لندروور-رنجروورمرسدس بنز

دوئل مرسدس بنز G کلاس و لندروور دیفندر

مرحلهٔ مقدماتی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای آفرودی، دوئل سوم

نتایج دوئل قبلی بین میتسوبیشی پاجرو اسپرت و تویوتا لندکروزر پرادو

مجموع آراء: ۱۴۵۰

آراء تویوتا: ۹۸۳

آراء میتسوبیشی: ۴۶۷

پیروز دوئل: تویوتا لندکروزر پرادو با کسب ۶۸ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

جیپ رانگلر

سوزوکی جیمنی

جیپ رانگلر

میتسوبیشی پاجرو اسپرت

تویوتا لندکروزر پرادو

تویوتا لندکروزر پرادو

مرسدس بنز G کلاس

لندروور دیفندر

؟

فورد برانکو

تویوتا فورانر

؟

مرسدس بنز G کلاس

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۵,۱۶۶ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱,۷۰۹ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۶,۳۴۲ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۳,۰۲۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۰ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۸ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۲ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: مالکیت آن نشانهٔ ثروت است، طراحی جعبه‌ای شکل نمادین و بسیار جذاب، توانایی‌های آفرود فوق‌العاده، کابین مجلل، عملکرد مناسب روی جاده

نقاط منفی: سروصدای باد به خاطر بدنهٔ جعبه‌ای شکل، قیمت بسیار گران که آن‌را از دسترس اکثر افراد خارج می‌کند، سیستم‌های کمک آفرودی پیچیده، مصرف سوخت بالا، هزینه‌های نگهداری بالا، به‌اندازهٔ رقبا جادار نیست

چکیده: مرسدس G کلاس به ثروتمندان اجازه می‌دهد تا ثروت خود را هم روی جاده و هم در خارج از جاده به نمایش بگذارند

لندروور دیفندر

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹

پلت‌فرم: D7x جگوار-لندروور

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۹,۱۰۰ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴,۹۱۳ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۰ در اروپا: ۸,۷۲۹ دستگاه

فروش چهار ماه اول ۲۰۲۱ در اروپا: ۵,۸۲۷ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۵ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۱ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۹ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: بسیار توانمند و توقف‌ناپذیر در آفرود، راحتی شگفت‌آور روی جاده، کابین کاملاً مجهز، بسیار کاربردی، طراحی خارجی و داخلی عالی

نقاط منفی: قیمت گران آپشن‌های مطلوب، کمی صدای باد در سرعت‌های بالا، صندلی‌های کوچک ردیف سوم (سفارشی)، نسخهٔ شش سیلندر آن‌قدر که انتظار می‌رفت سریع نیست

چکیده: این تفسیر مدرن از لندروور دیفندر، به‌اندازهٔ مدل قبلی تأثیرگذار و جذاب است و به میراث نمادینی که اولین دیفندر در سراسر جهان ایجاد کرد افزوده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

مرسدس بنز G550

لندروور دیفندر P400

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۳.۰ لیتری I6
تنفس توئین توربو توربوشارژ و سوپرشارژ
قدرت ۴۲۰ اسب بخار ۴۰۰ اسب بخار
گشتاور ۶۱۰ نیوتن متر ۵۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۱ ثانیه ۶.۳ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۳.۹ ثانیه ۱۴.۸ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۵۳.۳ متر ۶۲.۱ متر
شتاب جانبی ۰.۶۱ جی ۰.۷۰ جی
حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت ۲۰۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۶.۸ لیتر ترکیبی ۱۲.۴ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۳۴۱ گرم/کیلومتر ۲۶۵ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۱۰۰ لیتر ۹۰ لیتر
وزن ۲۵۶۷ کیلوگرم ۲۶۱۸ کیلوگرم
طول ۴,۸۱۸ میلی‌متر ۵,۰۱۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۸۹۰ میلی‌متر ۳,۰۲۲ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۵۵ لیتر ۳۱۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵+۲ نفر
زاویهٔ حمله ۳۱ درجه ۳۸ درجه
زاویهٔ فرار ۳۰ درجه ۴۰ درجه
زاویهٔ شکست ۲۶ درجه ۲۸ درجه
حرکت در آب ۷۰ سانتی‌متر ۹۰ سانتی‌متر
قیمت پایه آمریکا ۱۳۲,۸۰۰ دلار ۴۹,۰۵۰ دلار
قیمت موردبررسی ۱۳۲,۸۰۰ دلار ۶۶,۴۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند آفرودی را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. Ninja

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    میخواستم بدون چون چرا به جی کلاس رای بدم چون دیفندر تواین نسل خیلی کم کاری کرد اما قیمت ها نذاشت که به جی کلاس رای بدم کلا فاصله قیمت تو این کلاس خیلی زیاده ولی اخر سر به جی کلاس رای دادم

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. Ninja

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1162 ديدگاه)

      مثلا تو فرض کن جیمنی با جی کلاس میافتاد تنها شباهتشون این بود که هردو 4 تا چرخ دارن که هر چهر تا میچرخن فرم بدنه یکیه و برای افرود هستن هردو تو اسمشون جی دارن ادم میگه هردو یه کار میکنن دیگه پس من به جیمنی رای میدم
      در ضمن کاش پاترول هم تو این گروه میبود

      موافقم 1
      مخالفم 2
    2. Amirreza

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2732 ديدگاه)

      آقا قیمت ها رو تو الکی نمیدی ، اصلا توی جی کلاس به اندازه رولز رویس لوکسه ، جی کلاس بنزه ، جی کلاس سوپر آفرودره

      موافقم 9
      مخالفم 6
      1. Audi e_tron gt

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (757 ديدگاه)

        به نظرتون احترام می ذارم
        کابینش را قبول دارم که لوکس و زیباست اما اندازه رولز رویس نه دیگر!!

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. Amirreza

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2732 ديدگاه)

          خودمم میدونم ولی یه نوع مثال بود به منظور اینکه خیلی لوکسه

          موافقم 2
          مخالفم 1
    3. Reza

      ۴ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      مرسدس G Class

      موافقم 4
      مخالفم 2
  2. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1958 ديدگاه)

    شاید قیمت جی کلاس بالاتر باشه ولی مهارت های آفرودیش عالیه البته دیفندر هم عالی هست بچه ها هنوز نفهمیدم دیفندر شاسی بلنده یا کراس اوور ظاهرش آدمو گول میزنه .

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. ممد ژانگولر

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      در اینکه مرسدس جی کلاس همه چی تمومه هیچ شکی نیست ولی حقیقتا لندور هم با اون هیستوری قدیمش و قیمت مناسبش خیلی خوب کار کرده
      اما یک مشکلی وجود داره اونم کیفیت ساخت محصولات جگوار و لندووره که متاسفانه این خودروها در هند مونتاژ میشن و از نظارت خوبی برخوردار نیستن و خرابی و error های زیادی به بار آورده که صدای خیلی از خریدارهارو در آورده و از فید بکها میشه پیگیر صحت موضوع بود
      در کل رای من جی کلاس مرسدس هستش اما لندوور هم عشقیه برای خودش و همیشه دزد دلهاست 😍

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. مازیار

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (3301 ديدگاه)

        ممد ژانگولر عزیز
        مشکلات لندروور درمورد عدم رضایت مصرف کنندگان هیچ ارتباطی به تاتا نداره چون نه مختص لندروور هست و نه مختص بعد از تاتا
        این مسئله از قدیم گریبانگیر اغلب ماشینهای انگلیسی بوده دلیلش هم مشکلات برقی هست که یجورایی تو ماشینهای انگلیسی نهادینه شده و چون مشکلات برقی بیشتر از موارد دیگه مصرف کننده رو درگیر و اذیت میکنه همیشه تو لیست های عدم رضایت اون بالاها دیده میشن
        و جالبه بدونید که در مقابل ، نقطه قوت ماشینهای انگلیسی تنظیم موتور هست و این رو میشه در کمتر استارت خوردن دید و بارزترین نمونه هم پیکان😀
        دقت کردی که پیکان نسبت به ماشینهای هم دوره خودش حتی آمریکایی و آلمانی و ژاپنی کمترین استارت رو میخوره؟

        1. mopar

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          برادر من داری موتور 4 سیلندر کوچولو پیکانو با مثلا 8 سیلندر 350 بیوک مقایسه میکنی؟میدونی چقدر سایز فلایویلشون استارتشون و کلا همه چیشون متفاوته؟
          ناگفته نماند که از همون قدیم تا الان امریکاییا معروف بودن به تک استارت روشن شدن…

        2. مازیار

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          تو کامنت من ۸ سیلندر ۳۵۰ بیوک مشاهده کردید شما؟
          هرچند منظور شما چیز دیگریست بله من اشتباه کردم که اسم آمریکا رو بردم

        3. ممد ژانگولر

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (4150 ديدگاه)

          آره خوب 😉

  3. rezars pc

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (475 ديدگاه)

    بدون شک g کلاس درخواست دارم از نویسندگان محترم پدال مقاله راجع ماشین های کلاسیک بیشتر بشه پوسیدیم از بس خبری نیست ازشون حالا نمی گم برید ۵۰ سال پیش راجع فراری 599 هم راضی ام

  4. AMIR-REZA

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (330 ديدگاه)

    دلم میخواست به جی کلاس رای بدم ولی وقتی فهمیدم قیمتش دو برابر دیفندره چون دیفندر رو هم دوست دارم به دیفندر رای دادم.
    ولی آقای دهقان بی انصافی کردید توی مقایسه در برابر جی کلاس باید مدل 8 سیلندر دیفندر رو قرار میدادید که هم از نظر قدرت و هم قیمت بیشتر به هم نزدیک باشن .

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. mopar

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (74 ديدگاه)

      باید نسخه های ارزون تر باشن توی دوئل ها تا قیمت به بقیه رقبا هم نزدیک مثل رانگلر برونکو فور رانر

  5. محمد

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (353 ديدگاه)

    جی کلاس یه چیز دیگست

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. Farzad

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    صد در صد G کلاس
    چون که قیمتش خیلی بالاتر از دیفندره ، پس نتیجه میگیریم که از هر لحاظ بهتره .

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. Silent

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (631 ديدگاه)

      عجب کامنت بی مفهومی هرچی گرونتر بهتر… 😂😂😂 اروپا فن ها کلا رو قیمت نظر ندن بهتره چرا که هامر هم باس با این استدلال 500 هزار دلار می شد. نظرات کارشناسی علم اقتصاد و کلا وارد بعد 4 کرد.

      موافقم 2
      مخالفم 5
      1. RezaRs

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1612 ديدگاه)

        آدام اسمیت قیمت g کلاس رو چند تعیین میکنی

      2. Farzad

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        کاملا مشخصه کامنت چه کسی بی مفهومه .
        البته این که شما کامنت منو نمیفهمی تقصیر من نیست !

        موافقم 3
        مخالفم 3
      3. Amirreza

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2732 ديدگاه)

        شما مشکلت اینه که چشمتو باز نمیکنیو نمیبینی که اگه اروپا نبود خودروسازی دنیا فلج بود ، ۹ شاسی بلند سریع دنیا همشون یا اروپایین یا زیر مجموعه یه شرکت اروپایین ، همون دوج و هلکتی که اینهمه شما آمریکایی بازا پزشو میدین اگه فیات نبود عمرا وجود نداشت ، همون ترک هاوک اگه فیات نبود تولید نمیشد ، این یه حقیقته کرایسلر هم اگه اروپاییا نبودن به قهقرا میرفت ، اگه اروپاییا نبودن خیلی اتفاقا میفتاد ، همین اروپاییا خودرو رو کشف کردن ، کل برند های سوپر لوکس توی اروپان ، هایپر کار ها و سوپر کار ها اگه اروپا نبود تعدادشون انگشت شمار میشد

        موافقم 3
        مخالفم 4
    2. AMIR-REZA

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (330 ديدگاه)

      معیار مقایستون کاملا اشتباس
      توی یک مقایسه اینکه هر کدوم گرون تره بهتره غلطه باید دید کدوم ماشین با توجه به فاکتور های شما ارزنده تره!! یعنی با قیمت کمتر از فاکتو مثبتی نسبت به رقیبش بهره ببره!

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. Farzad

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        اتفاقا در این دوئل معیار مقایسه من کاملا درسته .
        البته دیفندر تحسین برانگیزه و منم طرفدارشم اما نه در مقابل G کلاس .
        به قول شما فاکتور هارو هم سنجیدم و فهمیدم که مفتی به دست نمیان . ( هر چی پول بدی آش میخوری )

        موافقم 6
        مخالفم 3
    3. Amirreza

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2732 ديدگاه)

      حالا قیمت چیزیو نشون نمیده ولی بدون کوچکترین شکی جی کلاس

      1. Farzad

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2568 ديدگاه)

        اگه بیشتر دقت کنی میبینی که خیلی چیزارو نشون میده .

        موافقم 2
        مخالفم 2
      2. GT

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        اصلا مگه میشه در انتخاب جی کلاس شک کرد!😍❤️

        موافقم 1
        مخالفم 2
  7. Hl>i

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (137 ديدگاه)

    اگر نویسندگان قلیل پدال که البته بیشتر کار مترجمی انجام میدن تا نویسندگی
    وقتشون رو بجای مبحث ابگوشتی و بدردنخور دوئل روی موضوع های جذاب دیگری میزاشتن نتیجه کار خیلی خیلی بهتر میشد.
    چند وقتی هست که سایت درگیر کلکل های بچگانه ای شده که متاسفانه نویسندگان و مترجمان سایت هم با طرح و انتخاب خبرها در جهت افزایش همان کلکل ها قدم برمیدارن، به خیال خامی که این انتخاب و جهت دهی به خبرها و تکرار بعضی از خبرهای به ظاهر پر کامنت باعث رونق این مجموعه نمیشود که در اصل بار محتوای ان را پایین اورده و باعث دلزدگی دوست داران واقعی ان میشود

