سرانجام اولین محصول از برنامه تجاری جدید مرسدس بنز برای مایباخ، آماده شده و در نمایشگاه لسآنجلس و گوانگژو به صورت تقریباً همزمان رونمایی میشود. اینک، مایباخ، نامی است که به مرسدس پیوست میشود تا نشان دهنده اوج آسایش و تجمل در یک مدل باشد. در واقع این خودرو میخواهد استانداردهای جدیدی در بخش خودروهای لوکس بنا کند و بالاترین حد راحتی و آرامش انحصاری را به نمایش بگذارد.
کلاس اس مایباخ، با افزایش ۲۰ سانتیمتری فاصله بین دو محور، به یک فضای بسیار وسیع و راحت برای سرنشینان، دست یافته است. این خودرو با طول ۵۴۵۳ میلیمتر و با فاصله بین دو محور ۳۳۶۵ میلیمتر، گل سرسبد ماشینهای بزرگ اشرافی خواهد بود. صندلیهای انفرادی سرنشینان عقب، همراه با ویژگیها و امکانات انحصاری در آرامترین و ساکتترین کابین خودروی جهان نوید بخش یک سفر بسیار راحت میباشند. در چنین فضایی از یک لیموزین استثنایی، تنها تجار و ثروتمندان و سیاستمداران درجه یک میتوانند بنشینند و عشاق رانندگی با چنین خودرویی بیگانه خواهند بود. لیموزین لوکس مرسدس-مایباخ از ماه فوریه ۲۰۱۵ در دو مدل ارائه میشود. مدل S500 با موتور V8 دو توربوی ۴.۷ لیتری ۴۴۹ اسبی و ۷۰۰ نیوتن متری که ویژگی جالب مصرف سوخت ترکیبی ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر را ارائه میکند و مدل پرچمدار S600 که دارای موتور دوازده سیلندر ۶.۰ لیتری معروف مرسدس است و با کمک توربوشارژر دوقلو، ۵۲۳ اسب بخار نیرو و ۸۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. هر دوی این مدلها به صورت دیفرانسیل عقب ارائه میشوند اما در ماه جولای سال آینده، مدل S500 با انتقال نیرو به هر چهار چرخ 4MATIC نیز وارد بازار خواهد شد. [jwplayer mediaid=”۹۴۶۷۸″] هنوز قیمتی برای این خودروی مجلل اعلام نشده است اما بنا به نوشته مجله CAR قیمت آن بیش از ۲۵۰ هزار دلار خواهد بود. [دانلود ویدئو]۶۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
REZA . JUST TOYOTA
۲۹ آبان ۱۳۹۳عجب ابهتی داره!
نیما
۳۰ آبان ۱۳۹۳همیشه یه ثروتمند اصیل سوار بنز میشه
امید
۳۰ آبان ۱۳۹۳داشتنش سعادت میخاد یا پول
تو مملکت ما برا داشتنش پول زیاد زیاد زیاد
یه عمرم کار کنی نمیتونی داشبوردشو بخری با حقوقای خیلی زیادی که میدن و این اشفته بازار اقتصاد که به مویی بنده و یه سری خوب خوردن و بردن ما از بند 99 و تو از بند 1
اینجا پراید هم رفته تو لیست ارزوها دیگه چه برسه به مایباخ
اینجا اینجا است و انجا انجا تفاوت در چیست؟……………..
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۳تفاوت در چیست؟ همه میدانند تقصیر کیست اما…
امید
۳۰ آبان ۱۳۹۳بدبختی ما زیر سر همین اما هست
shahryar
۳۰ آبان ۱۳۹۳هیچ ایرادی ازش نمیشه گرفت فوق العاده لوکس ایمن زیبا
adel
۴ آذر ۱۳۹۳به نظر من باید فاصله ی بین محورهاش بیشتر میبود، بنز میباخ قدیمی بین ردیف جلو و عقبش یه چیزی به اندازه 60 سانت میشه که خیلی فضای بازی داره
عکسهای قدیمی میباخ رو ببینید.
رضا
۱۱ دی ۱۳۹۳فوق العادس.نماد تکنولوژی-کیفیت برتر -راحتی- ایمنی بالا و….درود بر روح کارل بنز
رامین
۱۷ دی ۱۳۹۳بی نظیره قدرت-امنیت-ارامش-لذت از رانندگی ازهمه مهم تر تکنولوژی برتر المان ها در زمینه خودرو سازی بدون هیچ عیب و نقصی جون میده برای ……….. اره اینه فناوری