بعد از آنکه ریچارد هموند در قسمت چهارم فصل بیست و یکم تاپ گیر به سراغ AMG 6×۶ رفت، حالا زیرمجموعه انگلیسی مرسدس بنز نیز تیزر تبلیغی جدیدی برای این هیولای شش پا منتشر کرده است. اما کجا می توان قابلیت های آفرود خودرویی که رینگ های ۳۷ اینچی دارد را به چالش کشید؟ در کجا می توان قدرت ۵۳۶ اسبی یا شتاب ۶ ثانیه ای خودرویی که سه برابر گلف های فولکس (یعنی حدود ۳.۳ تن) وزن دارد را امتحان کرد؟ به نظر می رسد که ربع الخالی، بزرگترین صحرای شنی دنیا جای مناسبی برای محک زدن این خودروی ۶۲۰ هزار دلاری باشد . . .
[jwplayer mediaid=”۶۳۷۸۷″]۳۶ کمتر از یک دقیقه
mory
۱۱ اسفند ۱۳۹۲این یه شاهکار به تمام عیاره
هموند باش تو بیابونای امارات رانندگی کرد با این همه وزن چه پرشایی میزد
لاستیکاشو با یه کلید باد کرد
ای کاش …
علی
۱۲ اسفند ۱۳۹۲G و دیگر هیچ…..
خدا پدر باعث و بانی ساخت این کلاس مرسدس رو بیامرزه
mory
۱۲ اسفند ۱۳۹۲آره خدا بیامرزه باعث و بانیشو
حیف اگه الان اون بود برای تستش نمیرفتن صحرای امارات میومدن کویرای ایران
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۲ اسفند ۱۳۹۲درود .
تمام ماشین های افرود ، باید جلوی این بنز زانو بزنند .
AR@SH
۲۴ اسفند ۱۳۹۲اولین مرسدس بنز g 6*6 به سفارش یه عرب خرپول اشرافی ساخته شده و بعد به تولید انبوه رسید البته برای اشرافی چون فکر کنم از بوگاتی ویرون هم گرونتره ولی مرسدس بنزه دیگه یعنی هامر h1 باید جلو این سرشو بندازه پایین
Ahmad..F12
۴ شهریور ۱۳۹۳زانو رو خوب اومدی میلاد میخوامت
احمدرضا بنز
۱۱ اسفند ۱۳۹۲واااااای
hero
۱۱ اسفند ۱۳۹۲خیلی عالیه
ولی نسبت به قیمتش نمی ارزه. لندکروزر و اف جی بهترن
Zonda R
۱۲ اسفند ۱۳۹۲F.A
شاهکاره
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۳ اسفند ۱۳۹۲از کجا اوردی که لندکروز بهتره؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ اسفند ۱۳۹۲درود .
من کلیپ های زیادی از این بنز در کویر دیدم . یعنی کلیپ هاش تو اپارات
پره .
همینطور مدل چهار در معمولی . شیب 80 درصد رو بدون هیچ مشکلی میره بالا .
همینطور در برف . این ماشین حرف نداره .
کلا محصولهایی از مرسدس بنز که همه جارو هستند ، مدلهای :
مرسدس بنز G کلاس . در بخش شاسی بلند ها .
مرسدس بنز یونیماگ . در بخش کامیون های همه جارو کوچک . با بیش از
100 نوع کاربری .
مرسدس بنز زتروس . کامیون فول سایز همه جارو . بیشتر استفادش در ارتش
های کشورهای دیگر است .
راستی پشت صحنه ی این کلیپی هم که پدال گذاشته در اپارات موجوده .
ایران و المان
زیگما
۱۱ اسفند ۱۳۹۲“ارتش ” آلمان و بلژیک فقط از زتروس به طور رسمی و گسترده استفاده میکنن. بیشتر استفاده این تراک، حمل کالا در مناطق کوهستانیه و نه استفاده در ارتش ها.
گیربکسش هم ساخت آلیسونه!
sina
۱۴ اسفند ۱۳۹۲جناب اقای زیگما
در دنیا هروقت خودورسازی می خواهد کیفیت خودرویش را تبلیغ کند می گوید گیربکس ساخت شرکت zf آلمان حالا می خواهد ژاپنی باشد یا آمریکایی یا هرجای دیگر .
salar
۱۲ اسفند ۱۳۹۲مگه آدم خله 620 هزار دلار جای این دله بده . این همه انتخاب های خوب ……
دانشجو مملکت
۱۲ اسفند ۱۳۹۲ادمی خله که به این ماشین انتقاد نابجا کنه
salar
۱۲ اسفند ۱۳۹۲چه دانشجوی مملکتی . هر موقع از دانشجویی در اومدی اون موقع نظر بده………
دانشجو مملکت
۱۳ اسفند ۱۳۹۲بخشید خانوم وقتی شما داری روی شیشه ماشین عروسک می زارید من دارم روی ماشین کار می کنم
mory
۱۲ اسفند ۱۳۹۲کو؟
SALAR
۱۳ اسفند ۱۳۹۲آها پس روی ماشین کار میکنی . . . . خوب ادامه بده
دانشجو مملکت
۱۳ اسفند ۱۳۹۲حتما ادامه میدم
امید
۱۲ اسفند ۱۳۹۲عالیه بنز کارش حرف نداره واقعا ادم با این ماشین احساس امنیت میکنه بزنه به دل کویر بیابون اصلا باهاش بریم جهنم بازم سالم برت میگردونه
افرین به این تکنولوژی و قدرت افرین بنز
GTR-50
۱۲ اسفند ۱۳۹۲manoto کلیپشو نشون داد خیلی غوله
shayan
۱۲ اسفند ۱۳۹۲اع من و تو مگه از آلمانی ها هم کلیپ میذاره من که تویه کارش شک دارم حتما چون زیر مجموعه انگلیسی به دمش بسته شده اینو گذاشت والا این انگلیسی ها و آنگلوفیلها چشم دیدن آلمانی هارو ندارن چون همیشه جلوشون تحقیر شدن
GTR-50
۱۲ اسفند ۱۳۹۲از همه ماشینا میزاره فقط آلمان نیست
حمزه
۱۲ اسفند ۱۳۹۲این ماشین واقعا من رو به وجد میاره. شگفت زده شدم وقتی حرکاتش رو دیدم. عالیه این ماشین. عاااالی. با این جثه چه شتاب و تعادلی داره!! لیست حسرتی های ما هر روز داره زیادتر میشه :D
علی
۱۲ اسفند ۱۳۹۲با سلام خدمت دوستان
این کلیپ خیلی وقت پیش از تست ریچارد هموند منتشر شد نمی دونم چرا پدال گفته الان منتشر شده
در ضمن باید بگم دوستان دقت کنید با این وزن و جثه بزرگش چه جوری پرواز می کنه واقعا دست بنز درد نکنه یه هیولا ساخته که آخر آفرود هستش خود سایت بنز لقب اینو end of offroad زده و واقعا هم برازندش هست خود g63 اصلی در برابر این خیلی کوچک به نظر میاد واقعا غوله
علی
۱۲ اسفند ۱۳۹۲حرمت این قدیسو نگه دارین…. من خواهشم اینه
رامتین
۱۲ اسفند ۱۳۹۲فوق العاده بود. با قدرت دقیقا 0.4 مگاوات چنین شتابی عالی است. البته در یک کلیپی اتومبیلی از رده hot wheel و قدرت 850 اسب (در کنار نیسان جی تی آر) به هنرنمایی در جاده های سنگلاخ میپردازه که خیلی زیبا و حیرت آور بود. امیدوارم دوستان دیده باشند. رانندش یا کمپانی تبلیغاتیش Baldwin بود.
رسول
۱۲ اسفند ۱۳۹۲قیافه اش و نوع عملکردش فکر کنم بدرد صحراهای مریخ هم بخوره
SAEED
۱۲ اسفند ۱۳۹۲سلام.
الله اکبر!!!!!!این دیگه چیه!!!!!!!!!!!!!ایول ایول!خیلی حال کردم
سام*
۱۳ اسفند ۱۳۹۲ماشین فوقالعاده خوبیه وجالبه که باین افرود خیلی عالی شتاب 6 ثانیه هم میده.کلا بی نظیر هست ولی 620 هزار دلار قیمت خیلی خیلی زیادیه.تو خود امریکا و اروپا کمتر کسی میتونه همچین چیزی سوار بشه.این خودرو البته هدفش هم این نیست که فروش بالا داشته باشه.دوست دارم ببینیم با قیمت 78 هزار دلار که قیمت یک لند کروزر هست بنز چه افرودی ارائه میده.
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۱۳ اسفند ۱۳۹۲اصلا ارتباطی نداره ، تو همه کلاسها آلمانیا گرونترن، هزار میلیارد بار سر این موضوع بحث کردیم.تویوتا بهتره به فکر فراخوانهای میلیون دستگاهیش باشه که باز بخاطر ecu فراخوان زده
رضا
۱۴ اسفند ۱۳۹۲خداییش آخرشه …..
اما به درد نمیخوره چون این همه توانایی لازم نیست
رنج روور بگیر با یک ششم پول این حالشو بر
4MATIC
۱۱ مهر ۱۳۹۳الهه ی افرودجهان تا100سال دیگه هم بهترازاین تولیدنمی شه
نوید (6*6)
۳۰ آذر ۱۳۹۳فقط آفرود
پیکان جوانان
۱۴ بهمن ۱۳۹۳همه رو به زانو زدن وامیداره