    با سپاس فراوان
    +|<i

    موافقم 3
    مخالفم 5
  8. Amirreza

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2732 ديدگاه)

    دوستان میگن بخاطر قیمت کمتر به جیمنی رای دادن ، دوستان اینو وقتی باید بگید که شرکت تولید کننده اون مبلغ بیشتر رو الکی گرفته باشه نه مثل جی کلاس که ککوه ابهت و اصالته ، اصلا جی کلاس یه سالار به تمام معنا در دنیای suv هاست ، خیلی دوست داشتنیه این لعنتی ، تازه این جی ۵۵۰ هست ، جی ۶۳ که کلا به هیچ عنوان کوچکترین نقطه ضعفی نداره ، نمیدونم شما تا حالا جی کلاس سوار شدین یا نه ولی من یه روز تو دبی یدونشو رنت کردم ( جی ۵۰۰ ) و قشنگ اون حس بینهایت پولداری رو حس کردم، اصلا مگه میشه یه ماشین انقد کامل باشه ، شاید آیرودینامیکش یه ذره رو مخ باشه ولی عالیه ، تو نسخه جی ۶۳ شما این موارد پایین رو با هم دارین
    شتاب آلفا سی ۴
    ابهتی بدون مثل و مانند
    کابینی به زیبایی مایباخ و رولزرویس
    و کیفیتی به اندازه یک بنز

    1. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1958 ديدگاه)

      واقعا.

  9. میثم

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (3627 ديدگاه)

    من دیفندر رو انتخاب کردم
    از هر لحاظ بیشتر پسندیدم
    قیمتش هم نصف جی کلاس

    موافقم 2
    مخالفم 4
  10. Hadi

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2197 ديدگاه)

    Just G 👌

  11. SF90 STRADALE

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (4062 ديدگاه)

    رقابت بین شاسی بلندهای آفرودر هست و باید به ماشینی که در آفرود توانایی بیشتری داره رای بدیم
    ظاهراً با توجه به مشخصات بالا ، لندروور دیفندر آفرودر بهتری هست و بقیه مشخصات که دوستان میگن مثل لوکس بودن ، قیمت و سایر موارد در اولویت نیست
    البته G550 4×4 در آفرود ، دیفندر رو قورت میده ولی این مدل معمولی G550 هست که توانایی آفرود کمتری داره

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. R@m!n

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2240 ديدگاه)

      نمی خوام بحثی راجب مقایسه آفرود این دو ماشین داشته باشم اما سری G در هر مدلش آفرودر بسیار قهاری هست و دلیل برتریش ویژگی های ساختاری و فنی خود ماشین هست نه سیستم های کمکی و آپشن.

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. RezaRs

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1612 ديدگاه)

        حاجی یه سوال پس عملا الان بهترین افرودر رانگلره به نظرت هامر ev و برانکو تا چه حد برای رانگلر تهدید اند؟

        1. R@m!n

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          من به شخصه هیچ وقت هیچ ماشینی بهترینه مطلق تو بحث آفرود نمی دونم و هز کدوم از ماشینا در یک بخش برتر هستن برای مثال رانگلر خودرویی ساده تر، کاربردی تر(در آفرود) نسبت به این دو هست اما نقاط ضعفی مثله کیفیت پایین تر سواری در انرود نسبت به دو رقیب داره یا آفرود با دو خودروی اروپایی مورد بحث با انبوهی از سیستم های کمکی خیلی ساده تر از جیپ هست که جیپ نیاز به راننده ای داره که ماشینو بشناسه و در هر شرایطی بهترین بازده رو بگیره.
          در بحث لوکس بودن و امکانات رفاهی که بنظرم بی اهمیت ترین موضوع در این کلاس هست باز هم جیپ ضعیف تره اما خب هیچ کس جیپ برای این مسائل انتخاب نمی کنه. دوست ندارم رانگلر رو با رقبا مقایسه کنم و دوباره بحث های بیهوده و تعصبی تکرار شه پس چیز خاصی نمی گم.
          راجب برانکو هنوز نمیشه چیزی گفت چون بررسی مستقلی بیرون نیومده و ویدیوهای آفرودش صرفا تبلیغاتی هست با اینکه عملکرد خیره کننده ای نشون داده با این حال نباید ویدیوهای تبلیغاتی رو ملاک قرار داد. البته راجب فورد برانکو و ویژگی های جدیدش اطلاعات مفصلی می زارم.

          نه دیفندر نه جی کلاس رقیب اصلی رانگلر نیستن چون از دو تفکر متفاوت هست، یه آفرودر هاردکور که همه جوره برای خارج از جاده آماده شده در برابر دو اروپایی لوکس که تلاش کردن پکیجی از آفرودی سطح بالا در کنار امکانات رفاهی متناسب با هر شرایطی و کیفیتی در کلاس خودروهای لوکس رو همزمان ارائه بدن که به طبع این پکیج قیمت رو بشدت افزایش میده و در کنارش خودرو آسیب پذیرتر و نگهداری سخت تر میشه که فکر نمی کنم کسی با دیفندر و جی کلاس یه آفرود خشن و ریسکی بره. این موضوع راجب هامر هم صدق می کنه و البته از این خودرو هم اطلاعات زیادی در دسترس نیست که عملکردش در واقعیت چطوره، پس برانکو اصلی ترین و جدی ترین رقیب رانگلر هست که نسبت به جیپ بروزتر هست، سیستم های کمکی بیشتری داره، موتورهای پیشرفته تر و کم مصرف تری داره و پکیج های افترمارکتی بسیارررررر متنوعی داره. چیزی نمونده تا تحویل برانکوها و تماشای رقابتشون در واقعیت.
          به شخصه فکر می کنم برانکو می تونه خودرو اول این کلاس باشه.

          موافقم 3
          مخالفم 1
      2. SF90 STRADALE

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (4062 ديدگاه)

        آقا رامین
        منم قبول دارم که G کلاس در همه مدل هاش آفرودر تاپی هست و به هیچ وجه نمیشه منکر این موضوع شد
        آقا مازیار
        بحث من اصلاً تعداد سیلندر نیست گرچه قدرت و گشتاور خیلی تاثیر گذاره ، بحث من فاکتورهای مهمِ یک آفرودر هست که میتونن اون رو برتر نشون بده
        زاویه ورود ، شکست و خروج یک اصل مهم در آفرود هست که در این دوئل دیفندر نسبت به G550 معمولی بهتر بود
        اینکه میگم G550 4×4 بهتره باید مشخصات این هیولایِ آفرود رو ببینید تا متوجه منظورم بشین
        .
        .
        ما هم همیشه دلمون برای شما تنگ میشه ولی کم سعادتیم
        فکر کردم در پست فراری و پورشه می بینمتون ولی ازتون خبری نشد
        ایشالا پست های بعدی فراری و مکلارن 😉😉

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. R@m!n

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          خیلی از مسائلی که رو کاغذ بیان میشه در عمل تفاوت های زیادی پیدا می کنه.

          این حوزه پر است از این تفاوت ها.

        2. " Swedish Arrogant Tiger "

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          خیلی ساده انگارانه ست که با توجه به دو تا زاویه توانایی آفرود خودرو ها رو بسنجیم !

      3. RezaRs

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1612 ديدگاه)

        به به آقا رامین 🌷

    2. مازیار

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3301 ديدگاه)

      ایمان جان
      بین مدلهای مختلف جی واگن یا دیفندر ( منظورم مدلهای پایه و رده بالا هست مثلا چهار و هشت سیلندر ) تفاوت خیلی زیادی از لحاظ قابلیت های آف رود وجود نداره ( بجز مورد خاصی که پای میزان کشش موتور به میون بیاد ) چون تفاوت اینها بیشتر در توان موتور و متریال اتاق و لوازم جانبی هست اما فاکتورهای اصلی در آف رود نحوه طراحی شاسی و اتاق و سیستم تعلیق هست ( البته بجز سیستمهای کمکی الکترونیکی که این روزها همه معادلات رو بهم زده ) که در همه مدلها مشترکه به همین خاطر اگه دقت کرده باشی برای تست های مختلف آف رود اغلب از مدلهای پایه استفاده میشه بنابراین نمیشه گفت که مثلا برونکو هشت سیلندر آف رودی خیلی متفاوت از شش سیلندرش داره به عنوان مثال عرض کردم

      بعدشم دلم برات تنگ شده بود😉

  12. مهردادکمال

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2003 ديدگاه)

    مقایسه طارمی و کریس رونالدویه قطعا جی کلاس چرا که اشرافیتی در حد رولزرویس و بنتلی داره و افرودشم بی نظیره

  13. R@m!n

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2240 ديدگاه)

    هیچ کدوم گزینه مناسبی برای آفرود نیستن با این قیمت و قابلیت های آفرود صرفا برای توجیه قیمتشون هست مخصوصا جی کلاس و اینو به قطع یقین می گم هیچ کس با نگاه به قابلیت های آفرود سمت جی کلاس نمیره و جنبه های لوکس و بردینگ این ماشین دلیل اصلی خریدش هست.

