلی هستن تمام خودروهای دیگه یه کلاس پایین ترن برا همین ارزون تر هستن

    1. جی کلاس مرسدس

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (143 ديدگاه)

      کی گفته اینو کدوم منبع کجا و چه شخصی گفته منبع ذهن شما و یه سری که متعصبن و متنفر

      1. فرامرز

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        نیازی به تعصب نیست! رولزرویس لوگوش رو ماشین ۳۰ هزار دلاری نیست و شرط لازم و کافی برای اشرافیت رو داره مثل دست ساز بودن برخی از اجزا، استفاده از چرم و پارچه خاص و … جی کلاس و رنجروور هم لوکس هستن ولی نه برای بیلیونرها.
        خیلی ها مثل من اشرافیت رو برتری نمیدونن و صرف کیفیت براشون کافیه. من اگه ۳۰۰ هزار دلار داشته باشم یه خودروی میان رده میخرم و بقیه اش رو سرمایه گذاری میکنم ولی کسی که رولزرویس میخره احتمالاْ ۱۰۰ برابر این پول رو داره

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. جی کلاس مرسدس

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (143 ديدگاه)

          نماد اشرافیت یعنی مایباخ هشت میلیون دلاری پس اگر مرسدس یا مایباخ بخواد اشرافیت داشته باشه امثال رولزرویس و له میکنه ماشینی که در سال سه تا چهار هزار تا میفروشه صلاحیت حرف زدن در موردش نیست چه برسه به نماد اشرافیت بودن شما چون خارج نشینی دلیل به همه چیز دان بودنشون نیست با عذرخواهی از شما

          موافقم 2
          مخالفم 1
      2. Amir Machine

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1279 ديدگاه)

        دوست عزیز «جی کلاس مرسدس»
        شمایی که به هر کسی که طرفدار ماشین‌های غیر آلمانی باشه سریع برچسب متعصب میزنی، خودت از همه متعصب‌تری
        این چه استدلالیه که تا یه نفر از ماشین‌های غیر آلمانی تعریف میکنه شما بسرعت با کلماتی مثل تعصب و تنفر به استقبالش میری؟ همۀ مردم دنیا باید عاشق ماشین‌های آلمانی باشن و همه‌ش به‌به و چه‌چه کنن؟ هیچکس نباید نظر و سلیقۀ خودش رو بگه؟ یاد بگیر یه کم به سلایق و علایق دیگران احترام بذاری
        اتفاقاً اون دوستمون کاملاً درست گفت، رولزرویس و بنتلی نماد اشرافیت هستن و اصلاً بخش فوق لوکس با این دو برند شناخته و تعریف میشه
        من خودم زمانی که مایباخ بعنوان یه برند مستقل فعالیت میکرد عاشقش بودم اما مایباخ هرگز نتونست در برابر رولزرویس و بنتلی عرض‌اندام کنه و مرسدس هم این رو قبول کرد و برند مایباخ رو تعطیل کرد اما شما انگار از مرسدس هم بالاتری و نمیخوای حقیقت رو قبول کنی
        اگه مایباخ میتونست به قول شما امثال رولزرویس رو له کنه تعطیل نمیشد، الانم مایباخ شده یه مرسدس S کلاس کشیده با قیمت گرون‌تر و دوتا بالش با لوگوی مایباخ! چنین ماشینی از لحاظ خاص بودن هرگز به پای رولزرویس فانتوم و بنتلی مولسان نمیرسه
        ضمناً رولزرویس و بنتلی هم یه جورایی در اصل آلمانی هستن، پس زیاد نمیخواد حرص بخوری و موضع بگیری!

        موافقم 4
        مخالفم 1
        1. جی کلاس مرسدس

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (143 ديدگاه)

