ارزانترین مدل کوپه مرسدس، محصولی اخمو و عصبانی به نظر میرسد. مخصوصاً وقتی حاصل کار مشترک مرسدس با AMG باشد، بهسختی میتواند خشم خود را پنهان سازد. شاید قسمتی از این عصبانیت به دلیل رنج ناشی از محدودیتهایی باشد که آن را از نمایش تمام قابلیتهای خود محروم کرده است. خودرویی که برای سرعت ساخته شده اما سرعت آن به صورت الکترونیکی محدود میگردد. بنابراین بهتر است که هر چند وقت یک بار با این خودرو به یک مسابقه رفت.
سَلف این خودرو نیز یکی از خودروهای مورد علاقه ما بود. چرا که پیشرانه دیوانه کننده ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری را در زیر کاپوت کلاس سی قرار داده بودند. این بار پیشرانه، کمتر عجیب و غریب مینماید. پیشرانه معروف V8 با حجم ۴.۰ لیتر و توربوشارژر دوقلو برگرفته از مدل GT، نیروگاهی است که ۴۶۹ اسب بخار را در مدل پایه و ۵۰۳ اسب بخار را در مدل S به چرخهای عقب گسیل میکند. چنین نیرویی باعث میشود تا مدل معمولی در کمتر از ۴.۰ ثانیه به سرعت ۹۶ دست یابد و مدل S هم برای چنین شتابگیری به کمتر از ۳.۹ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. بیشینه سرعت مدل معمولی به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گردیده ولی مدل S دیوار محدودیت را با سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت میشکند. هرچند این خودرو را باید یک خودروی سرعتی برای بزرگراهها دانست اما تأکید ویژهای برای دینامیک فعال آن در پیچهای جاده صورت گرفته و به همین منظور، سیستم تعلیق چند اتصالی آن مجدداً طراحی شده است. محور عقب نیز طراحی مخصوصی دارد و روتورهای جلوی کربن سرامیکی و چرخهای آلیاژی نیز به کاهش وزن آن کمک میکنند. مرسدس AMG C63 با یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی ارائه میشود در حالی که مدل S آن از کنترل الکترونیکی دیفرانسیل و امکان تعیین شرایط رانندگی همانند AMG GT و پورشه ۹۱۱ توربو سود میبرد. اندازه چرخها ۱۸ اینچ و برای مدل S هم ۱۹ اینچ میباشند. طراحی این خودرو در سپرها و هواکشهای جلو و همچنین اسپویلر لبهای خاص AMG در جلو از انواع کوپه عادی متمایز است. با این وجود، دقت بیشتر نشان میدهد که تنها درها، سقف و درب صندوق بین این خودروها مشترکند. گلگیرهای عقب ۶.۶ و گلگیرهای جلو ۶.۳۵ سانتیمتر عریضتر شدهاند تا تایرهای عریضتر را در خود جای دهند و تعادل خودرو در پیچهای تند نیز افزایش یابد. با ورود به داخل کابین، یکی از بهترین کابینها را در این کلاس از نظر فضای داخلی و طراحی مشاهده خواهید کرد. استفاده از فیبر کربن در کنسول میانی، آلومینیوم مات و چرم سوراخدار و صندلیهای اسپرت جلب توجه میکنند. کیفیت صدای سیستم صوتی برمستر نیز خیرهکننده است. هرچند که شاید برخی به شنیدن صدای جذاب اگزوز این خودرو بیشتر متمایل باشند.۶۱ خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد
امیر مرادی
۲۹ مرداد ۱۳۹۴این بچه اس63 کوپه میشه..همزیبا هم جوون پسنده
E 36
۲۹ مرداد ۱۳۹۴پرچم این کلاس دست M4 هست
والسلام .
امیر
۱۸ شهریور ۱۳۹۴سلام.داداش به نظرت احترام میزارم ولی تو کمپانی های خودرو سازی آلمان بنز حرفه اولو میزنه.ماشیناشم همیشه جزو پرفروش ترینا بودن.این ماشینشم حرفای زیادی واس گفتن داره.فقط صبر کن وارد بازار شه تا ببینی که M4 bmw رو چجوری له میکنه
آرماااان
۲۹ مرداد ۱۳۹۴طراحی داخلش خیلی اسپرت و زیباست،عاشق مرسدسهایم که عدد ۶۳توشه
آرمااااان
۲۹ مرداد ۱۳۹۴دوووووووووووووووووووووووستان؟؟؟
شنیدین یه خودرو از هند میخوان بیارن به اسم نانو از کمپانی تاتو با قیمت 2500دلار
http://gizmiz.com/nano-tata/
متین
۳۰ مرداد ۱۳۹۴آقا آرمان این نانو ماشین مزخرفیه !!!! اگه این بیاد ایران من حاضرم خودمو از برج میلاد پرت کنم ولی سوارش نشم !!!!
Archi KHAN
۳۱ مرداد ۱۳۹۴دوست عزیز شاید شما حاضر نباشی سوار بشی و خودت را …
اما فکر اونایی باش که توی گرمای تابستون و سوز چله ی زمستون با زن و 3-2 بچه با موتورسیکلت این ور اون ور میرن …!
حالا اگه (بازم تاکید میکنم اگه) این ماشین را بزارن با قیمت واقعی بیاد ، چیزی حدود 10تومن میشه ، که نه شاید همه ، اما قشر بیشتری از بی ماشین های جامعه می تونن بخرن.
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ مرداد ۱۳۹۴توی این عکس:
http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015/08/2017-Mercedes-AMG-C63-coupe-109.jpg
پشتش خیلی خوفه!
The Best Or Nothing
۳۰ مرداد ۱۳۹۴با تشکر فراوان از سایت پدال عزیز
مطلب مفید، کامل و مورد انتظاری بود
واقعا به این خیلی نیاز داشتم
ماشینی عالی ،قوی و تند و تیزیست
در نهایت بنزه دیگه
مخلصیم
Xman
۳۰ مرداد ۱۳۹۴خوشگل ترین ماشین کوپه هست. لامصب عجب وقاری داره بی خاندان عجب جیگریه داخلش خیلی اشرافیه!
Archi KHAN
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آفرین
مرسدس کار را تمام کرد…
Zippo
۲۹ مرداد ۱۳۹۴با اون طراحی نافرم قسمت عقب ماشین واقعا کار رو تموم کرد
قیمتش هم بالاست
فردین بهادری نژاد
۲۹ مرداد ۱۳۹۴طراحی نافرمه عقب ؟
نه واقعا نافرمه ؟
حتما این نافرمه بعد مثلا طراحی عقبه ولوستر خوبه نه ؟
امين
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آخه مرد مؤمن ، ولوستر الان چی بود شما گفتی ؟! چرا همه چی رو به هم ربط میدی؟!
راست هم میگه بنده خدا … طراحی جلوپنجره ماشین اخمو و اسپرته اما طراحی عقبش اصن همخونی نداره با ماشینی با آرم آ ام گ !!! من خودم از مرسدس خیلی خوشم میاد اما نمی تونم منکر طراحی عقبش بشم
متین
۳۰ مرداد ۱۳۹۴آقای به اصطلاح زیپو!!! برای هزارمین بار از روی سلیقه نظر ندین! از نظر شما شاید فرم پشت زشت طراحی شده باشه ولی به طور کلی خوبه … همیشه یادت باشه اول نظراتت یدونه “به نظرم ” اضافه کنی!!!!
امیر سابق
۲۹ مرداد ۱۳۹۴واقعا بنز عجب کارخونه بی اصالتی هست
متخصص های ما کامنت می دن که طراحی عقبش نافرم هست واقعا آرشتکت و دیزاینر های آلمانی باید بیان دوره ببین پیش متخصص های ما تا طراحی عقبش خوش فرم باشه
حتما شبیه عقب پراید باشه خوش فرمه نه؟
Archi KHAN
۲۹ مرداد ۱۳۹۴دوست عزیز امیرجان
البته آرشیتکت وظیفه اش طراحیِ فضاهای معماریِ ها .
