برابوس در حال نمایش اولین پروژه تیونینگ خود برای ارتقای شاسیبلند الکتریکی مرسدس بنز EQC 400 4Matic میباشد. البته تغییرات این خودرو تنها به رینگها و پوشش ویژهی بدنه محدود نمیشوند.
این تیونر آپگرید فنی برای قوای محرکه EQC را تدارک دیده و حاصل آن ایجاد دینامیک رانندگی بهتر است. کیت پرفورمنس برابوس E-PowerXtra باعث شده قدرت پیشرانه از ۴۰۸ به ۴۲۲ اسب بخار برسد. حداکثر گشتاور افزایش قابلتوجهی داشته و از ۵۶۰ به ۸۳۰ نیوتون متر رسیده است.
این امر باعث شده شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مرسدس بنز EQC به ۴.۹ ثانیه رسیده و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شود. موضوع جالب اینکه کیت قدرت برابوس تنها زمانی فعال میشود که راننده حالت رانندگی S را انتخاب کند. به این ترتیب در تمامی حالتهای رانندگی دیگر تواناییهای EQC تغییری نخواهد کرد.
این تیونر آلمانی برای برجسته ساختن محصول خود کیت آئرودینامیک جدیدی را در نظر گرفته که شامل اسپویلر عقب، سپر جلوی جدید و دیگر قطعات میباشد؛ اما رینگها نیز توسط برابوس ساخته شده و ابعاد ۲۰ یا ۲۱ اینچی دارد.
رینگهای ۲۰ اینچی با لاستیکهای پیرلی پی زیرو همراه شده در حالی که رینگهای ۲۱ اینچی را لاستیکهای کانتیننتال اسپورت کانتکت در آغوش میگیرند.
برابوس دستی هم بر سر و روی کابین کشیده و آپشن های شخصیسازی زیادی برای آن در نظر گرفته که شامل مواردی همچون چرم اعلا، پدالهای آلومینیومی و پلاکهای ویژه میباشد. همچنین منوی سفارشی برای پشت آمپرهای دیجیتالی نیز در نظر گرفته شده است.
Mercede kaviani
۱۷ اسفند ۱۳۹۸سلام زمان عرضه ان اعلام شده است چون سایت مرسدس فقط اطلاعات فنی را درج کرده است
Key Highlights
Two asynchronous motors, with compact electric drivetrains at each axle
80kWh lithium ion battery with standard DC Fast Charging for a 40-minute charge from 10 to 80% at a 110 kW DC charging station
402 hp and 561 lb-ft of torque[5].
0–60 mph in 4.8 seconds[5].
4MATIC all-wheel drive
Active Range Monitoring and ECO Assist System with comprehensive support for electric driving
DYNAMIC SELECT with EV-optimized modes
Standard Active Brake Assist, Speed Limit Assist and PRE-SAFE® system
Available Driver Assistance Systems: Active Distance Assist DISTRONIC®, Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist, PRE-SAFE PLUS
Mohammad khalili
۱۷ اسفند ۱۳۹۸خیلی از دوستان میگفتن نمیتونیم با طراحی مرسدس eqc کنار بیایم ولی من به شخصه طراحی eqc رو به gle وgls ترجیح میدم
Malt hill
۱۷ اسفند ۱۳۹۸طراحی جلو وحشتناک زشت
Farzad
۱۷ اسفند ۱۳۹۸زشت تر شد که ?
سعید
۱۷ اسفند ۱۳۹۸باراباس صحیح تر نیست ب نظرتون؟
حتی اگه صحیح هم نباشه با ابهت تر ب نظرم
مهردادكمال
۱۷ اسفند ۱۳۹۸حیف این عروسک نیست موتور ۸ سیلندر روش نباشه
Hadi
۱۷ اسفند ۱۳۹۸برابوس مگه تو کار ماشین بنزینی نبود؟