          چرا بحر طویل نوشتید تا حرف همیشگی چند نفر در سایتم بزنی که مثل خودت دوست دارن دشمنی کنن با آلمانی ها به شخصه حرف خوبی در مورد شما نشنیدم هیچ جا هیچ مجله و هیچ شخصی جز نفراتی که گفتم! نگفته مایباخ در رقابت با اون دوتا کم آورده و برای همین جمع کرد!داستان مایباخ یه چیز دیگست گفتم برندی که سالی سه تا چهار هزار تا تولید میکنه اصلا حق نداره کسی در موردش بگه ماشین و اتومبیل سازی داره چه برسه اینکه رقابت کنه مایباخ یه ماشین ساخت سالها قبل به ارزش هشت میلیون دلار که باهاش دهها رولزرویس می‌شد خرید میتونست چندین مدل از اونو تولید کنه و انگلیسی هارو له کنه خودت داری میگی این دوتا المانین و به گفته دیروز خودشون مه سندشم هست بدون ب ام و میمیرن این یعنی همین الان ب ام و بره کنار نابود میشن به کفته خودشون این که در رقابت با اون دوتا کنار رفت ساخته و پرداخته ذهن یه سری در اینجاست نه در دنیای واقعی دنیا واقعی امثال بنتلی و رولزرویس یه مارک میدونه که اگر کمپانی ها عظیم مثل مرسدس و ب ام و نباشن به فنا میرن طوری که اصلا نبودن پس یاد بگیر نخست توهین نکنی بعدم به بقیه احترام بذاری مایباخ از لحاظ پرستیژ و کلاس و وقار و افتخار و اصالت صد مرتبه بالاتر از بنتلی و رولزرویسه برو تاریخ مرسدس رو بخون حرف همیشگی رو نزنید از روی کم اطلاعاتی خودتون و بقیه دنیا اطلاعات بزرگ‌تر از این حرفاست برای همین من میگم مدرک دلیل سند محکم نه لب و دهن

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. Amir Machine

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (1279 ديدگاه)

          باشه عمو تو راست میگی
          حیف از وقت باارزش که صرف بحث کردن با تو بشه
          همۀ آدم‌ها کم‌اطلاعات و متعصب و دشمن و نادونن فقط تو خوبی
          از این عبارت سطح دانش و منطقت کاملاً مشخصه:
          «برندی که سالی سه تا چهار هزار تا تولید میکنه اصلا حق نداره کسی در موردش بگه ماشین و اتومبیل سازی داره»
          باشه از این به بعد دیگه فراری، لامبورگینی، مک‌لارن، بنتلی، آستون‌مارتین و رولزرویس رو خودروساز حساب نمیکنیم
          بوگاتی رو که دیگه اصلاً حرفشو نزن…

          موافقم 1
          مخالفم 2
    2. ..::Majidio Lamborghini::..

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      جی کلاس اصلا با کولینان و بنتایگا در یک کلاس و سطح قرار نمی گیره

      بنتایگا و کولینان مثل همن و اوروس و کاین توربو شبیه هم. اما هیچ ماشینی مثل جی کلاس نیست. مثل الماس منحصر به فرد و خاصه.

      از داخل جی کلاس آدم یه نگاه از بالا و رو به پایینی نسبت به ماشین هایی مثل کولینان داره ، چون حس میکنی هیچ کس مثل تو نیست

      چون جی کلاس از اسمش هم مشخصه ، برای خودش یک کلاس جداست و هیچ ماشینی شبیهش وجود نداره

      انتخاب اول و آخر من با 300 هزار دلار پول ، جی کلاسه

      این طراحی ساده و جعبه ای هیچ وقت قدیمی نمیشه. جی کلاس های ۳۰ سال پیش رو هم میشه با افتخاری چه بسا بیشتر از ماشین های جدید سوار شد.

      در مورد شتاب ۴ و قیمت بسیار پایین ترش هم بهتره چیزی نگم چون پرداختن به اعداد و ارقام به نوعی اجحاف در حق g class حساب میشه.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  3. Infinite

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (452 ديدگاه)

    .
    جدال عشق و عقل…
    ❤ G
    ضمن احترام کامل به کولینان بی نظیر

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. овsкиكMас

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (90 ديدگاه)

    خیلی انتخاب سختیه! من همینطوری به جی کلاس رای دادم وگرنه نمیشه گفت کدوم بهتره!
    جی کلاس یه حالت اسپرت مانند هم داره که باعث میشه واس قشر جوان هم جذاب باشه اما کولیان بیشتر لوکس و سنگینه
    هر دو بهترین

  5. جواد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (17 ديدگاه)

    جی بیشتر رای میاره من اصلا رای ندادمم نمیشه حتی گفت کدومو بیشتر دوست داریم

  6. Amir

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (173 ديدگاه)

    باید عاشق باشی تا بفهمی که G کلاس فقط یه ماشین لوکس برای پز دادن نیست هرچند چیزی هم کم نداره
    G کلاس یه غول پر قدرت هم برای افرود و فوق العاده کاربردی من که عاشقشم ❤️

  7. مرصاد

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (96 ديدگاه)

    AMG?

