سرانجام مایباخ از شاسیبلند اشرافی خود نیز رونمایی کرد. مرسدس GLS 600 مایباخ، بر اساس مرسدس بنز GLS اما با دوز لوکس فراوان و مخصوص ثروتمندان خاص ساخته میشود. این خودرو باید به مصاف بنتلی بنتایگا و رولزرویس کولینان برود که هر دو خودرو در اشرافی گری بین شاسیبلندها، سرآمد روزگارند.
مایباخ از طراحی چشمگیری برخوردار نیست و تفاوت ویژهای نیز با نسخه مرسدس GLS ندارد و شاید بسیاری نسخه AMG این خودرو را ترجیح دهند. با این حال برای تمایز، یک جلوپنجره با نوارهای عمودی و مقدار زیادی کروم در قسمتهای مختلف بدنه استفاده شدهاند. نسخههایی از این خودرو نیز به صورت دو رنگ و در مجموع با هشت رنگ دوگانه قابل سفارشاند که البته زیبایی خاصی هم نمیتوان برای آنها قائل شد. این خودرو روی رینگهای آلیاژی پرهای ۲۳ اینچی قرار میگیرد.
مایباخ GLS 600 چیزی دو برابر نسخه مرسدس پایه خود قیمت دارد. بنابراین باید چیزهای چشمگیری برای توجیه پرداخت ۲۰۰ هزار دلار برای آن داشته باشد. در قدم نسخت این خودرو مجهز به پیشرانهای ۸ سیلندر و ۴ لیتری است که ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
سیستم EQ بوست میتواند از طریق یک موتور الکتریکی ۴۸ ولتی، ۲۱ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور اضافی را در زمانهایی که نیاز به قدرت بیشتری دارید فراهم سازد. این پیشرانه به یک گیربکس ۹ سرعته 9G-Tronic متصل میشود تا نیرو را به هر چهار چرخ خودرو منتقل نماید.
بدین ترتیب، مایباخ GLS 600 قادر است شتاب صفر تا صد ۴.۸ ثانیهای را ثبت کند. نهایت سرعت این خودرو نیز به صورت الکترونیکی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.
کابین این خودرو مملو از ویژگیهای اشرافی و لوکس است. میتوان دو تریم با چهار صندلی یا پنج صندلی را انتخاب نمود. روکشهای چرم دستدوز بسیار با کیفیت با تنوع رنگبندی و امکان شخصیسازی و سفارشیسازی، جذابیت بالایی برای سرنشینان خواهند داشت.
باید دید مایباخ میتواند با مهندسی آلمانی خود و کابین بسیار راحت و مجهزش، مشتریان رقبای انگلیسی خود را جذب نماید یا خیر.
Shirko
۲ آذر ۱۳۹۸واقعا کیف کردم .
مزدا
۳ آذر ۱۳۹۸همه چیزش عالی هست ولی خودم تک رنگ رو دوست داشتم
MAHDI
۲ آذر ۱۳۹۸مدل GLS63 AMG هم معرفی شده در کنارمعرفی GLE63 که مدل GLS63 هم نسخه جذابی هستش و شاید گزینه بهتری باشه نسبت به میباخ!!!
بزرگ ترین ضعف میباخ های جدید در مقابل بنتلی و رولزرویس اینه که خاص نیستن.یعنی همون S کلاس وGLS هستن که با جزئیات لوکس تر شدن!!!
و البته مرسدس بهتره صندلی های مدل های میباخ رو از این حالت خوابیده خارج کنه و صندلی هایی شبیه به بنتلی و رولزرویس طراحی کنه.چون در اکثر تست ها این سبک نشستن رو اصولی نمیدونستن تاجایی که موتورترند صندلی های بنتلی مولسان قدیمی رو بهتراز صندلی های میباخ جدید میدونست چون هم سبک نشستن لوکس تری داشت بنتلی وهم امنیت سرنشین در اون حالت بالاترمیدونستن!!!!
اما در هرصورت یه SUV لوکس و جذاب هستش مثل همیشه!!!
اینقدر ماشین معرفی شده تو این هفته که آدم نمیدونه مطلب کدوم رو بخونه. حالا اگه اینترنت داشتیم اینقدر مطلب جالب تو یک هفته نبود ها خخخخخخخخخخخخ!!!!!!
