کارلکس دیزاین با معرفی نسخهای از مرسدس-ای ام جی GT R Pro با نام “تاتو ادیشن” باعث شده این خودرو واقعاً جلبتوجه کند.
این سوپرکار پیست محور از رنگ بدنه سبز منحصربهفردی سود برده که کارلکس دیزاین دلیل استفاده از آن را گرامیداشت موفقیت مرسدس بنز در موتور اسپورت اعلام کرده است. قطعاً رنگ سبز یاد شده باعث ایجاد ظاهر منحصربهفردی شده است. تکمیل کننده بدنه رینگهای نقرهای و برخی عناصر مشکی و فیبر کربنی هستند.
همانند اکثر پروژههای کارلکس، این خودرو کابین متمایزی دارد. بسیاری از سطوح اصلی کابین همچون داشبورد، کنسول مرکزی، صندلیها و پانل دربها دارای چرم سبز تیره هستند. سایر بخشهای کابین نیز با چرم مشکی و دوخت های سبز پوشانده شدهاند که از جمله این بخشها میتوان به نیمه پایین داشبورد، پانل دربها و مرکز صندلیها اشاره کرد.
کارلکس دیزاین همچنین فرمان را با آلکانترا پوشانده و مرکز صندلیها همچنین دارای طرحهای متفاوتی است.
با اینکه حدس میزنیم اکثر مشتریان از این پکیج راضی خواهند بود اما واقعاً همهچیز به خود فرد مربوط میشود. اینکه شما هم این پروژه را دوست دارید یا خیر موضوع دیگری است.
کارلکس اشارهای به بهبود فنی GT R Pro نکرده و بنابراین قدرت و گشتاور خودرو احتمالاً تغییری نداشته است. این موضوع بدی نیست زیرا این هیولا از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متر استفاده میکند.
ممد ژانگولر
۶ مرداد ۱۳۹۹من تازه فهمیدم تو این آشفته بازار خودرو
مرسدسای ام جی جی تی یک چیز دیگست
پوکه خامش عالیه چه برسه به تیون شدش یا لیمیتش
عشقه ❤️
امین قلی پور
۶ مرداد ۱۳۹۹لامبو گالارودی عصر حجر استوک هم قدرتش کم مونده بود بیشتر از این مرسدس ای ام جی ام تو اوری کوتنان پیکست خسچسد تیچستق بشه این همه جولان فقط ۵۰۰ اسب؟! ???????بقیه سوپر اسوپرت سازا دارن میترکن از خنده
امین قلی پور
۶ مرداد ۱۳۹۹لامبو گالارودی عصر حجر استوک هم قدرتش بیشتر از این مرسدس ای ام جی جی تی آر پرو تادو ادیشن کارلکس دیزاین کامبکس او دوز برافتن دوبلاردوز هس ???این همه غوغااااا فقط ۵۰۰ اسب؟!??مکی و لامبو و پورش و فراری دارن کله شونو تو دیوار میکوبن
امین قلی پور
۶ مرداد ۱۳۹۹لامبو گالاردوی عصر حجر هم اسب بخارش کم مونده بود بیشتر از این مرسدس ای ام جی جی تی پرو آر تاتو ادیشن کارلکس دیزاین توپیک تمی تحق لددی بشه این همه غوغا فقط ۵۰۰ اسب؟! واقعا برای یه سوپر اسپورت خیلی خیلی خ کمه و قطعا بازیرو به رقبا خواهد باخت حالا هر چقدرم رو چیزای دیگه کار کنه مثل هندلینگ و …
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹ابو سعید بن محمد بن علا الدین موسی اعشری بابا اسمو باش چقد طولانیه?
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹به نظر میرسه مرسدس توانایی تولید موتور بیشتر از ۸۰۰ اسبو نداره و خیلی ضعیفتر از لامبو مکلارن و پورشه هس و همینطورم هس
مهدی اکرمی
۶ مرداد ۱۳۹۹کاملا درسته و اونی هم که از موتور 1.6 لیتری one حدود 800 اسب بخار و از موتور چهار سیلندر 2 لیتری a45 حدود 425 اسب بخار گرفته ایران خودروعه و اونی هم که تو فرمول یک همه رو لوله کرده سایپاست. clk gtr و slr هم تولید کرمان موتورن. ثبت رکورد سرعت جاده ای 432 کیلومتر در ساعت در سال 1938 هم با خودروی w125 گروه بهمن انجام شد.
AMIR-REZA
۶ مرداد ۱۳۹۹???? دمت گرم …..
