مرسدس-آامگ همچنان به گسترش سبد محصولات خود ادامه میدهد و حالا مدل جدید CLA35 شوتینگ بریک را معرفی کرده است. این خودرو برای کسانی طراحی شده که عملکرد بالا را همراه با کارایی خودرو میخواهند. CLA35 شوتینگ بریک مثل دیگر مدلهای سری ۳۵ به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۳۰۶ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز شده است.
این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سیستم 4Matic بهصورت استاندارد به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند. CLA35 شوتینگ بریک به لطف این قوای محرکه میتواند ظرف ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند درحالیکه حداکثر سرعت آن بهصورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
علاوه بر پیشرانهٔ قویتر، این استیشن اسپرت در بیرون نیز به جلوپنجرهای منحصربهفرد، سپر جلوی AMG Line، اسپلیتر جلو، تریم کرومی و رینگهای آلیاژی سبکوزن ۱۸ اینچی آئرودینامیکی مجهز شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگیهای بیرونی برجستهٔ CLA35 شوتینگ بریک هم میتوان به رکابهای اسپرتتر، اسپویلر عقب و سپر عقب منحصربهفرد با دیفیوزر یکپارچه اشاره کرد.
علاوه بر این، برای این خودرو دو پکیج بیرونی شامل AMG Night و AMG Aerodynamics هم قابل سفارش است که دومی اسپلیتر جلوی جدید، آبششهای طرفین سپر عقب و اسپویلر مشکی براق را به خودرو اضافه میکند. همچنین خریداران میتوانند رینگهای ۱۹ اینچی با رنگهای مشکی براق یا مشکی مات را نیز برای خودروی خود سفارش دهند.
داخل خودرو اما تقریباً بهطور کامل با CLA35 سدان یکسان است و در اینجا هم همان تودوزی دورنگ، تریم مشکی براق و تزئینات فلزی دیده میشود. دیگر ویژگیهای داخلی CLA35 شوتینگ بریک نیز شامل پدالهای فولادی ضدزنگ، کفپوشهای AMG، غربیلک فرمان D شکل AMG و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX با قسمتهای خاص AMG میشود.
در این خودرو همهچیز روی عملکرد تمرکز دارد و به همین دلیل مهندسان AMG بهمنظور افزایش استحکام، صفحهای را زیر موتور نصب کردهاند. سیستم تعلیق CLA35 شوتینگ بریک نیز از نو تنظیم شده و به قطعات خاص AMG و اجزای آلومینیومی مجهز شده است تا وزن غیر فنر سوار خودرو کاهش پیدا کند. دیگر ارتقاءهای فنی این استیشن جوانپسند آلمانی نیز شامل تجهیز به سیستم فرمان اسپرت الکترومکانیکی و سیستم ترمز عملکرد بالا با دیسکهای ۱۳.۸ اینچی و کالیپرهای چهار پیستونه در جلو میشود.
مرسدس بنز فعلاً اطاعاتی از زمان عرضهٔ CLA35 شوتینگ بریک به بازار منتشر نکرده اما رئیس AMG آقای «توبیاس موئرس» گفته است این استیشن گزینهای جذاب برای خریداران جوانی خواهد بود که میخواهند به دنیای هیجانانگیز عملکرد رانندگی AMG دسترسی داشته باشند.
علی
۱۷ خرداد ۱۳۹۸اگر اشتباه نکنم، ما به اینا میگیم استیشن. به نظرم اولین استیشنی هست که زشت نیست، کمی هم جذابه
Ali
۱۷ خرداد ۱۳۹۸زیبا ،دوست داشتنی و کارایی عالی..
The best or nothing
۱۷ خرداد ۱۳۹۸مرسدس یعنی ژن خوب …
Ferrari Fxx K Evo
۱۷ خرداد ۱۳۹۸علاقه ام به ماشینهای استیشن بیشتر از سدان هاست
–
به خصوص به اشتیشن
های مرسدس بنز ، ولوو
مهراد
۱۷ خرداد ۱۳۹۸مرسدس بنز عالیه ، اسمش رو یه تریلی نمیکشه
ولیکن بعضی از طراحی های جدیدش واقعا نچسبه ، مثلاً طراح چیکار کرده با پشت این ماشین
لعنتی داری واسه مرسدس طراحی میکنی چشاتو یکم باز کن
عرفان
۱۸ خرداد ۱۳۹۸طراحیش از تمام مرسدس های نسل جدید چشم نواز تره
ایول