این مرسدس-ای ام جی E53 کابریولت قرار بود ستاره اصلی شرکت هوفله در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ باشد اما خب این رویداد معتبر به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو و تیونر یاد شده نیز مجبور به رونمایی آنلاین آن شد.
خودروی موردبحث دارای رنگ بدنه آبی رویال بوده و از جمله تغییرات آن میتوان به سپر جلو با عناصر کرومی در ورودیهای هوای جانبی و عناصر مشکی براق در وسط میباشد.
به همین منوال جلوپنجره نیز تغییر کرده و دارای میلههای عمودی است که ما را به یاد مدلهای سطح بالای AMG میاندازد. تکمیل کننده این بخش نیز لوگوی هوفله در قلب جلوپنجره میباشد.
آنچه باعث تأکید بیشتر بر ماهیت ارتقا یافته این خودرو میباشد عناصر کرومی اضافه شده به کنارهها و سپر عقب است. سپر عقب همچنین پذیرای عناصر مشکی براق بوده و البته یک دیفیوزر گیرا با چهار خروجی اگزوز نیز در این بخش دیده میشود. طراحی سفارشی خودرو با تریم روی کاپوت، عناصر کرومی روی صندوق، نشان هوفله و آینهبغلهای متفاوت تکمیل شده است. رینگهای ۲۱ اینچی توربینی نیز با طرح نقرهای و پولیش خورده مهر تائید دیگری بر ذات لوکس و اشرافی این خودرو هستند.
کابین هم پر از متریال باکیفیت و چرم ناپا میباشد. نقطه مقابل این متریال هم تریم آبی رویال در بالای داشبورد، فرمان، صندلیها، پانل دربها و… میباشد. هوفله میگوید تمامی سطوح خودرو از جمله سقف بازنگری شده تا بر انحصاری بودن خودرو اضافه شود.
البته قوای محرکه E53 تغییری نداشته و بنابراین این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو و واحد الکتریکی ۴۸ ولتی استفاده کرده و قدرت ۴۳۵ اسبی و گشتاور ۵۲۰ نیوتون متری دارد. واحد الکتریکی هم ۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر دیگر را در اختیار راننده قرار میدهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۴ ثانیهای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت نیز جزو ویژگیهای عملکردی این خودرو هستند.
اما این پروژه تک ساخت منتظر خریدار است. هوفله قیمت E53 خود را اعلام نکرده اما خب طبیعی است که قیمت آن بیشتر از بهای پایه ۸۸۰۴۸ یورویی مدل استاندارد باشد.
suan chwan
۱۹ فروردین ۱۳۹۹مدل استانداردو ترجیح میدم.
Reza
۱۹ فروردین ۱۳۹۹سلام بچه ها . دیشب ۲ نفر از همسایه های نزدیکمون که کرونا گرفته بودند فوت کردند.
خواستم بگم تو این چندین سال اگه تو بحث و مشاجره ها باهاتون طوری حرف زدم که باعث ناراحتی شما شدم و دلتونو شکستم ازتون میخوام حلالم کنید. شاید دیگه نتونیم به این سایت وارد بشیم.
ارش
۱۹ فروردین ۱۳۹۹نگران نباش انشالله که بلا دور باشه و همیشه سلامت . با دوستان هم اگه کل میاندازیم میخوایم حال و هوای سایت با حال تر بشه وگرنه عشق ماشینا در یه فضای محیا همه ماشین ها رو امتحان خواهند کرد .خود من اگه اروپا یا آمریکا بودم و پول کافی داشتم از ها بک تا سوپر اسپرت همه رو امتحان میکردم.
Z.Are
۱۹ فروردین ۱۳۹۹از دور شبیه اسباب بازی قدیمی هاست البته توش یه دنیاس
Khosrow
۱۹ فروردین ۱۳۹۹انقدر زشت و نامتناسب نباش / حیف از CLK ..
meysam
۱۹ فروردین ۱۳۹۹عجب رنگ قشنگی داره. واقعا از نظر طراحی همه چیزش عالیه
NAVID۰۰۹۸
۱۹ فروردین ۱۳۹۹اومدم مقاله را بخوانم تا چشمم به عکسا اُفتاد دیگه مقاله رو ول کردم و با دیدن تک به تک عکسها برای چند ثانیه هم که شد از این دنیای کثیف کرونایی به دنیای زیبای بنز ورود کردم و واقعاً از خودم بیخود شدم .
هر چی تو مقالههای بنز بنویسم بنز پدر خودروسازی دنیاست ، کم نوشتم .
هرچی بگم بنز روح داره ، کم گفتم .
همش با خودم میگم اگه این ماشین من بود ….
اگه الان تو یه جاده خلوت بودم الان ….
اگه تو دوردور بودم باهاش ….
اگه در حال شستنش بودم تو حیاط ….
وای چه حالی میداد .
کرونا هم نبود ، هیچ فرقی به حالمون نمیکرد تو این کشور .
GERMANY
۱۹ فروردین ۱۳۹۹به این میگن جلال….
محمد
۱۹ فروردین ۱۳۹۹به به…. آقا نوید….
که هر چی تو مقالههای بنز بنویسی بنز پدر خودروسازی دنیاست ، کم نوشتی!!!
بعد چطور بود تو مقاله تویوتا من نحوه مدیریت پدر خودروسازی ستایش کردم، شما بهتون بر خورد؟ ?
محمد
۱۹ فروردین ۱۳۹۹پدال از دیروز با اخبار مرسدس کولاک کردیااااا?
Zonda R
۱۹ فروردین ۱۳۹۹عجب رنگی داره….
Saeed
۲۰ فروردین ۱۳۹۹فقط اون برابوس ۸۰۰
لامصب وحشیترین Eکلاسی که در تاریخ ساخته شده
JavaDehqaN
۲۲ فروردین ۱۳۹۹جدا از برابوس که نمیشه مشابه براش پیدا کرد من از این برند هوفله و البته ادو خیلی خوشم میاد ، انصافاً خوب کار میکنن رو مرسدس . شخصا اصلا دوست ندارم طرح فابریکی ماشین عوض بشه( مثلا اگر بتونستم روزی ی برابوس سفارش بدم تلاش میکردم که آرم های برابوس جایگزین آرم بنز نشه) در کل واقعا خرید ماشین با این میزان تنوع حتی تو دسته پولدارها زیاد شده . فرق بین علم و خرافات اینجا (اروپا و آمریکا و ممالک و بلاد کفر?) مشخص مبشه. این حرفا نظرات شخصی من هستن و امیدوارم کسی ناراحت نشده باشه?❤️??