  8. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مرسدسGکلاس فوق العاده است.یه آفرودر قوی.ظاهر زمخت وجذاب.باکابین بسیارباکیفیت اما!!!!!!
    اما مرسدسGکلاس بخاطر ظاهرش وهمینطورلاستیک های مخصوصش سواری خیلی راحتی نداره وطبق اکثر بررسی ها صدای باددرسرعت های بالاسکوت کابین روبهم میزنه.
    امارولزرویس کولیان این جواهرغول پیکربهترین سواری رودربین تمامSUVهای دنیاداره.بهمراه باکیفیت ترین وخاص ترین کابین ببنSUVهاست. مجله اتواکسپرس دراولین بررسی کولیان این ماشین رو اینطور معرفی میکنه:این اولین SUVازبهترین خودروسازجهان است.این پادشاهSUVهاست.
    پدال جان چراعکس های کابین کولیان رومدل ارزون قیمت ترینش رو گذاشتی درحالیکه تمام مدل های فروخته شده هیچکدوم مدل پایه نبودن

    1. جی کلاس مرسدس

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (143 ديدگاه)

      اتو اکسپرس باید بگه چون انگلیسیه به فرموده یه سری که تا دیروز میگفتن مدیر عامل رولزرویس آلمانیه! سند میخواید یه ورق بزنید به دست میاد ضمنا کی گفته مرسدس سواری نداره اتفاقا سواری نرم و هندلینگ عالیه داره و بهتر از کولیان این اولین اس یو وی بهترین خودروساز جهان است! مثل تعریف یه پدر از بچه سه سالش میمونه تعصب و بذار کنار چشمانم بیشتر باز کن حقایقم ببین

      1. مهدی

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        دوست عزیزچرا لج میکنی.همین پدال اون بررسی اتواکسپرس رو گذاشت. من فقط اون جمله اش رو گفتم.بعدشم خودت فیلم های بررسی gکلاس روببین که میگن صدای بادداخل میاد بخاطر طراحیش درسرعت های بالا وسواریش به خوبی بنتلی وکولیان نیست.نگفتم که بده.اما درراحتی وآرامش کابین به اندازه وکولیان نیست.اونم بخاطر طراحیشه.البته درآرامش کابین رولزرویس ساکت ترین وراحت ترین خودروی جهانه.اینوکه دیگه فکرکنم خودت شنیدی ازمجلات خارجی بارها

      2. علی

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (1152 ديدگاه)

        دوست عزیز لطفا این جمله چون انگلیسیه رو بکار نبر مگه ایرانه?که مجلات یا مجری یا سایت ها طبق سلیقه شخصیشون مطلب و بررسی انجام بدن.
        به زور میخوای بگی مرسدس فکر میکنی شرکت مرسدس بنز یا هر شرکت دیگه ای اجازه همچین چیزی رو میدن یا اتواکسپرس میاد خودشو زیر سوال ببره.
        منطق داشته باش یه ذره
        چطور وقتی توی مقایسه ها و انتخاب بهترین ها فراری یا پورشه رو انتخاب میکنه صداتون در نمیاد اونم وقتی مکلارن یا استون مارتین انگلیسی حضور دارن.

        1. محمدرضا

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (804 ديدگاه)

          اگه به اینگه مجلات انگلیسی متعصب نیستن اعتقاد نداری پس بهتره چند قسمت تاگیر نگاه کنی

  9. امیر

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    انجین v12 فوق العاده ارام رولز رویس و ابهت لوکس و‌خاصش وسوسه میکنه هرکسیو اما افرودر عظیم مرسدس و قیمت بسیار پایینش نسبت به رقیب دلیل انتخابمه
    کابین جی کلاس هم قطعا چیزی کم نداره نسبت به رولز رویس حتی شاید بهتر هم باشه
    فنی هم برتری تا حدودی با جی کلاسه
    ولی ای کاش مصرفش پایینتر باشه اما بازم زیاد مهم نیس!
    جی کلاس

  10. Amir

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    G کلاس انتخاب اول و آخرم توی شاسی بلندهای فول سایزه.لامصب بمب جذبه است باید از نزدیک ببینید و ابهتش رو درک کنید.

  11. H

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (225 ديدگاه)

    برای مسیر های آنرود رولزرویس ?
    برای مسیر های خشن جی کلاس ?

  12. امیر

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (202 ديدگاه)

    مطمئنن از لحاظ تکنولوژی بنز سرتره اما مثل رولزرویس اشرافی نیست و همینطور بنز جوون پسندتره
    اینطور که فکر میکنم رولزرویس با اون راحتی و سنگین بودنش بدرد بابام میخوره من بنزو ترجیح میدم
    بنز عملکردی تره خیلی کارا میشه باهاش کرد اما رو کولینان نباید یدونه لک بیوفته باید با یه کت شلوار شیک از تجمل و شکیل بودنش تو خیابونای صاف لذت ببری

    1. مهدی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      دوست عزیز رولزرویس هم تکنولوژی BMW روداره که سیستم های BMWیکی از مدرن ترین تکنولوژی هارو درصنعت خودرو داره.وحتی درمورد اطلاعات سرگرمی bmwتمام مجلات دنیا اونوبهترین درصنعت خودرو میدونن
      (دوستانی که بازم الان میان انکار میکنن لطف کنیدخودتون یه سرچ ساده بکنید بعدانکار کنید.حتی همین چندروز پیش بازم سیستم اطلاعات سرگرمیbmw به عنوان بهترین وپیشرفته ترین دردنیا انتخاب شدازدید کانسومرریپورتز)

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. امیر

        ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
        سوابق: (202 ديدگاه)

        یکی از دلایلم واسه ادعایی که کردم موتور رولزرویسه
        از موتور ۶.۷۵ لیتری ۱۲سیلندر توئین توربو ۵۷۰ اسب خییلی کمه در صورتی که بنز با ۴تا سیلندر و ۳لیتر حجم کمتر قدرت بیشتری تولید میکنه که نشون دهنده تکنولوژی بالاترشه یا نوآوری هایی که بنز داره مثلا اون سیستمی که تعلیق ماشینو بر حسب برامدگی های جاده سفت و شل میکنه که اسمشو نمیدونم و …
        سیستم اطلاعات سرگرمی بستگی به سلیقه طراحش داره که منوهاشو چجوری بچینه یا راه دسترسی راحتتر بهش چجوری باشه
        خودم که سوار هیچکدوم نشدم اینکه بخوام از رو چنتا متن و عکس قضاوت کنم تا اینکه سوارش بشم ممکنه همه‌چی ۱۸۰ درجه تغییر کنه

        1. مهدی

          ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          دوست عزیز فکرکردی رولزرویس موتور قوی تر نداره!!! مدل رولزرویس ریث 624اسب بخارقدرت داره

  13. اشکان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (15 ديدگاه)

    چیزی که جالبه اگر چیزی باب میلمون نباشه سریع دنبال اینیم ببینیم چی پیدا میکنیم که آروممون کنه بعد رو همون کیلید میکنیم.
    مثلا اتو اکسپرس اینگیلیسیه باید از خودروی انگیلیسی تعریف کنه انگار داریم درمورد فلان مجله محلی حرف میزنیم

  14. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    دوستان درخواست برای سفارش کولیان به حدی بالابوده که رولزرویس مجبورشده 200نفرنیروی جدید استخدام کنه.امابااین حال اونقدر سفارش گرفتن که رولزرویس گفته که تاپایان جولای فعلاهیچ سفارشی رو قبول نمیکنن

  15. مهدی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    البته امتیازاتی که کاربایر ومجله کاراندرایو به رولزرویس کولیان داده خیلی بهتره.مثلاکارانددرایو به کولیان 5داده وبه gکلاس امتیاز4 وکاربایر به کولیان4/2 ولی به مرسدسgکلاس 3/5
    (هرچنددیگه بی انصاف بودن درحق جی کلاس چون کمبودی نداره وبهش خیلی بدبهش امتیاز دادن)

  16. ahmad m

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (63 ديدگاه)

    G class

  17. Mohammad FM480

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    در مقابل جی کلاس مگه میشه انتخاب دیگه ای کرد ،
    آفرودر خشن و در عین حال یک خودروی لوکس و تجملی
    البته نسل قبل خیلی طراحی جذاب و کلاسیک تری داشت…

  18. رامتین

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    از آنجاکه ما ایرانیها دو قطبی هستیم، یعنی یا استقلال یا پیروزی، یا بارسا یا رئال، یا بنز یا بی ام و، بنابراین با توجه به هواداران مرسدس، بیشک بنز رای میاره . البته برای من مهم نیست این دوئل. ولی ابهت رولزرویس در عکس اولی از نمای جلو بسیار بیشتر از بنزه. یه سر و گردن درشت تر و باشکوهتره.

    1. مهدی

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      این رقابت ها دلیل برتری نیست.برای مثال دوئل سوپر لوکس ها میباخ درمقابل نسخه بروز بنتلی مولسان قرارگرفت اما به بنتلی رای ندادن.درحالیکه مجلات معتبری مثل موتورترند و.. چندبار میباخ رو درمقابل بنتلی مولسان نسخه قدیمی ترش تازه قراردادن ودرپایان جدای از پیروزی بنتلی گفتن که میباخ درسطح بنتلی مولسان نیست وبهتره بامدل پایین تر یعنی فلاینگ اسپرمقایسه بشه.امااینجاازروی عکس فقط رای میدیم.ویاپورشه 911توربوSدرمقابل رقیبی قرارگرفت که دردنیای واقعی ازپورشه 911توربوSضعیف تربود اما 911بهش رای ندادن وحذف شد.این دوئل هافقط علاقه دوستان به یه ماشین رو نشون میده نه برتری یه ماشین

    2. Genius

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      نه قربونت برم من یکی جی کلاس رو دوست دارم چون منهای مهندسی فوق العاده و مبهوت کنندش پایه و اساسش تو ایران و برای استفاده ارتش ایران ریخته شده یجوریایی بهش حس تولید وطن دارم!

  19. Genius

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    حضرت جی.کلاس اصلا یک پله از خدایگان جهان خودرو پایین تره! احدی از رقبا حتی به گرد پای اونهم نمیرسند!

  20. نوید جهرمی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    جی کلاس
    با پول باقی مونده هم کلی انتخاب دیگه هس. حتی میشه یه رولزرویس کم کارکرد دیگه خرید.

  21. (saeed(peugeot

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (8 ديدگاه)

    صد در صد کولینان

  22. mahdi

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اس یو وی بزرگ لوکس یعنی چی یعنی رولزرویس کولیان

  23. bahram121

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (71 ديدگاه)

    رولزرویس کلا تو بحث لوکس یه چیز دیگس

  24. رامتین

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    تو تلگرام جالبه رای کولینان بیشتره. ضمنا یعنی اگه به 1000 کاربر سایت پدال بگن مفتی یکیشو بردارید، قول میدم بالای 900 نفر کولینان را بر میدارن. ابهت و شکوه رولزرویس چیز دیگست.

    1. OMID

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (2173 ديدگاه)

      همه کولینان رو بر میدارن چون گرونتره ! بعدش میرن میفروشنش!

  25. ارمان

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (1306 ديدگاه)

    ببخشید من اومدم تو سایت ببینم قیمت روز خودرو رو زدین یا نه دیدم هنوووووووووز دارین دوعل میزارین !!!!!!!!!!
    وای خدا قراره تا اخر دنیا تا اتمام نفت و تا خشک شدن کل اقیانوس های جهان این ماجرا ادامه داشته باشه که کمی پوزخند براش کافیه
    البته در دنیای خودرو مقایسه بین یه ماشین که حتی بوی داخل کابینش هم میتونه سفارشی باشه با جی کلاس خیلی بحث رو جذاب تر میکنه !
    البته این مقایسه ها میتونه کاملا به درد بخور باشن شاید کمپانی بنز تصمیم بگیره برای اضافه کردن محبوبیت جی کلاس تو ایران کل اتوبان همت بنر بزنه چون یه کار تحلیلی و اتتتتتفاقا رای های بسیار ارزشمندی داره داده میشه , خوش بگذره :)
    یه دست خوش هم (خدایی جدی ) به امیر دهقان عزیز میگم . خدایی خسته نباشی

  26. Achtung

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (423 ديدگاه)

    رولزرویس رو دوست ندارم به نظرم ماشین شاهی فقط برای فخرفروشیه اصلن از فرهنگ انگلیسیا خوشم نمیاد

  27. سروش

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جک قرن رو تو یکی از کامنتهای بالایی خوندم
    RR خودروساز نیست . اون دوستمون تعصبی نیست و شتر ها هم پرواز میکنند . البته لاما رو میگم چون شتر های عادی قابلیت پرواز ندارند

  28. پویا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ولی کابین کولینان چند پله پایینتر از جی کلاسه. طراحی کابین های بنز فوق لوکسه

    1. اشکان

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
      سوابق: (15 ديدگاه)

      دوست عزیز این پلکان رو از کجا گیر اوردین.
      خوب بگو از بنز خوشم میاد دیگه چرا دنبال توجیه هستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا