خواهینخواهی این اولین بار نیست که چشممان به جمال رندرهای GLC کوپه باز میشود اما الآن و همینجا در پدال بدانید که شاید مرسدس بنز ما با همین ظاهر از آرایشگاه بیرون بیاید.
به فروردین ماه که برگردیم، رندرها نه یک بار بلکه دو بار از وبسایتها سر درآوردند و هر بار هم حرفی جز ” قیافه این ماشین درست به نظر میاد ” بر زبانها جاری نمیشد. از همه اینها که بگذریم سخن دوست نکوست! دو هفته پیش زمانی که اولین مطالب اختصاصی درباره این کوپه پرحاشیه در وبسایتها منتشر شد، سریعاً فهمیدیم که آن چراغهای جلو قصد دارند تا یک علامت سؤال بزرگ و قشنگ در ذهن ما و شما باشند. شاید اندازهشان به بزرگی رندر کنونی نباشد اما سرسوزنی امکان ندارد که همانند رندرهای سه ماه پیش از نظر ضخامت با نیلبک رقابت کنند. بالاخره چراغاند و کارشان نورافشانی. نیمنگاهی به جلوپنجره خودروی آلمانیمان بیندازید، همانند لباسی است که قالب تن GLC دوختهشده تا خودنمایی کند. در همین حال در بخشی دیگر از دنیای GLC اسپویلر جلو را میبینیم که احتمال اینکه در مدل نهایی نیز ظاهر فعلی خود را حفظ کند بس زیاد است. اما همچون همیشه بیایید تا در این مورد هم عینک شک و تردید را بر چشمهایمان تراز کنیم تا شاید در آینده تصاویری واقعی از GLC به دستمان برسد و پشت همه این شایعات را به خاک بمالد. دستآخر فراموش نکنید که این GLC غیر کوپه است که اسپویلر خویش را به برادر کوپهاش قرض داده.پس از گذشت سانتیمترها از جلوی ماشین، به نیمه انتهایی این مرکب خوش خطوخال میرسیم، زیباست! نه؟ با ترکیب شاعرانه سقف شیبدار GLE کوپه به همراه چراغها و اسپویلر عقب، طراحی عقب این خودرو با اختصاص دادن فضایی کوچک برای منتقدها قصد خفه کردن آنها را دارد! خدا را چه دیدید؟ شاید روزی از روزهای آینده مرسدس بنز همه مداد رنگیهایش را بردارد و با اندکی چند از اِلمانهای نو در طراحی، ما و شمارا سورپرایز کند. اما به دور از رؤیاپردازی، به نظرتان چند درصد امکان دارد که آلمانیها به خود زحمت دهند و درحالیکه بقیه مدلها ازجمله همزاد بزرگتر GLC کوپه به سمت شمال میروند، GLC را بهطرف جنوب هدایت کنند؟ چند درصد امکان تغییر اساسی در این مدل هست؟
اگر شما، بله شما! یک فن مرسدس هستید میتوانید مطمئن باشید که با این همه حرفوحدیث این خودرو هر چیزی خواهد بود جز یک مدل تنها و بی طرفدار، پس آسوده باشید. در آخر اینکه همه ما قبول داریم که از نظر تکنیکی، مرسدس بنز GLC کوپه آنقدرها هم اسپرت نیست، اما شاید بعضی وقتها باید به استایل ماشینها قناعت کرد. نوشته: مهدی بازیار
منبع: carscoops
Salfa22xxx
۱۳ مرداد ۱۳۹۴واقعا عقبش فوق العادس
اما جلوش به نظر من اگه یه مقدار تیزتر و خشن تر بودبهتر می بود
اگرچه الانم عالیه
محمد
۱۳ مرداد ۱۳۹۴کانسپتش رو دوست داشتم، امیدوارم نسخه اصلی با کمترین تغییر نسبت به کانسپت وارد بازار بشه، با توجه به به کانسپتش یه جورایی GLC رو بیشتر از X4 می پسندم
AHMADREZA
۱۳ مرداد ۱۳۹۴باید بیاد و ببینیمش چطوریه
علی.زوتو
۱۳ مرداد ۱۳۹۴جلو پنجرش شبیه لندکروزه…
باید طرح جلوش رو خشن تر طراحی میکرد…
hitler
۱۳ مرداد ۱۳۹۴نوشته ی بسیار ادبی بود
سپاس از مهدی بازیار
پوری پوریا!
۱۳ مرداد ۱۳۹۴رندر دوم رو بیشتر میپسندم :)
چون زیبا تره و اصولی تر به نظر میاد !!
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۱۳ مرداد ۱۳۹۴اون رندر نیست
کانسپت ساخت مرسدسه
.
.
به نظرم GLC خیلی بهتر از GLE از آب در اومد
هم نسخه معمولش هم کوپه ش
mahdi-ms
۱۳ مرداد ۱۳۹۴یجوریه. قیافش خشن نیست. باید اسپرتتر جلوه کنه و گرنه میشه یه خودروی بی روح که از مرسدس بعیده.
ولی متن جالبی نوشته بودید. با تشکر
ALiHidden
۱۳ مرداد ۱۳۹۴خداییش واقعا زیباس
فقط جلوش رو باید تیزتر و خشن تر طراحی میکردن (البته این نظر شخصی منه!)
ولی در کل با این وجود هم واقعا عالیه
این رنگ زردش فوق العادس!
ممنون که خبری از بنز هم گذاشتین :D
متین
۱۳ مرداد ۱۳۹۴سلام …
به به یه نویسنده دیگه به جمع نویسنده های خوب پدال اضافه شد! آقا مهدی ان شا الله مقالات خوبی رو ترجمه کنید … با آرزوی موفقیت!
روز خوش …
luis
۱۴ مرداد ۱۳۹۴به نظر من جلوش خوبه ولی اینقدر عقب این ماشین و اگزوز هاش خشگل طراحی شده ادم دلش نمیاد از پشتش تکون بخوره.
Kasra.AMG
۱۴ مرداد ۱۳۹۴منم موافقم اگه جلوش تیز تر بود بهتر بود که البته مرسدسم کلا اینجور چیزیو از قبل داشته و داره ولی قوانین ایمنی اروپا یا آلمان دقیق یادم نیست خودروسازیارو مجبور میکنن تا دماغه ی ماشینو تا حد امکان صاف طراحی کنن برای ایمنی بیشتر.که دقیقا تاثیرشو خیلی وقته میبینیم
رضا
۱۴ مرداد ۱۳۹۴امیدوارم از جلو با بقیه مرسدس ها فرق داشته باشه طوری که راحت بشه از بقیه تشخیصش داد