سلام نسل جدید مرسدس E کلاس کابریولت به بازار آلمان
۳۰ خرداد ۱۳۹۶
۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
مرسدس بنز با عرضه نسخه کابریولت نسل جدید E کلاس در بازار آلمان اعضای خانواده این خودروی محبوب را تکمیل کرده است.
نسل جدید E کلاس کابریولت در مدل E200 بهای آغازین ۵۴۲۲۸ یورویی (۶۰۶۴۱ دلار) داشته و از پیشرانه ۲ لیتری بنزینی با قدرت ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر استفاده میکند.
این خودرو که از ماه سپتامبر وارد نمایندگیها میشود علاوه بر نسخه E200 در مدلهای E300، E400 4Matic، E220d و E350d 4Matic عرضه میشود.
برخی از ویژگیهای فنی برجسته این خودرو عبارتاند از کاکپیت عریض، سیستمهای کمکراننده وسیع، همگامسازی با گوشی هوشمند و شارژر بیسیم، سیستم تعلیق با کنترل بادی و…
مصرفکنندگان میتوانند از بین رنگهای قهوهای تیره، آبی تیره، قرمز و یا مشکی یکی را برای سقف نرم فابریک انتخاب کنند و همچنین میتوانند سیستم الکتریکی ایرکپ و سیستم گرمابخش ایر اسکارف را از بین لیست آپشن ها برگزینند.
اما برای بزرگداشت تولد ۲۵ سالگی E کلاس کابریولت، نسخهی گرامی داشت ۲۵ سالگی آن نیز عرضه شده است. این خودروی سفارشی را میتوان به رنگهای قرمز یا نقرهای ویژه که با سقف نرم قرمز تیره ترکیب شده سفارش داد و همچنین از رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی لذت برد.
از تجهیزات استاندارد این خودرو میتوان به صندلیهای چرم ناپا، مجیک ویژن کنترل، ایر اسکارف، ایرکپ و… اشاره کرد که همهی آنها بدون هزینهای اضافی در خودرو وجود دارند. نشانهای سالگرد ۲۵ سالگی در کنسول مرکزی و کنارهها باعث تمایز بیشتر این خودرو از مدلهای استاندارد میشود.
بسته به مدل انتخابی، این نسخه مخصوص باعث اضافه پرداخت ۱۱۳۰۵ یا ۱۲۱۳۸ یورویی نسبت به قیمت مدل استاندارد E کلاس کابریولت میشود.
در مقایسه مدلای بنز و بی ام هر چی به سمت کلاس های بزرگتر و لوکس تر میریم مرسدس بنز برتر از بی ام و هست ولی هر چی به سمت کلاسهای کوچکتر و اسپرت تر میاییم این بی ام و هست که حرف اول را میزنه
واقعا خیلی زیبا و بدون نقصه از همه نظر عالیه واقعا این انگلیس و آلمان و ایتالیا چقدر ماشین های بدون نقص و هوش از سر بر درست می کنن یکی از یکی بهتر ماشین های آمریکا و ژاپنی به هیچ وجه وقار و زیبایی ماشین های این سه کشور رو ندارن ماشین های آمریکایی و ژاپنی همیشه یه جای کارشون می لنگه مثلا تصور کنید لوکس ترین شاسی بلند لکسس یعنی لکسس LX570 رو دارید و یه روز با دو تا از بهترین دوستاتون که یکیشون شاسی بلند لوکس رنجروور یعنی رنجروور SD V8 داره و یکی دیگشون هم شاسی بلند لوکس بنز یعنی بنز GLS63 داره می خوایید به سفر برید و بزنید به اتوبان های آلمان و هر سه کنار هم در حال حرکت باشید ناگهان اونا پاشون رو بزارن روی گاز و تو هم فورا گاز رو فشار بدی که می بینی با چه شتاب خوبی ازت جلو می افتن و همینطور ادامه بدید تا به حداکثر سرعت برسید شما که لکسس LX570 دارید از سرعت 260 تا بیشتر نمی تونید برید ولی دوستاتون می تونن تا سرعت بالای 290 تا برن و شما عقب بیفتید اونجاست که به این نتیجه می رسید که می گید دلم خوشه لوکس ترین شاسی بلند ژاپن رو دارم ماشین اونا تو همه چیز از ماشین من سرتره تازه قضیه زیباترم می شه تصور کنید شما یه لکسسRX350 F دارید و اونا پورشه کاین توربو اس و بنتلی بنتایگا دارن جدا از اینکه از نظر شتاب و سرعت یه سر و گردن از ماشین شما سرترن در بقیه موارد هم ماشین شما در برابر ماشین اونا هیچ عددی نیست اینجا هم به این نتیجه می رسد که تمام کسانی که خودروهای ژاپنی و آمریکایی رو از خودروهای آلمانی و انگلیسی بالاتر می دونن کاملا دارن اشتباه می کنن چون از خودت می پرسی اگر بهترن خب کو مثلا از چه نظر بهترن تمام.
خداوکیل بالای ۱۶۰ تا رفتی با ماشینی تا حالا که میگی بالای ۲۶۰ تا نمیتونه بره؟ اصن میتونی اونجور سرعتی رو تصور کنی که چقد خطرناکه!اینم شد تحلیل؟ یه بار بالای ۱۸۰ تا رفتم علنا عزرااییل رو میدیدم جلوم حس میکردم که کوچیکترین کنترلی ندارم رو ماشین الان و فقط باید صاف برم جلو کوچیکترین مانوری ماشین میخزه
نمیدونم این چیزی که فرمودید تعبیرش رو میخواید یا اینکه از واقعیت ذهنیتون نشات میگیره
منم مثلا میگم یه روز تشریف بیارید باغ ما تو بانه . من نه با lx570 ، بلکه با همون لندکروزر میام . شماهم با GLS بعد رو اون صخره ها شما هی گاز بده منم رو قله یه سیم فلزی میندازم برات میگم داداش بیا اینجا لانچ کنترل نمیخواد ، اینجا یه عمر توان آفرود و مهندسی ژاپنی با کمترین استهلاک میخواد
شما دارید کاین رو با RXمقایسه میکنید . البته ناخودآگاه یعنی پذیرفتید کاین در حد LX570 نیست وقتی همچین کامنتی میبینم با تمام عشقم به خودروهای آلمانی ، مغزم رو به کار میگیرم
این دیگه چه نظر کودکانه ایه ؟! کی از یه ماشین لوکس توقع سرعت بالا داره تازه اونم شاسی بلند لوکس ؟! این خودروهایی هم که اسم بردید به اهداف متفاوتی در کارخانه های خودشون ساخته شده اند تا نیاز نباشه شما چنین مقایسه های عجیبی انجام بدید. ماشینای اونا از لوکس ترین شاسی بلند ژاپن تو همه زمینه ها سرتره ؟! حتی در زمینه قیمت و هزینه های نگهداری و دوام و سرویس آسان و … ؟!! هم خودروهای آلمانی و هم ژاپنی و هم امریکایی در خیلی زمینه ها برترند و در بعضی زمینه ها هم ضعف های مخصوص ب خودشونو دارند و این حرفها که مثلا فقط فلان برند و تمام ! یا فقط فلان کشور ماشینای بی نقصی داره و تمام ! اینا تعصب بیجا و سطح مطالعه پایینتون رو نشون میده. وگرنه هر اهل مطالعه و تحقیقی میدونه بهترین ماشین ها هم نقص های خودشونو دارند.
داداش رنجروری که هم کلاس لکسوس lx570 باشه نمیتونه بیشتر از این بره این خدای افروده کاری به سرعت نداره سرعت اگه میخاستی میتونی یه lfa بگیری که از خاصیو صداهو پرفورمنس خیلی کم تو المان رقیب داره
چقدر خوبه اخه این بشر مگه میشه یه ماشین انقدر با احساسات ادم بازی کنه طراحی داخلش رو ازینجا میبینی ارامش پیدا میکنی چه برسه به انکه بخوای داخلش بشینی رانندگی کنی.
Kamran
۳۰ خرداد ۱۳۹۶بهترین در کلاس خود
mohsen
۳۱ خرداد ۱۳۹۶اگر سری 5 نباشد
ACR VIPER
۳۰ خرداد ۱۳۹۶منم مثل بازار آلمان سلام میکنم به این دلربای آلمانی
که با پیکره خوش تراش و خوش استیلش
واقعا جای هیچ گونه انتقادی باقی نمیذاره
سلاااام جنتلمن
مهدي
۳۰ خرداد ۱۳۹۶در مقایسه مدلای بنز و بی ام هر چی به سمت کلاس های بزرگتر و لوکس تر میریم مرسدس بنز برتر از بی ام و هست ولی هر چی به سمت کلاسهای کوچکتر و اسپرت تر میاییم این بی ام و هست که حرف اول را میزنه
فقط انگلستان
۳۰ خرداد ۱۳۹۶واقعا خیلی زیبا و بدون نقصه از همه نظر عالیه
واقعا این انگلیس و آلمان و ایتالیا چقدر ماشین های بدون نقص و هوش از سر بر درست می کنن یکی از یکی بهتر ماشین های آمریکا و ژاپنی به هیچ وجه وقار و زیبایی ماشین های این سه کشور رو ندارن
ماشین های آمریکایی و ژاپنی همیشه یه جای کارشون می لنگه مثلا تصور کنید لوکس ترین شاسی بلند لکسس یعنی لکسس LX570 رو دارید و یه روز با دو تا از بهترین دوستاتون که یکیشون شاسی بلند لوکس رنجروور یعنی رنجروور SD V8 داره و یکی دیگشون هم شاسی بلند لوکس بنز یعنی بنز GLS63 داره می خوایید به سفر برید و بزنید به اتوبان های آلمان و هر سه کنار هم در حال حرکت باشید ناگهان اونا پاشون رو بزارن روی گاز و تو هم فورا گاز رو فشار بدی که می بینی با چه شتاب خوبی ازت جلو می افتن و همینطور ادامه بدید تا به حداکثر سرعت برسید شما که لکسس LX570 دارید از سرعت 260 تا بیشتر نمی تونید برید ولی دوستاتون می تونن تا سرعت بالای 290 تا برن و شما عقب بیفتید اونجاست که به این نتیجه می رسید که می گید دلم خوشه لوکس ترین شاسی بلند ژاپن رو دارم ماشین اونا تو همه چیز از ماشین من سرتره
تازه قضیه زیباترم می شه تصور کنید شما یه لکسسRX350 F دارید و اونا پورشه کاین توربو اس و بنتلی بنتایگا دارن جدا از اینکه از نظر شتاب و سرعت یه سر و گردن از ماشین شما سرترن در بقیه موارد هم ماشین شما در برابر ماشین اونا هیچ عددی نیست
اینجا هم به این نتیجه می رسد که تمام کسانی که خودروهای ژاپنی و آمریکایی رو از خودروهای آلمانی و انگلیسی بالاتر می دونن کاملا دارن اشتباه می کنن چون از خودت می پرسی اگر بهترن خب کو مثلا از چه نظر بهترن
تمام.
Reventon
۳۰ خرداد ۱۳۹۶خداوکیل بالای ۱۶۰ تا رفتی با ماشینی تا حالا که میگی بالای ۲۶۰ تا نمیتونه بره؟
اصن میتونی اونجور سرعتی رو تصور کنی که چقد خطرناکه!اینم شد تحلیل؟
یه بار بالای ۱۸۰ تا رفتم علنا عزرااییل رو میدیدم جلوم
حس میکردم که کوچیکترین کنترلی ندارم رو ماشین الان و فقط باید صاف برم جلو
کوچیکترین مانوری ماشین میخزه
New CLS
۳۱ خرداد ۱۳۹۶نمیدونم این چیزی که فرمودید تعبیرش رو میخواید یا اینکه از واقعیت ذهنیتون نشات میگیره
منم مثلا میگم یه روز تشریف بیارید باغ ما تو بانه . من نه با lx570 ، بلکه با همون لندکروزر میام . شماهم با GLS
بعد رو اون صخره ها شما هی گاز بده منم رو قله یه سیم فلزی میندازم برات میگم داداش بیا اینجا لانچ کنترل نمیخواد ، اینجا یه عمر توان آفرود و مهندسی ژاپنی با کمترین استهلاک میخواد
شما دارید کاین رو با RXمقایسه میکنید . البته ناخودآگاه یعنی پذیرفتید کاین در حد LX570 نیست
وقتی همچین کامنتی میبینم با تمام عشقم به خودروهای آلمانی ، مغزم رو به کار میگیرم
omid
۶ تیر ۱۳۹۶این دیگه چه نظر کودکانه ایه ؟! کی از یه ماشین لوکس توقع سرعت بالا داره تازه اونم شاسی بلند لوکس ؟! این خودروهایی هم که اسم بردید به اهداف متفاوتی در کارخانه های خودشون ساخته شده اند تا نیاز نباشه شما چنین مقایسه های عجیبی انجام بدید. ماشینای اونا از لوکس ترین شاسی بلند ژاپن تو همه زمینه ها سرتره ؟! حتی در زمینه قیمت و هزینه های نگهداری و دوام و سرویس آسان و … ؟!!
هم خودروهای آلمانی و هم ژاپنی و هم امریکایی در خیلی زمینه ها برترند و در بعضی زمینه ها هم ضعف های مخصوص ب خودشونو دارند و این حرفها که مثلا فقط فلان برند و تمام ! یا فقط فلان کشور ماشینای بی نقصی داره و تمام ! اینا تعصب بیجا و سطح مطالعه پایینتون رو نشون میده. وگرنه هر اهل مطالعه و تحقیقی میدونه بهترین ماشین ها هم نقص های خودشونو دارند.
Reventon
۳۰ خرداد ۱۳۹۶داداش رنجروری که هم کلاس لکسوس lx570 باشه نمیتونه بیشتر از این بره
این خدای افروده کاری به سرعت نداره
سرعت اگه میخاستی میتونی یه lfa بگیری که از خاصیو صداهو پرفورمنس خیلی کم تو المان رقیب داره
italia & german
۳۰ خرداد ۱۳۹۶چقدر خوبه اخه این بشر مگه میشه یه ماشین انقدر با احساسات ادم بازی کنه طراحی داخلش رو ازینجا میبینی ارامش پیدا میکنی چه برسه به انکه بخوای داخلش بشینی رانندگی کنی.
Kamran
۱ تیر ۱۳۹۶در جواب (mohsen)
بله قطعا با وجود سری 5