بهراد
۲ آذر ۱۳۹۸خوش خبر باشی پدال
kian. 70
۲ آذر ۱۳۹۸تو این سطح از اشرافیت باید رولز رویس رو انتخاب کرد
امير
۳ آذر ۱۳۹۸رولز رویس هرگز شاسی بلند ساز نبوده و کولینان یه هویت جدا از فانتوم نداره
doubt
۲ آذر ۱۳۹۸سلام جناب سردبیر. کاربرای سایت بعد از ارسال کامنت میتونن اونو حذف کنن یا همچین قابلیتی نیست؟
محمد
۲ آذر ۱۳۹۸تنها ضعفی که این ماشین داره داشبوردش هست که تفاوتی با نسخه معمولی gls نداره با این قیمت زیاد باید روی نمای داخلی مخصوصا داشبورد باید بیشتر کار می کرد
مهزیار
۲ آذر ۱۳۹۸ماشین خوبیه ولی حرفی مقابل رقبای انگلیسی نداره
فرزاد
۵ آذر ۱۳۹۸دوست عزیز الان انگلیس دقیقا چه ماشینایی میزنه میشه بگی ما هم بدونیم تمام برندهای انگلیسی زیر مجموعه شرکتهای المانی شدن و صفر تا صدشو مهندسان و طراحان المانی میسازن
امیر
۲ آذر ۱۳۹۸ظاهرش ک عالی شده البته میتونس بهتر بشه اما بازم هیچی کم نداره
کابینش در ردیف عقب ک عالیه اما در ردیف جلو بنظرم باید بهتر میشد چون بهرحال بنزه!
درکل عالیه و قابل رقابت !
Sobati
۲ آذر ۱۳۹۸باید طراحی جلو و عقب مایباخ رو متمایز از Gls amg میشد و طراحی در حد رغبایش داشت
Ferrari Fxx K Evo
۲ آذر ۱۳۹۸پدال این چه عکسایی هست که از کابین این ماشین گذاشتی!
–
کلی عکس ، با نماهای ‘مختلف و کیفیت
زیباتری، از کابین ‘GLS’ هست شما به
خاطر اینکه این ماشین رو معمولی جلوه
بدین عکسهای ، خوبی ازش ، نذاشتین!
علیرضا
۲ آذر ۱۳۹۸خوشم نیومد…طراحی بنتایگا خیلی جذابتره…طراحی داخلیش البته واقعا چشم نوازه
سعید سابق
۲ آذر ۱۳۹۸دیگه کسی نموند شاسی بلند نزده باشه ؟
" Swedish Arrogant Tiger"
۴ آذر ۱۳۹۸یجوری حرف میزنی انگار اولین شاسی بلنده بنزه!!
mohammad FM480
۲ آذر ۱۳۹۸واقعا زیباست.
لوکس به معنای واقعی ...
سجادی
۳ آذر ۱۳۹۸صاحبان سایت پدال اقا جان چرا خوابید اخه نمیتونید یا وقتشو ندارید خب نویسنده بگیرید. ماشالله پولیم که انچنان نمیگیرن. چرا من باید برم سایت زومیت خبر ماشینی بگیرم. وقتی هنوز در سایت شما چاپ نشده!
احمد
۳ آذر ۱۳۹۸بهتره این اخلاق همیشه طلبکار بودنمون رو کنار بگذاریم
دوستانمون در پدال بدون چشم داشتی، لطف می کنن، این مقالات رو برامون ترجمه می کنن و در اختیارما قرار می دن.
جز تشکر حرف دیگه ای نباید زد.
نوید جهرمی
۳ آذر ۱۳۹۸باید از بن مایه متفاوتش میکردن. مایباخ رو میخوان احیا کنن باید هویت مستقلش رو حفظ کنن. نه که همون اس و جی ال اس رو یه آرم بچسبونن دوبرابر قیمت بزارن بگن بفرما، اینم رقیب بنتلی و رولزرویس.
حالا خوبه شکل کانسپتش نشد وگرنه الان یه سدان با ارتفاع شاسی بلند رو شاهد بودیم.
جدا از اینا از داخلش عالی شده. فقط جای آرم مایباخ خالیه.
ایلیا
۳ آذر ۱۳۹۸رو جا لیوانی آرم میباخ زدن رو فرمون آرم بنز! مجبوری مگه؟
امير
۳ آذر ۱۳۹۸کولینان و بنتایگا ماشینهای خیلی لوکسی هستن ولی اساسا رولز رویس و بنتلی شاسی بلندساز نیستن شما از دور به کولینان نگاه میکنی انگار داری یه فانتوم میبینی هیچ هویتی مستقلی نداره بنتایگا هم شبیه کنتینانتاله شاسی بلند یعنی رنجر روور بنز جی کلاس لندکروز
power active
۳ آذر ۱۳۹۸نمای بیرونیش شبیه لینکلن شده ???
بنز
۱۸ مهر ۱۴۰۰من عاشق این ماشین شدم تمام امکانات رو داره به قیمت ۲۰۰ هزار دلاری هم می ارزه ولی یه مشکلی که داره اینه که ۴ سرنشین بیشتر نیست ☹🥺😐
من ارزوم یکی از شاستی بلند های بنز رو در خارج بخرم