اصلا حوزه طراحیش خودرو نیس آااا
“با ارادت”
امين
۲۹ مرداد ۱۳۹۴دوست ما نظرش رو گفت آقای عزیز … اگه یه نگاه به بالای این بندازی نوشته ” ثبت دیدگاه” !!
بعد پراید چه ربطی داره به مرسدس ؟! چرا همه این جا میخوان همه چی رو بهم ربط بدن ؟!
ALL CARS
۲۹ مرداد ۱۳۹۴خیلی زیبا
صندلیهاشم دوسداشتنیه
Xman
۳۰ مرداد ۱۳۹۴صندلیاش مثل ماشینای ناسکاره! حرف نداره
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درود .
چی بگم . اما خشن بودن نسل قبلی رو بیشتر میپسندیدم . اما خب باید قبول کرد این با زبان فعلیه مرسدس بنز همخوانی دارد . جلوش خوبه .
veneno
۲۹ مرداد ۱۳۹۴در مورد این نسل و نسل قبل مرسدس ؛ بنظرم هر دوشون نسبت ب نسل قبلیشون پسرفت داشتن
مهران72
۳۰ مرداد ۱۳۹۴واقعا نسل قبل تو طراحی محشر بود
آقای صدا
حمید
۳۰ مرداد ۱۳۹۴آقا میلاد! این اخلاق بدت رو بذار کنار. مگه آدم واسه خشونت ماشین میخره؟! مگه آدم واسه ی تنه ی درخت یا پوست گاو ماشین میخره؟! تا کی میخوای این کامنت های بدت که کسی بخونه ذهنیت منفی از بنز تو ذهنش ایجاد میشه رو بذاری؟! این نکته رو مد نظر داشته باش،درسته که شما نظر شخصیت رو دادی و کار بدی مرتکب نشدی،نظر هرکس محترمه ولی توی یک اجتماع مثل یک وبسایت باید منتظر جواب و عکس العمل هم باشی.اولا هیییییچ کدوم از فعالین این وبسایت (نه من و نه شما) تا اونجا که من اطلاع دارم مدرک دیزاین خودرو رو نداریم و هنوز به اون سطح هم نرسیدیم که بخوایم از طراحی ماشین ها مخصوصا ماشین های سرشناس اون هم از روی چند تا عکس ایراد بگیریم ثانیا طراحان و مدیران خودرو های بزرگ هم اونقدر هم احمق نیستن که با تجربه ی زیاد،نرم افزار های فوق پیشرفته،نظرات مشتری هاشون و با توجه به مدل های قبلی و هزینه های هنگفت ماشین به اصطلاح زشت طراحی کنن.این مدل هم از لحاظ سواری،لوکس بودن، اپشن ها، زیبایی مدل قبلی رو میکنه تو جیبش و در میاره(این حرف رو با توجه به اینکه این ماشین رو بار ها و بارها از نزدیک دیدم و یک بار هم توی دبی اجاره کردم میگم)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ مرداد ۱۳۹۴درود .
بارها این کامنت رو اینجا گذاشتید . من همجواب شمارو دادم … معلومه با خودت چند ، چندی؟
حمید
۳۱ مرداد ۱۳۹۴بنده که به قول خودت بارها یه چیزی رو برای شما بیان میکنم و نتیجه ای نمیبینم،نباید حرفم رو دوباره متذکر شم؟همونطوری که گفتم شما هیچ خطایی مرتکب نشدی و نظرت رو دادی و این هیچ موردی نداره اما داخل یک وبسایت خودرویی، طرفدار هر ماشینی میتونه وجود داشته باشه و از خودش عکس العملی نشون بده.
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۳۰ مرداد ۱۳۹۴داداش چی چی میگی واسه خودت
مدرک دیزاین و … سیخی چند
بهترین طراحان دنیا هم جمع بشن یه چیزی بسازن اگه به سلیقه من نوعی زشت بیاد همه دنیا هم جمع بشن نمیتونن بهم ایراد بگیرن
شما وکیل وصی بنز شدی؟اونم جلو طرفدار دو آتیشه ش؟!؟!؟!
خدا اخر و عاقبت مارو به خیر کنه اقا میاد از بنز در برابر طرفدار بنز دفاع میکنه
هر کسی نظری داره تو طراحی
به نظر میلاد نسل قبلی که خشن تو بود جذاب تر بود
حالا شما مشکلی داری با نظرش؟!؟!؟! بگو تا برطرف کنیم
کسی از طراحی بنزم ایراد نگرفته که شما میای کاسه داغتر از آش میشی
برو یکم تو این سایت بگرد ببین همین آقا یه تنه جلو یه لشکر آدم همراه سند و مدرکشون وایساده فقط و فقط برای دفاع از بنز بعد حضرت عالی میای ایشونو به اهانت به مرسدس بنز برند مورد علاقه خودش متهم میکنی؟!؟!؟! این تیپی دیگه نوبره والا
.
.
حالا همه اینا به کنار
این ماشین همش چند روزه رونمایی شده حالا طبق حرف حضرت عالی سریع هم رسیده به دست مشتریانش در دوبی و شما هم فرتی رفتی دوبی ماشینو از نزدیک دیدی لابد در رنگ های مختلف و احتمالا یه بررسی فنی هم کردی…..هااااااا؟!؟!؟!؟!؟!
اونم نه یکبار…..بار ها و بارها!!!!!!!
عجب!
عجب!!!!!!
عجب!!!!!!!!!!!!!!
حمید
۳۱ مرداد ۱۳۹۴فازت چیه مهندس؟! اولا کسی که اطلاعاتش در حد آمار و ارقام باشه و چیزی رو تجربه نکرده باشه دو هزار نمیرزه و هر شخصی هم با مطالعه مجله و پرس و جو از افراد مطلع،بعد از یک زمانی میتونه به اون اطلاعات دست پیدا کنه.ثانیا من نگفتم سوار C coupe شدم،بلکه سوار C سدان اتاق جدید (تو دبی) و C 2013 (اتاق قدیم) که واسه پسر داییم هستش رو سوار شدم.در ضمن من به عنوان یک فعال توی یک وبسایت، درست مثل هر شخص دیگه ای، حق اظهار نظر و دفاع از برند مورد علاقه ام در برابر هر شخصی رو دارم حالا این شخص میخواد میلاد فقط آلمان فقط بنز باشه یا هر شخص دیگه ای
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۳۱ مرداد ۱۳۹۴حمید خان
اول اینکه حمله ای در کار نیست که شما رفتی تو فاز دفاعی!!!
دوما این مطلب راجع به C63 کوپه هست نه ماشین دیگه
“…(این حرف رو با توجه به اینکه این ماشین رو بار ها و بارها از نزدیک دیدم و یک بار هم توی دبی اجاره کردم میگم)…”
این کامنت حضرت عالی نیست؟!؟!؟!
»این ماشین« رو بارها و بارها دیدم…
این ماشین هم سی کوپه آ ام گ هست وگرنه نسخه سدان بسیار هم ماشین جذاب و فوق العاده ای بود و تو مقایسه موتورترند رقبای قدرشو کنار زد و تازه جازه خودروی سال جهان رو هم دریافت کرد
نه عقبش و نه جلوش و نه داخلش مشکلی نداره
اما اینجا قضیه فرق می کنه
با یه کوپه طرفیم که به دل خیلی ها ننشسته
شما اسم این کارتون رو میزارید دفاع…من میزارم حمله به کامنت دیگران…
آدم با استفاده از سوار شدن هم به همی چی خودرو نمیرسه
شما سوارش شدی عدد شتابشو اندازه گرفتی؟
ضرایب گیربکسو بدست آوردی؟
پیک منحنی گشتاورو پیدا کردی؟
حالا شما سوار شدی الان مهندسی و خودروشناس اعظم و یه پا جرمی کلارکسون و ما یه مشت بی سواد؟!؟!؟!
.
.
اینا هیچی بازم مینویسم
Reza :: Deutschland :: Mercedes
۳۱ مرداد ۱۳۹۴و در مورد اینکه گفتین اونا احمق نیستند و کاری نمیکنن که به ضررشون تموم بشه و فلان و غیره
این حرفا رو فاقد از علاقم به مرسدس-بنز میگم
الان یعنی اونا مدیران شرکت هستند همه چی میدونند و فارغ الخطا؟!؟!؟
یعنی کار اشتباه نمیکنند؟؟؟؟
پس لطفا اگه میشه جواب بدید:
همین دایملر چرا روی میباخ اشتباه کرد و باعث تعطیلی تولید ماشین شد؟
چرا ادغام دایملر و کرایسلر به اون بزرگی، اونطوری شکست خورد و چیزی به جز ضرر برای دایملر نداشت؟!؟!؟!
(از بقیه هم بگم)
برین کمی در مورد سرگذشت شرکت هایی مثل دوو و هیوندای مطالعه کنین که با وجود اون همه عظمت چرا فروپاشیده شدند؟
چرا جنرال موتورز ورشکسته شد و با کمک دولت آمریکا خودشو سرپا کرد؟!؟!
همین GM چه جوابی برای تعطیلی برند های ساب و دوو کره و پونتیاک و … داره؟
همین دایملر ما چرا بخش اتوبوس سازی شرکت اوریون رو نتونست مدیریت کنه و در نتیجه اونو منحل اعلام کرد؟
برید در مورد شرکت های عظیم و مطرح تحقیق کنید که الان چیزی جز نام ازشون باقی نمونده!
.
.
دوست عزیز
این مسائل با فشار دادن پدال سی کلاس برای انسان روشن نمیشه
برید کمی تحقیق کنید ببینید اشتباهات مدیران چه بلاهایی بر سر کمپانی های کبیر و صغیر آورده که مشکل این ماشین جلوی انها اصلا مطرح نیست
حالا اونا چون مدرک طراحی دارن و غیره ما حق نداریم ازشون انتقاد کنیم؟؟؟؟ اگه یه نفر رئیس جمهور باشه میگیم این یارو رئیس جمهوره دیگه امکان نداره کار اشتباه کنه؟؟؟ (وار جزئیات نشم خودتون میدونید چی میگم دیگه)
.
عزیز من بیا یک بار دیگه کامنت میلادو مطلعه کن:
“…درود .
چی بگم . اما خشن بودن نسل قبلی رو بیشتر میپسندیدم . اما خب باید قبول کرد این با زبان فعلیه مرسدس بنز همخوانی دارد . جلوش خوبه …”
خشن بودن نسل قبلی رو بیشتر میپسنده!!!
نگفته قشنگ هست
قشنگ نیست یا چیز دیگه
گفته »من« بیشتر میپسندم
شما چی جوابشو دادید:
“…آقا میلاد! این اخلاق بدت رو بذار کنار. مگه آدم واسه خشونت ماشین میخره؟! مگه آدم واسه ی تنه ی درخت یا پوست گاو ماشین میخره؟!…”
این اخلاقتو بزار کنار
این حرفو نزن
آدم نباید برای خشونت ماشین بخره
اصلا مگه میشه کسی ماشین خشن دوست داشته باشه؟
.
.
کامنتای من به جهنم یه بار بشینید فقط این حرفای خودتونو مرور کنید ببینید کی داره نظرشو میگه کی داره نظرشو به دیگری تحمیل میکنه!!!
روز خوش.
AHMADREZA
۳۰ مرداد ۱۳۹۴عزیزم حمید میلاد با حال ترین طرفدار بنزی هست که دیدم
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۳۱ مرداد ۱۳۹۴حمید آقا نیمخوام وارد بحثتون بشم.
اما ایشون نظری نداده که نیاز به عکس العمل شما بزرگوار داشته باشه.
حتی توهین هم نکرده.این طوری که شما میگی سایت باید جو پر از خفقان و محدودیت داشته باشه.مگه ایشون گفت مشکل طراحی داره؟
حتی نگفت بدم میاد که سخنش ذهنیت منفی از بنز ایجاد کنه!
خود من هم که طرفدار پر و پا قرص ماسل کار ها هستم طراحی خشن خودرو برام یه جذابیت خاصی داره و اون ابهتشون منو به وجد میاره.
حالا از نظر شما ایرادی داره که میلاد جان طراحی خشنتر نسل قبل رو بیشتر میپسنده؟
ولله دیگه اینجوریش رو ندیده بودم که دیدم!!!
ارشیا.فقط ژاپن.فقط لکسس
۲۹ مرداد ۱۳۹۴بنزه دیگه.
سعید
۲۹ مرداد ۱۳۹۴توجه کردین ارم هر خودرویی متناسب با جایگاهش در دنیای خودرو سازیه؟
فراری:اسب سرکش خودرو های دنیا
لامبورگینی:گاو خشمگین خودرو های دنیا
استون مارتین:پرنده سرعت خودرو های دنیا
دوج:دقیقا قوچ وحشی خودرو های دنیا
و اما بنز:ستاره همیشه پر نور دنیای خودرو
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اون وقت شورولت چه جایگاهی داره؟حتماً بچه مثبت دنیای خودرو؟؟؟؟!!!!!!!!! :D
:D
نه گذشته از شوخی خودروی زیباییه C63 فقط با پشتش زیاد ارتباط برقرار نمیکنم ولی کابین و جلوی خودرو نمای زیبایی داره.
Сvm
۲۹ مرداد ۱۳۹۴میدونستین علامت شورلت از طرح کاغذ دیواری یه هتل برگرفته شده؟یک هتل در پاریس.
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ مرداد ۱۳۹۴چون بنیان گذار شورولت،لوئیس شورولت،زاده ی فرانسه بود خودش اما بیشتر به عنوان یه راننده ی مسابقات سوئدی شناخته میشد.
Сvm
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درست میگید ولی کسی که این الگو رو از کاغذ دیواری برداشت ویلیام جیمز دورانت بود که آمریکایی بود و لوگوی شورلت توسط لوئیس شورلت طراحی نشده
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۹ مرداد ۱۳۹۴بله دقیقاً منظور منم این نبود که خود آقای شورولت مستقیماً این کار رو کرده.
اصلاً خود آقای دورانت لوئیس رو استخدام کرد و با هم شرکت رو تاسیس کردن.
در اصل با همکاری هر دو این شرکت پا گرفت و…
حرف شما دوست عزیز هم متینه.
فقط cvm جان ایشون آقای c دورانت بود.
سروش
۳۰ مرداد ۱۳۹۴سلام . لوگوی شورولت (معروف به bowtie یا کراوات تا شده ) داستان جذابی داره . همه تا چند سال پیش(فکر کنم دوسال پیش) فکر میکردن جیمز دورانت اونو از روی کاغذ دیواری هتلی در فرانسه الهام گرفته ( کاغذ دیواری هتلو بریده و با خودش برده که به دوستهاش نشون بده که این لوگوی خوبیه واسه کارخونه ) .اما همیشه این سوال بوده که اصلا تو اون بازه زمانی آقای دورانت به فرانسه مسافرتی نداشته پس چطور اسن اتفاق افتاده. تا اینکه سال 1972 پس از مرگ ایشون ، زنشون مصاحبه ای میکنه و میگه آقای دورانت این لوگورو از یه تبلیغ تو یه روزنامه الهام گرفته . (تبلیغ شرکت ذغال سنگ)
عکس این تبلیغ:
http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s–oz3IagTl–/17le4lqkspe5bjpg.jpg
منبع:
http://jalopnik.com/5797651/the-real-history-of-the-chevrolet-bow-tie
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴تویوتا هم گاو شخم زن دنیای خودرو خخخخخخخخخ لکسوسم ساعت سه و پنج دیقه بعد از ظهر در دنیای خودرو.
وینسنت پرایس
۳۰ مرداد ۱۳۹۴آقای luis چرا تویوتا و lexus را مسخره میکنی ؟ وقتی یک ژاپنی باز خودروسازان این کشور را مسخره میکنه از افراد غیر ژاپنی باز چه انتظاری میشه داشت ؟؟
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴شوخی کردم عزیزم من از طفولیت تو تویوتا بزرگ شدم تا حالا فقط کافی بود تو یه امبولانس تویوتا هم به دنیا میومدم .
مزاح بود بچه ها میدونن
تویوتا گاو خشمگین دنیای خودرو بر گرفته از سه حلقه قلب بازار قلب مشتری در درون قلب تویوتا
و لکسوس هم لوکس زیبای دنیای خودرو.
نوید جهرمی
۲۹ مرداد ۱۳۹۴آئودی : ارباب حلقه ها
Archi KHAN
۲۹ مرداد ۱۳۹۴و البته من کامنت سعیدجان را تکمیل می کنم ( البته با اجازه شون ) :
و
سمند : یابوی لَنگِ کوره دهِ ایران !
مرصاد قاسمی
۲۹ مرداد ۱۳۹۴چ صدایی داشت اگزوزش …. چ لذتی داره وقتی که باهاش دیریفت میکنن …..
احمد باقری
۲۹ مرداد ۱۳۹۴واقعا قشنگه.
وحید
۲۹ مرداد ۱۳۹۴یکی از خواستنی ترین ماشیناست
میخامش
ساسان.م
۲۹ مرداد ۱۳۹۴اصلا ماشین باید کوچیک و چابک باشه به نظر من
در حد انتظار من مثلا میشه تیپ 5 :D
مهزیار
۲۹ مرداد ۱۳۹۴عقبش افتضاست… افتضاح
سجاد
۲۹ مرداد ۱۳۹۴فقط نمای عقب:
Amg gt: like
C coupe: dislike
lmbx
۲۹ مرداد ۱۳۹۴درود
من تو این کلاس فقط المان ها رو قبول دارم در عین حال که ماشینی لوکس و راحت هست ذات وحشی داره هم میشه باهاش رفت مسافرت هم با خیلی از ماشین ها کَل بندازی.
صد درصد از مهندسی اس کوپه هم بهرمند شده.
ولی نسل قبل این ماشین با اون اسپویلر عظیمش تو قیافه یه حسی خاصی به ادم میداد.
luis
۳۰ مرداد ۱۳۹۴مشالا. همینجوری اسب بخارا بالا بره دیگه باید کارخونه های سوپر اسپرت یه فکر اساسی بکنن یه ماشین کوپه زیبا قیمت مناسب 500 اسب دیگه چی بهتر از این برا عاشقان هیجان.
mohsen
۳۰ مرداد ۱۳۹۴BMW
متین
۳۰ مرداد ۱۳۹۴سلام …
واقعا ماشین زیبایی هست … من بیشتر از موتور مدل S خوشم اومد … 503 اسب بخار AMG GT … یعنی اگه بخوای رو یه مدل سبک تر هم هیجان موتور اصلی رو داشته باشی تنها انتخابت سی کلاس کوپه AMG S هست …
شب خوش
ali
۳۰ مرداد ۱۳۹۴تیری به قلب m4
Mohammad m
۳۰ مرداد ۱۳۹۴طبق نظر شخصیم فوق العادس در یک نگاه زیبا ،خشن ، قدرتمند ، ولى از نظر من تو جایگاه دوم بعد از m4. میتازه
امیرحسین
۳۰ مرداد ۱۳۹۴پدال یه مقایسه بین این خودرو فوق العاده و رقیبای قدرش بزارید لطفا
رضا
۳۱ مرداد ۱۳۹۴کلاس سی = اس کوچک
امیر
۱۷ شهریور ۱۳۹۴سلام دوستان.ی سوال.قیمت این عروسک تو ایران چقدر میشه؟؟؟
Sina
۲۱ شهریور ۱۳۹۴طراحی جلو خیلی خوبه خشنه ولی طراحی چراغ عقبش اینگاری یه غمی توشه به جلوش نمیخوره