مرسدس بنز

مرسدس وی کلاس کانسپت با پیشرانه پلاگین هیبرید

نمایشگاه ژنو ۲۰۱۵: خودروهای ون به علت نوع کاربرد آنها، ترجیحاً باید بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند. با این وجود، نسخه‌هایی لوکس نیز از این خودروها وجود دارند که برای خریدارانشان، صرفه اقتصادی، مفهومی ندارد. اما در هر صورت، همیشه یک خودروی تکنولوژیک و مدرن با آلایندگی ناچیز و مصرف سوخت پایین، می‌توان مورد توجه قرار گیرد. مرسدس وی کلاس ویژن، یک خودروی کانسپت هایبریدی PHEV (با امکان شارژ جداگانه) است که ترکیبی از ویژگی‌های فن‌آوری مدرن در فضایی بسیار لوکس و راحت است.

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
نیروبخش این مدل وی کلاس، یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربو است که قدرت ۲۰۸ اسبی و ۳۵۰ نیوتن متری آن با قوای ۱۲۰ اسبی و ۳۴۰ نیوتن متری یک موتور الکتریکی جمع می‌شود. پیشرانه در حالت ترکیبی ۳۲۸ اسب بخار نیرو و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه همان است که در C350 پلاگین هیبرید هم استفاده شده است.
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
به گفته مرسدس، مصرف سوخت این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر، تنها ۳ لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به ۷۱ گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است.
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
با تکیه بر نیروی باتری‌های شارژ شده این خودرو، بدون قطره ای بنزین می‌توان ۵۰ کیلومتر را طی کرد. باتری‌ها ۱۳.۵ کیلووات ساعتی می‌باشند و قادرند خودرو را در حالت الکتریکی به سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت برسانند.
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
شتاب صفر تا صد وی کلاس ویژن به ۶.۱ ثانیه و بیشینه سرعت آن به ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که آن را سریع‌تر از مدل V 250 BlueTEC می‌نماید.
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior
طراحی این مدل کانسپت از وی کلاس شامل سپرها و ضربه‌گیرهای جدید، اسپویلر عقب و چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی می‌شود. درون کابین هم سقف شیشه ای، روکش‌های چرم ناپای سفید، کف‌پوش چوبی و صندلی‌های انفرادی VIP یک فضای چشمگیر لوکس و راحت را خلق کرده‌اند.
مرسدس طیف گسترده ای از گزینه‌های شخصی را برای کلاس وی آماده می‌کند. بدین ترتیب، قرار است تصویر بهتری از این کلاس به‌عنوان یک وسیله نقلیه خصوصی یا برای کسب‌وکار به‌عنوان یک خودروی منحصربه‌فرد، خلق شود. در طول سال ۲۰۱۵، وی کلاس با مدل‌هایی با طول بدنه کشیده‌تر یا انتقال نیرو به چهار چرخ یا انواع هیبریدی ارائه خواهد شد. بدین ترتیب حضور مرسدس در این کلاس پر رنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. شایان

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    عالی فقط همین

    1. NA-NikandreosApotheon-NA

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      جدیدا علاقه وافری به ون پیدا کردم.بگم از S کلاس بیشتر دوسش دارم باور نمی کنید.کلا رانندگی با ون حال میده.آدم حس می کنه راننده مفید وموثری هست.

      1. نوید

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        ولی رانندگی با SUV های فول سایز خیلی بیشتر حال میده مخصوصا اگه لند کروز باشه

  2. saleh.cars.motorcycles

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (467 ديدگاه)

    بسیار زیبا تر ازقبل.هرچند هنوز کانسپته
    بااین سایزی که داره بخاطر کمک گرفتن از یک موتور الکتریکی که مصرفشو صدی 3 لیتر کرده وصفرتاصد6.1 خیلی عالی شده که برای همچین خودروهایی با کاربردی که خواهند داشت نیاز به حداکثر سرعت بالایی ندارند وهمین حداکثر سرعت206کیلومتر بر ساعت کافی کافیه
    اینخودرو بدرد مسافرتهای خانوادگی میخوره که بخاطر داشتن صندلی هایی راحت دیگه خستگی سفر وجود نخواهد داشت وفقط لذت بردن از سفررا به دارندگانش تقدیم میکنه
    ممنون از پدال

  3. Ahmad..F12

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به 71 گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است.

    واقعاً تکامل رو در همه حال دوس دارم

    اینم نشون دهندۀ یه تکامل بسیار موفق خودروییه

    واقعاً لذت میبرم، همه چیزش عالی، کاربردی و بهینه است…

    راستی، دیگه نباید بگیم پلاگین هیبرید دیگــــــــــــه…

    مثلاً این خودرو میشه V250 e

  4. میثم

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به 71 گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است :-O :-O :-O
    اونوقت اقایون جلوی واردات رو با تعرفه وحشتناک گرفتن و فقط میلیاردرا میتونن ماشین خارجی سوار شن. الودگی و از بین رفتن منابع ملی هم واسه کسی مهم نیست…
    ما پژو پارس سوار میشیم توی شهر راحت 14 تا میسوزونه !!!! لامصبا چرا نباید به حرفه خودتون که گفتین تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر میشه عمل نمیکنید!!
    ما ایرانیا خیلی بد بختیم….دلم به حاله خودمون میسوزه….

  5. سعید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    مصرف سوخت و میزان آلایندگی خیلی خوبه،سرعت و شتابش هم عالیه برا یه ون،داخلش خیلی لوکس و قشنگه،اما قشنگتر از همه اون عکس اولی از نمای جلو که خیلی زیباست

    1. سعید

      ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      اینو یادم رفت بگم:

      زیبا،جادار،مطمئن ** وی ون ویژن مرسدس
      :D

  6. ناصر ساتیا

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    تیو پنتالین

  7. احمد شفيعي

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من در قسمت سردسیر جیرفت یک مجتمع گردشگری دارم که فاز اول راه اندازی شده است. برای حمل ونقل گردشکران از فرودگاه و سرویس پرسنل در نظر دارم دو دستگاه ون شیک خریداری کنم امیدوارم با راهنمایی شما زود تصمیم نهایی را بگیرم. لطفاً قیمت را هم بفرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا