مرسدس بنز

غوطه‌ور شدن مرسدس G کلاس 1979 در رزین!

زمانی که مرسدس بنز به‌صورت رسمی اعلام کرد نسل جدید شاسی‌بلند G کلاس در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ معرفی می‌شود تیزری را منتشر نمود که در آن شاهد فرو رفتن یک G کلاس کلاسیک در بلوکی از رزین بودیم و البته در تیزر به این نکته اشاره شده بود که DNA این شاسی‌بلند زنده است. مرسدس همچنین با غوطه‌ور کردن این شاسی‌بلند افسانه‌ای در بلوکی ۴۴.۴ تنی از رزین مصنوعی رکورد بزرگ‌ترین استفاده از این ماده را به نام خود ثبت کرده است.

مرسدس G کلاس در رزین

G کلاس در سال ۱۹۷۹ و به عنوان خشن‌ترین عضو خانواده مرسدس بنز معرفی شد. این خودرو فرم‌های بدنه متنوعی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به نمونه ۶ چرخ ارتش استرالیا اشاره نمود که در نهایت پس از اصلاحات فراوان به فرم G63 6×۶ که می‌شناسیم درآمد. به‌روزرسانی‌های متعدد G کلاس باعث شده این خودرو بیش از ۳ دهه در خط تولید باقی بماند.

مرسدس G کلاس در رزین

همان‌گونه که در تیزر قبلی مرسدس دیده‌ایم ظاهر این خودرو شبیه نسل قبلی بوده اما تفاوت‌های فنی و باطنی زیادی بین این دو نسل وجود دارد. اولیور متزگر مدیر توسعه G کلاس می‌گوید تنها ۵ قطعه مشترک بین دو نسل از این خودرو وجود دارد؛ مثلاً سیستم تعلیق دوبل جناغی مستقل و همچنین گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک برای اولین بار در نسل جدید G کلاس نصب شده‌اند. البته مرسدس هنوز درباره پیشرانه‌های این خودرو حرفی نزده است.


همچنین بهبودهای فراوانی در کابین به چشم می‌خورد. همانند مرسدس‌های مدرن مشتریان می‌توانند دو صفحه‌نمایش برای سیستم اطلاعات سرگرمی و پشت آمپرها سفارش دهند. همچنین فضای کابین بیشتری در جلو و عقب وجود دارد.

کابین نسل جدید مرسدس G کلاس
برای کسب جدیدترین اطلاعات درباره G کلاس جدید و همچنین اخبار نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ با “پدال” همراه باشید.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. me84

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    داخلش چه شیک شده

  2. مهران

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (299 ديدگاه)

    اگه این تو ایران بود بچه ها با جا ماشین و اون قالبش رو ور میداشتن میرفتن خخخ

  3. محمد

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (599 ديدگاه)

    ایران‌خودرو هم پیکان رو ترشی انداخت
    سایپا هم میگه پرایدو میخواد ترشی بندازه…
    دارن محاسبه میکنن که سرکه چقدر از ترشی ایران‌خودرو بیشتر باشه که تو گینس ثبت بشه!!!

    1. کارل شلبی

      ۲۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (300 ديدگاه)

      ????

  4. Divergence

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (76 ديدگاه)

    این که میگن نسل قبل به تاریخ پیوست و نسل جدید آمد و از این جور حرف ها ، همش برای بازار گرمی است. مرسدس G کلاس 1979 هم زمین تا آسمون با G کلاس 2016 فرق داره پس چرا تا حالا نمیگفتن نسل جدید؟ مساله این است که برای حفظ بازار و مشتری ، شرکت ها نیاز دارن به مشتری بقبولانند که تغییرات اساسی اتفاق افتاده

  5. M.us

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    به شخصه بنز جی کلاس و یکی از بهترین ماشین های ساخته شده میدونم از اون ماشینایی که تا عمر داری یادت میمونن یه زمانی یه نفر سهامی از بنز خرید و بهترین ماشین های روز رو به مردم داد،حتی طرح خاص خودشو داد تا بر اون اساس اسطوره ای به اسم جی کلاس بسازن که تبدیل به یکی از بهترینا بشه

    1. اعتمادیان

      ۲۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (261 ديدگاه)

      خدا بیامرزه اون نفرو ، چقدر اینروزها جای خالیش احساس میشه

      1. F۲۲RAPTOR

        ۲۵ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (2622 ديدگاه)

        پدر و صاحاب

  6. F۲۲RAPTOR

    ۲۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    دوستان میخواد با این کار نگین انگشتر بسازه
    مرسدس بنز عقیق یمنی

  7. Mohammadreza

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (870 ديدگاه)

    داشبوردش خیلی بهتر شده ولی نمای جلو نسل قبلی رو ترجیح میدم. که عمده دلیلش بخاطرَطرح جدید چراغ های جلوست که اصلا بدلم نیست و منو یاد کامیون های قدینی بنز که تو ایران هستن میندازه

  8. حمید ع

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (241 ديدگاه)

    چرا آینه های بغل نسل جدید اینقدر زشتن؟!!

  9. Raha

    ۲۶ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    جی کلاس هم نشدیم فردا روزی میریم زیر خروار ها خاک
    این کار مرسدس تحسین برانگیزه و میخواد شکوه کمپانیش رو به رخ بکشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا