برابوس یکی از آن دست تیونرهایی است که در ارتقای محصولات مرسدس بنز تبحر خاصی دارد. درحالیکه چند روز پیش نسخه برابوس ۸۰۰ مرسدس-ای ام جی E63 S معرفی شده بود، به نظر میرسد این تیونر آلمانی همین پکیجهای ارتقایی را برای شاسیبلند پرچمدار مرسدس یعنی AMG GLS 63 نیز تدارک دیده است. بله یک شاسیبلند سه ردیفه ارتقا یافته اما میدانیم که دست گذاشتن روی این خودرو برای برابوس اصلاً مشکل نیست.
همچون همیشه با محصولی دلپذیر از برابوس روبرو هستیم و فقط امیدواریم که برابوس همین روند را همیشه در پیش گرفته و جهت دیگری را برای پروژههای آتی خود انتخاب نکند.
ازآنجاییکه GLS 63 محصولی بزرگ با سه ردیف صندلی است بنابراین جای زیادی برای کار وجود داشته است. موضوع خوب اینکه تمامی بخشهای این شاسیبلند دستخوش تغییر شدهاند.
از نظر طراحی باید به قطعات فیبر کربنی اشاره کنیم که جذابیت بیشتری به GLS 63 بخشیدهاند. همچنین کیت ارتقای هندلینگ و پرفورمنس نیز وجود دارد که گل سرسبد آنها سیستم تعلیق بادی است که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلیمتر کم میکند.
و بله موضوع قابلتوجه دیگر رینگهای ۲۴ اینچی فورج کاری شده و مونوبلاک هستند که با لاستیکهای پرفورمنس همراه شدهاند.
البته که برابوس کابین را نیز ارتقا داده و در این بخش از پوشش چرم مرغوب استفاده کرده است.
بخش اصلی همان نیروگاه آهنین است که پذیرای کیت پرفورمنس PowerXtra B40S-800 شده است. پس از تیون برابوس این نیروگاه قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری تولید میکند. نتیجه این تغییر ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۸ ثانیهای است.
سؤال مهم این است: آیا کاری هست که برابوس نتواند از عهدهاش برآید؟!
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰میگم برابوس هم مانند AMG فقط خودروهای شرکت بنز رو تیون میکنه یا خیر ؟
علی turbo s
۱ خرداد ۱۴۰۰AMGتیونر نیست ٬بخش پرفورمنس مرسدسه.
اما برابوس تیونر و فقط محصولات مرسدس رو تیون میکنه.(نه محصولات بقیه خودرو سازا)
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰ممنون بابت توضیحتون
TAHA MALEK
۱ خرداد ۱۴۰۰نخیر برابوس پروژه روی برند های دیگ هن داشته ولی ۹۸ درصد پروژه ها مرسدس بنزه
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰سلام بچه ها همین چند دقیقه پیش از طرف مجله ماشین مجله ماشین هایی که سفارش داده بودم برام رسید خیلی جالب و زیبا و با کیفیت هستند جالب تر این بود که روشون رو خوندم نوشته بود قیمت ۱۰۰ تومان صد تومنی یا یا ۵۰۰ ریال واقعاً دل ربا هستند جالبتر اینکه وقتی صفحات رو ورق میزنی همه کاهی هستند و سیاه و سفید و هیچ اثری از ماشین های برقی نیست فراری های قدیمی نامبر گینی مورسیه لاگو بنز های قدیمی معرفی همه اینها در شون هست واقعاً وقتی میخونم حس بسیار خاص و نوستالژیک پیدا می کنم واقعاً حالی به حالی میشم بسیار تمیز و با کیفیت و با کمترین میزان زدگی هستند از همه جالب تر قیمتهای شان است که وقتی نگاهشان می کنم نمی دانم بخندم یا بگریم که با قیمت های امروزی مقایسه می کنم عکس های بسیار بسیار قدیمی و سیاه و سفید پیدا میشود که آدم از دیدنشان سرش سوت میکشد
شاهرخ
۱ خرداد ۱۴۰۰عالی منم دلم خواس
Ninja
۱ خرداد ۱۴۰۰درباره ژاپنی ها چی داشت
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰ژاپنی ها یادم نیست .
ولی داشت .
نسل های گذشته .
اصلاً یک ماشین هایی که میدیدم داخل مجله ماشین که واقعاً گریم میگرفت و می فهمیدم که ماشین بازی واقعاً به معنای واقعی چه حس و حالی داشته و با دنیای ماشین بازی امروز مقایسه می کردم واقعاً گریم میگرفت که همه برقی شدن اصلاً یک دنیای دیگه است از هر نوع ماشینی که دلت بخواد داره بدون این که بخونی و بترسی که تعداد سیلندر ها کم شده باشند یا کلاً از بین رفته باشند و جاش باطری اومده باشه واقعاً عکس انواع فراری ها و معرفی لامبورگینی مورسیه لاگو واقعاً الان می فهمم که ماشین های کلاسیک چه حس و حالی دارند چون جدیدترین شماره مجله ماشین که ۴۵۵ است در دم دستم بود وقتی این شماره های نوستالژیک به دستم رسید با خودم گفتم برم شماره جدید هم بیارم ببینم چطوره هر دو خبر یکیش برقی بود و اصلا حس و حالی که موقع دست گرفتن شماره های گذشته مجله ماشین داشتن یک چیزی فراتر از خریدن جدیدترین شماره بود واقعاً الان می فهمم که خرید ماشین های کلاسیک و نگهداری ماشین های کلاسیک چه حس و حال خاصی داره که اصلاً قابل مقایسه با ماشین های جدید نیست واقعاً همین حس رو نسبت به شماره های گذشته مجله ماشین دارم حسی که صاف و ساده بودن و بدون کلک بودن و روراست بودن به آدم میده حداقل من چنین حسی داشتم در زمانی که تمام ماشین های جدید به گند کشیده شده اند باید به قدیمی ها پناه برد و با آنها عشق بازی کرد
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰آرشیو مجله ماشین من از شماره ۹۲ که فعلاً قدیمیترین شماره است که دارم شروع میشود و تا جدیدترین شماره که به تازگی ها که نه یک ماه پیش خریدم یعنی ۴۴۵ به پایان میرسد که یکی از کاملترین آرشیو های مجله ماشین در ایران آرشیو من باشد آن ۹۱ شماره باقیمانده را هم سعی میکنم تکمیل کنم تا دیگر جای بحث باقی نماند به شماها دوستان پدالی و شما دوست عزیز من مهیار جانم پیشنهاد می کنم آن فلش ۲۵۰ هزار تومانی که تمام شماره های مجله ماشین به صورت الکترونیک و pdf در آن وجود دارد و می توان بین شماره های مختلف سرچ کرد و مجله های مختلف را به راحتی پیدا کرد و خبرهای مختلف را خواند حتما پیشنهاد خریدش رو می کنم و از هر قشری که باشیم که آلمانی باز چه آمریکایی باز چه ژاپنی باز که اصلاً چینی باز هم که باشید واقعا لذت بخشه درسته که لذت به دست گرفتن مجله ماشین و ورق زدن ورقه های کاهی و سیاه و سفید را نداره و این بوی خاص و بهشتی مجله رو نداره ولی خواندن مطالب و دیدن عکس هاش اصلاً و به هیچ وجه خالی از لطف نیست واقعاً من بهتون پیشنهاد می کنم که این فلش یا رم رو بخریم از مجله ماشین و مطالب مورد علاقه تون رو پیگیری بکنید بسیار بسیار آموزنده و جالب میتونه براتون باشه و حتما خرید کتاب دایره المعارف ماشین اثر کاترین هنسی رو بهتون پیشنهاد می کنم
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰کلا من به شخصه علاقه بسیار زیادی به مجله ماشین دارم واقعا نمیدونم این علاقه من از کجا میاد در سطح قبلاً نشریات دیگه ای در حوزه خودرو بودند که مطالبی بسیار عالی و در اندازه بزرگتر از اندازه های مجله های ماشین چاپ میکردند ولی من شخصاً مجله ماشین یک حس دیگه دارم و یک ارادت خاص دیگه نسبت بهش دارم چون قدیمی ترین مجله ماشین کشور است و سن بسیار زیادی دارد و همیشه مطالب دقیق و علمی و کاربردی و بررسی جزئیات دقیق و در کار خودش قرار بوده و با کمترین مشکل و بالاترین کیفیت مجله هاشو چاپ میکنه حتی اگر شما مجلههای سالهای گذشته را هم بیارید و ببینید از کیفیت چاپ بالای آن ها و تصاویر آنها مطلع میشید حتی با اینکه سیاه و سفید هستند ولی از کیفیت چاپ آنها نمیشود به راحتی گذشت یعنی شما عاشق هر مبحثی از خودرو باشید می توانید در آن بیابید با اینکه مجله نوآور چند سالی است که شروع به فعالیت کرده و قبلا نوآور هم در خود مجله ماشین یک جورایی به چاپ می رسید به طوری که شما اگر مجله های گذشته مجله ماشین را ببینید متوجه میشید که علاوه بر اخبار ماشین که در مجله هست اخبار دوچرخه و هواپیما و سایر صنایع هم در مجله هد و طرز زیبای چاپ شده پست بهتون پیشنهاد می کنم که از خرید نان فلش یا جمع کردن سایر شماره های مجله ماشین هیچ تعللی نکنید بسیار اطلاعات زیبا و ارزنده در آن است البته مجله تحت تخته گاز هم بسیار عالی بود ولی متاسفانه من فقط یک شماره از مجله تخت گاز را دارم و مجله تخت گاز متاسفانه و تاسف بسیار با اندوه و ناراحتی می توانم بگم که دیگر چاپ نشد و سرپا نماند با اینکه سن خیلی زیادی هم نداشت
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰اصلاً شما وقتی به معرفی لامبورگینی مورسیه لاگو می رسید و آن را می خوانید آنچنان حسی دارید که انگار خودتان آن ماشین را خریده اید با اینکه مجله ماشین در دستتان است یا به بررسی بنز ۱۹۰e که می رسید اصلاً جوری با حس و عشق بیان شده که لذت می برید از سواری نرم آن بیان شده یک عکس جالب که در مجله ماشین دیدن یک دوچرخه ۸ نفره بود که یک دایره بود که هشت نفر به دوران نشسته بودند و یک میله هم به آن وصل شده بود که پا میزد و بسیار جالب و عجیب بود یا عکسهای تعمیرکاران قدیمی که کار بر روی ماشین های قدیمی می کردند بسیار جذاب است از همه جذاب تر قیمته چاپ شده بر روی مجله ها است که وقتی نگاهشون می کنی انگار به ۳۰ ساله گذشته می رویم و با افسوس و اندوه به خودت نگاه می کنی حس بسیار خوبی داره امیدوارم شما هم به جمع کردن مجله ماشین بپردازید علی الخصوص شماره های قدیمی که هیچ خبری از خودروهای برقی پیدا نمی شود و همه چی آن حس خاص و فابریک بودن و اورجینال بودن خودش را دارم
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰حس دست گرفتن آن برگه های کاهی که با رنگ های سیاه و سفید در هم آمیخته شده و سالها در انبار بوده و بویی مجلههای دیگر را گرفته و بوی جوهر و کاغذ کاهی با آن قاطی شده آنچنان بویی داره که وقتی به مشامتان میرسه از شراب مسترتون میکنه من مجله هامو در یک کمد در بسته مدتی نگه میداشتم و وقتی در کمد رو باز میکردم مجلهها که مدتی در آنجا و در آن کمد در بسته بودند در کمد که باز می شد آنچنان بویی از جوهر و کاغذهای روغنی و نوشته ها و عکس ها می آمد که فقط دلتان می خواست ساعتها بشید ما این بو را استشمام کنید چون مجله های جدید بودن کاغذ هایشان روغنی بود البته کاغذ سفید هم دارند ولی کاغذ کاهی یک چیز دیگه است که قابل وصف نیست آن هم زمانی که با نوشته های سیاه و سفید و عکس های سیاه و سفید و فونت تایپ های قدیمی همراه باشه خیلی جالبه چون فونت تایپ های امروزی تغییر کردند ولی فونت تایپ های مجله ماشین در شماره های قدیمی یک تور خاصیت و فاصله بین کلمات خودش دل را می رباید تمام عکسها سیاه و سفید است و هیچ خبری از ماشین های برقی نیست و ماشین های آمریکایی با آن طول های درازش آن با فراری با آن رنگ های جذاب است که وقت در مجله ماشین سیاه و سفیدش را میبینی احساس میکنید در قرمز ترین رنگ خودش قرار داره
آرشیو مجله ماشین من از شماره ۹۲ که فعلاً قدیمیترین شماره است که دارم شروع میشود و تا جدیدترین شماره که به تازگی ها که نه یک ماه پیش خریدم یعنی ۴۴۵ به پایان میرسد که یکی از کاملترین آرشیو های مجله ماشین در ایران آرشیو من باشد آن ۹۱ شماره باقیمانده را هم سعی میکنم تکمیل کنم تا دیگر جای بحث باقی نماند به شماها دوستان پدالی و شما دوست عزیز من مهیار جانم پیشنهاد می کنم آن فلش ۲۵۰ هزار تومانی که تمام شماره های مجله ماشین به صورت الکترونیک و pdf در آن وجود دارد و می توان بین شماره های مختلف سرچ کرد و مجله های مختلف را به راحتی پیدا کرد و خبرهای مختلف را خواند حتما پیشنهاد خریدش رو می کنم و از هر قشری که باشیم که آلمانی باز چه آمریکایی باز چه ژاپنی باز که اصلاً چینی باز هم که باشید واقعا لذت بخشه درسته که لذت به دست گرفتن مجله ماشین و ورق زدن ورقه های کاهی و سیاه و سفید را نداره و این بوی خاص و بهشتی مجله رو نداره ولی خواندن مطالب و دیدن عکس هاش اصلاً و به هیچ وجه خالی از لطف نیست واقعاً من بهتون پیشنهاد می کنم که این فلش یا رم رو بخریم از مجله ماشین و مطالب مورد علاقه تون رو پیگیری بکنید بسیار بسیار آموزنده و جالب میتونه براتون باشه و حتما خرید کتاب دایره المعارف ماشین اثر کاترین هنسی رو بهتون پیشنهاد می کنم
Ninja
۱ خرداد ۱۴۰۰حتما محمد جان سعیم را میکنم تا بخونم
از توضیحاتتم ممنونم
با کامنتت خیلی حال کردم
خیلی بهتر از کامنت هات تو پست تسلا بود
امیدوارم نه تنها تو بلکه همه مثل این کامنت ها بیشتر بزارن
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰مهیار جان دوتا کامنت دیگه هم هست که رفتن برای تایید .
چون طولانی هستن .
NAVID۰۰۹۸
۱ خرداد ۱۴۰۰بله
برابوس فقط مرسدس ❤
وای چقدر خوبه این برابوس !
نه جوادش میکنه و نه ساده تیونش میکنه !
برابوس مختص خودش تیون میکنه ، جوری که تشخیصش در هر حالتی راحته و این خیلی مهمه !
برابوس حقش بیش از اینهاست و اگر جای مرسدس بودم تو یه مارکت مخصوص قرارش میدادم که تمام خودروهای مافیایی از ریز تا درشت را فقط مشکی مخصوص این برند باشه !
Amirreza
۱ خرداد ۱۴۰۰تیونینگای برابوس واقعا خیلی گنگ و مافیایین و توی تیونای نسل جدید مرسدسا من خیلی از تیونشون روی اس کلاس خوشم اومد ، کلا کار برابوس حرف نداره و تیوناش روی بنز مثل اینه که نسخه ارتقا یافته نسخه آامگ خودروهای بنز باشه و من عاشق تیوناشم مخصوصا از مدلای راکت ۹۰۰ و G V12 900 خیلی خوشم میاد
RezaRs
۱ خرداد ۱۴۰۰اوففففف
امیر
۱ خرداد ۱۴۰۰خب برابوس انقدر ماشین های مرسدس رو تیونینگ کرده که دیگه تخصص پیدا کرده. مرسدس بنز رو می شناسه، الان هر ماشینی از بنز رو بدی برات کامل دگرگون میکنه.
پس طبیعی که انقدر به این کار وارده. این مرسدس رو هم خوب تیون کرده عاشق جلوپنجره اش شدم.
بهنام
۱ خرداد ۱۴۰۰خیلی خوب شده
مافیا طوری ?
فقط دو تا ایراد میتونم بگیرم ای کاش از سر اگزوز های بزرگ تر و مشکی استفاده می شد
همین طور جلوپنجره چپ و راستش مثل وسط کار طرح عمودی کار می شد
""new ""RAMIN
۱ خرداد ۱۴۰۰قیمت را نزدند. ولی کلا برابوس خودرو های گرانی تولید تیونینگ میکند. خب این بار خیراتی بزنیم ؟؟ ??
فعلا اقا رستمی نژاد 15 تا changan سفارش دادن برای بدبخت بیچاره ها
اقا ماهان هم جیلی سفارش دادن.
فقط مدلشان را نگفتید منم سعی کردم مدل خوب هاشو بیارم
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Changan_UNI-K
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Changan_UNI-T
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Changan_CS55
این 3 تا خیلی مناسب هستن اقای رستمی نژاد. از هر کدوم 5 تا سفارش دادم. انشا الله خدا میرسونه? فقط اولی دونه ای 29 هزار دلاره. دومی خیلی فول آپشنه ولی خب ارزونتره و 22 هزار دلاره. اون اخری هم کاملا جدید هست ناقابل 17 هزار دلار هست.
5 تا uni k سفارش دادید ناقابل شد 145 هزار دلار ! یه 5 تا هم uni t ناقابل 110 هزار دلار و یه 5 تا cs55 plus جدید با 10 سال گارانتی ! شد 88 هزار دلار.
مبارک باشه
انشا الله فقرا و اون بیچاره ها که سوار ساندرو و اسمارت میشن و یا سوار موتور های 20 سال پیش ازشان لذت ببرن.
مبلغ پرداختی اقای رستمی نژاد : 340 هزار دلار !
حالا اقای ماهان.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Geely_Xingrui
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Geely_Haoyue
اقای ماهان شما 10 تا سفارش دادی. اون اولی 5 تا… دومی هم 5 تا…
زیاد هم گرون نیست. ناقابل هست اولی دونه ای 22 هزار دلار و دومی هم دونه ای 21 هزار دلار هست. مجموعا مبلغ پرداختی شما 230 هزار دلار هست.
مبارک باشه. انشا الله چرخش برای بدبخت بیچاره ها بچرخه و بالاخره بعد یه عمری سوار خودرو درست و حسابی بشوند.
فعلا خیراتی جیلی وchangan تموم شده.
بریم سراغ byd و هاوال. ??
داوطلب کسی هست…؟؟؟
ولی بدون شوخی و بدون هیچ ادعایی این 2 تا دیگه آخر چینی هست…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Geely_Xingyue_L
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Changan_UNI-K
واقعا اگه هرچینی مهندسی نداشته باشن زشت باشن موتورشون بد باشه… این 2 تا رو هیج جوره نمیشه دوست نداشت. متاسفانه عکس تو ویکی پدیا واضح نیست. اسمشان را در گوگل بزنید هم عکس داخل میاره هم بیرون.
چینی ها هر چی باشن…
این 2 تا تافته جدا بافته هستن!!
راستی کسی داوطلب هست خیرات byd و هاوال ؟؟
ولی جدا از شوخی و بخوام رو راست باشم با تیونینگش زیاد حال نکردم.
.
اهان راستی :
Mahamad rahmati
(ماشین درست حسابی؟ چانگان؟! تعریف شما از ماشین درست و حسابی چیه؟ چانگان؟
واقعا؟ ) با خودم شرط میبندم وقتی میگم جیلی یاد جیلی امرگند 7 می افتی و وقتی میگم changan یاد cs35 مدل 2012 با منتاژ سایپا و کلی آپشن برداشته شده می افتی.
طبیعی هست. انشا الله این واردات درست بشه و یک عدد جیلی جدید و یک عدد changan جدید و درست و حسابی وارد ایران بشه. قمیت مهم نیست فقط وارد بشه!
آن وقت منظور من را خواهی فهمید.
داوطلب خیرات کسی نبود با پول این تیون برابوس بریم کمک به بدبخت ها حداقل یک نیازشون برطرف شه؟؟ البته اولویت اول غذا پوشاک هست. بعد خونه… بعد خودرو.
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰رامین یعنی در یک ماه اخیر این قدر نخندیده بودم ??????
پکیدم از خنده???
رامین مبلغ من زیاد شد.
بعدش مگه خیرات نبود؟
خیرات پولی است؟
تخفیف نمیدی???
ایول رامین .
کامنت زیبا و قشنگ.
راستی امروز مجله ماشین هام رسید.
سال ۶۰ تا ۷۰ .
اصلا الان یه وضعیَم.
خوشحال و سرمست.
با کامنت تو دیگه حال امروزم تکمیل شد??????❤
رامین سفارش من گرون تموم شد؟!
مگه نه.
یه تخفیف بده بیشتر ببرم ازت.
مشتری میشم ها!???
Perfect Ramin
محمد رستمی نژاد
۱ خرداد ۱۴۰۰رامین ، دارنده لوح تنها چینی باز ایران.
عشق به چینی ها موج میزند در این فرد عاشق
راستی تاریخ خیرات بعدی رو بهم بگو یه ۱۰ ،۱۵ تا دیگه بردارم .
فقرا خوشحال بشن?
فقیری که سوار ماشین سانروف دار شد?
انشالله واردات آزاد بشه ببینیم این چینی ها که این قدر تعریف میکنی چه هستند.
باز میگم.
مجله ماشین هایم رسید .خیلی خوشحال هستم. قدیمی و نوستالژیک ♥️♥️
""new ""RAMIN
۱ خرداد ۱۴۰۰محمد رستمی نژاد
نه دوست عزیز. خیرات رایگان است و فقرا پولی نمیدهند.
ولی کسی که خیرات میدهد خودش پول خیرات را جور کرده باشد.
.
تازه شانس نیاوردی نگفتی هونگکی…
اخه 5 تا هونگکی EHS 9 قیمتش اندازه فراری f8 ترتیبو هست? ????
یه 3 تا هونگکی H 9 plus قیمتش اندازه بنتلی فلاینگ اسپور هست… ??
.
اقای محمد رستمی نژاد لازم نیست صبر کنی وادرات آزاد شود. از همین الان هم میتوان فهمید عجب خودرو هایی هستند…! بسیار ساده هست
http://www.aparat.com/v/JW0Qt
اینم تجربه رانندگی !!! ? ( البته چینی حرف میزنن شرمنده از مناظر لذت ببرید!)
http://www.aparat.com/v/6IJZt
این همون مدلی هست که 22 هزار دلاره… سیستم خودران سطح 3… اتوپارک… احضار هم داره… ?حتی در یوتویوب تست این 3 آپشن هم هست !
آپشن در حد تسلا… قیمت در حد هیوندای کونا… گارانتی بیشتر از کره ای ها…
کیفیت هم در فیلم رانندگی مشخص هست هم در فیلم برسی…
دیگه چی میخواهید ؟؟ البته نگران موتورش نباشید… شتاب 0تا 100 تو 7.57 ثانیه هست… عقربه سنج هم 240 تا نمایش میده…. ? ( هرچند 210 بیشتر نمیره)
اگر مناسب نیست چیز دیگه رو بدم؟
راستی مجله ماشین مبارک باشه. چه شماره رو گرفتید ؟
من زیاد مجله ماشین نمیگیرم چون اخبار خودرو رو تقریبا هر روز دنبال میکنم
هر 3 ماه یه بار میگیرم.
محمد رستمی نژاد
۲ خرداد ۱۴۰۰سال ۶۰ تا ۷۰ گرفتم
از ۹۵ تا ۱۴۰۰ هم دارند.۳۰۰ الی ۳۵۰ تا میمونه که تکمیل میکنم.
محمد مختاری آذر
۱ خرداد ۱۴۰۰من از شما یک سوال دارم آیا این بنز برابوس بهتر هستش یا جی کلاس مرسدس منصوری خدایی بدون تعصب پاسخ بدید؟
نظر من جی کلاس منصوری
ایران
۱ خرداد ۱۴۰۰مقایسه اشون درست نیست برابوس اسپرت تره و برای جاده سریعتر و بهتر جی کلاس آفرودی تره باید قیمتاشونم در نظر گرفت ولی من نمیدونم قیمت برابوس چند دلاره ؟
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ خرداد ۱۴۰۰بیشتر سلیقه اییه که بخوای کدومو انتخاب کنی…
چون جی کلاس منصوری و این برابوس اصلا باهم قابل مقایسه نیستن و هرکدوم کاربری متفاوتی دارن…
من یکی که شخصا از مال منصوری خوشم میاد البته این برابوسم خیلی قشنگه و بیشتر شبیه ماشین های مافیایی شده?
علی turbo s
۱ خرداد ۱۴۰۰جی کلاس منصوری رو باید با جی کلاس برابوس مقایسه کرد!!!!!!!
جی کلاس برابوس خیلی بهتره.
""new ""RAMIN
۲ خرداد ۱۴۰۰با بنده هستید جناب مختار آذر ؟
بنده معتقدم خودرو فقط استاندارد ! اصلا با تیونینگ حال نمیکنم.
چون کمپانی خودش یه چیزی میدونه و یه سری کار ها انجام داده و میدونه چی درسته و چی غلط هست البته تیونینگ خودرو فقط طراحی بیرونی و ظاهری و بهبود کیفیت من خوشم میاد ولی از دست کاری روی موتور خودرو زیاد خوشم نمیاد.
منصوری که خودرو ها رو خوب تیون میکنه. ولی خب خیلی گرون هست.
شاید باورتون نشه ولی من کلا با بنز زیاد حال نمیکنم چون معتقدم اون بنز هست ولی باز از پلاستیک در محصولاتش استفاده میکنه. پلاستیک هم پلاستیک هست پس فرقی با برند های دیگه نداره!!
( منظورم پلاستیک ها و مواد به کار رفته پلاستیک هست نه چیز دیگه ای ) شاید باورتون نشه ولی من به شدتت از جی کلاس تنفر دارم. خیلی جعبه ای و زشت هست اما…
اما وقتی منصوری رفته تو تیونینگ خودرو های جی کلاس واقعا از جی کلاس منصوری خوشم اومد.
ولی هیچ گاه اگه پول داشته باشم محصولات منصوری یا دیگر تیون ها را نمیخرم.
نسخه استاندارد رو بهتره ولی خب نمیشه دوسشون نداشت.
این داستان خیرات رو هم بچه ها بیشتر بین خودشون باب کردن و هدفشون…. هیچی ولش کن. منم دنبال خیرات گرفتم و هر بار منصوری یه چی بزنه و گرون باشه معادل اون خیراتی میگم…??
زیزیگولو
۱ خرداد ۱۴۰۰هر چند دیفندر یه ماشین کاملاً مدرن هستش ولی به لطف استایل چهارشونه و گلگیرای برجسته با دهنه های مربعی در عین حال ماشین سرسختیم به نظر میرسه و علاوه بر اون که یه اس یو وی مدرنو جون سخت هستش، ظاهر خیلی لوکسو شیکی هم داره
زیزیگولو
۲ خرداد ۱۴۰۰اینو باید تو خبر مربوط به دیفندر مینوشتم ولی اشتباهی اینجا نوشتم?♂️
زیزیگولو
۱ خرداد ۱۴۰۰دگرگونیای پرشتابو نوآوریای شگفت انگیز دلیل پیروزی و سربلندی کمپانی مرسدس ?????
مهدی
۱ خرداد ۱۴۰۰این برابوس هدفش از این کار چیه ؟
می خواد دل مارو نابود کنه ؟
TAHA MALEK
۱ خرداد ۱۴۰۰برابوس دیگ تهشه وای اصلا هر ماشینی که برابوس تیون کرده اصلا واقعا قلبم یطوری می تپه اینقد هیجانی میشم
یوسف
۲ خرداد ۱۴۰۰هر چقدر این ماشین رو نگاه میکنم نمیتونم این طراحی رو قبول کنم…. از مرسدس انتظار بیشتری میره
parsa_ashgh.mashine
۴ خرداد ۱۴۰۰خیلی خوبه