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹داداچ از موتور ۱.۵ لیتری با ۱۱ هزار دور موتور تونسته ۸۰۰اسب بگیره با استهلاک وحشتناک اون سرعت ۴۳۲ هم هیچ ربطی به چیری که گفتم نداره بله سوپر اسپورت ساختن کار هر کسی نیس حتی اگه مرسدس کبیر باشی این سری از amg ها بدجوری بازیرو به ۷۲۰s پیستا svj 911باختن به دلیل اینکه مرسدس نمیتونه موتور ۸۰۰ اسبی بسازه اگه میتونست میکرد بچه که نییتیم فقط با ۱۱ هزار دور موتور تونسته که در واقع ماشین نساخته یه بدنه با موتور فرمول۱ بابا ما هم شعور داریم
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹بحث فرمول ۱ هم ربطی نداشت چون من حرفی از اون به زبون نیاوردم بحث فرمول ۱ کاااااااااملا جداس ککااااااملا کااااملا راننده موتور مخصوص ۱۵ هزار دوری استهلاک بالا مقاومت هوا و کلی چیز دیگه که ربط دادن سوپر اسپورت به فرمول ۱ رو بی معنی کامل میکنه لطفا حاشیه نرو
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹با کنار گذاشتن تعصبات کودکانه باید هر دو نیمه پر و خالی لیوان رو دید سوپر اسپورت کامل در دنیا وجووود نداره و هر کدوم نقاط قون و ضعفی دارن مک لارن تو درگ رولینگ همه رو فیتیله پیچ میکنه مدلهای p1 720s و 765lt ولی تو پیست فاجعن ولی مدل سنا شون پیستو آتیش میزنه پورش تو شتاب اولیه و محشره و توی پیست هم مدتی باg2rs غوغا کرده ولی تو رولینگ به مکی میبازه و تو پیست سنا لهش میکنه لامبو ماشینی میاد میسازه تک کلاچه سنگین که رکورد پیستو میزنه معادلات فیزیک ریاضی به هم میرزه ولی تو درک مک لارن قورتش میده مرسدس هم سری amg gt ایش همیشه از مشکل کمبود اسب بخار رنج میبرده و الان هم پشیزی در مقابل رقباش ۹۱۱توربو اس مک سنا و765lt نیس
" Swedish Arrogant Tiger"
۶ مرداد ۱۳۹۹و البته یادت نره دوست عزیز موتور شیش و دو اس ال اس که قویترین تنفس طبیعی دوران خودش بوده رو هم شرکت موتور سازان تبریز طراحی و ستاپ کرد.
امین قلی پور
۷ مرداد ۱۳۹۹بی مزه
OMID
۶ مرداد ۱۳۹۹مرسدس ماشین بالای هشتصد اسب نمیزنه چون لازم نیست
مثلا است کلاس یا ای کلاس هشتصد اسب برای چیشه؟
مرسدس وان از یه موتور ۱.۶ لیتری هشتصد اسب گرفته با موتور الکتریکی شده هزار اسب
Aran Milan
۶ مرداد ۱۳۹۹فک کنم مرسدس میخواد موتوراش استهلاک کمتری داشته باشند به همین خاطر زیاد ازشون اسب بخار نمیگیره وگرنه واسه مرسدس تولید اسب بخار کاری نداره
امین
۶ مرداد ۱۳۹۹نه خیر بحث تواناییه نه استهلاک اگه ۸۰۰ ۹۰۰ اسب با این حجم از موتور استهلاکش زیاد بود مکی و لامبو و فراری پورش نمیساختن مرسدس در زمینه سوپر اسپورت ها قافیه رو به اینا باخته کاااملا التماس تفکر
" Swedish Arrogant Tiger"
۶ مرداد ۱۳۹۹باسه دادا حق با شماست.
ولی شرکتی که ده سال پیش موتور بالای هفتصد تولید میکرده یا بیست پیش رو اس ال ار موتور 620 اسبی داشته حالا با اینهمه پیشرفت و توربو و…. نمیتونه موتور بالا تر از 577 اسب تولید کنه برای amg gt?
حسن
۶ مرداد ۱۳۹۹مرسدس اس ال آر 722 سال 2006 بیش از 650 اسب بخار قدرت داشت.
مرسدس اس ال 65 ای ام جی سال 2010 بیش از 660 اسب بخار قدرت داشت.
بنظرت امروز بخواد یه ماشین با بیش از 800 اسب بخار بسازه تواناییش رو نداره!؟
موتور های پاگانی همشون محصول ای ام جی هستن و ای ام جی خودش بخشی از برند مرسدس هست. بهتره خودت بری خروجی موتوراش رو ببینی.
شاید بحث بازاریابی باشه که باعث می شه بنز نخواد همچین ماشینی بسازه ولی قطعا موضوع عدم توانایی نیست.
حسن
۶ مرداد ۱۳۹۹یک اشغال به تمام معنا
محمد
۶ مرداد ۱۳۹۹داداش اشتباه اومدی ،اینو باید تو مقاله های خودرو ایرانی بنویسی
♤ANGUS_812♤
۶ مرداد ۱۳۹۹اینجوری که تو توهین کردی
حتما کارخونه فراری،کوینگ زگ،پاگانی،گروه فولکس واگن،بی ام و گروپ، رو داری
یا نمیدونی این ماشین چقدر باارزش و پرقدرته
یا میدونی و میخوای بزور ازش متنفر باشی چون نمیتونی داشته باشیش
حسن
۶ مرداد ۱۳۹۹می دونم طراحی ماشین تا حد زیادی سلیقه ای هست، ولی فکر نکنم کسی از این ماشین خوشش نیاد. دیونه طراحی داخل و بیرونشم
ارشیاsvj
۶ مرداد ۱۳۹۹خوب شده.
ردبول
۶ مرداد ۱۳۹۹انگار شده یه قانون که هرروز یه خبر از بنزو بی ام و باشه مخصوصا این amg
" Swedish Arrogant Tiger"
۶ مرداد ۱۳۹۹عاشق طراحی های داخلی کارلکس دیزاینم.
به ویژه اون G500 4×4 با رنگ زرد هنوز از یادم نمیره.
emadzy20
۸ مرداد ۱۳۹۹خوب چیزیه خوب