اگر از نسل جدید شاسیبلند مرسدس جی کلاس خوشتان نیامده میتوانید نسل قبلی آن را نیز بهصورت محدود خریداری کنید. در برخی بازارها همچون آلمان، خاورمیانه و استرالیا، مرسدس جی کلاس حرفهای را عرضه میکند. این خودرو فاقد تجهیزات اضافی سایر نسخهها بوده و دارای تواناییهای آفرود مثالزدنی است. البته این نسخه از نسل جدید جی کلاس نیست. ریشه مدل حرفهای این شاسیبلند آلمانی به سال ۱۹۹۰ بازمیگردد، زمانی که مرسدس یک نسخه لوکسی را که امروز میشناسیم عرضه کرد و همچنین نسخه اسب کاری حرفهای آن را که با کد ۴۶۱ شناخته میشود را در کنار آن ارائه نمود.
مدیر بازاریابی مرسدس که مسئول خانواده جی کلاس است درباره نسخه حرفهای میگوید:
۴۶۱ همچنان عرضه میشود و آن را در برخی بازارها ارائه میکنیم اما این خودرو تنها در بازارهایی است که استاندارد یورو ۵ را قبول میکنند. کاربردهای این خودرو در بدنه دولت، نیروهای نظامی و مواردی از این دست است.
سه نسخه از جی کلاس ۴۶۱ توسط دستان توانای متخصصان مرسدس ساخته میشود. این مدل به همراه نسل جدید این شاسیبلند در گراز اتریش به روی خط مونتاژ میرود. این شاسیبلند کلاسیک جعبهای دارای کابینی است که به دهه ۹۰ تعلق دارد اما با روی گشاده میتوان آن را پذیرفت.
ما شاهد رشد فروش ۴۶۱ بودهایم. این خودرو منحصربهفردتر شده و خودرویی مشابه آن وجود ندارد؛ و البته هنوز هم درخواستهای زیادی برای استفاده از آن وجود دارد.
مرسدس هنوز تصمیمی برای بازنشسته کردن ۴۶۱ ندارد. مدیر مرسدس به رود اند تراک گفته که این کمپانی در واقع روی جی کلاس حرفهای سرمایهگذاری میکند. بازارهای زیادی برای این خودرو وجود دارد بنابراین چیزی که توجیهپذیر است ارتقای این خودرو میباشد. البته یکی از بزرگترین بازارهایی که این خودرو را پذیرا نیست آمریکاست.
GHOST RIDER
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷نظر سنجی:
لندروور دیفیندر:لایک
G پروفشنال461:دیسلایک
Amirferrari
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷حیف که استانداردهای خودروسازی کشور ما اینقدر بالاست که نمیتونیم استانداردهای پایینی مثل یورو ۵ رو قبول کنیم وگرنه ماشین بدیم نیست
ماتئوس
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷دلبر
benz
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷G350 Professional دیزل
کاش یکیشو داشتم
این مدل یعنی پروفشنال برا کارهای کاملا حرفیه. خیلی از قطعات انالوگه تا ریسک خرابی کاهش پیدا کنه و یا اگه خراب شد تعمیرش راحت باشه. خیلی از توریستایی که میرن کشورا رو میگرن این مدلو میخرن. اکثر خریدارام با کلی تحقیق میان میخرن مثلا اکثر خریدارا جی پی اس خود بنزو به صورت اپشن سفارش نمیدن چون ریسک خرابیش بالا میره و به جای جی پی اس بیسیم سفارش میدن یا به جاش نصب میکنن
بالابر پنجره هاش دستیه و شاید بعضیا مسخره کنن ولی تمام این انتخابا با یه منطق کاملا عقلانی انجام شدن. بعدم فقط و فقط نسخه ی professional اینطوریه و کسی که بخواد لوکسشو سوار بشه میره معمولیشو میخره
نسخه ی پروفشنال تو خیلی قطعاتش فلز منزیم بیشتری داره تا مقاومتش بالاتر بره. دلیل اینکه با استاندارد یورو ۵ ارائه میشه اینه که الان تقریبا تو همه کشورا بنزین یورو۵ استفاده میکنن و به یورو شش نرسیدن به جز کشورای اروپایی و جهان اول .
اگه طرف بره افریقا به خاطر سوخت به مشکل برنمیخوره. حتی برا یورو دو فیلتر مخصوص داره که شما حتی اگه یکبارم دست به اچار نشده باشی تو وسط صحرا میتونی با توضیحات رو بروشور فیلترو عوض کنی.
یه چیزی ساختن که تا الان تولید میشه
دوچرخه سوار
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷Gکلاس لایک تا 100 سال دیگه .
G کلاس خوروی مردونه .
مهران
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷مثل یک دژ مستحکم هست
یاس ی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷جی کلاس عشقه لعنتی، آخرای فروردین ماه یدونه g63 دیدم کفم برید، عاشق جی کلاس بودم از قدیم وقتی از نزدیک دیدمش فهمیدم بیخود نیست که اینهمه طرفدار داره، خداییش ی ماشین با طراحی جعبه ای چقدر میتونه زیبا و با وقار باشه!!!!!!!!!!!!! لعنتی ابهت ازش میبارید. اولین باری که دیدمش داشت از توی بیراهه ساحلی به سمت ما میومد، باور کنید لعنتی انگار ساخته شده واسه اینکه از بیراهه تردد کنه، واااای عجب صحنه ای بود. شب بعدش نزدیک خونه ای که بودیم پارک بود، باور کنید سیر نمیشدم از دیدنش.