نام بلک سریز بازگشته و همانند پیشینیان خود پر از قدرت است. آخرین خودروی بلک سریز یعنی SLS AMG هفت سال پیش معرفی شد و همین امر انتظار برای ارائه AMG GT بلک سریز ۲۰۲۱ را سختتر کرده بود. قطعاً این مدت ارزش انتظار را داشته زیرا در قلب GT بلک سریز جدید پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربو با خروجی قابلتوجه قرار گرفته است. در بدنه نیز یک بال بزرگ و قطعات آئرودینامیکی گیرا خودنمایی میکنند قطعاتی که هم بر ابهت این خودرو افزوده و هم راندمان عملکردی آن را بهبود بخشیدهاند.
ویدئوی جدید کانال یوتیوب اتومان تی وی بر شتاب گیری وحشیانه این خودرو تأکید میکند. نیروگاه ۸ سیلندر میللنگ تخت مرسدس خروجی ۷۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب منتقل میشود. قدرت این خودرو نسبت به GT R افزایش ۱۵۳ اسبی داشته درحالیکه گشتاور نیز ۱۰۰ نیوتون متر بهبود یافته است. این قدرت بیشتر به معنی شتاب گیری بهتر بوده است.
در این ویدئو شاهد ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیهای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۸.۸ ثانیهای هستیم. رسیدن از سرعت ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت نیز ۵.۴ ثانیه زمان میبرد. بال بزرگ خودرو که نیروی رو به پایین زیادی تولید میکند قطعاً به چسبیدن خودرو به روی زمین کمکی شایانی کرده است. حتی با وجود لاستیکهای میشلین پایلوت اسپورت کاپ ۲ R هم این اعداد احساسبرانگیز هستند. رینگهای ۲۰ اینچی در عقب و ۱۹ اینچی در جلو نیز برای یافتن کشش مناسب به تقلا میافتند.
اولین خودروی بلک سریز در سال ۲۰۰۶ عرضه و سریعاً به نماد مرسدس تبدیل شد. این خودرو به محصولی خاص بدل گردیده و نشان داد که تنها برخی محصولات مرسدس لیاقت دریافت چنین نشانی را دارند. البته که چنین محصولاتی ارزانقیمت نیستند. مرسدس فعلاً قیمت GT بلک سریز در آمریکا را اعلام نکرده اما اروپاییها برای آن باید حداقل ۳۳۵۲۴۰ یورو بپردازند.
[دانلود ویدئو]
nikzad
۱۵ مهر ۱۳۹۹محصولات مرسدس بنز اکثرا واقعا زیبا هستند و این نسل کابین حرف نداره ظاهر اسپورت با چاشنی لوکس.البته بیشتر شتاب رولینگش منو تحت تاثیر قرار داد ۸.۸ثانیه واقعا احساس برانگیزه.
یانکی
۱۵ مهر ۱۳۹۹تو کپی برداری از وایپر acr باید بیشتر دقت میکرد.در ضمن صداش با توجه به اینکه میلنگ تخت شده جذاب نیست.کاش موتور 6.2 طبیعی روش بود.
Sina
۱۵ مهر ۱۳۹۹چه شباهتی دارن به هم
طرفدارای ماشینای آمریکایی تا یه ماشین با کمترین شباهت نسبت به آمریکایی ها میبینن میگن کپی برداری
SRT
۱۶ مهر ۱۳۹۹سینا جون خب از هر نظر از همون کپی کردن،چیزی که عیانه دیگه…
سورنا
۱۵ مهر ۱۳۹۹:)))))))
مهراد
۱۵ مهر ۱۳۹۹یانکی جان من مخالف شما نیستم ولی چطور دلت میاد چشماتو به روی این همه زیبایی ببندی ؟
اینقدر از سر تعصب و برند و کشور حرف زدن در شان شما نیست
مانی
۱۷ مهر ۱۳۹۹https://www.topcarrating.com/price.php
مرسدس افسانه یی رو ببین وقتی که طراح وایپر موز بود
sina
۲۸ مهر ۱۳۹۹دلیل حرفت چیه ://///
amg 63
۱۵ مهر ۱۳۹۹عاشقتم
زیزیگولو
۱۵ مهر ۱۳۹۹مدل جدیدشم با این اعدادو ارقام نمیتونه حریف 911 بشه … فکر میکردم اعدادو ارقامی بهتر از 911 به جا بزاره
محمدرضا
۱۵ مهر ۱۳۹۹911 توربو جدید واقعا از لحاظ عدد و رقم حرف نداره و 0 تا 200 رو توو 8.9 ثانیه و 0 تا 100 حدود 2.7 ثانیه . منتها اینم باید در نظر گرفت که این مرسدس با وجود دیفرانسیل عقب بودن و وزنش 0 تا 200 رو توو 8.8 ثانیه پر کرده با وجود صفر تا صد 3.2 ثانیه ای و این یعنی تو رولینگ بی رقیبه و توو پیست خیلی حرفا واسه گفتن داره … ;)
joojoo
۱۵ مهر ۱۳۹۹با توجه به نوع گیربکس و منحنی گشتاوری که داره….شتاب 0-160 و 0-200 بهتری ازش انتظار میرفت
اونتادورSVJ با وجود 10% ماکسیمم گشتاور کمتر و در عین حال منحنی گشتاور ضعیفتر(به خاطر تنفس طبیعی بودن) و گیربکس تک کلاچه ای که داره.100-200 5.3 ثانیه ای داره. درحالی که وزن کرب خودرو115 کیلو بیشتر از مرسدس بنزه.(دقت کنید وزن خشک اونتادور منظورم نیست….وزن خودرو با سیالات داخل و بدون سرنشین منظورمه که 1755 کیلوعه و مرسدس 1640 کیلو)
0-160: لامبو:5.5. مرسدس:6.2
0-200: لامبو 8.1. مرسدس 8.8
100-200: لامبو 5.3. مرسدس 5.4
ولی قیمتاشون در یک حده.
سهند
۱۵ مهر ۱۳۹۹بله ۳.۴ برای بلک سریز اصلا خوب نیست!
NISSAN GTR SOLTAN
۱۵ مهر ۱۳۹۹داداش این ماشین برای این ساخته نشده که توی خط مستقیم با 911 توربو اس رقابت کنه
هدف اصلی این ماشین پیسته
در ضمن این اعداد ارقامی که توی این ویدیو ثبت کردن حتی از میانگین هم کمتر بوده
خود مت واتسون با یه لانچ معمولی شتاب 3.1 رو ثبت کرد
در آینده تایم های خیلی بهتری از این ماشین میبینیم
Sina
۱۵ مهر ۱۳۹۹این رقیب ۹۱۱ GT2 RS هست.
تو خط مستقیم شاید GT2 از توربو کند تر باشه ولی ملاک اصلی در این کلاس پیسته.
ارشیاSVJ
۱۵ مهر ۱۳۹۹این اصلا برای درگ نیست
البته GT2RS هم برای درگ نیست.
زیزیگولو
۱۵ مهر ۱۳۹۹جواب به دوستان : دوستان عزیز اتفاقاً مرسدس ام جی و پورشه 911 همیشه رقیبای سنتی همدیگه بودن ولی بازم مشخصه که 911 از این سرتره چون 911 خیلی از مشکلای ام جی مثل وزن بیشترو نداره
زیزیگولو
۱۵ مهر ۱۳۹۹جواب به دوستان : دوستان عزیز اتفاقاً مرسدس ای ام جی و پورشه ۹۱۱ همیشه رقیبای سنتی همدیگه بودن ولی بازم مشخصه که ۹۱۱ از این سرتره چون ۹۱۱ خیلی از مشکلای ام جی مثل وزن بیشترو ندار
Maserati
۱۵ مهر ۱۳۹۹هرچی میگذره بنز بیشتر به ماشین هاش گند میزنه
حسین دهمرد
۱۵ مهر ۱۳۹۹موتور جلو ابهت بیشتری داره ولی موتور وسط به سوپر اسپورتها بیشتر میخوره چه دو راهی قشنگی.
NAVID۰۰۹۸
۱۵ مهر ۱۳۹۹ماشین آلمانی یعنی ( دِف عقب موتور جلو ) .
وقتی بلکسریز میاد ، یعنی این محصول آخر خطِ و باید منتظر نسل جدیدی از بنز باشیم !
AMG_73///
۱۵ مهر ۱۳۹۹دقیقا
دف عقب موتور جلو
به شیوه مردونه
مث آمریکاییا
سورنا
۱۵ مهر ۱۳۹۹تو اصن شتاب نگیر اصن بگو شتابت ۱۰۰ هست
تورو فقد باید گذاشت تو پارکینگ هر روز صب رفت نیگا کرد و تا آخر شب انرژی بدن تامین بشه
NISSAN GTR SOLTAN
۱۵ مهر ۱۳۹۹این ماشین هیولاست
ولی توی این ویدیو اصلا تایم خوبی ثبت نکردن حتی مت واتسون هم توی بررسی این ماشین با یه لانچ معمولی تایم 3.1 رو ثبت کرد
بالاخره یه ماشین دف عقبه و لانچش خطا زیاد داره و صددرصد در آینده تایم های خیلی بهتری ازش میبینیم
ولی چیزی که هست عملکردش توی رولینگه واقعا شتاب ثانویه ی فوق العاده ای داره
منتظر رکوردش توی پیست هستم چون هدف اصلی ساخت این ماشین برای پیست بوده
Ho3in
۱۵ مهر ۱۳۹۹اگه بشه این داشبورد رو روی اس ال اس بزاری دیگه حرف نداره
همه چیش عالی میشه
بعد داشبورد بنتلی داشبورد gt رو دوست دارم ❤
AMG_73///
۱۵ مهر ۱۳۹۹واقعا ماشین عالیه
ما من فقط سری sl رو دوست دارم
منتظر sl73 هستم
چون این ماشین اون کد افسانه ای sl رو نداره و صداش صدای توربوهه زیاد به دلم ننشست
خیلی زیباست اما نباید از رو آرم بنز نظر داد
نه
به دلم ننشست
فقط sls
لعنتی کوپه بنزی که sl نباشه ماشین نیست///…..
کافر مقدس
۱۵ مهر ۱۳۹۹335هزار یورو اونم حداقل! لامصب فراری میخریم خوب
قیمت برای این اعداد بالاست
NISSAN GTR SOLTAN
۱۵ مهر ۱۳۹۹داشبوردو ادم میبینه عشق میکنه
خدایی بی ام و کی تو عمرش همچین داشبوردی زده؟
ارشیاSVJ
۱۵ مهر ۱۳۹۹احساس میکنم یه خورده قیمت گذاریش زیاد بوده.
با این پول میتونی یه اونتادور اس وی جی
یا یه ۹۱۱ جی تی۲ ار اس
یا یه ۴۸۸ پیستا
یا یه اوراکان پرفورمانته
یه کوروتzr1 با یدونه وایپر acr روش!
وخیلی چیز های دیگه بخری
که اگه دوتا اخری که جفتشون موتورجلو هستن و هرکدوم نصفه یدونه سری بلک قیمت دارن رو فاکتور بگیرم
از این ماشین سریعترن
اوه اوه 765LT رو یادم رفت!!!
Sina
۱۵ مهر ۱۳۹۹این بلک سریزه.
یه ماشین کلکسیونی محسوب میشه.
همه ی بلک سریز ها اینجوری بودن.
اونا واسه این بودن که از هیجان یه سری از ماشینای افسانه ای مثل SL65 و SLS بلک سریز و ..استفاده بشه
(به قول جیمز می AMG ها همیشه لازم و ضروری نبودن.)
ولی واسه این بودن که دیفرانسیل عقب و پر قدرت باشن
اگه ماشین درگ میخواین 911 توربو و 720S
اگه پیست میخواین 911 GT2 RS و 765LT
اگه گرند تورر میخواین GT مکلارن و M8
اگه ماشین ارزون میخواین کوروت C7 ZR1 و وایپر ACR
اگه اثر هنری میخواین هوراکان و 488 پیستا
ولی اگه یه ماشین میخواین که ارزش واقعی رانندگی رو نشون بده و مثل ماشینای عادی معقول نباشه فقط بلک سریز
محمد
۱۵ مهر ۱۳۹۹من تا وقتی که تایم پیست نبینم نمیتونم بگم قیمتش زیاده یا کمه،ولی اگه عملکرد خوبی تو پیست داشته باشه به نظرم می ارزه
محمد
۱۵ مهر ۱۳۹۹چه میکنه مرسدس ،شتابش عالی بود
محمد ب
۱۵ مهر ۱۳۹۹خیلی گرونه
عطا
۱۶ مهر ۱۳۹۹با اینکه تعصبی طرفدار بنزم ( نمیدونم چرا?) ولی واسه من شتاب ۳.۴ ثانیه ای انچنان جذاب نیست کاش یکم کمتر بود تایمش?
یاس ی
۱۶ مهر ۱۳۹۹همه چیز به کنار فقط اونجاش که سرگاز میده، لعنتی صداش مثل غرش شیر هستش. کلارکسون راجب amg میگفت صداش مثل یک گریزلی عصبانیه. پر بیراه هم نگفته. به اون هم شبیه هستش.
mohsen
۱۶ مهر ۱۳۹۹چرا باید پول فراری و لامبو رو داد به مرسدس؟
sina
۲۸ مهر ۱۳۹۹این یجور خاصیت کلکسیونی داره اگ همچین ماشینی از فراری یا لامبو بخوای باید بیشتر خرج کنی البته از نظر عماکرد منظورم نیست