تاکنون اخبار فراوانی پیرامون هایپرکار جدید مرسدس-آامگ منتشر شده است اما هنوز هیچ اطلاعات روشنی از چهرهٔ این ابر اتومبیل در اختیار نداریم. بااینحال سازندهٔ آلمانی تابهحال دو تیزر بسیار مبهم از این خودرو منتشر کرده است بنابراین با توجه به این تیزرها دو رندر از این هایپراسپرت طراحی شده است که به همین دلیل ممکن است برخلاف رندرهای خیالی قبلی، به محصول واقعی و نهایی نزدیکتر باشد. مرسدس-آامگ ابر اتومبیل آیندهٔ خود را فعلاً با نام رمزی پروژهٔ یک معرفی کرده است و هدف از ساخت آنرا ارائهٔ یکی از هیجانانگیزترین هایپراسپرتهایی اعلام کرده است که توانایی حرکت در جادههای عمومی را دارند.
بهمنظور انجام این کار، مرسدس-آامگ قوای محرکهای هیبریدی را مستقیماً از فرمول یک در پروژهٔ یک بکار خواهد برد. این قوای محرکه شامل یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری V6 توربوشارژ به همراه سیستم بازیابی انرژی Kers میشود که در خودروی مسابقهای W07 بکار رفته است. انتظار میرود خروجی نهایی این سیستم نزدیک به ۱۰۰۰ اسب بخار باشد درحالیکه پیشرانهٔ آن میتواند در دوری بیش از ۱۰ هزار rpm کار کند. این نیرو به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند اما در کنار این، محور جلو توسط موتورهای الکتریکی هم به حرکت درمیآید. همچنین در این هیولا یک سیستم تقسیم گشتاور بسیار پیشرفته بکار خواهد رفت. شاسی این ماشین از نوع مونوکوک کربنی خواهد بود و میتواند تا ۲۵ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی بپیماید. از این هایپراسپرت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد و قیمتی در حدود ۲ میلیون یورو خواهد داشت اما سازندهٔ گفته است که تقریباً تمامی این تعداد پیشفروش شدهاند.
بااینحال همانطور که در ابتدای این مطلب گفته شد، Peisert Design بر اساس تیزرهایی که از مرسدس-آامگ پروژهٔ یک منتشر شده است، اقدام به طراحی رندرهایی نموده که میتواند نمایی اجمالی از این ماشین را نشان دهد. با توجه به این رندرها میتوان گفت پروژهٔ یک خودرویی کشیده و کم ارتفاع است که کابین کمعرضی برای نشستن دو سرنشین خوششانس داشته و شبیه به خودروهای مسابقهای لمانز است. یک خروجی بزرگ نیز در قسمت عقبی خودرو برای خروج هوای گرم پیشرانه به چشم میخورد. نسخهٔ نهایی این ابر خودروی آلمانی در نمایشگاه فرانکفورت امسال در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی خواهد شد.
فرشاد سجادیان
۱۱ بهمن ۱۳۹۵بازم معتقدم اگر محصول نهایی تا حد ممکن به AMG Vision Gran Turismo شبیه باشه، خیلی خیلی زیباتر از امثال این رندر غیر رسمیه
FERRUCCIO LAMBORGHINI
۱۱ بهمن ۱۳۹۵.
قیافه Vision Gran Turismo برای یک هایپرکار 1000 اسبی مناسب نبود.
بیشتر شبیه یک نسخه ی فوق لوکس و تولید محدود از AMG GT ساخته شده بود.
به این رندر اگر دقت کنی خیلی از عناصر طراحی هایپرکار هایی مثل Laferrari و Porsche 918 رو به وضوح میتونی ببینی. همون شانه ای که عقب ماشین قرار گرفته به خوبی نشون میده که با یک هایپرکار قلدر طرف هستیم. هیچ کدوم از این عناصر در طراحی Vision gran turismo وجود نداشتند.
???
(پهلوان مک لارن)new great britain
۱۱ بهمن ۱۳۹۵من نمیدونم خوده مرسدس خسته نشده اینقدر رندر از هایپر کارش منتشر شده؟؟؟؟!!!
به نظره من که این ماجرا خیلی لوس شده.تقریبا هرهفته یه رندر که ربطی هم نداره منتشر میشه از افراد مختلف که ربطی به مرسدس ندارن.
خودت یه عکسی بده بیرون به این همه رندره بی پایان پایان بده.
جواد
۱۱ بهمن ۱۳۹۵مرسدس هم به خاطر شراکت با ایران خودرو از این شرکت الگو گرفته و ماشینی که هنوز رونمایی نشده و شرایطش مشخص نیست پیش فروش میکنه
FERRUCCIO LAMBORGHINI
۱۱ بهمن ۱۳۹۵میخواستید بخرید ؟
نگران نباشید
به این جمله دقت کنید :
((( اما سازندهٔ گفته است که” ( تقریباً ) ” تمامی این تعداد پیشفروش شدهاند )))
گفته تقریبا … اگر واسه خریدش پول جمع کرده بودید و از پیش فروش همه ی 200 دستگاه ناراحت شدید هنوز امیدی هست. مثکه 2-3 تا هنوز مونده. ??
پس زودتر عجله کنید که منم میخوام یکی بخرم. میترسم سر اون یکی آخری که ته انبار مونده با هم دعوامون بشه. ???
دیتر زیچه جان اون 2-3 تای آخر رو واسه من و جواد نگه دار که داریم میایم ✈️✈️✈️
ویلیامز
۱۱ بهمن ۱۳۹۵مجید جان مطمئن باش همون دوسه تا هم باقی نمونده و همش فروش رفته…همونطور ک ب جواد عزیز گفتم اینجور خودروها قبلا ب مشتری های خاص معرفی میشن و معمولا هم ب همونا فروخته میشن …
FERRUCCIO LAMBORGHINI
۱۱ بهمن ۱۳۹۵دوست گرامی من شوخی کردم.
چیزایی رو که گفتی خودم میدونم.
اصلا پول ساخت اینجور هایپرکار هایی رو قبلا از مشتری میگیرن. چون خود شرکت اینقدر سرمایه ی آزاد نداره که خرج کنه.
75 درصد مشتری اینجور ماشین هایی هم طرفداران پر و پا قرص بنز هستند. کسایی که از ماشینی مثل SLR خسته شدند و یک نمونه ی جدیدتر و قوی تر میخوان.
اکثرا کلکسیونر جوان منطقه ی خلیج فارس هستند. کسانی که ولنتاین برای عشقشون ! هوراکان قرمز میخرن.
REZA ///AMG
۱۱ بهمن ۱۳۹۵دلیل پول گرفتن کمبود سرمایه نیست (مرد مومن با دایملرطرفی نه با مکلارن یا استون مارتین که مشکل مالی داشته باشن)
پولو میگیرن که یارو دبه نکنه بعدا و بدونن خریداره همین
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۲ بهمن ۱۳۹۵رضا جان کسی هست که ندونه دایملر سرمایش خیلی خیلی زیاده ؟؟
درسته مطمئننا یکی از دلایلش فرمایش شماست.
دلیل دیگش هم به نظر من هر که بامش بیش برفش بیشتر.
درسته دایملر درامدش زیاده اما هیچ وقت نمیاد بخش مهمی از اون رو در یک نقطه صرف کنه.
ویلیامز
۱۱ بهمن ۱۳۹۵جواد عزیز اینجور از خودرو ها قبل اینکه مراحل ساختشون شروع بشه کمپانی مشتری های خاص خودشو دعوت میکنه و محرمانه طراحیشو بهشون نشون میده و مشخصات فنی شو بهشون میگه تا نظر اونارو بدونه و خودروشو مطابق میل اونا بسازه…
Continental
۱۱ بهمن ۱۳۹۵شبطه ماشینا یی که تو مسابقا ۲۴ ساعته مسابقه می دن شده به نظرم قیافشو یه مقدار باید از حالت مسابقه ای در بیارن
Omid622
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ایا به نظر شما ۲میلیون یورو در مقابل رقیبان زیاد نیست
از اینکه فناوری بسیار پیچیده و جدیدی داره بحثی نیست اما در مقایسه اینکه اول هایپر کار بنز هستش قیمتش گرونه