    قبلا هم گفتم جی کلاس پادشاه دنیای خالی از سکنه خودشه و هیچ ماشینی شبیهش ساخته نشده حداقل تا امروز.

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. RezaRs

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1612 ديدگاه)

      یاد آهنگ نمیاند استاد مهرپویا افتادم حتما گوشش بدین

      1. R@m!n

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2240 ديدگاه)

        البته نمی مانده 😂
        امان از دست این کیبوردهای گوشی

        1. RezaRs

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          برادر من خودم کلی اثر استاد مهرپویا رو دارم نمیمانده
          کسی دیگر نمی کوبد در این خانه متروک را
          کسی دیگر نمی پرسد چرا تتهای تنهایم
          و من چون شمع می سوزم
          و دیگر هیچ چیز از من نمی ماند
          استاد مهرپویا هم شاگرد سیتار راوی شانکار بودن

        2. R@m!n

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (2240 ديدگاه)

          مگه من چیزه دیگه ای گفتم !!

        3. RezaRs

          ۳ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (1612 ديدگاه)

          گفتی نمی مانده

  14. یوسف

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1048 ديدگاه)

    اونایی که به G کلاس رای دادن….. باید توی خلوت خودشون به وجدانش ن رجوع کنن…. از هر لحاظ دیفندر برتره…. خصوصیات آفرود رو نگاه کنید…. فراموش نکنین که Gکلاس کپی بیشرمانه از لندرور دیفندره

    1. مازیار

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (3301 ديدگاه)

      یوسف جان
      دوستانی که به جی واگن رای دادن درواقع به لوگوی بنز رای دادن و اونایی هم که میگن آف رود جی واگن بهتره بدون سند و مدرک و صرفا بخاطر بنز بودنش میگن چون اگه قرار به استناد باشه اینجا چهار فاکتور زاویه حمله و فرار و شکست و میزان عمق غوطه وری داریم که در هر چهار مورد لندروور بالاتره البته منظور من این نیست که ملاک همینه هرچند هر ملاک دیگه ای هم اگه باشه لندروور دست بالا رو داره
      و بجز اون دوست من یوسف
      تجربه حدود پونزده سال رانندگی با لندروور رنجروور یک نتیجه برام داشت و این رو بعنوان برادر کوچکتر از من داشته باش :
      هرگز درمورد لندروور رنجروور با کسی بحث نکن
      چون اگه کسی این برند رو درک کرده باشه هیچ نیازی به بحث نیست و اگه نه هم بحث هیچ فایده ای نداره

      1. یوسف

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1048 ديدگاه)

        قربون دهنت مازیار جان
        من خودم الان یه لندرور یه تن فول آفرود با رنجرور 85 دو درب و یه رنجرور 2005 سفارتی دارم.
        کارم هم مانیتور ماشین های خارجی هست…
        داداش من از تویوتا و نیسان و جیپ و آهو بلیزر شروع کردم….وقتی رسیدم به لندرور…. در حسرت روزهایی که از دست دادم ناامید شدم….. داداش لندرور مثل قله کوه میمونه هرکسی شهامت و جسارت رسیدن بهش رو نداره…. تمام

      2. new RAMIN

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        ((دوستانی که به جی واگن رای دادن درواقع به لوگوی بنز رای دادن و اونایی هم که میگن آف رود جی واگن بهتره بدون سند و مدرک و صرفا بخاطر بنز بودنش))

        افرین اقای مازیار.
        هزار لایک 👏👏👏👏👏👍👍👍👍
        💝💝💝💝

        متاسفانه همه به اون برندش نگاه میکنن. سپس به مکان ساختش…
        که هر دوتاش هیچ ارزشی نداره… فقط آستین ماشین مهمه!
        باید دید ماشین چی تو آستین داره.

        ((اونایی هم که میگن آف رود جی واگن بهتره بدون سند و مدرک و صرفا بخاطر بنز بودنش میگن چون اگه قرار به استناد باشه اینجا چهار فاکتور زاویه حمله و فرار و شکست و میزان عمق غوطه وری داریم که در هر چهار مورد لندروور بالاتره البته منظور من این نیست که ملاک همینه هرچند هر ملاک دیگه ای هم اگه باشه لندروور دست بالا رو داره))

        در افرود اینا مهمه=
        زاویه حمله ،شکست ، فرار ، میزان غوطه وری، فاصله محوری، قدرت گشتاور ،سیستم انتقال قدرت. و یه چندتا چیز دیگه مهمه. اما مهم هاش همین 4 تاس که گفتم.
        ( قدرت ماشین هم مهم هست)

        در این مقایسه تابلو هست دیفندر برتره.
        اصلا دوئل درباره افرود هست. نه درباره پز دادن و لوکس بودن.

        ((هرگز درمورد لندروور رنجروور با کسی بحث نکن چون اگه کسی این برند رو درک کرده باشه هیچ نیازی به بحث نیست و اگه نه هم بحث هیچ فایده ای نداره))

        👍👍👍👍👍👏👏👏 !!!

        من هم رای دیفندر هست چون مهم آفروده. دیفندر هم هم روی کاغذ و هم روی واقعیت افرودر خوبیس.

        راستش خیلی ها دوست دارند پول برند بدن!!! اصلا منطقشون فقط برند و پز دادن به همسایه و این و اونه. یعنی افرادی هستن حاضر میلیون ها دلار پول برند بدن ولی ماشینی گیرشون بیاد که توانایشش شاید در حد ماشین عادی 100 هزار دلاری باشه. البته نه فقط بحث میلیون دلاری. در هر چیز!

        همین الان اقای ساموئل ال جکسو که اصلا پراید نداره و همش بنتلی و پورشه داره پیام داد چون جی کلاس گرونتره پس بهتره!!???!!
        ( تاکیید میکنم اقای ساموئل ال جکسون اصلا پراید سوار نیست گواهینامه هم داره!در امریکا هم هست کلی پورشه bmw کادیلاک هم داره میگه چون گرونتره پس بهتره !🙃)

        گرون بودن دلیلی بر بهتر بودن نیست. اگه قراره آفرودر لوکس بخرم میرم سلطان گرند واگنوییر یا رنجروور اتوبیوگرافی SV میخرم ! ( میدونم اختلاف قیمتشون بالاس)
        تازه هیبتشون بالاس…

        اگه آفرودر واقعی بخوام میرم جیپ رانگلر میخرم یا گلادیاتور.
        یا اصلا حضرت F150 که از هر مسیری میره بالا…

        البته اینم نباید فراموش کرد هیچ کس با ماشین بالای 100 هزار دلار نمیره افرود.
        همه میرن افرود قیمت ماشیناشون زیر 70 یا 60 هزار دلاره. اکثرا هم با محصولات جیپ میرن مثل رانگلر یا گلادیاتور اونم تازه نسخه ارزان قیمت 32 یا 33 هزار دلاریش !!

        آفرود یعنی چی؟؟؟ یعنی بزنی وسط کوه جنگل یا بیابان. خب شما دلت میاد با
        جی کلاس بری افرود ؟؟؟ گرند واگنوییر بری افرود ؟؟؟ رنجروور اتوبیوگرافی SV میری افرود ؟؟ عمرا بری ( مگر**** باشی ! )

        کافیه روی این ماشینا خط بی افته یا آینش بشکنه یا بری تو گل ماشین در نیاد… یا بری تو آب موتوش خراب بشه و…

        طبیعتا اتفاقات وحشتناکی می افته که هزینه تعمیراتش سر به فلک میشه.

        ماشین افرودر به نظر من باید زیر 50 یا 40 هزار دلار باشه.
        تا درصورت بروز اتفاقات هزینه تعمیرات زیاد نشه.
        به همین سادگی…

      3. viper

        ۲۰ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        دقیقا درسته
        دیفندر خودش برای آفروده نه برای هیچ چیز دیگه ای
        مثلا شما وقتی میگی آفرود سریع تو ذهنت جیپ و دیفنر نقش میبنده
        هیچ کس تو ذهنش جی کلاس نقش نمیبنده درسته جی کلاس ماشین خوبیه لوکسه اما صرفا یه ماشین برای آفرود نیست صرفا یه ماشین برای لوکس بودن هم نیست یه ماشین برای اونایی هست که دوستش دارن
        و قبلا هم یه ماشین نظامی بوده پس اصلا در زمینه افرود مقایسش با دیفنر غلطه چون معلومه که دیفندر خیلی قابلیت آفرود بهتری داره

        دیفندر فقط برای افرود ساخته شد و توی این زمینه عالی بود اما جی کلاس توی زمینه لوکس بودن و آفرود خوبه عالی نیست تو هیچ کدوم

    2. مهردادکمال

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (2003 ديدگاه)

      خود دیفندور هم کپی جیپ ویلیز هست

      1. یوسف

        ۳ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1048 ديدگاه)

        درسته که همه دو دفر ها از جیپ الگو گرفتن
        الگو لندرور هم جیپ بوده…. اما لندرور کپی نبود…. چون بدنه آلومینیوم بود و کلا از متفاوت از جیپ بود…..
        تویوتا کپی جیپ بود که‌در نسل اولش فقط لوگوش با جیپ فرق میکرد نه لندرور که کاملا ساختارش با جیپ فرق داشت

        1. mopar

          ۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          نمیخوام بحث راه بندازما ولی لندرور سری یک دقیقا و دقیقا با شاسی واکسل جیپ ویلیز ام بی
          وحتی بدنه الگو برداری شده بود که انگلیسی ها چون توانایی ساخت با جنس بدنه ویلیز رو نداشتن(شایدم داشتن دیدن گرون در میاد چون اولیشو تو یه کارگاه ساختن و امکانات انچنانی نداشتن ولی همون جیپ روزی 3000 تا تولید داشت)با المینیوم بدنشون رو ساختن که اون زمان اسون تر بود استفاده ازش (خمکاری برش کاری و …)

        2. مازیار

          ۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (3301 ديدگاه)

          آره دقیقا با شاسی ویلیز ساخته شد چون سالهای آغازین پس از جنگ بود و صرف هزینه برای تحقیق و توسعه دشوار و از طرفی جیپ هم برای جنگ ساخته شده بود اما تنها سه سال بعد یعنی ۱۹۵۱ اون شاسی کنار گذاشته شد و لندروور شاسی خودش رو تولید کرد بس که خوب بود😆
          اما شما تا دنیا دنیاست فقط بفرمائید که سری اول با شاسی ویلیز ساخته شد راستی اگه لندروور یه محصول بدرد نخور بود هم دائما می‌گفتین با الهام از جیپ ساخته شده؟!!
          وقتی شاگرد از استاد فراتر بره اونوقته که هواداران اون استاد دائما عنوان میکنن که این شاگرد اون بوده و نه بالعکس

          و بد نیست بدونید شاسی لندروور سری ۳ به قولی محکم ترین شاسی تولیدی خودروهای سبک در تاریخ اتومبیل سازی هست این از شاسی

        3. mopar

          ۴ تیر ۱۴۰۰
          سوابق: (74 ديدگاه)

          مبارکشون باشه محکم ترین شاسی تولیدی در ضمن یادمون نره کدوم شاسی بلندر برترین افرودر شد بالاتر از جی واگن و شاگرد…

          پسر جون یادت باشه استاد هیچوقت همه چیزشو یاد شاگرد نمیده و یه چیزی توی استینش نگه میداره که *****.

    3. " Swedish Arrogant Tiger "

      ۳ تیر ۱۴۰۰
      سوابق: (1894 ديدگاه)

      دوست عزیز تعصب در نوشتار و کامنت موج میزنه، اما گوگل رو ازتون نگرفتن یه نگاهی به گ واگن مدل 79 و یه نگاه به دیفندر 79 بندازید، مطمئنم از حرفی که زدید خندتون میگیره!

  15. " Swedish Arrogant Tiger "

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    بی شک G wagen.
    ترکیب بی نظیر و بی رقیب از لوکس بودن و توانایی آفرود.

  16. شاعر

    ۳ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (235 ديدگاه)

    رای من دیفندر
    به علت چهار فاکتور مهم آفرود که در هر چهار مورد بهتر از جی کلاس بود.
    فراموش نکنیم که تو دوئل آفرودرها داریم رای میدیم نه تو یه دوئل که لوکس بودن ملاکه

  17. England

    ۴ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1152 ديدگاه)

    صد در صد دیفندر چون انگلیسی فن هستم همین کافیه تا به عشقم رای بدم✌️

  18. Mf1

    ۴ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (243 ديدگاه)

    بدون شک لندرور نمیدونم چه رقابتیه که بنز دو برابر لندرور قیمت داره
    باز خوبه لندرور جرات داشت ظاهر ماشینش بعداز مدتها تغییر بده نتیجه این تغییر یه لندرور لوکسه بوده نمیدونم چرا بعضی از خودروسازها تو دهه ۴۰ موندن بدون هیچ تغییری در ظاهر خودروهاشون مثل جیپ و پورشه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  19. mm.y@rlou

    ۴ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (283 ديدگاه)

    صد در صد gکلاس فقط باید گفت که دیفندرهم اگرgکلاس وجود نداشت اول میشد به طوری باید گفت این فینال زود رس بود

  20. mahan

    ۴ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (2309 ديدگاه)

    رای من جی کلاس نهایت اشرافیت در افرود و غیر افرود مثل اهو در جاده و بزکوهی در جنگل.تجربه مالکیت 550 شو داشتم این ماشین توی هندلینگ بی نظیره و اصلا چپ نمیشه و حس خاص بودن رو به ادم منتقل میکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا