Landaulet نهایت راحتی و اشرافیت یک خودرو است. در این نوع خودرو، سقفِ قسمتِ عقبی خودرو باز میشود و مالک ثروتمند میتواند از هوای آزاد و نور آفتاب لذت ببرد درحالیکه سقف قسمت جلویی ثابت بوده و راننده در کابینی محصور مینشیند. درواقع Landaulet ترکیبی از سدان و کانورتیبل است.
زیرمجموعهٔ سوپر لوکس مرسدس بنز یعنی میباخ در سال ۲۰۰۹ نسخهٔ Landaulet مدل 62S خود را معرفی کرد اما چند سال بعد تولید خودروهای میباخ متوقفشده و نام آن به مرسدس-میباخ تغییر یافت. در حال حاضر مرسدس-میباخ صرفاً نسخهای کشیدهتر و لوکستر از S کلاس مرسدس را تولید میکند و خبری از آن محصولات باشکوه و اختصاصی گذشتۀ میباخ نیست. بااینحال مرسدس تصمیم به ساخت نسخهٔ Landaulet از مرسدس-میباخ S600 گرفته است.
بنا بر گزارشات منتشرشده، خریداران ثروتمند مرسدس-میباخ میتوانند بهزودی از نشستن درون این خودرو لذت ببرند زیرا سازنده قصد معرفی مرسدس-میباخ S600 را در نمایشگاه پاریس که در اوایل ماه اکتبر (مهرماه) برگزار میشود دارد. این خودرو مجهز به همان نیروگاه V12 مرسدس-میباخ پولمان خواهد بود با این تفاوت که قدرت آن از ۵۲۳ اسب بخار در مدل فوقالعاده کشیدهٔ پولمان به ۶۵۰ اسب بخار در Landaulet افزایش پیدا خواهد کرد.
تعداد بسیار کمی از مردم آنقدر ثروتمند هستند که توانایی خرید یک دستگاه مرسدس-میباخ را داشته باشند و این تعداد حتی برای نسخهٔ Landaulet کمتر هم میشود. به همین دلیل مرسدس قصد دارد فقط ۳۰۰ دستگاهS600 Landaulet را برای مرفهین تولید کند. میباخ 62S Landaulet هنگامیکه در سال ۲۰۰۹ معرفی شد با برچسب قیمتی فوقالعادهٔ ۹۰۰ هزار یورو (۱ میلیون دلار) فروخته شد اما هنوز معلوم نیست مرسدس-میباخ S600 Landaulet با چه قیمتی عرضه خواهد شد.
فقط انگلستان
۳ تیر ۱۳۹۵بدون شک بازم در برابر رولزرویس و بنتلی شکست تلخی خواهد چشید
شکستی با طعم لیموی تلخه موجود در خورشت سبزی عید فطر
elemento
۳ تیر ۱۳۹۵فکر نکنم. میباخ خیلی در کشور های مختلف مشتری داره. اسم mercedes maybach اونقدر بزرگ هست که هر 300 تاش بدون هیچ مشکلی حتی با قیمت 1.5 میلیون دلار هم فروش برن.
king 918
۳ تیر ۱۳۹۵بازم شکست خواهد خورد !!!!!
کی شکست خورده که این بار دومش باشه …..
محمد
۳ تیر ۱۳۹۵خیلی زشته مخصوصا از پشت
سامان اذری
۳ تیر ۱۳۹۵به نظر من لیاقت فروش خوب رو داره مخصوصا الان که برند میباخ خیلی شناخته تر شده(بین مردم نسبت به قبل)
بچه دیشب این عکسهارو انداختم شرمنده شب بود کیفیت یه ذره پایینه
Gl63
http://uupload.ir/files/xr7h_20160622_220323.jpg
http://uupload.ir/files/z330_20160622_220228.jpg
5.5 لیتر 550 اسب بخار شتاب 4.7
king 918
۳ تیر ۱۳۹۵دمت گرم خیلی نازه
این عروسکو کجا دیدی ………..
ایشالا مال خودتم عکس بندازی حالشو ببریم ….
احمد باقری
۳ تیر ۱۳۹۵چی میگی واسه خودت، رولزرویس و بنتلی به خاطر اسمشون هست که مبلغی بسیار بالاتر از ارزش ماشین دریافت می کنند، نمیتونی بگی که مرسدس میباخ در مقابل آنها، هیچی نیست، این حرف درستی نیست، میتونی از جنبه های مختلف مقایسه کنی ولی اینجوری نه. مرسدس همیشه یه شاهکار بوده، نه اینکه تنها شاهکار باشه.
peyman.german
۳ تیر ۱۳۹۵به جز چراغای جلوش که یکم متناقض شدن،بقیه طراحیش خوبه
moein
۳ تیر ۱۳۹۵از نمای جلوش زیاد خوشم نیومد
پارسا
۳ تیر ۱۳۹۵بابا این عکس مدل 2009 گذاشته خودش که هنوز نیومده -__- متنو کامل بخونین دیگه
نت
۳ تیر ۱۳۹۵زشت و بد هست
یو اس اس اینترپرایز
۳ تیر ۱۳۹۵واقعا عالیه.داخل خودرو فک ادم میخوره زمین
ferrari
۳ تیر ۱۳۹۵زیباست.
ferrari
۳ تیر ۱۳۹۵خیلی زیبا و لوکس هستش.
محمد
۳ تیر ۱۳۹۵خیلی لوکسه این برترینه توطراحی تو suv و مسابقه
این نمونه ای از حرف هایییست که با به زبان آوردن آن می توانید به پزشک گوش حلق بینی مرا جعه کنید
محمد
۳ تیر ۱۳۹۵بد نیست
به درد قبرستان ها میخوره
منطقی الکی طرفداری نکنید مثل ماشین نعش کشه
برام سوال شد نعش کش نیست واقعا؟
mohammad_fm480
۶ تیر ۱۳۹۵ببخشیدا قصد توهین ندارم ولی شما میدونین ماشین چیه یا طراحی چیه؟؟ یا مرسدس بنز میدونی چیه؟؟که اینجوری در باره ی بنز میباخ نظر میدی؟؟
یک دوست
۱۱ تیر ۱۳۹۵(بماند که اون دید تعصبی برند سواران و قضاوت کورشون قابل اعتنا نیست…)
بنز همیشه لوکس بوده..اما…………….
اما در این کلاس(کلاس رولزرویس) هنوز تازه کاره….
مثل لکسس که زمانی تازه وارد لوکسهای تویوتا بود…
مایباخ هم هنوز به ابهت چشمگیری بیشتر از اس کلاس نرسیده… شاید..(به جز یه موارد قابل تحسین در داخل ماشین)
باید بدنه مایباخ و یا هر ماشینی که بخاد وارد کلاس رولزرویس بشه.. ابهت واقعا بالایی داشته باشه…(مایباخ هرچند پر از امکانات).. اما هنوز اون ابهت و اصالت فوق لوکس بودن را نداره..
هرچند بنز واقعا از عالی ترین برندهای لوکس دنیا باشه…
مایباخ مثل لکسس که مخصوصا در اوایل ورودش به بازار لوکسها .. برای لوکس سواران سنتی جدی گرفته نمیشد…
باید صبور بود…………….